יום שבת, 12 ביוני 2010

שמלת החלומות

עניינים רבים מטרידים את מוחי בימים האחרונים. אני לא יודעת אם זאת הדאגה לקראת סיום הלימודים והמשך חיי המקצועיים או שמא דאגות החתונה והעיסוק האינטנסיבי אחר חיפוש שמלת הכלה המושלמת. יש במוחי ויז'ן די ברור לגבי איך אני רוצה שהשמלה שלי תראה, אבל אני חוששת מאוד לצאת לדרך בעזרת תופרת כלשהי, ובסופו של דבר לקבל תוצאה שלא תהיה זהה לזו שראיתי לנגד עיני. ובכלל, אפשר לסמוך על תופרת? האיכות זהה לאלה שקונים מהקולב אצל מעצבי שמלות הכלה? התפרים ישרים? הגזרה יושבת בול? אלה שאלות שמטרידות אותי מאוד.
כבר עמדתי להזמין כרטיסי טיסה לברצלונה ולקנות ב-Pronovias אחת מלמעלה 300 שמלות הכלה המהממות שיש להם להציע. אבל אני חוששת שלא אהיה שלמה עם שמלה שלא נראית בדיוק כמו מה שאני רוצה. אז בינתיים דחיתי את הטיסה.
רק כדי להבהיר, שוטטתי בכל אתר אפשרי כמעט בארץ של שמלות כלה, ולא ראיתי אף לא שמלה אחת שנראית כמו מה שאני רוצה!

 
לכן, אני יוצאת בקריאה נרגשת אליכם קוראיי היקרים! אשמח מאוד להמלצה על תופרת שתהיה מסוגלת להגשים את שמלת חלומותיי... מחכה להצעות ומבטיחה לעדכן פה על ההתפתחויות!

 ועד שאבחר את השמלה המושלמת, בדרך זו או אחרת, ביליתי את סוף השבוע שלי בנוה צדק המהממת. אני אוהבת את השכונה הקסומה הזאת, מאחורי כל שער של בית מסתתר עולם אחר, פסלים, צמחיה שופעת, נחלי מים... ואני מניחה שפנים הבתים עולה בקנה אחד עם היופי שבחוץ.
חוץ מהבתים היפים, יש שם גם מסעדה נפלאה, "דלאל", ובה חצר קסומה ואווירת שבת בבוקר אחרת מכל מה שיש לעיר להציע. להרגיש בחו"ל אבל להיות בבית.

קצת תמונות..









שמלה: בילאבונג, טייץ: הוניגמן, סנדלים: Promod (מילאנו), תיק: H&M (ניו יורק), שרשרת: אבגד, צמידים: עור – מינכן, מתכת – שוק העיר העתיקה בירושלים, שעון: Tommy Hilfiger (מתנה מאחותי).

תודה רבה לתמר גרושקא על שבת של כיף וצילומים יפים.
שבוע טוב,
שרונה


9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אוי, את תהיי כלה מדהימה. :) אני מדמיינת אותך בשמלת כלה רחבה כזו, שתופסת את העין, כמו של נסיכות.

נווה צדק זו שכונה מדהימה, היא אולי נשארה בין האיזורים התמימים של תל אביב הישנה...

אהבתי מאוד את הבגדים. זה הסגנון שלי :-)

חן מרון

Noofkin אמר/ה...

היי :)

אני לא מכירה תופרת כלשהיא אבל אם את מוצאת תופרת מומחית לשמלות כאלה,עם מספיק המלצות, אין שום סיבה שהיא לא תתאים לך, אפילו יותר משמלה שתקני שלא מותאמת לך אישית, כמובן שזה יכול לעלות יותר, אבל את ממש ממש דואגת ורוצה שזה יהיה מושלם ב-100%, אז כדאי ללכת על תופרת :), בכל מקרה, לפרונוביאס יש שמלות מדהההיימממוווות, אני פשוט מאוהבת בשמלות שלהם, בא לי להתחתן מליון פעמים רק כדי שיהיו לי מספיק הזדמנויות ללבוש את השמלות שלהם..

אם את מגיעה עם רעיון מושלם לתופרת מקצועית, אין ספק שתקבלי את מה שאת רוצה, וגם איתה תוכלי תמיד לעשות תיקונים ושיפורים אם זה לא מתאים לך...

בהצלחה! D:

אנונימי אמר/ה...

אני לא כל כך מכירה תופרות, אבל אם אשמע על משהו טוב בהחלט אמליץ לך... השאלות שמטרידות אותך הן בהחלט רלוונטיות.. באסה לצאת בסוף עם משהו שונה מהמתוכנן. אני הייתי נוהגת בדיוק כמוך, גם אם זה כרוך בטיסה למדינה אחרת. את תיראי נפלא!!!

אלה אמר/ה...

היי!
יש לי מישהי בשבילך
shoshyshorek@walla.co.il
אני אישית לא תפרתי אצלה, עשיתי פה במילאנו את השמלה שלי והבאתי אותה בטרולי לארץ. אבל הגברת הזאת היא חברה של חמותי והייתי אצלה בבית וראית את עבודותיה, ראיתי גם שמלה בתהליך עבודה, הכל היה מרשים והיא גם אשה נעימה.
היא מהרצליה, תנסי במייל, אין לי את הטלפון שלה כרגע אז אם היא לא תענה לך, אני אברר את המספר

Dana (MODAna) אמר/ה...

היי

הממ, זה מאוד תלוי. יש לך סגנון כלשהו בראש? אני הייתי ממליצה לך פשוט לקנות איזה 20 מגזינים לכלות, ולקרוע דפים שבהם יש שמלות שאת אוהבת. ואז, תקחי את זה לתופרת (עם המלצות, כן?!) ותתייעצי איתה לגבי איזשהו שילוב של הכל.

אל תדאגי, יהיה טוב :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

חן - תודה רבה רבה על כל המחמאות!!!

Noofkin - אני יכולה לעדכן כאן שמצאתי מישהי ואני צריכה לקבוע איתה פגישה. החשש הוא מפני המחיר שעלול לצאת כמו שמלה בפרונוביאס + טיסה + מלון.

Marina - תודה רבה על המחמאות... כמו שכתבתי בפסקה אחת מעל לזו, מצאתי מישהי ואני עתידה להפגש איתה. עדכונים יגיעו בעת הצורך :)

אלה - תודה רבה על ההמלצה! בינתיים הגעתי אל מישהי בעקבות המלצות רבות במידה ולא יסתדר איתה בהחלט אפנה לזו שהמלצת עלייה.

דנה - תאמיני לי שהסתכלתי כבר בכל המגזינים, בכל האתרים ובכל התמונות של חברות של חברות בפייסבוק כדי לראות משהו שאני אוהבת. אבל אני, כיאה לי.. תמיד מוצאת את הדברים הכי הכי, מעבר לים. יהיה טוב :)

שרונה

Shlomit Migay אמר/ה...

אני לגמרי בעד ללכת לתופרת! אם זו תופרת איכותית, אין שום סיבה שהשמלה תצא פחות טובה מסלון, להיפך- פה מדובר בשמלה שנתפרת בדיוק עבורך ולמידותיך ולא בשמלה שלבשו כמה עשרות כלות לפניך ועברה הצרות והרחבות אין ספור... אני מכירה מישהי מדהימה בחיפה, אם את מעוניינת :.)
עד לא מזמן בעלי עבד ב"דלאל", בהחלט מקום קסום!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שלומית - תודה רבה על התגובה! יש אמת בדבריך ועם זאת, אני עדיין קצת חוששת. אני מוכרחה להיות כנה ולספר לך שתאריך עדיין אין לנו, ואנחנו ממש עתידים לסגור אחד כזה בכל יום. החתונה תערך בעוד שלושה חודשים בערך, כך שכן צריך להזדרז, אבל אני החלטתי לעשות סיבוב במקומות שבהם ראיתי דברים אופציונליים, ואם שם לא אמצא את מבוקשי, אפנה לתופרת טובה. אני גרה בתל אביב, כך שלתופרת מחיפה יהיה לי קצת קשה להגיע, אבל רוב תודות על כל פנים :)
סופ"ש נעים,
שרונה

לילך וידל אמר/ה...

אתמול נתקלתי באתר של אופיר דאהן- לדעתי שמלות יפייפיות. נראה לי שגם קראתי שהוא יכול לתפור לפי בקשה:
http://www.ofir-dahan.co.il/PAGE30.asp
מזל טוב!