יום חמישי, 24 ביוני 2010

היום לפני שנה

עיתון הארץ, גלריה, 24.6.2009


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סחתיין על הכתבה! כל הכבוד! ):

Tal אמר/ה...

אני עם אנונימי מעליי :)
חוץ מזה,
שאת כמעט כמוני.
מבחינת התחביבים.
נראה לי שאני אפילו יודעת מאיזה דוכן בשוק בצלאל נקנתה שמלת הכותנה :P

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על הכתבה. את ממש מפורסמת :)

אנונימי אמר/ה...

שאפו על הכתבה!!! אחלה פריטים יש בארונך (אלו מחו"ל בהחלט הורסים!!!!) אהבתי אהבתי אהבתי!

photo.fashion.passion אמר/ה...

אנונימי - תודה על הפרגון!

טל - השמלה היא מהדוכן של משה מזרחי, יש לו את הפריטים הכי מיוחדים בשוק! (מה שמזכיר לי שהרבה זמן לא ביקרתי אצלו)

טלי - תודה רבה :)

מרינה - שמחה שאהבת את הפריטים שלי. חלקם כבר הספיקו להצטלם לבלוג, וחלקם עדיין לא ואני מאמינה שיום יבוא וגם תורם יגיע!

סופ"ש נעים לכולכן,
שרונה

Tal אמר/ה...

כן כן כן כן !
זה הדוחן שהתכוונתי אליו :)
אני תמיד מוצאת שם מציאות ! : ]
אמנם צריך לחפור הרבה,
במיוחד בשביל למצוא מידה סמול : )
אבל זה שווה את זה. כלכך שווה את זה :) אחר כך אתה גם מתגאה שמצאת פריט (או אפילו כמה פריטים) שיקים ומעוררי התלהבות ומחמאות ב30 ש"ח לפריט ! :]

CV אמר/ה...

RESPECT!
איזה קטע, פתאום אני נזכרת שראיתי את המקור בעיתון כשהוא התפרסם!