יום רביעי, 14 ביולי 2010

צבעי קיץ

הקיץ הזה, כמו גם קודמו, מתאפיין בצבעוניות משגעת של לקים, שבעבר בכלל לא חשבתי שמישהי תסכים למרוח על עצמה, אבל היום אי אפשר לשרוד את הקיץ בלעדיהם.
אני מודה שאני מכורה ללקים של Essie, החל מהצבעוניות הכי מטורפת שיש להם וכלה במברשת הנוחה לאחיזה ולמריחה, באיכות המריחה ובזמן הארוך שהלק נשאר טרי ולא מתקלף.
אמש הוזמנתי להשקת המכון החדש Happy Hour בדיזנגוף סנטר, ועם כניסתי לשם הרגשתי כאילו הגעתי לגן עדן. אני לא מחובבי מכוני הפדיקור-מניקור למיניהם, רק כי אני יודעת לעשות את זה ממש טוב לעצמי ולא נזקקת לעזרה חיצונית. בכל אופן, כמות הלקים שהייתה שם, הייתה בלתי מוגבלת כמעט. כבר המון זמן שלא נתקלתי במבחר גדול שכזה. לא רק Essie היו שם, גם OPI שאני די מחבבת, ו-Color Club שעוד אין לי ממש ניסיון איתם.
קמילה המעולה פינקה אותי בפדיקור מושקע במיוחד שלקח כמעט שעה, ובסיומו נמשחו אצבעות רגליי בגוון כתום מרקר משגע. התהלכתי משם החוצה כמו טווס גאה, ולא הפסקתי להשפיל מבטים למטה ולהציץ בפלא.


                                       כתום מרקר על הרגליים שלי


                                  קולקצית המרקרים של Essie


ועוד מקולקצית הקיץ שלהם


                    גם O.P.I הלכו על צבעים דומים בגזרת הזרחניים


והנבחרת הנוספת מקולקצית O.P.I לשנת 2010


שיהיה לכולם יום נפלא וזרחני,
שרונה.

7 תגובות:

אלה אמר/ה...

את רשמית בלוגרית האופנה החביבה עליי (אחריי כמובן :P )! אין אין אין על לק כתום! גם אני קניתי אחד כזה השנה בהמלצת בעלי דווקא....והוא נראה יפה אפילו על בהונותיי הקבביות!

photo.fashion.passion אמר/ה...

וואו אלה, תודה רבה על ההכתרה! איזה כיף וכבוד גדול!
אני מודה שעד היום נרתעתי אפילו מלנסות למרוח את צבעי הניאון האלה, אבל יש לי הרגשה שכעת אני בסוג של התמכרות. אני קצת מתבאסת שלא רכשתי אתמול את הלק הספציפי הזה שעל הציפורניים שלי (מה גם שבתמונה כאן לא יצאו הצבעים ה"זרחניים" שלו, הוא ממש בצבע של מרקר), אבל הוא באמת מחמיא, קייצי וכייפי. גם אצל האיש שלי הוא קיבל מחמאות!
שוב תודה על המילים החמות,
את מקסימה!
שרונה

nyc fashion אמר/ה...

אסי כל כך יקרים בארץ. אני גרה בניו יורק והלקים נמכרים פה בסופר ב 7 $. כשהייתי בארץ גם עשיתי מניקור במקום הזה בדיזינגוף, היה מגניב.
אחלה צבעים הבאת פה.

קניה נבונה אמר/ה...

אני ממש אוהבת לקרוא את הבלוג שלך. את ממש אופנתית ומלאה בסטייל. נורא מעניין אותי מאיפה את שומעת על כל המבצעים האלה ועל כל החנויות האלה. והכי חשוב! איך עושים שיקראו לך להשקות?



מאי

photo.fashion.passion אמר/ה...

nyc fashion - מסכימה עם זה שהלקים שלהם מאוד יקרים כאן. מצחיק שהזכרת את זה שזה עולה אצלכם 7$, כי בדיוק לפני יומיים ביקשתי מאחותי שתכנס לדווין ריד ותקנה לי כמה לקים צבעוניים ויפים, היא חוזרת מחר מניו יורק.

קניה נבונה - תודה רבה על הפרגון! אני שומעת על המבצעים ועל ההשקות כמו שאת שומעת עליהם :) אינטרנט, כתבות אופנה, מגזינים, כל מה שבא ליד. לגבי ההשקות - ראיתי שגם את היית בהפי הוואר, אז את בטח יודעת איך זה עובד.

יום נפלא,
שרונה

קניה נבונה אמר/ה...

אני לא הייתי בהפי אוואר



מאי

danra אמר/ה...

הכי כיף לקים צבעוניים בקיץ! במיוחד ברגליים.