יום שני, 26 ביולי 2010

שבוע חגיגות יום ההולדת



כך עבר לו שבוע חגיגות יום ההולדת שלי, שהיה בעיקר בסימן פינוקים. החל משתי ארוחות מפנקות בהוטל מונטיפיורי ועד לסופ"ש במלון "מצפה הימים" שבגליל. ככה צריך לחגוג יום הולדת!
בהוטל מונטיפיורי מגישים את ארוחות הבוקר הכי טובות בעיר. איפה שלא ניסינו, טעמנו, פשפשנו, אין אין כמו הארוחות שם. בשפע כה רב, הכל טרי ואסתטי, והמחיר גם הוא מפתיע ונותן תמורה טובה ביחס למה שמקבלים. במצפה הימים הואכלנו במזון צמחוני-אורגני משובח שהתאפיין בעיקר בסלטים שונים מעולים בטעמם! עוד הספקתי לעשות גיחה קצרה לנמל יפו המקסים בשעות הערב, שהולך ומשתדרג לו מיום ליום. לבושה בשמלה חגיגית, זר לראשי וצפצפה קטנה, הרגשתי הכי הכי כמו ילדת יום הולדת אמיתית! בקרוב אצלכם.








שמלה: זארה, נעליים: ניין ווסט, שרשרת: שלומית אופיר.


תודה לתמר גרושקא על הצילומים!
נשיקות,
שרונה

יום שישי, 16 ביולי 2010

Happy Birthday to me!

היום לפני 24 שנים יצאתי לאויר העולם. אני אוהבת ימי הולדת בכל מאודי, מתרגשת מכל ברכה הכי קטנה שתהיה ושמחה על כל היחס שמסביבי. יום הולדת זאת גם סיבה טובה לקנות לעצמי מתנת יום הולדת שביומיום  לא הייתי מרשה לעצמי.
עוד לפני שידעתי מה יפה באופנה ומה פחות, בגיל שנתיים, אמא כבר ידעה להלביש אותי בשמלות צחורות מנוקדות, מהסוג שלא נס ליחם לעולם.
                                            יולי 1988

מזל טוב לי וסופ"ש נפלא לכם,
שרונה


יום רביעי, 14 ביולי 2010

צבעי קיץ

הקיץ הזה, כמו גם קודמו, מתאפיין בצבעוניות משגעת של לקים, שבעבר בכלל לא חשבתי שמישהי תסכים למרוח על עצמה, אבל היום אי אפשר לשרוד את הקיץ בלעדיהם.
אני מודה שאני מכורה ללקים של Essie, החל מהצבעוניות הכי מטורפת שיש להם וכלה במברשת הנוחה לאחיזה ולמריחה, באיכות המריחה ובזמן הארוך שהלק נשאר טרי ולא מתקלף.
אמש הוזמנתי להשקת המכון החדש Happy Hour בדיזנגוף סנטר, ועם כניסתי לשם הרגשתי כאילו הגעתי לגן עדן. אני לא מחובבי מכוני הפדיקור-מניקור למיניהם, רק כי אני יודעת לעשות את זה ממש טוב לעצמי ולא נזקקת לעזרה חיצונית. בכל אופן, כמות הלקים שהייתה שם, הייתה בלתי מוגבלת כמעט. כבר המון זמן שלא נתקלתי במבחר גדול שכזה. לא רק Essie היו שם, גם OPI שאני די מחבבת, ו-Color Club שעוד אין לי ממש ניסיון איתם.
קמילה המעולה פינקה אותי בפדיקור מושקע במיוחד שלקח כמעט שעה, ובסיומו נמשחו אצבעות רגליי בגוון כתום מרקר משגע. התהלכתי משם החוצה כמו טווס גאה, ולא הפסקתי להשפיל מבטים למטה ולהציץ בפלא.


                                       כתום מרקר על הרגליים שלי


                                  קולקצית המרקרים של Essie


ועוד מקולקצית הקיץ שלהם


                    גם O.P.I הלכו על צבעים דומים בגזרת הזרחניים


והנבחרת הנוספת מקולקצית O.P.I לשנת 2010


שיהיה לכולם יום נפלא וזרחני,
שרונה.

יום ראשון, 11 ביולי 2010

ורוד אפרסק

החודש הצלחתי לדוג פריטי אופנה מאוד מעניינים ברחבי העיר. אני מודה שאת כולן רכשתי ברשתות קונפקציה שזה לא מחדש ולא מרענן, אבל עדיין משהו בהם פשוט "עשה לי את זה".
החולצה הורודה-אפרסקית שעליי, היא כזאת שלא יכולתי להישאר אדישה לה. הוולאנים בכתפיים, הנינוחות והרכות שבה החולצה יושבת על הגוף שלי, והצבע הפסטלי ההורס, הביאו למוצר מוגמר מושלם מבחינתי. נדירות הן חולצות שמצליחות ממש לרגש אותי. אם כבר משהו שמרגש אותי בד"כ, אז שמלות או חצאיות. במקרה הנדיר הזה, העליתי בחכתי חולצה שהיא גם יום יומית וגם לערב, הכל תלוי בשילוב.
צרפתי לה תיק ורדרד מפוספס עם פרח ורוד גדול, והצמיד המוזהב עם אלמנט הפרח שמגיע גם כאן בצבע ורוד מעשה ידי. מראה קז'ואלי נוח, כיפי ומאוד נשי!






חולצה: גולף, חצאית: מנגו, נעליים: EVE, שרשרת: מתנה מאחי, צמיד: עיצוב שלי, תיק: Old Navy (ניו יורק), פרח ורוד: קסטרו.

תודה לתמר גרושקא על הצילומים.
שבוע נפלא לכולם,
שרונה