יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

Giveaway!

החלטתי לפנק את כל הקוראות היקרות שלי ב"מתנת חתונה" ממני אליכן. בד"כ זה אמור להיות הפוך ומאחר ואני הכלה אני זאת שאמורה לקבל את כל המתנות. אבל בכל זאת החלטתי שלפנק (לפנק לפנק..) זאת לא מילה גסה, ובחרתי להגריל זוג עגילים בציפוי זהב, של RAVID. עגילים נתלים, עם חיתוכי לייזר מהממים!

Photobucket


Photobucket


 כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בהגרלה:
1. להצטרף כקוראות עוקבות בבלוג (בעמוד הראשי של הבלוג, מצד שמאל).
2. להצטרף לעמוד הפייסבוק של הבלוג: Facebook - Photo.fashion.passion
3. כדי להגדיל את סיכוייכן לזכות: שתפו את פוסט ה Giveaway דרך הפייסבוק (כאן בכפתור מתחת), ושלחו לי לינק כדי שאראה שאכן פרסמתן. מי שתעשה כך, אני אכניס את שמה להגרלה פעמיים.
4. לסיום, השאירו תגובה על הפוסט עם כתובת המייל שלכן.



ההגרלה מסתיימת ב 4.10.2010, יום שני, בשעה 12:00.
בהצלחה לכולן!
שרונה.

יום שבת, 25 בספטמבר 2010

Have a Pink(o) Day

ימים אחרונים של קיץ (למרות שרשמית אנחנו בסתיו) הזכירו לי שיש לי כמה שמלות שכמעט לא נוצלו בקיץ האחרון. שמלת המקסי הצבעונית שקניתי בשנה שעברה במילאנו העלתה בי ימים נשכחים - שעות של שיטוט ונבירות ב H&M בבירת האופנה האיטלקית, שהניבו כמה רכישות מוצלחות במיוחד.
מה שכיף בשמלה הזאת היא התעתוע שיוצר לי גוף ארוך ורזה. הרי תמיד זה נחמד להרגיש כאילו יש לי עוד 3-4 ס"מ יותר ממה שיש באמת.
גם הנעליים הם רכישה מוצלחת ביותר מבית Mauru Leone , מעצב נעליים איטלקי עם עיצובים שיקיים במיוחד. אני דווקא בחרתי דגם קלאסי יחסית של פיפ טואו בצבע כחול כהה. היתרון בנעליים שלו הוא הנוחות המירבית. אני יכולה ללכת יום שלם עם העקבים (הקטנים יחסית) האלה, ולהרגיש כאילו כל היום היו לרגלי נעלי בית נעימות.
גם התיק הורדרד המתוק הזה תוצרת מילאנו, איטליה, ומבחינתי הוא ההיי-לייט של האאוטפיט הזה. במילאנו, כל הסטודנטיות האופנתיות מצוידות בתיקים של המותג האיטלקי Pinko, שנחשב למותג די יוקרתי. במשך כל השבוע שהסתובבתי שם, הבנתי שבא לי גם להרגיש כמו סטודנטית איטלקית ורכשתי את התיק המגניב הזה.

התיקים מגיעים בשלל צבעים ובדים. אני בחרתי בורוד זרחני, שיועד במיוחד לימי קיץ עליזים ושמחים.
הנה עוד שלל תיקי Pinko צבעוניים ומדליקים:



כל התמונות לקוחות מכאן
תודה לתמר גרושקא על הצילומים!

שבוע טוב, שרונה.

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

שנה טובה!


"בראש השנה, בראש השנה, פרחה שושנה אצלי בגינה..."
עד היום אני אוהבת את השיר הזה (ואפילו מלמדת אותו את תלמידיי למוסיקה), ולא רק כי המילים מזכירות לי ילדות נשכחת, אלא בעיקר בגלל האמת שבמילים.
בחצר היפה של ההורים שלי ביישוב בו גדלתי עצי פרי מכל סוג שרק תחפצו, ורדים אדומים, ורודים וצהובים, ושבילי חצץ מפותלים.
בחג אני אוהבת ללבוש חולצה לבנה, ממש כמו בימי ילדותי, כשהיו מבקשים מאיתנו להגיע לטקס בחולצה לבנה. כמיטב המסורת ארוכת השנים, גם בחג הזה עטיתי על עצמי חולצה לבנה מכופתרת, וקיפלתי לה את השרוולים, כי בכל זאת עדיין מאוד חם (תוצרת H&M ברלין). החצאית השחורה הזאת, נקנתה השבוע גם היא ב-H&M והיא בהחלט קניה נבונה. הנוחות שלה שווה לי הכל! אני אוהבת חצאיות שהטופ שלהם מגומי עבה, כזה שתופס את החמוקיים בדיוק במידה הנכונה ומתרחב במידת הצורך לפי כמויות האוכל שנכנסו פנימה.
הפשטות והנוחות של ערב חג, ובעיקר החגיגיות והרימון ביד, הם אלה שתמיד יעלו לי חיוך על הפנים ויחזירו אותי חזרה לבית של אבא ואמא.

 

תודה לאחותי יעל על הצילומים,
שנה טובה!
שרונה.

יום שני, 6 בספטמבר 2010

שבוע חגיגי

השבוע שחלף התחיל בחגיגות, עם ישיבות צוות מורים בבית ספר החדש בו אני מלמדת.
לדפוק הופעה זה משהו נחוץ כשמגיעים למקום חדש, שכן זהו הרושם הראשוני והמיידי שמקבלים ממך.
אז לרגל המאורע הרכבתי אאוטפיט בגוונים קלילים ובהירים, כזה שמשאיר טעם טוב בפה, ועדיין לא גורם לי להראות "מורתית" יתר על המידה.


בהמשך היום הספקתי לחזור הביתה, להחליף בגדים ולהגיע לנמל להשקת קולקציית האקססוריז של קום איל פו. אני חייבת לציין שהכל שם פשוט מהמם, והייתי מאמצת כמעט את כל הפריטים. חבל שהמחירים לא מאפשרים לי להתקרב לשום דבר כמעט, אפילו לא לצעיפים.
עדיין, זה לא מנע ממני ליהנות, שכן האירוע היה מפגש של בלוגריות, שאת חלקן אני כבר מכירה באופן אישי ועם חלקן נפגשתי בפעם הראשונה, כך שהיה מאוד נעים לפגוש בנות חדשות שאינני מכירה!
אז נכון שהצעיפים יקרים לכיסי, אבל הם הפריט שהכי כבש אותי (אפילו יותר מהנעליים, לשם שינוי).

בתמונות למעלה-

מכנס: זארה, חולצה: Old navy, חגורה: זארה, נעליים: מקס מורטי, תיק: לאוקסיטן, צמידים: מגיל ילדות.
בתמונות למטה -
שמלה: אמה, תיק: זארה.


תודות ליעל מרוני ארנון ולליליה על התמונות ולמיכל חברתי על הצילומים.
שרונה