יום ראשון, 19 ביוני 2011

Guess מה?

שעונים זה משהו שתמיד אהבתי. מגיל 12 אני עונדת שעון, כאשר במשך שנים רבות מאוד הייתי גם ישנה עם השעון! (ועוד היה לי אחד כזה גדול ומגושם).
את השעונים של Guess תמיד אהבתי ואפילו פעם שיגעתי את בעלי בזמן שהיה בדיוטי פרי, וביקשתי ממנו להביא לי שעון שלהם. זה לא צלח יפה כי הטעם שלי די מורכב והבעל לא ממש ידע מה להביא.

כשהוזמנתי להשקה של קולקציית השעונים החדשה שלהם, מיד קפצתי על המציאה! אמנם יש לי שעון קבוע ובסיסי די נהדר (בנוסף לעוד כמה בארון), אבל שאני אגיד לא לשעון נוסף?
הקולקציה המקסימה צעירה אך משדרת המון יוקרתיות, החל מלוח שעונים המורכב מאם הפנינה ועד לאבני סברובסקי המפוזרות על גבי השעון. גדלים שונים, החל מקטן מאוד (זה חזר לאופנה) ועד לגדולים ולמגושמים יותר. טווח המחירים נוח יחסית, 700-2000 שקלים וניתן להשיג ב-30,000 חנויות הפזורות ברחבי העולם. בארץ, משווקים השעונים בסניפי פלאנט טיים ובשלל חנויות שעונים אחרות.

הנה כמה דגמים שהייתי מאוד שמחה להוסיף לאוסף השעונים שלי:


הקולקציה הנשית

רצועות מתכת יקרות

הקולקציה הגברית החיננית לא פחות


שבוע קסום לכולם!

אין תגובות: