יום שני, 4 ביולי 2011

יש לי גלידה הכי טובה, הכי טובה ומשובחה

למעט גוונים בהירים והרבה חולצות בגווני ורוד, המרענן הרשמי שלי של הקיץ הוא ללא ספק – גלידה!
עוד בתור ילדה כשהיו שואלים אותי: "מה את הכי אוהבת לאכול?", תמיד הייתי עונה ללא היסוס: "גלידה!". בקיץ, בחורף מתי שרק אפשר וכמה שיותר. בד"כ אני אוהבת שיש במקפיא את אלה של בן & גא'ריז, וכשאני בתקופה התנזרות אני מקבלת את מנת הגלידה היומית שלי באחת מהגלידריות הרבות בעיר. מאז הביקור במילאנו לא מצאתי כאן בארץ גלידה שמשתווה לאלה שעושים האיטלקים האמיתיים. אתמול עשיתי סיור מחוץ לגבולות המגורים שלי עד שהגעתי לאזור בן יהודה. בעונה זו המוני תיירים שזופים ושריריים גודשים את האזור וזה ממש נחמד להסתובב שם ולהרגיש טיפה בחו"ל. גם הגלידריה דולצ'ה מלודי גרמה לי להרגיש חו"ל ובעיקר איטליה! אלדו דיקונסיליו בן ה 70, קם כבר 15 שנים בכל יום בשעה 4 לפנות בוקר להכין גלידות מפנקות וטריות. המרכיבים כולם טריים והטעמים משתנים לפי פירות העונה. לצערי הרב בתקופה האחרונה אני מנסה להפחית בכמות המוצרים החלביים שאני מכניסה לגופי, לכן לקחתי מנת 3 כדורים ענקית שהכילה בתוכה טעמי סורבה מעולים: מלון, פסיפלורה ולימון. קיץ, כבר אמרנו?
הביתה לקחתי בקופסא קוקוס שהרגיש חלבי למדי ולמרות זאת היה סורבה, פיסטוק ללא סוכר שהיה מתוק בדיוק במידה הנכונה, אגוזים ללא סוכר וערמונים. אוקיי, אז בואו נדבר שניה על ערמונים. זה פרי של חורף בד"כ, אבל אפשר למצוא אותו במחיות למיניהן ובאריזות ואקום בצורתו השלמה. קשה לי להיזכר מתי אי פעם טעמתי גלידה כל כך מושלמת. רכות שליטפה לי את החיך וגרמה לי להוציא קולות גרגור מביכים למדי. אז נכון שטעם הערמונים דווקא חלבי, אבל לא הצלחתי לנתק את הכפית מהקופסא וככה חיסלתי בין רגע את הטעם המושלם.
דולצ'ה מלודי נמצאים ברחוב בן יהודה 122, ויש להם סניפים נוספים ביפת 6 ביפו, באשדוד ובירושלים.

ממתינה לגלידה שלי

יאממממי!

אלדו בכבודו ובעצמו

ככה נראית מישהי מאושרת שמאוד אוהבת גלידה

ומה לבשתי ליום הטעים הזה?
ראשית, אני רוצה להתחיל מהנעליים של ZAMSH שהם נעלי הבובה הכי נוחות שהיו לי אי פעם. הצבע הניטרלי שלהם מאפשר לי לשלב אותם עם כל אווטפיט כמעט ואני ממש חורשת עליהם.

החולצה המגניבה הזאת שגם היא עברה אצלי חריש לא קטן בחודש האחרון היא מבית היוצר של טוונטי פור סבן, והקרעים בכתפיים הופכים אותה מסתם חולצת טי שרט לחולצה הרבה יותר מגניבה.
חצאית: זויה (אלנבי), שעון: Guess, שרשרת חוטי כסף: מתנה מאחי (לאס וגאס), משקפיים: בלומרין.

מדגמנת גלידה בדרך הביתה

שמרו על עצמכם ותאכלו הרבה דברים מרעננים וקרירים!
שרונה.

2 תגובות:

Lena אמר/ה...

מממ עשית לי חשק לגלידה!!!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.עשית חשק לגלידה, גם לי.פתחנו באזור מגורי סניף גדול של ונילה, דבר שמאד שימח אותי, כי הנסיעה וחיפוש החניה בבזל,רק כדי לקנות שם גלידה היה מעיק. הכל שם מומלץ! תהני!