יום שבת, 30 ביולי 2011

וככה נגמר השבוע

קיבלתי ידיעה על שיתוף פעולה בין דיוויד בקאהם (ומי שלא מכיר, חור בהשכלה...) לבין H&M שבמסגרתו יעצב בקהאם קו הלבשה תחתונה לגברים בלבד. אומנם הקולקציה תגיע לחנויות רק בפברואר 2012, אבל יש למה לצפות!

(ויקטוריה כבר מכינה מקום בארון)

חיסלתי קופסא ענקית של נשיקות מרנג מבית "בן עמי" שהן הנשיקות הכי טעימות שיש בכל הארץ הזאת.


וביקרתי ביריד הנעליים "זוגות" ורכשתי זוג הורס של מיכל מילר, שישמש אותי הרבה בזמן הקרוב (וגם בזמן הלא קרוב!).


לצערי אני לא יכולה לקחת חלק בצעדות המחאה שמתרחשות ממש ברגעים אלה, אבל שלחתי ייצוג מהבית.

שבוע טוב ומלא בבשורות טובות,
שרונה.

6 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

הנעליים מהממות!! תתחדשי! היו מבצעים שווים ביריד?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה יקירה! איזה כיף שאת אוהבת. היו מבצעים, לא מאוד "שווים", עשו הנחות של 100-250 שקלים על הזוגות היקרים (שעולים בעונה 800). יכלו להתאמץ יותר עם ההנחות שעשו. לא פספסת, בקיצור.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.קודם כל תתחדשי-יפות מאד.אני לא מצאתי כלום ביריד, לצערי. היה זוג אחד של מעצבת בשם קרלה שלקחתי כרטיס ביקור ממנה.אין לה חנות והזוג שמדדתי היה קצת גדול, לצערי.אחפש אותה ואפרסם אם יהיה משהו שווה.יום נפלא

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - תודה רבה מותק! היו כמה זוגות שאהבתי, אבל לא יותר מידי... אלה שקניתי קלאסיות ושמרניות יחסית, ככה אני... לא אוהבת נעליים "בולטות" מידי. אני אחפש את המעצבת שאהבת ברשת :)

סורק כרטיסי ביקור אמר/ה...

תתחדשי! ממש יפות! מענין למה לא שמעתי על היריד הזה... היריד היה בתל אביב?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אכן בתל אביב, ולא מזמן היה אפילו פעם נוספת.