יום שני, 15 באוגוסט 2011

מי היה מאמין שחרדל ויין יעשו לי את זה

חודשי הקיץ החמים ידועים כחודשים בהם כל חברות האופנה משיקות את קולקציות סתיו-חורף החמות שלהן. גם קסטרו, כמו מותגים רבים וידועים, השיקה אתמול קולקציה חדשה ומעניינת ביותר.
על המסלול המושקע צעדו עשרות בחורות יפיפיות וסקיניות, שלבשו ממבחר הבגדים של הקולקציה הקרובה. פלטת הצבעים המונכרומטית ברובה לא הפתיעה שכן בכל זאת לא מדובר בחודשי החורף ולמרות שלרוב בגדים בצבעים כהים משעממים אותי, לא כך היה הפעם. חולצות ושמלות שיפון דרמטיות, חצאיות מקסי מתנופפות וכמובן מעילי הצמר הקלאסיים שהגיעו בצבעים כתומים וסגולים.
חוץ מפלטת הצבעים המונוכרומטית, מדובר בקולקציה עם נגיעות רבות של חרדל, נחושת, יין וזהב. בימים כשגרתם, לא הייתי מעזה לגעת באף אחד מהגוונים הללו, אבל נראה שאלה הם הצבעים החזקים של הקיץ על פי בשורתם של מעצבים ובתי אופנה רבים, ולכן שמתי לי למטרה לצוד מהקולקציה הנהדרת הזאת את אחד מהפריטים החרדליים (כנראה שזאת תהיה שמלת השיפון הנפלאה בגזרת המקסי).
כמובן שגם הג'ינס מככב חזק אצל קסטרו, אך הפעם בניחוח שנות ה 70. בד הדנים מוצע בגוונים כהים של כחול והגזרה מטפסת לה מעלה אט אט.





קולקציית הגברים הייתה מעניינת ביותר גם היא (יעיד הבעל שיש לידי לאורך כל התצוגה וזמם על מספר פריטים), חליפות הקטיפה חוזרות ובגדול, ג'קטים מחוספספים בעלי הדפסי רטרו ומכנסיים בצבעים לא שגרתיים הם הבשורה לגבר על פי קסטרו.
ההרכב החדש של עברי לידר שליווה מוסיקלית את התצוגה המושקעת, היווה ללא ספק את השוס של הערב, כאשר לווה בתאורת לדים מושקעת וסאונד חו"לי למדי.



אין ספק שהתצוגה של אתמול השאירה אותי עם קרייבינג רציני לשופינג חורפי, רק שהשרב הזה יסור מדרכי ואז אתחיל לתכנן את הרכישות לחורף הקרוב.
 
שרונה.

3 תגובות:

the purple toe אמר/ה...

היית? איך לא נפגשנו?

עינבלית אמר/ה...

שיגיע כבר החורף, פעמי סתיו כבר מביאים עננים אפורים שעושים שמח בעיניים.
בגדים יפים, שילובים וינטאז'ים במשהו.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

the purple toe - איזה מוזר, באמת איך לא נפגשנו?! הצמדתי אליי את הבעל היקר ודווקא די התחככנו. מוזר.
מקווה להפגש בשנית בקרוב :)

עינבלית - נכון, קלטת יפה.. יש לא מעט דברים בסגנון וינטאז' אבל בגרסא עדכנית ומשודרגת.