יום שני, 31 באוקטובר 2011

בסוף המדבר


החולות הזהובים של הנגב מצליחים לרגש אותי כל פעם מחדש, רוחות מלטפות ואוויר טהור ומנקה. המרחבים האינסופיים שמעוררים בי כל פעם מחדש את אותה התהיה – מה יש שם בסוף?
עולם בצורת נקודות, הדפסים, מרקמים וצבעים הם מנת חלקי בתקופה האחרונה, האם כל אלה יחכו לי בסוף המדבר?  









חולצה: וורשה, פולין, חצאית: שוק בצלאל, חגורה: זארה, משקפיים: אקס-ריי, צמיד: אורנה לאלו, נעליים: מיכל מילר.

אין יותר מושלם כעת מלתת לכם לשמוע את השיר המהמם של שלום גד - "סוף המדבר", השיר הזה מרגש אותי ללא ספק. אה, וגם המדבר כמובן.


תודה רבה לאסף הראל בעלי היקר על הצילומים המקסימים,
תודה למדבר.

שרונה.

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

אאוטפיט מקסים! ככ שונה מהנוף הרגיל-בדואים,גמלים......

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה ציפי היקרה!

Unknown אמר/ה...

רואים שהמדבר עשה לך טוב... שתמשיכי רק להנות יקרה שלי !

http://matryoshkachic.blogspot.com

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה מיכלוש, בהחלט עשה לי טוב כי זה מרענן לצאת קצת מתל אביב.