יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

חמישה דברים שעשו לי את השבוע

1. המהדורה החודשית של המגזין hdL - בתים והחיים הטובים. פחות בשביל הכתבות, יותר בשביל הצילומים. הייתי ממסגרת ותולה בסלון ביתי עמודים שלמים ממנו.




2. מתוקים שהכנתי למסיבת יום ההולדת של בעלי. בתמונות: מוס שוקולד ברנדי עם פירות יער וגלגלי לדר ומרציפן.




3. בקבוק זכוכית של המים המינרליים אוויאן, בשיתוף עם בית האופנה קוראז' במהדורה מוגבלת. קיבלתי אותו השבוע ואני מחכה לאירוע מיוחד באמת כדי לפתוח אותו. מים ב 40 שקלים זה רק לאירועים מיוחדים :)




4. חלון ראווה של חנות רהיטים לילדים ליד הבית, הכי גורם לי להרגיש בחו"ל!




5. חגורת עור דקה בגוון קורל של LEE. לא הפסקתי ללכת איתה כל השבוע!




מה הדברים שעשו לכם את השבוע? שתפו אותי.
אתם מוזמנים להצטרף לעמוד של הבלוג גם בפייסבוק - 


חג חנוכה שמח!

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, המתוקים מהממים(!)
אפשר מתכון?

ולגבי חלון הראווה - תמיד משמח אותי לראות אחד מהסוג המושקע. גורם לי להרגיש בחו"ל :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני מופתעת שאהבת את המגזין הזה. שלחו לי עותק לפני כמה שבועות ונגעלתי מכמות החומרים הפורנוגרפיים והכוחניים שבו. כשהיחצן שאל אותי מה דעתי אמרתי לו שזה העיתון הכי דוחה שראיתי כבר הרבה זמן. כנראה שהם השתפרו מאז.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה, דברים מדליקים! אצלי השבוע עשו את זה עציץ רקפות ענק שקיבלתי מחמתי ונשיכה מהממת מהכלבה שלי: 7 ימים אוגמנטין! שיהיה סופ"ש בריא וכייפי!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרג'ורי - אז ככה לגבי המתכונים:
לדר במרציפן זה מתוך הספר של ליאורה קרן לפינגר פוד, זה הלינק הישיר למתכון:

http://food.walla.co.il/?w=/912/1169003

לינק למוס שוקולד:

http://www.ifeel.co.il/page/7450

אני השתמשתי בשוקולד מריר 60% מוצקים. יצא טעימי ביותר!

לגבי החלונות ראווה, ממול החלון הזה יש גם את החלון של דינה גלאס שגם הוא היה כריסטמיסי להפליא, חבל שלא צילמתי.

שרונה - כמו שכתבתי, יותר בשביל הצילומים פחות בשביל הכתבות. יש לו דפים עבים ואיכותיים, ריח כמו של ספר חדש, הוא מאוד מגוון בתוכן שלו ולטעמי חסרים כאן בארץ יותר מגזינים מושקעים שכאלה.

ציפי - היי, גם אני עם אנטיביוטיקה (מסוג פן-רפא, מזעזע), תרגישי טוב מותק!
עציץ רקפות זה מהמם, איך בא לי גם.