יום שני, 26 בדצמבר 2011

כשפגשתי את מקסים פולין

מאוד התרגשתי השבוע מהמפגש עם מאפר העל מקסים פולין – אמן האיפור של מותג הקוסמטיקה גרלן. כשקיבלתי את ההזמנה במייל ידעתי שאין סיכוי שאפספס את המפגש הזה. הידע שלי בכל מה שקשור לאיפור נרחב, אם כי תמיד יש מקום לשיפור. מה גם שאני תמיד מעוניינת לקבל טיפים לגבי הנחת האיפור על הפנים, שכן ברור לי שאני עושה הרבה טעויות לפעמים.

מהסוף להתחלה - מקסים ואנוכי בג'קט של H&M, שמלה של ZARA ושרשרת של שלומית אופיר

ראשית, אקדים ואספר שהרומן שלי עם מוצרי האיפור והקוסמטיקה של גרלן הוא ארוך. נתחיל מאחותי הגדולה, שהרבתה לקנות ממוצרי המותג ואני כנערה סקרנית, "טעמתי" ממנה מדי פעם מהמוצרים החדשים שהניחה בחדר האמבטיה. כשגדלתי, ידעתי לאמץ את הסטייל והטעם הטוב של אחיותיי הגדולות וכשהגעתי סוף סוף לגיל שבו אני יכולה להרשות לעצמי לקנות קוסמטיקה ואיפור יקרים, התחלתי כמובן במוצרים של גרלן. עד היום אני משתמשת באופן קבוע בטרקוטה של גרלן (שנמכר אחת ל-27 שניות ברחבי העולם), מוצר מדהים שמשמש אותי כסומק, שגיליתי השבוע שהוא מיוצר עד היום בעבודת יד!

האירוע האקסקלוסיבי והמרגש עם מר פולין נערך במלון קרלטון, על שפת הים תל אביב. שולחן המתוקים שקידם את פניי היה ללא עוררין מפתה ומגרה, ולכן הייתי חייבת להנציח קודם כל את שאהבה נפשי.


פגשתי המון בלוגריות אופנה ולייף סטייל והתיישבנו כולנו סביב השולחן כדי לשמוע את דבריו של פולין.
"לכל אישה יש משהו יפה וזה מה שאני רוצה שיצא החוצה" סיפר פולין. אני מאוד מסכימה עם האמירה הזאת! כל אישה יכולה להפוך ליפה בעזרת כמה נגיעות צבע קלות וכאן פולין בא לעשות לנו סדר.

הפודרות המעולות (בזו שבשורה העליונה משמאל השתמשתי המון שנים) ומוצרי הטרקוטה (בהם אני משתמשת עד היום) למטה

אחרי הצגת מוצרי הדגל של החברה בגזרת האיפור והקוסמטיקה, הוא התפנה לאפר, שלב אחר שלב, דוגמנית פנים שהגיעה לאירוע.
כמובן שיש את השלב הראשון - שלב הבסיס של הנחת הפריימר. אני מודה שעד לאחרונה ויתרתי עליו, אך מרגע שהתחלתי – התמכרתי. לגרלן יש שני פריימרים בולטים:  L'or- המשמש כאנטי אייג'ינג ומכיל בתוכו זהב אמיתי, ו-Meteorite Perles (אותו גם קיבלנו במתנה בסוף האירוע) - פריימר בגוון מאט יותר, המכיל פנינים ורדרדות בתוך ג'ל.


השלב הבא היה מייקאפ למראה טבעי שמגיע בקופסא יפיפייה (כמו כל מוצרי החברה) והוא מאוד קומפקטי להחזקה בתיק.

מתוך הסטנד ולא מהקופסא באריזה המשגעת

לאחר מכן, הנחה קלה בטפיחות של הקונסילר. ומכאן למוצר מעניין שנקרא "ליפ ליפט" שהוא בעצם פריימר לשפתיים, שגורם לשפתון להישאר לאורך זמן רב יותר על השפתיים.

ואם אסטה לשניה מהסיבה שלשמה התכנסנו - תראו כמה שהוא חתיך!

השלב הבא היה הנחה של הטרקוטה ומכאן לצלליות בגוונים כהים יחסית, המגיעות בעונה הנוכחית בצורה של 7 פלטות צבעים שונות, כאשר בכל אחת מהפלטות 4 גוונים שונים. הצלליות כמובן מאוד עמידות.



פולין ציין כי העונה הגוונים החומים הם "השחור החדש" ולכן הוא גם השתמש בצלליות בגוונים הנ"ל ובעפרון חום כהה ששימש כאייליינר. לסיום העיניים, השתמש במסקרה חומה גם כן, ולהשלמת כל המראה עיטר את השפתיים בליפסטיק בגוון אדום חזק ומעליו נגיעות של גלוס קלאסי במרכז השפתיים לקבלת נפח.



התוצאה הייתה מרהיבה, כפי שעיניכן רואות, וכל שנותר לי לעשות הוא רק ליישם בעצמי!


 ואלה הם המוצרים שעברו בשולחן במהלך האירוע, הם היו כל כך יפים שהייתי חייבת לצלם אותם! 




אז איזה מוצרים של גרלן אתן מכירות ואוהבות? שתפו אותי..

ימים אחרונים לחנוכה, אז שימשיך להיות כמובן חנוכה שמח!
שרונה

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את המסקרה שלהם! חוץ מזה שהבקבוק המוזהב הוא יצירת אומנות של ממש, כמו פסל של אישה.

EFRAT ITAH אמר/ה...

התחלת בכיבוד בניחוח צרפתי והמשכת באיפור וטיפוח צרפתי מה רע?

נראה שנהנית. הפריימר מסקרן, עדכני מה דעתך עליו
אני חובבת של הסמקים של גרלן.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - אם את מתכוונת למסקרה בבקבוק מוזהב-רקוע, אז גם אני חושבת שזאת אחת המסקרות היפות שיש, אם לא ה....

אפרת - אין אין על מקרונים, כמה כאלה טחנתי בפריז :) זה הקינוח האהוב עליי!
בקרוב אדווח כאן בפוסט נפרד על הפריימר, השארי בסביבה.

ניבה אמר/ה...

איזה כייף לך להשתתף בארועים כאלה! נראה שנהנית.
טרם הספיקותי להכיר מקרוב מוצרים של גרלן-התקציב..
תהני מהם. מחכה לסקירה!
והמקרונים נראים יאמי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ניבה - נהנתי מאוד ומקסים היה מקסים כשמו כן הוא :) את חייבת לנסות את המוצרים שלהם, הם באמת בין הטובים שיש.