יום שלישי, 26 באפריל 2011

הלילה הזה כולו מנומר

ערב החג כמו אצל רובנו ככולנו היה גדוש באוכל משובח ובשתייה מרובה. לקראת אירועים עתירים באוכל ושתייה אני תמיד משתדלת ללבוש בגדים נוחים (לרוב עם גומי, כדוגמת הגרביון במקרה הנ"ל, או לחילופין אפשרי גם טייץ) כדי שהקיבה תוכל להכיל כמה שיותר ואני לא ארגיש את הבגד מתהדק לי אט אט על הגוף. הבגדים כמה שיותר קלילים אבל עם זאת גם מהודרים וחגיגיים. לחלקנו המנומר יצא כבר מכל החורים, אבל אני מוצאת את עצמי נמשכת להדפס הזה מאוד, עוד לפני שהוא היה בכלל כל כך אופנתי. כאמור, האאוטפיט הנוח והחגיגי הזה היה הסיפתח שלי לחגיגות הפסח שכללו הרבה אוכל, טיולים ומנוחה. אידיאלי ביותר! (וחבל שכבר נגמר...)








טוניקה: זארה (הונג קונג), ג'קט: זארה, גרביון: גולף, נעליים: קליגולה, צמיד: אורנה לאלו, משקפיים: בלומרין לאופטיק וורובל, תיק: קואץ' (הונג קונג).

תודה לאספי על הצילומים!
 
אוטוטו סופ"ש, אז שיהיה המשך שבוע נפלא עד אז..
שרונה.

יום חמישי, 21 באפריל 2011

מתנה לחג

ליל הסדר אמנם עבר לו, אבל לפנינו ערב חג שני ואני בטוחה שיש מי מאיתנו שעדיין חייבים מתנות לחג בין אם זה לאמא, לאחות או לחברה טובה. קיבצתי עבורכם מתנות לפי תקציב, רק כדאי להציץ בחשבון הבנק שלכם קודם ולוודא לאיזו מהקטגוריות אתם שייכים.

מתנה ליוקרתית בעלת טעם משובח:
צמיד פנדורה "תל אביבי"

לאחרונה נפתח לפנדורה סניף הדגל בכיכר המדינה ויחד איתו נוצר גם צמיד חדש עם מגוון של Charms המסמלים את "תל אביב שלי". על אותו צמיד תוכלו למצוא Charms כפכפים בסימן הישראליות התל אביבית, Charms נעלי העקב כמחווה לתל אביב כבירת האופנה הישראלית, Charms המוסיקה המסמל את היותה של תל אביב מרכז התרבות והמוסיקה הישראלית ועוד ועוד. הצמיד משולב צמיד בסיס מכסף (אפשר גם לבחור צמיד עור במקום), ועליו ה Charms השונים, המתחילים ממחיר של 110 שקלים ומגיעים עד לכמעט 3000 שקלים. אני מוצאת את הצמיד הזה כמתנה מקסימה למי שמחפש משהו מיוחד ושונה מכל המתנות הבנאליות שקונים כל הזמן.



פנדורה כיכר המדינה, רחוב ה' באייר פינת ויצמן.

מתנה לנובורישית משקיענית:
בוטיק DIVINA בהרצליה פיתוח

למי שמחפשת להתלבש בסטייל, עם הרבה שיק, קורטוב של גלאם ובעיקר לקנות בגדים המדיפים ניחוח צרפתי-איטלקי (וגם מיובאים משם). המבחר בחנות נע החל מפריטים קלאסיים לעבודה ועד לשמלות ערב מפוארות לאירוע חשוב. המחירים לא זולים אבל הבגדים מאוד איכותיים ולא תמצאו אותן על אף אחת, שכן אין כמעט שניים מכל פריט. גם האקססוריז שווים התייחסות ולראייה כמה שרשראות שהייתי שמחה לאמץ לעצמי. חולצות: החל מ 199 שקלים, שמלות: החל מ 1000 שקלים.



תודה רבה רבה לקרן על התמונות

בוטיק DIVINA, רחוב המנופים 9, הרצליה פיתוח.

מתנה למעמד הביניים שרוצה ללבוש בגדי מעצבים:
קולקציית "יהלום" מבית קסטרו ואלון לבנה

בית האופנה הידוע קסטרו ואלון לבנה, מעצב שמלות הכלה, חברו יחדיו לפרויקט משותף ראשון מסוגו שהוליד קולקציה משגעת בצבעים שחור ולבן בלבד. בקולקציה כ-22 דגמים בלבד - שמלות, מכנסיים, נעליים, תיק ערב ועוד. הקולקציה כבר משווקת בחנויות וזאת הזדמנות טובה למי שרוצה לקנות פריט של מעצב במחיר "עממי" ביותר. במקרה הזה אתן לתמונות מתוך תצוגת האופנה לדבר:


מחירים, שמלות: 199-899, חולצות: 139-299, מכנסיים: 199 שקלים.

מתנה לסטודנטית ו/או סטייליסטית שאוהבת צבעוניות:
צמיד של אורנה לאלו

בשבוע שעבר הידפק על דלתי שליח ובידו מתנה ארוזה. בתוך האריזה נח לו צמיד צבעוני ומקסים מבית המעצבת אורנה לאלו. חשבתי לעצמי שזאת מתנה נפלאה ושיכולתי גם אני לקנות בעצמי כמה פריטים משם, כמתנות חג למשפחה וחברים. הכל נעשה בעבודת יד בשיטה ייחודית ואין ספק שהצבעוניות המתפרצת מכל אחת מיצירותיה של לאלו, תמרח חיוך גדול לכל מקבל מתנה שכזו.


מחירי הצמידים נעים סביב ה-120 שקלים.

חג שני שמח לכולם!
שרונה.


יום חמישי, 14 באפריל 2011

Summer Time 2011

אז זהו, האביב כאן באופן רשמי ולפי התחזית בסופ"ש הקרוב הולך אף להיות מאוד קייצי.
השמועות אומרות שלבן הוא השחור החדש של אביב-קיץ 2011 ולכן הצטיידתי לי בשני פריטי חובה אופנתיים ביותר.
ראשונים הם כפכפי הוויאנס בצבע לבן פנינה מדגם ה Slim (הרצועות דקות יותר). אין מה לעשות, כשחם לי אני חייבת כפכפים, ואם כבר כפכפים אז שייראו טוב. זה הדגם השני שלי בארון מבית הוויאנס (הראשון הוא בצבע זהב-חום עם עיטור סברובסקי שעברו חריש רציני יותר בקיץ הקודם), והוא אף מוצלח יותר בשל הצבע הקייצי והכיפי. חוץ מזה, הכפכפים האלה הם הנעל הכי נוחה שיש לי בארון. למי שפחות מתחברת ללבן, קיימת קשת צבעים רחבה ומגוונת וגם דגמים נוספים יותר "מתוחכמים" המדמים סנדל של ממש.

פריט נוסף וקייצי לא פחות הוא כובע הקש הלבן בעיטור פרח צהוב המגיע הישר מבית GOLBARY. השילוב בינו לבין הכפכפים הלבנים שלי הוא לא פחות ממושלם!



סופ"ש קייצי וכייפי לכולם!
שרונה.

יום שבת, 9 באפריל 2011

קנו לעצמכם מתנה לחג

ליל הסדר מגיע ממש עוד שניה ואיתו קדחת המתנות. רשימת המתנות שלי היא כאורך הגלות, ולכן בחרתי "רק" 4 פריטים מבית Tory Burch שמאוד מצאו חן בעייני.
נכון שהכל עשוי עור שחור ומאוד שמרני ולא נועז, אבל כנראה שזה מצביע על מי שאני? לא יודעת, תגידו אתם.

משמאל לימין בכיוון השעון: נעלי בלרינה שטוחות - 225$, תיק קלאסי עם רצועות מתכת מוזהבות - 325$, חגורה מעור - 195$, ארנק עור מבריק עם הטבעת סמל המותג - 195$

באתר של Tory Burch אפשר להזמין אינטרנטית את כל הפריטים ויש שם יותר מידי יפים וטובים, באמת שקשה לבחור.

סופ"ש נעים,
שרונה.

כל התמונות לקוחות מכאן


יום חמישי, 7 באפריל 2011

הטויד הורוד שלי

אחרי שהופעתי בעיתון "גלריה" של הארץ אמש, ואחרי שפירגנתם לי בלי סוף, החלטתי לצ'פר אתכם בעוד כמה תמונות עם אותו אווטפיט אבל עם כמה שינויים קלים.
הנעליים כאן תוצרת Nine West, התיק הגיע אליי כמתנה מתאילנד ותוספת הצמידים הם מתנה מאירוע יום הולדת 70 לזובין מהטה.
Enjoy!





תודה לאספי על הצילומים!
סופ"ש מקסים,
שרונה.

יום שלישי, 5 באפריל 2011

ברברי בכיכר

אתמול הוזמנתי להשקת החנות החדשה של BURBERRY בכיכר המדינה. המותג הידוע והמוכר יותר בזכות הדפס המשבצות הוא בהחלט אחד האהובים עליי. המחירים גבוהים כיאה למותג, אם כי מצאתי מספר פריטים שגם ארנקי וכיסי יוכלו לעמוד בהם. האירוע המושקע כלל פינגר פוד ברמה גבוהה ביותר, בסקציית הקינוחים גם כן לא חסכו. הקאווה נשפכה שם כמו מים והמוסיקה המשובחת נוגנה על ידי די ג'יי אלמוני שהגיע לאירוע הישר מלונדון והפציץ בלהיטים תוצרת בריטניה.
קבלו הצצה למה שעייני ראו ואהבו! זהירות, גם אתם עלולים להתאהב...






ארנקים החל מ 1500 שקלים


מעיל טראנץ' קלאסי ב 6000 שקלים


ואותו הטרנץ' רק לילדים

לילדים שרוצים להיות כמו גדולים (או כמו אמא, ליתר דיוק!)



החנות מתפרשת על פני 3 קומות, הגבוהה מביניהן שייכת לגברים, קומת הכניסה (האמצעית) מיועדת לאקססוריז ונעליים והקומה התחתונה להלבשת נשים וילדים. הכל מאוד מוקפד ויוקרתי אבל עם זאת גם מאוד מזמין למדוד ולגעת - שזה לא משהו שקורה בכל חנות יוקרה, אז שאפו!

ערב נהדר לכולם,
שרונה.

יום שבת, 2 באפריל 2011

הזוכה במסכת הזהב

אז יש לנו זוכה במסכת הזהב המתחממת של חוה זינגבוים בשווי 370 שקלים, מתנת צילי קרן...

שרונה דוד

ברכות!!! את הזוכה במסכה! ניצור איתך קשר במייל שהשארת כאן.

ואם גם אתן רוצות להתחדש במסכה המעולה הזאת, צילי היקרה החליטה לפנק את כל קוראות הבלוג ולהעניק לכן אותה ב 329 שקלים במקום 370.
כל שעליכן לעשות כדי לקבל את ההנחה הוא להגיד שהגעתן דרך הבלוג Photo.Fashion.Passion ותזכו להנחה.
כמו כן, בנות התעניינו בסלסול הריסים שעברתי - אז גם כאן אתן זוכות לקבל 15% הנחה על הטיפול המגניב הזה.



לפרטים נוספים אתן מוזמנות ליצור קשר עם צילי:
צילי קרן, רחוב קהילת סלוניקי 11 תל אביב,
טלפון: 03-6486999

שבוע טוב ומטופח לכולנו,
שרונה.