יום שני, 27 ביוני 2011

המלצת היום: תערוכה מחווה לנעלי הבלרינה


אתמול נפתחה בקניון רמת אביב תערוכה חווה שהיא כל כולה מחווה לנעלי הבלרינה. מותג הנעליים הספרדי Pretty Ballerinas חבר למותג הרכבים האורבני Smart וביחד ביקשו מנשים ישראליות מוכרות יותר ומוכרת פחות ליצור יצירה משלהן על זוג נעלי בלרינה שקיבלו. הנעל הלבנה שימשה בסיס ועליה יצרו כל אחת מהנשים את עולמן האישי. תראו למשל את הנעל המקסימה שעיצבה העיתונאית רונית מטיאס:

נעלי בלרינה מנצנצות בשיתוף עם LK (ליטל קלמנסון)

גם נעלי הפרחים של דורית שדות הקסימו אותי מאוד:


והנה עוד כמה דגמים יפים...
בעיצובה של טל יפת


הבלרינה של אודית לורן בלקין


המקסימות של נעמי מערבי


התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד ה 15 ליולי והיא חובה לכל חובבות הנעליים באשר הן ובייחוד לאלה שאוהבות את הנעליים שלהן שטוחות.



יום שבת, 25 ביוני 2011

כתום-דלעת, קאמל, קוניאק ובורדו

השבוע השיקו ב-H&M את קולקציית הסתיו שלהם לעונה הקרובה. הכל נראה כל כך יפה ומבטיח.
אצל הנשים הגזרות משוחררות וכיפיות, הצבעים נעים בסקאלה של קאמל, קוניאק, בורדו, כתום-דלעת וחום והחומרים העיקריים הם טוויד ופלנל, עור וזמש, תחרה, ברוקד וקורדרוי.


אצל הגברים הגזרות ברובן מחויטות וצרות במראה קז'ואלי. הצבעים הולכים גם כאן לכיוון החום, קאמל, נייבי, ירוק חאקי, אפור ושחור, והחומרים מתבססים על הרבה כותנה, צמר, פלנל, עור וניילון.


מחויט, צמרירי ואפור

הרבה פריטים הזכירו לי כל מיני בגדים שהיו בארון של אמא שלי לפני הרבה שנים, ואכן נראה שזאת הייתה המטרה המכוונת של כל הקולקציה הזאת. אן סופי יוהנסון, ראש מחלקת העיצוב של H&M, מודה ש"רוב הפריטים הם קלאסיקות אופנתיות מעודכנות עם גזרה, צורה או סטיילינג חדשים".

חצאית בגזרה שיקית ביותר


שמלת תחרה משגעת שבקלות יכולה להפוך לשמלה שניה של כלה




חרדל הוא אחד הצבעים הבולטים לסתיו-חורף הקרובים


הרבה אקססוריז שווים

ועוד קצת אקססוריז חומים

נכון שמאוד חם בחוץ ורק המחשבה על ללבוש סוודר או גרביון גורמת לי להזיע עוד יותר, אבל בשביל קולקציה כזו אני מוכנה גם לעטות על עצמי פרווה (מלאכותית).
 
שבת נעימה לכולם,
שרונה.

יום חמישי, 23 ביוני 2011

כשפגשתי את טריני וסוזנה

כבר יומיים ברציפות שבביתן מספר 1 בגני התערוכה מתקיים אירוע ה"ביוטי סיטי" של הסופר פארם. אותו אירוע שכולל בתוכו עמדות מעוצבות של מותגי איפור וקוסמטיקה, דוכני מעצבים, מתחמי שיער ומניקור ועוד ועוד, מארח גם את כוהנות האופנה - טריני וסוזנה!
ביום שלישי בערב התייצבתי לערב גאלה חגיגי שכלל אוכל נפלא, הרבה שתיה ותצוגת אופנה של מבחר נשים ישראליות יפות שבא לבכות. גם טריני וסוזנה לקחו חלק באותו ערב מרשים, ובסיומו הייתי חייבת לקבל מהן מזכרת. להצטלם עם סלבס זה משהו שאני לא עושה אף פעם אלא אם כן מדובר בסלבס חו"ל. בפעם הראשונה והאחרונה שזה קרה, הצטלמתי עם מארק רונסון בפסטיבל בפריז (עדיף שאני לא אעלה את התמונה המביכה והלא מוצלחת).
בכל מקרה, את האירוע הכה חביב של הביוטי סיטי אתם עוד יכולים להספיק כי הוא מתרחש גם מחר, אז רוצו!

תמונה לא מוצלחת לא שלי ולא של טריני

סוזנה ואחת שמתרגשת

טריני וסוזנה צועדות על המסלול לבושות בשמלות ערב לא רעות בכלל...

עשו חיים בסופ"ש!
שרונה.

יום שלישי, 21 ביוני 2011

אמנות האופנה

בחנות של נועם צוקר ומיכאל ספרר גיליתי עולם חדש, עולם שמשלב בתוכו אמנות ואופנה ויוצר יחדיו חלל מושלם ומענג חושים. עוגת הקצפת והתותים שקידמה את פני עם הגעתי לסטודיו שלהם ברחוב שפע טל בתל אביב הצליחה לתעתע גם בי. מדובר בעוגה מסיליקון. הסטודיו האוורירי שופע ביצירות אמנות עליהם אחראי מיכאל, פסל בעל תארים מכובדים באמנות, ובמקרה גם בן זוגה של נועם (שגם היא ציירת מוכשרת בפני עצמה ובעלת תארים מ"בצלאל").
נשמע מבטיח עד כה, נכון? אז זהו, עוד לא התחלתי.
מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי מבלה בגלריה לאמנות של אבא שלי, בחופשות הייתי מגיעה לביקור, מנקה את התמונות ואפילו מנסה לצייר בעצמי. אני יודעת להעריך אמנות, פיסול וכל מה שנע סביב יצירה שעמלו עליה שעות רבות והשקיעו בה מחשבה. מבחינתי גם אופנה היא אמנות. חולצת משי בעלת גימורים מדויקים ודיטיילס מובחרים היא יצירת אמנות. אלה הם בדיוק הבגדים ב"אווה מנדלבאום", כאלה שחשבו עליהם הרבה לפני שהוציאו אותם לאוויר העולם. המחשבה מתחילה כבר מהבד עצמו, בין אם זה במבוק אורגני, כותנה או משי. גם הגזרות נועדו להחמיא לקימורי האישה ועם זאת להיות אווריריים וזורמים. הצבעוניות מתאפיינת בעיקר בגווני הפודרה, אפור, שחור ושמנת עם הבלחות קלילות בהדפסים צבעוניים כגון: צהוב, ורוד, כחול וירוק. ויותר מכל, קולקציית הבגדים האורגנית לתינוקות היא זו שקנתה אותי באמת. תראו את הדבר המתוק הזה ותודו שאי אפשר לעמוד בקסם של המתיקות הזו:


המחירים מתחילים ב-190 שקלים לצעיף היפסטרי ומגניב כגון זה:


ומגיעים עד ל-800 שקלים לשמלת ערב מלכותית.



חולצות משי קלילות ואווריריות

ולפני שאסיים, אתם חייבים לראות את יצירות האומנות המדוברות!

עוגת קצפת ותותים סיליקונית

תפוח אדמה לוהט!

אווה ובן זוגה

את הפריטים של אווה מנדלבאום ניתן למצוא בסטודיו המגניב שהזכרתי כאן (רחוב שפע טל 8 תל אביב) וגם ברשת "רזילי", ובחנויות "גברת לוין" בכיכר מסריק ו"גוטיק" בגבעתיים.

יום ראשון, 19 ביוני 2011

Guess מה?

שעונים זה משהו שתמיד אהבתי. מגיל 12 אני עונדת שעון, כאשר במשך שנים רבות מאוד הייתי גם ישנה עם השעון! (ועוד היה לי אחד כזה גדול ומגושם).
את השעונים של Guess תמיד אהבתי ואפילו פעם שיגעתי את בעלי בזמן שהיה בדיוטי פרי, וביקשתי ממנו להביא לי שעון שלהם. זה לא צלח יפה כי הטעם שלי די מורכב והבעל לא ממש ידע מה להביא.

כשהוזמנתי להשקה של קולקציית השעונים החדשה שלהם, מיד קפצתי על המציאה! אמנם יש לי שעון קבוע ובסיסי די נהדר (בנוסף לעוד כמה בארון), אבל שאני אגיד לא לשעון נוסף?
הקולקציה המקסימה צעירה אך משדרת המון יוקרתיות, החל מלוח שעונים המורכב מאם הפנינה ועד לאבני סברובסקי המפוזרות על גבי השעון. גדלים שונים, החל מקטן מאוד (זה חזר לאופנה) ועד לגדולים ולמגושמים יותר. טווח המחירים נוח יחסית, 700-2000 שקלים וניתן להשיג ב-30,000 חנויות הפזורות ברחבי העולם. בארץ, משווקים השעונים בסניפי פלאנט טיים ובשלל חנויות שעונים אחרות.

הנה כמה דגמים שהייתי מאוד שמחה להוסיף לאוסף השעונים שלי:


הקולקציה הנשית

רצועות מתכת יקרות

הקולקציה הגברית החיננית לא פחות


שבוע קסום לכולם!

יום שישי, 10 ביוני 2011

טופ 5 - המרעננים הרשמיים של הקיץ

בגדי הים של ספידו – קולקציית בגדי הים של ספידו לקיץ 2011 בהחלט משובחת. אם נניח לרגע בצד את דגמי בגדי הים הקלאסיים, לשחיינים שבינינו, ראוי לציין את דגמי הביקיני המושלמים. גזרת התחתון מצוינת, וכך גם החלק העליון אותו ניתן למצוא עם ריפוד ותמיכה לבעלות החזה השופע או עם ריפוד קל בלבד.
את שלי בחרתי דווקא בצבע שחור קלאסי, אבל הנה דגם יפייפה שלא רואים על כך אחת. טווח המחירים נע בין 170-300 שקלים.


קולקציית האיפור Fresh מבית לוריאל – קולקציית האיפור החדשה מושלמת מכל הבחינות. אני לא יודעת מאיפה להתחיל מרוב שאני אוהבת אותה. הלקים מגיעים ב-5 גוונים משגעים, שאת כולם הייתי שמחה לאמץ (17.99 ש"ח בחודש יוני), הגלוסים מועשרים באלוורה ובויטמיני E ו-C ועמידים ל-6 שעות (49.99 ש"ח בחודש יוני) והצלליות בעלות הפיגמנט החזק, עמידות ל-24 שעות ובעלות מרקם ייחודי המתקבע על העפעף ולא זז משם (74.99 ש"ח).


תחליב לחות טיפולי אפטר סאן מבית ד"ר מלומד – מושלם לכל המשתזפות והמשתזפים למיניהם, שרוצים גם ליהנות מהשיזוף וגם לשמור עליו. התחליב מרגיע את העור לאחר החשיפה לשמש, מונע את קילוף העור ובכך מסייע לעור להישאר שזוף יותר. המוצר מכיל אנטיאוקסידנטים טבעיים ושאר חומרים פעילים כדוגמת תמצית קמומיל, אלוורה, מרווה, שמן שקדים ואבוקדו ושלל דברים טבעיים. ראוי וחשוב לציין שהוא לא נוסה על בעלי חיים. בקבוק של 250 מ"ל עולה 44.90 וניתן להשיג אותו בכל בתי המרקחת.

קרוקס – מי לא ראה לאחרונה את שלטי החוצות עם הפרוסמת לקרוקס "פשוט להתאהב", שירים יד? כנראה שאין אחד כזה, כי בחודש האחרון מתנוססים שלטים רבים ברחבי העיר ומחוצה לה. אני מודה שעד לעונת הקיץ הנוכחית, קרוקס הייתה נעל שסלדתי ממנה וכף רגלי מעולם לא דרכה בחנות. אבל בעקבות הקמפיין קפצתי לחנות הקרובה לביתי וגיליתי דגמים מפתיעים גם לבנים ובעיקר לבנות. נעלי בובה וסירה צבעוניות עם סוליה נוחה בלטו במיוחד בתחום הנשי. בתחום הגברי אהבתי מאוד את נעלי הבד האופנתיות וגם את הסניקרס הצבעוניות. המחירים נעים בין 199-400 שקלים.


שמפו טבע Fresh מבית שוורץ (ל-"הסטוק") – הפתעת השנה מבחינתי! הבקבוק הגדול, בעל כמות של לא פחות מליטר, אינו מכיל פרבנים ו-SLS ואינו נוסה על בעלי חיים. תחושת הניקיון שהוא מותיר אחרי השימוש בו לא משאירה מקום לספק בכלל. גם המחיר, 9.99 ש"ח נוח ביותר לארנק. ניתן להשיג את השמפו הזה ברשת חנויות "הסטוק".


שבת שלום לכולם,
שרונה.

יום שלישי, 7 ביוני 2011

יש לי סבתא שגרה במושב

יש לי סבתא שגרה במושב רחוק אי שם בדרום הארץ.
זיכרונות הילדות הן של הרפת, חממת הורדים, הגבינה תוצרת בית ובעיקר הריח המשכר באוויר.
לקראת חג השבועות עטיתי על עצמי את החולצה הלבנה החגיגית שלי שאני כה אוהבת ונסעתי לבקר אותה במושב.






חולצה: OLD NAVY (ניו יורק), מכנס: H&M, שרשרת: סימה זבולון, נעליים: בי יוניק, שעון: מייקל קורס.

וכדי שנכנס כולנו לאווירת החג, הנה כמה חברים מתוקים שהתאהבתי בהם במושב...



תודה רבה לאחותי המהממת על כל הצילומים!
חג שבועות שמח לכל עם ישראל,
שרונה.


יום שני, 6 ביוני 2011

לראות את העולם דרך משקפיים מגניבים

כשאני עוברת בשנקין בימי שישי, אני תמיד תוהה מה מושך כל כך הרבה נשים וגברים לחנות של X-ray, עד שהיא מלאה עד אפס מקום! השבוע, נשביתי גם אני בקסם של ועכשיו הכל ברור לי.
אתחיל מהסוף - חיפשתי לי זוג משקפי שמש שיהיה אופנתי ונוח ועם זאת לא יגביל אותי מבחינת הצבעוניות.
בתחילה ניסיתי את אלה:


הם נראו עליי ממש טוב, אבל אז פתאום נזכרתי שאני מחפשת משהו קצת אחר משאר הזוגות שיש לי בבית. אז ניסיתי את אותו הדגם בצבעים שמחים יותר - למשל אדום ולבן:


הם ישבו בול ומאוד מצאו חן בעיני, גם המחיר היה נוח – 250 שקלים.
עדיין לא הייתי שלמה איתן במאה האחוזים, אולי בגלל שאני שמרנית בצבעים. חששתי שהזוג הזה יגביל אותי ולא ימצא את מקומו על פניי יותר מידי, אז ניסיתי את אלה:


 
הם היו מאוד מעניינים ואחרים אבל צורת העדשה לא התאימה למבנה הפנים, אז הנחתי אותם בחזרה על המדף.
אחרונות חביבות, רק לשם ניסיון, מדדתי את הזוג הזה:


הם היו גדולים ויפים ואהבתי את איך שהם ישבו, אבל הצבעים האלה נועזים לי מידי ולא העזתי לבחור בהם.
בינתיים גם הבחור שלי מדד וחיפש משהו שיתאים לו, והחלטתי להשתעשע עם משקפי ראיה (תחום חדש ב X-ray, שמוכרים גם עדשות אופטיות יחד עם המסגרות המדליקות האלה!).




חבל שאני לא זקוקה למשקפי ראיה, כי אני ממש אוהבת את המסגרות האלה.
אז מה בחרתי בסוף?

לא אגלה לכם כעת, אני רק יכולה לספר שיצאתי מהחנות עם 2 זוגות הורסים, אחד מהם מופיע בתמונות והשני דווקא לא. כל זוג עלה 250 שקלים, מחיר הוגן לכל הדעות בשביל זוג משקפי שמש בעלי עדשות איכותיות. בעבר הייתי רגילה לקנות זוג אחד פעם ב-3 שנים ובמחיר מופרז. היום כשאני מחפשת לגוון ולשנות בכל רגע נתון כמעט, נחמד לדעת שיש איפה לקנות משקף איכותי, אופנתי וזול.

ולסיום, הופתעתי לגלות שהמותג נכנס לשוק האיטלקי (רומא) ובנוסף נמכר גם בשוויץ, סלובניה ורוסיה. אז אם זה טוב לאיטלקים, זה בהחלט טוב גם לי.בארץ, המותג נמכר בכ- 7 חנויות (שינקין, דיזינגוף סנטר, סינמה סיטי רמה"ש ועוד ועוד).