יום שבת, 30 ביולי 2011

וככה נגמר השבוע

קיבלתי ידיעה על שיתוף פעולה בין דיוויד בקאהם (ומי שלא מכיר, חור בהשכלה...) לבין H&M שבמסגרתו יעצב בקהאם קו הלבשה תחתונה לגברים בלבד. אומנם הקולקציה תגיע לחנויות רק בפברואר 2012, אבל יש למה לצפות!

(ויקטוריה כבר מכינה מקום בארון)

חיסלתי קופסא ענקית של נשיקות מרנג מבית "בן עמי" שהן הנשיקות הכי טעימות שיש בכל הארץ הזאת.


וביקרתי ביריד הנעליים "זוגות" ורכשתי זוג הורס של מיכל מילר, שישמש אותי הרבה בזמן הקרוב (וגם בזמן הלא קרוב!).


לצערי אני לא יכולה לקחת חלק בצעדות המחאה שמתרחשות ממש ברגעים אלה, אבל שלחתי ייצוג מהבית.

שבוע טוב ומלא בבשורות טובות,
שרונה.

יום חמישי, 28 ביולי 2011

בלרינה שחור לבן

את טרנד חצאית הפליסה אימצתי עוד לפני שהייתה כל כך אופנתית. ככה אני, לפעמים אני קונה דברים טרנדיים ולפעמים אני קונה דברים כי הם יפים בעייני ולא כי הם באופנה. את חצאית הפליסה קניתי לפני שנים רבות (אולי 7? אבל מי סופר..) והיא אחת החצאיות הכי מקסימות שיש לי בארון. הבטנה הקצרה אל מול בד התחרה בגזרת הפליסה יוצרות קונטרסט משגע ורומנטי, ויחד עם בגד הגוף הלבן שציוותתי לה, צמיד הפנינים וקלאץ' הסאטן הפכתי אותה לרומנטית עוד יותר. כשכל אלה השתלבו בתמונות שחור-לבן בכלל הרגשתי כמו רקדנית בלט...










בגד גוף - Anti-Flirt, חצאית: Cala, קלאץ': אקססורייז, נעליים: Nine West, צמיד פנינים: רויאלטי.

ליל מנוחה וכמעט סוף שבוע נעים לכולם!
שרונה.

יום שני, 25 ביולי 2011

על שני דברים מגניבים שנחשפתי אליהם לאחרונה

הדבר הראשון הוא תחום חדש של בישום שנקרא – בישום מולקולרי. הבשמים נקראים "אסנטריק 03" ו"מוליקיול 03" שני בשמי יוניסקס (או שיותר נכון להגיד "בשמי שרינג" מהמילה: To Share – לחלוק) המתהדרים בניחוח נקי, ארומתי ועוטף. מה שמיוחד בתחום הזה של הבישום הוא שהבושם מתאים עצמו אל תכונות הגוף ומגיב לטמפ' הגוף כמו חיישן, מדובר ללא ספק במשהו מתוחכם וחדש מעבר לכל מה שהכרנו עד היום.
אותם בשמים מבוססים על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, בניגוד לבשמים קלאסיים שבנויים על פי פירמידת ניחוחות.
הספרות 03 מציינות למעשה את העובדה שמדובר בדור השלישי למשפחת "Escentric Molecules" כאשר ה"מולקיול" מתהדר בניחוחות של ג'ינג'ר, איריס, ווטיבר, אשר יחדיו יוצרים תחושת רעננות וה"אסנטריק" החושני יותר מכיל בתוכו ג'ינג'ר וליים, ארז ומושק אשר כל אלה מעניקים לבושם מגע עמוק המזכיר קוקטייל אלוכוהולי.

אני קיבלתי לנסות את ה"אסנטריק" החושני והריח העמיד שלו בהחלט התיישב עליי למשך כל היום עד שביום המחרת גיליתי שבעלי החליט שהריח מתאים יותר לו (יוניסקס, כבר ציינתי) ומאז הניחוח הזה לא עוזב אותו, הוא לחלוטין אימץ את הטרנד ואת הריח.

חשוב לציין שאת הבשמים המולקולרים ניתן להשיג רק באתר Call Perfume, דרך מוקד השירות הטלפוני שלהם ובחנויות הבוטיק שלהם ברחבי הארץ.
המחיר ל 100 מ"ל לא זול (519 ש"ח במקום 649 ש"ח, מחיר השקה מיוחד( אבל שווה כל שקל בהתחשב בעובדה שמדובר בבישום מהדור החדש.

"אסנטריק" 03, להשיג רק באתר Call Perfume

ונעבור לנושא השני, הקמפיין החדש והמגניב למדי של מותג המים – אויאן. כנראה שאין אחד שלא ראה את הקמפיין המתוק עם גוף התינוק. בהמשך לשיתופי הפעולה של מותג המים עם מעצבי העל כמו קריסטיאן לקרואה, איסי מיאקי, ז'אן פול גוטייה ופול סמית, השיק לאחרונה המותג את החולצות המדליקות שנמכרות בבלעדיות בפקטורי 54 במחיר של 199 שקלים. יש מידות גם לנשים וגם לגברים והם נמכרים במהדורה מוגבלת כך שכדאי להזדרז ולחטוף לפני שיגמר.

הטניסאית מריה שראפובה בחולצה המדליקה


 אם עוד לא הצטרפתם לבלוג בפייסבוק, אתם מוזמנים לעשות זאת כעת: Photo.Fashion.Passion @ Facebook וגם, השבוע קיבלתי את אחד המיילים הכי משמחים וכייפים שיכולים להיות! בקרוב אחשוף כאן מה כל כך שימח אותי השבוע...


המשך שבוע נעים וקריר!

יום שני, 18 ביולי 2011

שלשום יום הולדת



ביום שבת התעוררתי בבוקר מוקדם מהצפוי והרסתי לבעלי כמה תוכניות שרצה לעשות. התבאסתי בשבילו אבל החלטתי שלא ניתן לזה להרוס לי את היום. אחרי התמהמהות בבית, הלכנו לסעוד את ליבנו ובטננו ב"לה שוק" מסעדה חדשה יחסית בכיכר דיזינגוף. אני לקחתי סלט שורשים ברוטב תפוז מתקתק וצלחת לחמים ומטבלים.

משם המשכנו לסרטו המעולה ועטור הפרסים של יוסף סידר – "הערת שוליים", תסריט מעולה, שחקנים מעולים ובעיקר משחק מעולה של ליאור אשכנזי.

את היום הנהדר הזה סיימנו במסעדת "הרברט סמואל" של יונתן רושפלד, עם מנות טעימות ביותר וקראף גדול של יין אדום ומשובח.

מנת סביצ'ה טונה אדומה על בסיס טמאגו ו"ביצת הפתעה" (צולם באייפון שלי)

קינוח מתוק עם שם מקסים "הבית של פיסטוק" המכיל בתוכו מלא דברים טעימים (צולם באייפון שלי)

אתמול, מיכל חברתי היקרה הפתיעה אותי ולקחה אותי למסעדת "בלאק אווט" במרכז – "נא לגעת" ביפו. האכילה במסעדה היא בחושך מוחלט, אף לא טיפת אור אחת. את המנות בוחרים מראש והמלצרים במקום הינם אנשים עיוורים לחלוטין. מדובר ללא ספק בחוויה יוצאת דופן.
בהתחלה מאוד חששתי מהכל, ישבתי בכיסא והתחלתי להרגיש את הבטן כואבת, אחרי נשנושי לחם וקצת מיץ, השתחררתי ונתתי לעצמי להנות מהקונספט השונה.


בסיום ארוחה נהדרת, חתמתי שלושה ימים רצופים של חגיגות מהנות ואיכותיות.
אני מודה לכל מי שלקח חלק ביום הולדת משגע, ריגשתם אותי מאוד ואני אוהבת כל אחד ואחד מכם.





חולצה: אן טיילור (ניו יורק), חצאית: H&M, נעליים: EVE, תיק: פול&בר, צמיד: שוק העיר העתיקה בירושלים.
 
המשך שבוע נהדר לכולם ושוב תודה לכל מי שלקח חלק בחגיגות יום הולדתי,
שרונה.

יום ראשון, 17 ביולי 2011

אתמול יום הולדת

יש יום אחד בשנה שאני מחכה לו במשך 364 ימים כל פעם מחדש – יום הולדת.
אתמול לפני 25 שנים יצאתי לאוויר העולם הנפלא ואני משתדלת מאוד להנות מהקסם של היום הכייפי הזה כל פעם מחדש. השנה התחלתי את החגיגות יום לפני התאריך המיוחל בארוחת בוקר חגיגית ומפנקת במקס ברנר, יחד עם כמה חברות מהעבודה. זה מה שלבשתי לאותו הבוקר...





שמלה: ZARA (לונדון), סנדלים: סטיב מאדן, צמיד: שלומית אופיר, משקפיים: בלומרין

קיבלתי מהן מתנות שוות ביותר, כמו ספר המתוקים של קרין גורן:


סכין לחיתוך עוגה בצורת נעל עקב:


וכשחזרתי הביתה הגיע שליח שהביא את הזר המקסים והריחני הזה:


בעלי היקר פינק אותי במתנה הכי שווה שיכולה להיות: מצלמת SLR משוכללת מבית קאנון, ואיתה גם צילמתי את כל התמונות בפוסט הזה.

במקס ברנר בלסתי בעונג צרוף וופל בלגי עם בננה מקורמלת, גלידה, קרם שוקולד ופצפופי שוקולד, היה טעייייים!


משם המשכתי להורים היקרים שלי שחגגו לי ולי אחותי יום הולדת משותף (הפרש של 10 שנים ויומיים לטובתה) ואמא הכינה שתי עוגות טעימות ביותר, האחת שוקולד רכה ומענגת והשנייה ביסקווטים וקצפת.



אחרי הארוחה והקינוחים המשכתי למועדון הבארבי בתל אביב להופעה של האחד והיחיד: ירמי קפלן. יום יבוא ואכתוב פוסט שלם על ירמי היקר שבעייני הוא פרפומר מספר 1 בארץ שלנו, ובכלל יש לו שירים כל כך יפים וכל כך מרגשים שקשה לי לעמוד בפיתוי. אף פעם לא באמת ספרתי אבל לדעתי הייתי ביותר מ 40 הופעות שלו במהלך כל שנות חיי. להופעה הזאת הגיעו חברים יקרים שלי וזכיתי להפתעה מירמי בכבודו ובעצמו, כשהקדיש לי באהבה רבה את השיר "קילומטר מכאן" מתוך האלבום החדש שלו. התרגשתי, אין ספק...


עם חברה קרובה, שמלה: B+AB (הונג קונג), קישוט לשיער: דיווה, צמיד: אורנה לאלו

כשנגמרה ההופעה בסביבות השעה 1:00 הרעב התחיל לחלחל והלכתי לקנח את היום המושלם בבר השכונתי "גסטרופאב" ברחוב יהודה הלוי פינת מזא"ה. שתיתי שם מרגריטה אננס אלכוהולית ומרעננת ונשנשתי פטאטאס בראבס לוהטים.


בשעה 3:00 לפנות בוקר נכנסתי למיטה מאושרת ושמחה, בציפיה ליום המחרת – יום ההולדת שלי.

המשך יבוא...


יום שלישי, 12 ביולי 2011

Things That Make Me Happy



ברקע:
1.פרלוד במי מינור אופוס 28 מספר 4 מאת פרדריק שופן.

מימין לשמאל:
2. חגורת פפיון מתוך שמלה ישנה של אמא.
3. האלבום Frank של  Amy Winehouse.
4. שרשרת פנינים ארוכה מתנה מאמא.
5. א.ד.פ.קוקו מדמואזל של שאנל.
6. הדיסקוגרפיה של The Cure.

יום שבת, 9 ביולי 2011

שרונהל'ה ושמלת הפסים

בדיוק לפני שנה חיפשתי לעצמי שמלת כלה שבסופו של דבר מצאתי די בקלות. אחרי שמצאתי אותה התלבטתי רבות ברכישת שמלה שניה להחלפה. לאחר מחשבה רבה החלטתי שאין טעם להשקיע עוד כסף וכך החתנתי לי עם שמלה אחת בלבד, בניגוד לכל הטרנד הזה של שמלה להחלפה.
אני מתחילה מהסוף רק כי הנושא הזה כל כך מרגש אותי! כשהגעתי לסטודיו של אולינקה בבר כוכבא 51 (בתל אביב כמובן), ציפתה לי הפתעה גמורה, שמלות כלה יפיפיות בפחות מ 400 שקלים. מפתיע, לא?

ממש עושה חשק להתחתן עוד פעם

עם האקססורי המתאים אני נראית כמו כלה אמיתית

ובכלל באולינקה מתמקדים יותר בשמלות כייפיות ואווריריות ופחות בשמלות כלה, אבל גם זה נמצא שם. למי שמחפשת שמלה קלילה לעבודה במשרד ולמי שמחפשת שמלת ערב ייחודית ונוחה אולינקה זה ה-מקום. הכל מתומחר בין 50 שקלים עד ל 500 שקלים (שמלות הערב ושמלות הכלה), ולמי שמגיע לסטודיו ביום שישי ניתנת גם הנחה של כמה אחוזים.

אני חיפשתי לעצמי שמלה שתהיה על טהרת הקז'ואל ועם זאת תהיה שיקית במידה הנכונה.
תחילה ניסיתי את השמלה היפיפיה הזאת שמגיעה בהרבה צבעים, אבל הרגשתי שהיא מגונדרת מידי.


ותראו את הגב היפה שלה

שמלה מתוקה ונוספת שמדדתי

אחרונה חביבה שלפתי די בטעות את הדבר היפה הזה, שמתכתב בקו ישר עם ההזמנה לחתונה שלי (למי שזוכר) – פסים, פסים פסים. אין מה לעשות, אני אוהבת פסים ושמישהו ינסה לעצור אותי.

יש לה כיסים והיא סופר נוחה, היא צנועה ואלגנטית במידה הנכונה ועם זאת מאוד מגניבה בעיני. מושלם בשבילי, כבר ציינתי?

את הבגדים של אולינקה ניתן כאמור להשיג בסטודיו שלה ברחוב בר כוכבא 51 בתל אביב ובחנויות מעצבים ברחבי הארץ.



שמלה: אולינקה, נעליים: Mauro Leone, שרשרת: H&M (פריז), שעון: MK.

שבת שלום,
שרונה.

יום שני, 4 ביולי 2011

יש לי גלידה הכי טובה, הכי טובה ומשובחה

למעט גוונים בהירים והרבה חולצות בגווני ורוד, המרענן הרשמי שלי של הקיץ הוא ללא ספק – גלידה!
עוד בתור ילדה כשהיו שואלים אותי: "מה את הכי אוהבת לאכול?", תמיד הייתי עונה ללא היסוס: "גלידה!". בקיץ, בחורף מתי שרק אפשר וכמה שיותר. בד"כ אני אוהבת שיש במקפיא את אלה של בן & גא'ריז, וכשאני בתקופה התנזרות אני מקבלת את מנת הגלידה היומית שלי באחת מהגלידריות הרבות בעיר. מאז הביקור במילאנו לא מצאתי כאן בארץ גלידה שמשתווה לאלה שעושים האיטלקים האמיתיים. אתמול עשיתי סיור מחוץ לגבולות המגורים שלי עד שהגעתי לאזור בן יהודה. בעונה זו המוני תיירים שזופים ושריריים גודשים את האזור וזה ממש נחמד להסתובב שם ולהרגיש טיפה בחו"ל. גם הגלידריה דולצ'ה מלודי גרמה לי להרגיש חו"ל ובעיקר איטליה! אלדו דיקונסיליו בן ה 70, קם כבר 15 שנים בכל יום בשעה 4 לפנות בוקר להכין גלידות מפנקות וטריות. המרכיבים כולם טריים והטעמים משתנים לפי פירות העונה. לצערי הרב בתקופה האחרונה אני מנסה להפחית בכמות המוצרים החלביים שאני מכניסה לגופי, לכן לקחתי מנת 3 כדורים ענקית שהכילה בתוכה טעמי סורבה מעולים: מלון, פסיפלורה ולימון. קיץ, כבר אמרנו?
הביתה לקחתי בקופסא קוקוס שהרגיש חלבי למדי ולמרות זאת היה סורבה, פיסטוק ללא סוכר שהיה מתוק בדיוק במידה הנכונה, אגוזים ללא סוכר וערמונים. אוקיי, אז בואו נדבר שניה על ערמונים. זה פרי של חורף בד"כ, אבל אפשר למצוא אותו במחיות למיניהן ובאריזות ואקום בצורתו השלמה. קשה לי להיזכר מתי אי פעם טעמתי גלידה כל כך מושלמת. רכות שליטפה לי את החיך וגרמה לי להוציא קולות גרגור מביכים למדי. אז נכון שטעם הערמונים דווקא חלבי, אבל לא הצלחתי לנתק את הכפית מהקופסא וככה חיסלתי בין רגע את הטעם המושלם.
דולצ'ה מלודי נמצאים ברחוב בן יהודה 122, ויש להם סניפים נוספים ביפת 6 ביפו, באשדוד ובירושלים.

ממתינה לגלידה שלי

יאממממי!

אלדו בכבודו ובעצמו

ככה נראית מישהי מאושרת שמאוד אוהבת גלידה

ומה לבשתי ליום הטעים הזה?
ראשית, אני רוצה להתחיל מהנעליים של ZAMSH שהם נעלי הבובה הכי נוחות שהיו לי אי פעם. הצבע הניטרלי שלהם מאפשר לי לשלב אותם עם כל אווטפיט כמעט ואני ממש חורשת עליהם.

החולצה המגניבה הזאת שגם היא עברה אצלי חריש לא קטן בחודש האחרון היא מבית היוצר של טוונטי פור סבן, והקרעים בכתפיים הופכים אותה מסתם חולצת טי שרט לחולצה הרבה יותר מגניבה.
חצאית: זויה (אלנבי), שעון: Guess, שרשרת חוטי כסף: מתנה מאחי (לאס וגאס), משקפיים: בלומרין.

מדגמנת גלידה בדרך הביתה

שמרו על עצמכם ותאכלו הרבה דברים מרעננים וקרירים!
שרונה.