יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

חורף, הגשם מטפטף על העורף


נכון שהיינו ממש רוצות שהדבר הזה יקרה? למרות שאני טיפוס של קיץ, בא לי פתאום שיתחיל הגשם. אחרי שהייתי בפרנזטציה של חגית טסה לקולקציית סתיו חורף 2011/2012 בכלל התחשק לי לעטוף את עצמי בשלל שכבות ולצאת לרקוד בשלוליות.
משהו טוב קורה בחורף הקרוב אצל שלל מעצבי האופנה וחברות האופנה, כמעט כל קולקציה שיוצאת פשוט מצליחה להרטיט את ליבי. הפעם הציגה חגית טסה את הקולקציה החדשה באירוע מצומצם במסעדת "ננוצ'קה", את האירוע הנחתה הסטייליסטית ומבקרת האופנה שאני כה אוהבת – דורין אטיאס, והוא לווה במטעמים מהמטבח הגרוזני.

כי לפני הכל צריך לאכול...

אין צבעים חזקים החורף הזה, הכל עדין ורגוע, פה ושם הבלחות בדוגמת צבעי קוניאק ובורדו, סגול עמוק וגווני חום ונחושת. חגית מביאה בקולקציה שלה הפעם קצת מכל דבר. קצת שמלות, קצת חליפות (שדורין אמרה שהן להיט!), מכנסיים בגזרות מעולות וחולצות ליום יום ולערב.
הבדים אווריריים, רחבים על הגוף ועם זאת מאוד נשיים ויכולים להחמיא לא רק למי שמידה 38.


סקציה אחת שבלטה במיוחד ואני חייבת להתייחס אליה היא המכנסיים והג'ינסים של חגית. הגזרות מצוינות, אוספות ומחטבות, התפירה מאוד איכותית ואפשר לראות שיש דגש על כל פרט ופרט ובייחוד למיקום של הכיסים שהם לא פחות חשובים.




בהשקה סיפרה חגית על תחרות שווה ביותר שהיא עורכת בעמוד הפייסבוק שלה, ובה ניתן לזכות בחופשה ביערות הכרמל יחד עם 3 חברות. במסגרת התחרות יצטרכו החברות בפייסבוק להכנס לאפליקציה, לספר על מעשה טוב שחברות עשו בשבילן, לבחור 3 חברות בפייסבוק איתן הן רוצה לנסוע, ולחכות שאותן 3 חברות יאשרו את ההשתתפות. רק כאשר אותן חברות יעשו לייק לעמוד של חגית, יוכלו החברות להכנס לתחרות.
התשובה המקורית והמעניינת ביותר תזכה את ארבע הבנות בחופשה חלומית במלון יערות הכרמל.

אני כבר נרשמתי להגרלה ומתכננת כבר את השהות שלי במלון המפנק הזה, אבל שווה גם לכן לנסות...

הלינק לתחרות: חגית טסה שולחת אתכן ליערות הכרמל


תעשו חיים ושיהיה לכן שבוע נהדר!
שרונה.

יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

Terminal Je t'aime I Love You






בגדים: H&M, נעליים: מיכל מילר, שרשרת יהלום: מתנה מההורים של בעלי, שעון: MK, תיק: COACH (ניו יורק)

בקצה המסלול הזה חיכה לי יעד החופשה שלי. אנשים רבים, מזוודות, תורים, קניות, דרכון, מסוע, מטוס.
ההליכה המרובה בטרמינלים ברחבי העולם דורשת ביגוד נוח ובעיקר - נעליים נוחות. הפעם חיפשתי לא רק לבוש נוח, אלא אחד כזה שגם נראה טוב. עוד במסלול הבידוק הבטחוני ניגשה אליי דיילת הקרקע וציינה בפניי את העובדה שהאווטפיט שלי לטעמה, מכאן סימנתי וי ויצאנו לדרך.
מסרנו את המזוודות, כמה קניות איפור וקוסמטיקה בדיוטי פרי והופס על המטוס בדרך לבודפשט.
החופשה הסתיימה מהר מאוד ונותרתי עם זכרונות רבים ויפים.
לחיי עוד חופשות רבות, ארוכות וכייפיות!
שרונה

יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

התפוח הגדול



רשת אופנת ml השיקה לאחרונה מותג לצעירות בשם המקסים "אמילי" – mlly. המותג נולד מתוך רצון לתת מענה לנשים צעירות במידות גדולות עם דגש נרחב על בגדים אופנתיים, עיצובים צעירים, צבעוניים וטרנדיים. עוד לפני שראיתי את הבגדים, הלוגו האדום בצורת התפוח היה נראה מאוד מבטיח. כשהגעתי לביתו של השף ישראל אהרוני כדי לצפות בקולקציה מקרוב, הבנתי שלא רק הלוגו מבטיח אלא גם הבגדים. המון צבע, המון פאן ובעיקר הרבה Fashion! המחירים תואמים גם הם לקהל היעד הצרכני ובא לידי ביטוי בתמחור נוח ביותר. ולמה אני מתכוונת ב"תמחור נוח"?
השמלה הנהדרת הזאת למשל, עולה רק 189 שקלים.


גם השמלה המחויטת הזאת שמתכתבת באופן ישיר עם טרנד הקולור בלוק, עולה רק 229 שקלים.


הפרזנטורית העסיסית הינה תמרה אהרוני, ביתו של אותו שף מדובר, ויש שיטענו כי היא רזה מידי כדי לייצג את המותג שמיועד לקהל נשים במידות 42-50. לטעמי הבחירה מאוד מוצלחת אף על פי שתמרה "רזה" מידי ומייצגת רק את קהל היעד של המידות התחתונות.
הקולקציה העשירה והמקסימה הזאת כל כך הרשימה אותי עד כדי כך שכשהצצתי בקולקציה עברה במוחי מחשבה קלה שאולי שווה לי להשמין טיפה.

טי שרט נהדרת בהדפס מתוק של מכוניות

זאת כבר אני, ערב ההשקה, בשמלה אלגנטית שחורה (מתנה מחברה), חגורה בהדפס נחשי (זארה) ונעליים של מיכל מילר

ואלה הם רק חלק מהמתוקים שחיכו על השולחן המקסים והטעים

המתנה שקיבלתי מהרשת באותה השקה הייתה חולצה טי שרט נפלאה ונעימה, שכבר הספיקה לקפוץ איתי לביקור קצר בבודפשט בסופ"ש האחרון, תראו כמה שהיא יפה ומרעננת!

משקפיים: X-Ray, שרשרת: שלומית אופיר, צמיד: PANDORA

כל שנותר לאחל למותג החדש, הצעיר והרענן זה הרבה הרבה הצלחה, נראה שהנישה אליה נכנסו היא אחת מהחשובות בתחום האופנה!
המשך שבוע נעים ומתוק,
שרונה.

יום שני, 15 באוגוסט 2011

מי היה מאמין שחרדל ויין יעשו לי את זה

חודשי הקיץ החמים ידועים כחודשים בהם כל חברות האופנה משיקות את קולקציות סתיו-חורף החמות שלהן. גם קסטרו, כמו מותגים רבים וידועים, השיקה אתמול קולקציה חדשה ומעניינת ביותר.
על המסלול המושקע צעדו עשרות בחורות יפיפיות וסקיניות, שלבשו ממבחר הבגדים של הקולקציה הקרובה. פלטת הצבעים המונכרומטית ברובה לא הפתיעה שכן בכל זאת לא מדובר בחודשי החורף ולמרות שלרוב בגדים בצבעים כהים משעממים אותי, לא כך היה הפעם. חולצות ושמלות שיפון דרמטיות, חצאיות מקסי מתנופפות וכמובן מעילי הצמר הקלאסיים שהגיעו בצבעים כתומים וסגולים.
חוץ מפלטת הצבעים המונוכרומטית, מדובר בקולקציה עם נגיעות רבות של חרדל, נחושת, יין וזהב. בימים כשגרתם, לא הייתי מעזה לגעת באף אחד מהגוונים הללו, אבל נראה שאלה הם הצבעים החזקים של הקיץ על פי בשורתם של מעצבים ובתי אופנה רבים, ולכן שמתי לי למטרה לצוד מהקולקציה הנהדרת הזאת את אחד מהפריטים החרדליים (כנראה שזאת תהיה שמלת השיפון הנפלאה בגזרת המקסי).
כמובן שגם הג'ינס מככב חזק אצל קסטרו, אך הפעם בניחוח שנות ה 70. בד הדנים מוצע בגוונים כהים של כחול והגזרה מטפסת לה מעלה אט אט.





קולקציית הגברים הייתה מעניינת ביותר גם היא (יעיד הבעל שיש לידי לאורך כל התצוגה וזמם על מספר פריטים), חליפות הקטיפה חוזרות ובגדול, ג'קטים מחוספספים בעלי הדפסי רטרו ומכנסיים בצבעים לא שגרתיים הם הבשורה לגבר על פי קסטרו.
ההרכב החדש של עברי לידר שליווה מוסיקלית את התצוגה המושקעת, היווה ללא ספק את השוס של הערב, כאשר לווה בתאורת לדים מושקעת וסאונד חו"לי למדי.



אין ספק שהתצוגה של אתמול השאירה אותי עם קרייבינג רציני לשופינג חורפי, רק שהשרב הזה יסור מדרכי ואז אתחיל לתכנן את הרכישות לחורף הקרוב.
 
שרונה.

יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

הגמד הגיע...

למי מכן שעוקבת אחר הבלוג אולי זכור המקרה המצער שבו איבדתי צמיד יקר ערך גם מבחינה כספית וגם מבחינה סנטימנטלית. אותו צמיד מבית PANDORA מותג תכשיטי היוקרה שעלה לא מזמן לארץ, נפל לי באחד הימים של תחילת יולי ולא נמצא עד היום. הצער היה רב ואיתו גם הדמעות.
שבועיים וחצי לאחר המקרה נחת מייל מרגש בתיבת הדואר האלקטרוני שלי שהודיע לי שאני מוזמנת להגיע לסניף PANDORA בכיכר המדינה ולבחור לי צמיד חדש עם 3 צ'ארמס! קשה לי לתאר לכם את תחושת האושר שהציפה אותי באותן השניות שקראתי את המילים. לא האמנתי למראה עייני, כנראה שהגמד או המלאך אליו ציפיתי באותו פוסט אחרון ובוכה, החליט לדפוק על דלתי.
המועד נקבע לאתמול וכך מצאתי את עצמי מגיעה בשנית לאחת מחנויות התכשיטים הכי מקוריות בארץ, ובוחרת לי צמיד חדש. התלבטתי רבות האם לשחזר את יצירת האומנות שהייתה לי ואבדה, או שמא בגלל הגורל המר שהיה לי עם אותו אחד ישן, לנסות להרכיב משהו חדש. בסיס הצמיד היה חייב להתאים לשעון המוזהב שאני עונדת על ידי רוב הזמן, ולכן החלטתי שהבסיס יהיה זהה לצמיד המקורי - עור קלוע בגווני שמנת. הצ'ארמס שהרכבתי עליו לעומת זאת היו שונים לגמרי.
התחלתי עם ילד וילדה שנפוצים לרוב על שרשראות או צמידים של אמהות למיניהן, אבל כידוע לכל... אינני אמא עדיין. אז מה הם מסמלים, אתן בטח שואלות את עצמכן...
אבא ואמא שלי. הם אלו שילכו איתי מעתה ואלך לכל מקום אליו אלייך.
הצ'ראם הנוסף הוא צ'ארם העשוי מזכוכית מורנו יקרה.

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות וגאות את ה PANDORA החדש שלי!

בודקת בחנות האם ה PANDORA החדש שלי משתלב עם השעון


מחליטה שזה מתאים ומאמצת לעצמי PANDORA חדש

תראו את המתוקים האלה מקרוב (מומלץ להגדיל)

ואפילו יש להם כפות רגליים מתוקות!


אני מבחינתי חתמתי אמש את חגיגות יום ההולדת שלי, הצמיד היפה שלי חזר אליי אם כי בגרסא קצת שונה ואהובה לא פחות.
אני מאושרת, ללא ספק!
לחיי צ'ראמס נוספים ויפים שיתווספו לקסם הזה לאט לאט, עם השנים...

ותודה לכל מי ב PANDORA שדאג להחזיר לי את החיוך לפנים.
שרונה

יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

צדק אופנתי

הרוחות לוהטות בחוץ, כולם מדברים על "צדק חברתי" ולי מתחשק לכתוב על צדק אופנתי. גולף, מותג אופנה שקיים כבר שנים רבות ולאורכן לא התבלט מיוחד. בשנתיים האחרונות הקולקציות שלו משכו גם אותי כאשר מצאתי עצמי קונה לבעלי ולי כמה פריטים בכל עונה. נראה שבחורף הקרוב הם התעלו על עצמם ממש ויצרו קולקציה נפלאה, רב גונית ומאוד מעניינת.
בגולף ימשיכו גם בחורף את טרנד ה"קולור בלוק" שיבוא לידי ביטוי במגוון תיקי וינטאג', צעיפים, חולצות ושמלות. טרנדים נוספים שילוו אותנו גם החורף עפ"י גולף הם מראה השכבות, שנות ה-60' ומכנסי השורט שקיבלו מקום של כבוד בחורף הזה.
הצבעים המובילים בסקציית הנשים המוצלחת הינם חום ברונזה, כחול נייבי, שמנת וכאמל ואיך לא, שחור. נראה שבסקציית הנשים נעשה צדק אופנתי עם המותג, כאשר המעצבת הראשית - הלה רז שלמוביץ - יצרה קולקציה מרשימה ועשירה בפריטים נוחים, עשויים כהלכה ובגזרות מחמיאות שיתאימו גם לנשים צעירות כמוני וגם למבוגרות יותר.
גם אצל הגברים בולט הצדק האופנתי - הן מבחינת בגדי הבייסיק והקז'ואל והן בגזרה האלגנטית יותר. ג'קטים נהדרים בגזרת SLIM מחמיאה, חולצות אריג עשירות בחפתים ועוד שלל פריטים שיהדרו ויחמיאו לכל גבר ישראלי ממוצע בעל חוש אסתטי.
אני סבורה שהמותג שנכנס לארון הפרטי שלי ושל בעלי טיפין טיפין, יעשה עליה מכובדת של ממש בעונה הקרובה.

שמלת פליסה מנוקדת ונפלאה

אווטפיט קלאסי ששווה לאמץ, ליום ולערב

חצאית נהדרת בחום ברונזה

שורטס קצרצר שישתלב נהדר עם גרביון בימים קרים

כפתורים מושקעים והדפס משובץ

שמלה מתנפנפת ומנוקדת



גם הפסים ימשיכו איתנו בחורף הקרוב

החולצה הנהדרת מגיעה גם בלבן והיא אחד מהפריטים הבולטים בקולקציה

אקססוריז מתוקים




מקס מורטי לבנים

מקס מורטי לבנות

ומילה קטנה על קולקצית הנעליים והתיקים של מקס מורטי – WOW, אני רוצה הכל ועכשיו!

שבוע נהדר!
שרונה

יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

מחר זה קורה!

בנות יקרות, כמה חיכיתי לרגע הזה...
מחר מתחילה המכירה הביתית שאני עורכת, אירוע שבו ימכרו שמלות, חצאיות, מכנסונים וחולצות שלא תוכלו למצוא כמעט בשום מקום!
פריטים שהם one piece, ייבוא מחו"ל ואפילו אקססוריז מגניבים כדי שאף צד לא יצא מקופח.

כל הפריטים נבחרו בקפידה על ידי ואני מבחינתי הייתי מספחת את הכל לארון הפרטי שלי, אבל חשבתי שיהיה נחמד להשאיר משהו גם לכן.

מתי?
סוף השבוע הקרוב, שישי: 10:00-16:00, שבת 11:00-16:00

איפה?
רחוב טוסקניני 5, קומת קרקע (הכניסה מסביב), תל אביב

איך?
הרכישה במזומן בלבד

מה עוד?
הנשנושים עלינו, כמובן

עוד פרטים תוכלו למצוא בעמוד של האירוע בפייסבוק או לפנות אליי באופן אישי לקבל מידע נוסף.



מצפה לראותכן!
שרונה