יום שני, 31 באוקטובר 2011

בסוף המדבר


החולות הזהובים של הנגב מצליחים לרגש אותי כל פעם מחדש, רוחות מלטפות ואוויר טהור ומנקה. המרחבים האינסופיים שמעוררים בי כל פעם מחדש את אותה התהיה – מה יש שם בסוף?
עולם בצורת נקודות, הדפסים, מרקמים וצבעים הם מנת חלקי בתקופה האחרונה, האם כל אלה יחכו לי בסוף המדבר?  









חולצה: וורשה, פולין, חצאית: שוק בצלאל, חגורה: זארה, משקפיים: אקס-ריי, צמיד: אורנה לאלו, נעליים: מיכל מילר.

אין יותר מושלם כעת מלתת לכם לשמוע את השיר המהמם של שלום גד - "סוף המדבר", השיר הזה מרגש אותי ללא ספק. אה, וגם המדבר כמובן.


תודה רבה לאסף הראל בעלי היקר על הצילומים המקסימים,
תודה למדבר.

שרונה.

יום שבת, 29 באוקטובר 2011

הסדנה הראשונה שלי


מדי פעם אני עוצרת את החיים ומזכירה לעצמי שאני חייבת לעשות דברים בשביל הנפש. אני עובדת במשרה אחת מלאה ועם עוד כל מיני "חלטורות" מסביב יוצא שאני בעצם עובדת בשתי משרות. זה לא אומר שאני לא נהנית מהחיים האלה, זה פשוט מונע ממני להקדיש יותר זמן לעצמי. כשהוזמנתי לסדנת תכשיטנות של סברובסקי בבית "ילון" (הנציגים הרשמיים של ענקית הקריסטל האוסטרית) עשיתי הכל כדי לפנות בלו"ז שלי 3 שעות של שקט אותן הקדשתי לעצמי.
חברת ילון הם גם הבעלים של החנות המהממת של סברובסקי בקניון רמת אביב, שליבי חפץ בכל תכשיט ופריט משם. בכלל, כל מה שהוא מנצנץ בגדר הטעם הטוב, אשמח שיהיה שלי.

כשהגעתי, חיכה לי שולחן עמוס חומרי תכשיטנות שלא יצא לי להכיר מעולם, וגם שקית מבד אורגנזה עם כל החרוזים והאביזרים אליהם הזדקקתי כדי להכין את התכשיט האישי שלי.
המדריכה הייתה אינס המדהימה, נציגת החברה מאוסטריה שהעבירה את הסדנה כולה בשפה האנגלית, מה שהקשה מעט על חלק מהמשתתפות (לא עליי, למזלי). לרוב, הסדנאות מועברות על ידי מדריכים ישראלים כך שבד"כ אין בעיות עם השפה, הפעם היה מדובר במשהו טיפה יותר חגיגי.
יחד עם כל החומרים קיבלנו גם חוברת ובה תרשים - צעד אחר צעד - להכנת התכשיט. אני מודה שמעט התקשיתי לקרוא אותו, מזל שהבנות שעבדו סביבי שלטו היטב בקריאת תרשימי תכשיטנות כך שיכולתי להעתיק מהן.
כעבור שעתיים וקצת של הפנוט מוחלט, ריפוי בעיסוק או איך שלא אקרא לזה, יצרתי צמיד מנצנץ ודומיננטי וכמעט שלא האמנתי שידיי שלי הכינו את התכשיט היפיפה.

 אינס המדריכה עוברת ועוזרת לכל אחת מהבנות

הצמיד שלי מקבל צורה אט אט

אבני סברובסקי מנצנצות ויפות

וככה נראה הצמיד המוכן

מדובר בחוויה יוצאת דופן ללא ספק, וכשיצאתי משם, מרחפת כמו על ענן, הבטחתי לעצמי שזאת הפעם הראשונה ובהחלט לא האחרונה שאני מקדישה לעצמי קצת זמן איכות.

הסדנאות מועברות אחת לשבוע בערך, לקבוצות של עד 12 משתתפים. מחיר הסדנה נע בין 40-100 שקלים והוא אינו כולל חומרים. את החומרים ניתן לרכוש במקום עצמו. כמובן שכל מי שחפצה נפשו בסדנה כזו יכול להגיע, גם ללא כל ניסיון קודם בתכשיטנות. 
לבירור תאריכים וסוגי סדנאות ניתן לפנות לדנה בטלפון מספר: 03-6806508 או במייל: dana@yalon.co.il

שבוע טוב ושקט לכולם,
שרונה.

יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

חורפי למדי

כמה קולקציות שוות הושקו בחודש האחרון במדינתו הקטנה, מהסוג שפעם היינו מבקשים מהדודים מחו"ל שיביאו לנו... תודה לאל שהיום כבר אפשר להשיג פחות או יותר הכל בארץ.

אז אתחיל ממגפי הגומי שנראו כבר על לא מעט מסלבריטאי העולם - HUNTER - שמגיעים אלינו היישר מאנגליה. הקולקציה הושקה לראשונה בארץ ממש לא מזמן והיא כוללת בתוכה מגפי גומי עם עקב נמוך יחסית של 2-3 ס"מ בשלל צבעים ומרקמים. המגפיים אורטופדיים ומיוצרים בעבודת יד ולכן המחירים בהתאם.
החל מ-599 שקלים למגף חלק בצבע קלאסי ועד 1999 שקלים למגף בציפוי פרווה מנומרת.
את המגפיים ניתן להשיג ברשת חנויות Fusion ופקטורי 54 ברחבי הארץ.

מגף הדגל, 1999 שקלים והוא יכול להיות שלך!

פלאטס מתוקות ויפיפיות, לא להאמין שהן עשויות מגומי

ומפרגנים גם לגברברים שלנו

אם בנעליים עסקינן, תראו את אלה של VANS - גם צבעוניות ויפות, גם אופנתיות וגם נוחות! הסוליה עשויה היטב, הבדים מקסימים ואפילו יש גזרות שונות ולא רק הסניקרס המוכרות והידועות.
גם קולקציית הבגדים של VANS  מגניבה למדי, וכוללת הרבה טי שרט מעוצבות, חולצות ג'ינס וגם מעט אקססוריז.

קיר נעלי הנשים

וקיר נעלי הגברים

ואחרונים חביבים LEE ו-WRANGLER , שתי חברות מוכרות וידועות בכל העולם המתמחות בג'ינסים אבל לא רק. גם כאן מדובר בהרבה אקססוריז, תיקים, חגורות, וכובעים. הרבה עור איכותי, קולקצייה שלמה (של LEE) לשמלות ג'ינס, סריגים וסוודרים וג'קטים משובחים.


מעיל צמר משובח ושימושי

 לא יוצאים מהאופנה גם העונה - פסים

חגורות מגניבות שישדרגו בקלות כל אווטפיט פשוט ובנאלי


אני שמתי עין על ג'קט העור המהמם הזה (2000 שקלים ל-LEE) ועל טוניקת הסוודר עם חוטים מנצנצים השזורים בתוכו (600 שקלים ל-LEE).


יפים יפים, אבל נשארו על הקולב בסופו של דבר

כל שנותר לעשות זה לחכות לזרזיפי הגשם וגם לברך את גלעד שליט על חזרתו הביתה. איזה יום מרגש! 


הצטרפו אליי לפייסבוק: 

שרונה.

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

גדול-קטן

פעם אהבתי את החגים, השנה משהו לא מסתדר. אני לא יכולה לשים את האצבע על משהו ספציפי אבל יש הרגשה של תחושה מוזרה באוויר. הדבר היחיד שכן מסתדר לי זה שגלעד שליט חוזר הביתה וזה כנראה אחד הדברים שהכי שימחו אותי. ובנימה אופטימית זו אני יכולה לספר עוד שאת חצאית המיני קלוש הנפלאה הזאת דגתי בסניף של ZARA ברחוב ואצי אוצה בבודפשט, על סטנד של סיילים, והיא עלתה לי רק 37 שקלים. מרחוק ההדפס שלה הזכיר לי מעט הדפס "מנוחש" (מלשון נחש), אבל אם מתבוננים מקרוב בתוך הכפלים מדובר בנקודות זעירות בגדלים שונים. היא אוורירית וכייפית והתנועה שלה על הגוף בכל צעד וצעד פשוט מקסימה. בגלל שהיא כה עדינה וקטנה, צרפתי לה שרשרת בעלת נוכחות ודומיננטיות, אותה שרשרת ששאלו אותי עליה כל כך הרבה פעמים: "מהיכן היא?". אני אוהבת את השילוב של הגדול (ע"ע השרשרת והטבעות) עם הבגדים הקטנים, הם משלימים אחד את השני בהרמוניה נפלאה.
















חולצה: A/X (ניו יורק), חצאית: ZARA (בודפשט), נעליים: Nine West, שרשרת: Y3 לפקטורי 54, תיק: פול אנד בר, טבעות: חלקה מתנה מאחותי, עם אבן כחולה מתנה מאמא.




חג סוכות שמח ומבורך לכולם,
שרונה.

יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

בא לי T

פעמיים בשנה מתרחש יריד הטי-מרקט וסוחף אחריו אנשים רבים במרדף אחר הטי המושלמת.
יש לי יחסי אהבה-שנאה לירידים למיניהם, אהבה בגלל המבחר הגדול והמרתק, שנאה בגלל כמות האנשים החונקת והצפופה. הפעם היה כיף באמת! הגעתי מאוד מוקדם והספקתי גם להתחדש וגם לגלות כמה מותגים שווים באמת. 



על המוסיקה המשובחת אמונה חברת המוסיקה הכי טובה בארץ לטעמי - "זברה", לא רק שהם עשו את החתונה שלי (אלעד רון, כבוד), הם גם מי שאחראים על המוסיקה של יריד הטי מרקט כבר שנים רבות. 



התיקים המתוקים של Benga Rabbit מוכרים גם הם אצלי זה מכבר, לאישי היקר היה תיק מגניב שלהם. על כל תיק איור אחר וכמעט ואין תיק שזהה לשני.




יש גם מציאות כמובן, כמו תמיד. המחירים הממוצעים נעים סביב ה 100 שקלים לחולצה, אבל כמו בכל שנה יש גם הרבה מעבר לחולצות. שמלות, מכנסיים, חצאיות והרבה מאוד אקססוריז הם מה שתמצאו בטי מרקט השנה. 




עוד מותג שכבש אותי הוא Star Dust של המעצבת יסמין נגרין. המוני כוכבים, לבבות, גלידות וקאפקייקס, כולם צבעוניים וכולם על שרשראות, חגורות, חולצות ובגדי גוף. שווה לשים לב לשיתוף הפעולה המעולה עם המותג Plastic Doll.



בהמשך הסיבוב נתקלתי בטי שרט המנצנצות האלה, עשויות כולן מניטים ואבני קריסטלים צ'כים. איילת אביב היא האישה מאחורי  Iconic Couture מותג אופנה מצליח בארה"ב שמוכר את פריטיו בסאקס פיפת' אבניו בניו יורק ובעוד מקומות נחשבים. שם מחירי החולצות נעים סביב ה 200 דולרים וביריד נמכרו אותן חולצות בדיוק בין 100-150 שקלים. אני התחדשתי לי באחת מגניבה בדיוק כמו של הגברת מדונה!




לא רק שהחולצה הזאת כיכבה על אחת הזמרות האהובות עליי, גם השיר שכתוב עליה הוא אחד היפים שקיימים. 
אתנחתא קלה, האזנה לשיר ונמשיך!





מעצבת תכשיטים נוספת שהצליחה לרגש אותי עם תכשיטים כה רומנטיים היא מירב שביט, תראו את הצמידים היפיפיים האלה שלה! טוב נו, זה לא חוכמה... פנינים תמיד כובשים את ליבי.




ולבסוף, אחרונים חביבים ואהובים - Plastic Doll שרק השבוע נרכשה מהם חולצה יפיפייה לאישי היקר. המגניבות נוטפת מהמותג הזה וקשה להישאר אדישים לנוכח ממלכת הפלסטיק דול. אם הייתי יכולה, הייתי קונה פשוט את הכל, באמת.




כמובן שזה לא הכל וזאת רק ההתחלה. ביריד יש עוד עשרות דוכנים ומעצבים המציעים את מרכולתם לכל עובר ושב. כל שצריך לעשות הוא להצטייד ב 10 שקלים לכניסה, ובעוד כמה מזומנים (עדיף). מצב רוח טוב וחברה טובה עדיפים עוד יותר!


מחר, החל מ 11:00 ועד 18:00
בשבת, 11:00 עד 21:00
רחוב הרכב 13 (ברזילי לשעבר), תל אביב


קניה מהנה!
שרונה

יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

פרפרים פשוטים

עוד חג עבר לו בהצלחה, הרבה משפחה, הרבה אוכל ומעט זמן לטיולים ופינוקים. את נמל יפו יצא לי לפקוד לאחרונה מספר פעמים וללא ספק ניתן להגיד עליו שהוא הופך להיות מתחם מלא בסטייל ומלא באופי. הרבה אנשים יפים, מסעדות ובתי קפה, חנות ספרים קטנה, שמש ובריזה מהים, כל אלה יכולים להפוך את החיים שלי למאושרים באמת. במתחם המתחדש פתחו מסעדה מהממת שנקראת Casa Nova שם גם צולמו התמונות שכאן. מבנה אבן מהמאה ה 17 מסוגנן ומעוצב למשעי (מסוג המקומות שקל לי להתחבר אליהם) בליווי ארוחה משובחת ופינוקים מהשף הפכו את השבת הזאת לכייפית באמת. גם המחיר היה שווה לכל נפש וכאן נכנסת גם השמלה שלי – לא פעם עצרו ושאלו אותי מהיכן השמלה. התשובה תמיד מצחיקה אותי: "שוק בצלאל". בתקופה שעוד ידעתי לנבור ולמצוא בגדים יפים, הצלחתי לדוג גם את היפיפייה הזאת שמושכת כל כך הרבה תשומת לב. אני מודה שאני אוהבת בגדי מעצבים יקרים, זה תמיד גורם ללב שלי לפרפר, אבל החוכמה האמיתית בעייני היא לדעת לשלב בין היקר לזול.








שמלה: שוק בצלאל, נעליים: Mauro Leone (מילאנו), שרשרת: מתנה מחברה, צמידים: שחורים - מתנה מאחותי, Pandora, תיק: אל ניניו.

שבוע נהדר ובשורות טובות!
שרונה.