יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

נחשים ונמרים

מי שעוקב אחרי בבלוג יודע שאני לא חסידה גדולה של טרנדים. אני מאוד אוהבת לעלעל במגזיני אופנה ולהיות מעודכנת, אבל על עצמי אני מעדיפה את אותם הטרנדים (ברובם) בצורה מאוד מצומצמת.
גם הפעם הלכתי על מראה שמשלב בתוכו כמה טרנדים ועם זאת אני נראית "מאופקת" יחסית כהרגלי.
משקפי השמש שאני מרכיבה הם מהקולקציה החדשה של משקפי PRINCE, קולקציה שעושה קאמבק רציני לשנות ה 90. הקולקציה מכילה בתוכה את המשקפיים הקטנות, עם העדשות המבריקות, הרבה מנומר והרבה "עיגולדים" כשמם כן הם. אני נדלקתי על המשקף הזה בעיקר בגלל הנמריות וגם כי הן פשוט נראו טוב!
החגורה שלי בהדפס הנחשי ממשיכה כאן את טרנד החיות וביחד אפשר ממש לשלוח אותי אל גן החיות.
עוד אני לובשת, ג'ינס סקיני חדש גם הוא שקניתי ב"בנטון" ממש בשבוע שעבר ונראה שהוא עומד להיות אחד הפריטים הכי חרישים בחורף הקרוב.  
באופן כללי קשה לי להתלבש בחורף, בעיקר כי נורא קר לי תמיד ובכלל אני חייבת להכניס עוד כמה סוודרים מחממים (ראיתי שווים בזארה) לקולקצית החורף שלי. מקווה שזה יקרה ממש בקרוב...







חולצה מכופתרת: מתנה מאחותי (קלן, גרמניה), סקיני ג'ינס: בנטון, נעליים: בי יוניק, חגורה: זארה, תיק: אולד נייבי (ניו יורק), צעיף: קום איל פו, משקפי שמש: פרינס (משקפשים).


איך אתן מסתדרות עם מלבושי החורף בקור הזה?!


בכל מקרה, אני מאחלת לכולם וגם לעצמי שימשיך להיות לנו חמים ונעים גם בלב וגם בגוף,

יום שני, 28 בנובמבר 2011

חנות שלא כדאי לפספס

כולנו מכירות את התחושה שבגילוי מפתיע של משהו חדש. כשמדובר בתחום האופנה הכה אהוב, התחושה עצומה אף יותר. כך קרה לי כשגיליתי את החנות של אדי כלאב. החנות שממוקמת במקום לא שגרתי (רחוב אלפסי 26 בדרום תל אביב) ומתפקדת גם כסטודיו לעיצוב הנעליים היא התגלית החודשית שלי!
המעצב אדי כלאב פתח את החנות יחד עם המעצבת אביגיל קור וביחד עם יוצרים נעליים מופלאות ותיקים מפתיעים עם המון אמירה.

תראו כמה יפות הנעליים שלהם, כמה צבעוניות וכמה ייחודיות.







ואלה הם התיקים:




ואין יותר כיף מחנות מיוחדת עם ערך מוסף, תערוכה מתחלפת. הפעם מוצגת במקום תערוכה של אומן המיניאטוריות דן עוזיאל שיוצר דברים מופלאים ועשה לי חשק של ממש ללמוד פיסול בנייר.



בנוסף לסניף התל אביבי קיים גם סניף ירושלמי ברחוב שץ 6 וכמו כן ניתן למצוא דגמים נבחרים של התיקים והנעליים בחנויות "קום איל פו" ברמת אביב, רעננה ורחובות.

מסקרן אותי לדעת האם גם לך יש איזו תגלית חודשית שממש התלהבת ממנה לאחרונה? 

ערב נהדר,
שרונה. 

יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

פינוקים לסופ"ש



סקיני ג'ינס חדש וחתיכי מבנטון, עוגיות מקרון מבוטיק סנטרל, שמלת פייאטים מנצנצת מהוניגמן ופרחי ליזינאטוס לבנים.


סופ"ש שמתחיל כך מעיד על סופ"ש שהולך להיות מושלם!
שבת שלום,
שרונה.

יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

WOW, אבל ממש!

זול עולה ביוקר? הגיע הזמן לנפץ את המיתוס, זול לא תמיד עולה ביוקר, במקרה הספציפי שתכף ארחיב עליו, ההפך הגמור הוא הנכון.
לאחרונה הוזמנתי לאירוע בלוגריות מצומצם באחת מחנויות הרשת WOW. המטרה הייתה לתת לנו להתנסות במוצרי החברה שדוגלת במחירים שווים לכל כיס ובאיכות בלתי מתפשרת. אני מודה שחנויות כאלה תמיד הרתיעו אותי, כמו רוב הנשים גם אני חשדנית ומעדיפה להשאר נאמנה למוצרים המקוריים בהם אני משתמשת שברוב המקרים עולים פי 7 (במקרה הטוב).
במהלך האירוע איפרה אותי אחת ממאפרות הרשת בכל מוצרי החברה, החל ממייקאפ ועד לצלליות ולגלוס. כמו כן, כל המברשות בהן אופרתי גם הן היו של החברה.
בסיום התהליך האיפור נראה מושלם וכך גם אני. אי אפשר היה להבחין שהפנים שלי מאופרות במוצרים שהסכום הכולל שלהם לא עולה על 220 שקלים, עלות מחיר של ברונזר מחברה "יוקרתית" פלוס מינוס.
ניסיתי לחפש מה הקטצ' הפעם, באמת שהתאמצתי אבל הריח על הפנים שלי היה טוב, התחושה הייתה נעימה והמראה הכולל מליון דולר. לא הרגשתי הבדל בכלל בין המוצרים בהם אני מתאפרת ביומיום בבית שלי לבין המוצרים של WOW בהם איפרו אותי באירוע.


 האיפור בשלבי סיום

בתום האירוע קיבלתי מספר מוצרים של WOW להתנסות אישית בבית. החלטתי להביא בפניכם את ה"היי לייטס" של החברה לטעמי.

אני אתחיל מהסיבים, מושחים אותם מיד אחרי שמושחים את המסקרה (בעודה רטובה) ומה שמקבלים זה ריסים ארוכים יותר, מופרדים יותר ומראה של עין פתוחה ומושלמת. מעולם לא התנסתי במוצר כזה, כך שאין לי מקור להשוואה למוצר של חברה אחרת, אבל ללא ספק מדובר במוצר שהוא סוג של קסם.

הברונזר הענקי (שהעלות שלו מצחיקה ביותר, 34.90 ₪ ל 25 גרם) מעניק מראה שזוף ומקסים, ובתור חובבת ברונזרים מושבעת (במיוחד את אלה של "גרלן") אני חייבת להודות שאני לא מוצאת יותר טעם בלקנות מוצר כזה בסכומים גבוהים כמו שעשיתי עד כה.

באירוע איפרו אותי בצללית לגבות (11.90 ₪), מוצר שלא השתמשתי בו מעולם. כמובן שאותה צללית יכולה לשמש גם כצללית רגילה לעפעפיים אולם מעולם לא חשבתי להשתמש במוצר כזה. אותה צללית מדגישה את הגבות הטבעיות ומשתלבת בהרמוניה טבעית עם האיפור הכולל. אני באמת לא מבינה איך מעולם לא השתמשתי בצללית לגבות, סוג של טעות מבחינתי ומזל שתמיד אפשר להתחיל.


אחרון חביב, פילינג מלח עם מלחים מים המלח, הריח נהדר, הגרגרים עדינים ונעימים והכי חשוב, העור משיי ועדין אחרי השימוש.

חשוב לציין שכל המוצרים מאושרים על יד משרד הבריאות שכן אם לא היה כך, אין מצב שהם היו נמרחים על הפנים שלי.
לא צריך יותר לשבור קופות חסכון כדי לקנות איפור (אמרה מי שסך כל עלות האיפור השנתית שלה מגיעה לכמה אלפי שקלים), אפשר לשלב בין הזול ליקר ולמצוא מוצרים זולים משמעותית שלא פחותים באיכותם מאלה היקרים. בכלל, בחיים למדתי שתמיד צריך לדעת לשלב בכל תחום שהוא.

מעניין אותי אם גם אתן מכירות את המוצרים של החברה ומה דעתכן עליהם.

שבוע טוב,
שרונה

יום שבת, 19 בנובמבר 2011

שמתי פס

השבוע שעבר היה מוצלח ביותר, לא קרה בו שום דבר מיוחד ועדיין הרגשתי שלמרות כל מיני רגליים שניסו להכשיל ולהפיל אותי, הצלחתי להתגבר על הכל ואפילו להנות מכל מיני דברים קטנים וחמודים. לפעמים צריך לדעת לשים פס בחיים, להתגבר ולהמשיך הלאה. בסוף הכל מסתדר, זה מה שלמדתי במהלך 25 שנות חיי.


אפרופו לשים פס, כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות לעצמי חולצה מפוספסת, בייסיקית ומפנקת, שתשמש אותי גם כחולצת בסיס מתחת לבגדים (בימים קרים ממש) וגם כחולצה בפני עצמה, עם ג'ינס או חצאית מגניבה. החלטתי לקפוץ להגרה אחרי שחברה סיפרה לי שמוכרים שם חולצות פסים בכל מיני צבעים במחיר מבצע של 100 שקלים.
לדעתי זאת הייתה הפעם הראשונה שנכנסתי לחנות הזאת. תמיד היה לי דימוי לחנות של נשים מבוגרות יותר (סטייל האמהות שלנו) עם בגדים לא אופנתיים בעליל במידות גדולות.
אז לגבי הסעיף האחרון - יש שם המון המון מידות, החל מבגדים שיתאימו לי ועד לבגדים לנשים מלאות מאוד.
גם בגזרת הקולקציה, הרבה צבעי אדמה: חום, בריק, חמרה, חציל שכולם ללא יוצא מן הכלל צבעים מאוד אופנתיים העונה, והבגדים עצמם שהם נעימים, לבישים ומעניינים. 
ניסיתי לצלם עם האייפון כמה בגדים מוצלחים שמדדתי, יצא קצת מטושטש אבל הייתי חייבת!

חולצת הפסים המתוקה שלי

חולצה בצבע צהוב-חרדל, משוחררת וכייפית 

ג'קט שחור, מגניב וסופר שימושי

טוניקה בכמה מידות מעלי שהייתי חייבת לנסות כי הייתה כל כך מיוחדת (ואהבתי את הצבעים שלה)

צילמתי עוד כמה תמונות שיצאו נוראיות אז אני רק אספר שמדדתי גם כמה דברים מנצנצים שהיו מוצלחים ביותר וגם כמה פרטי בייסיק מאיכות מעולה.

מבחינתי "הגרה" היא תגלית השנה, כי במקום שהכי לא הייתי מצפה מעצמי למצוא בו בגדים, מצאתי הרבה יותר מפריט אחד שמצא חן בעייני וללא ספק אחזור לקנות שם בהמשך העונה עוד כמה פריטים ששמתי עליהם עין.
יש להם סניפים בכל הארץ, אז שווה להכנס ולהציץ כי באמת מדובר בקולקציה מקסימה!

שיהיה סוף שבוע נטול דאגות,
שרונה.

יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

דברים טובים

רק בשבוע שעבר עשיתי את ההחלפה המתבקשת בארון הבגדים שלי בין בגדי הקיץ לבגדי החורף. למרות שיש לי ארון 4 דלתות גדול יחסית, אני מוצאת עצמי מחפשת פתרונות יצירתיים לאחסון החגורות, הצעיפים ואפילו הג'קטים. אין לי מקום בארון! ברור לי שאני לא היחידה שסובלת מהבעיה, ולמרות זאת נראה לי שבסופו של דבר הצלחתי לסדר בצורה יפה את כל הבגדים. לצערי הרב נותר לי מעט מקום לבגדים חדשים, לכן אאלץ לבחור בקפידה העונה את הפריטים אותם אכניס לארון. בגדים בגוונים מונוכרומטיים הכי עושים לי את זה בסופו של דבר. אין מה לעשות, שחור זה הצבע הכי יפה שיש בעיני. אה, וגם אפור ולבן.
אבל לא לשם כך התכנסנו היום. רציתי להתייחס לאקססוריז, לשרשראות בפרט. אני מודה שזה תחום שאני מעט חלשה בו. כשגיליתי את התכשיטים של יעל אוריאלי ל"דברים טובים" היה לי קשה להישאר אדישה. מדובר בפריטים שכולם עבודת יד, קשה למצוא פריט שזהה במדויק לשני והמגוון שלהם כה מבלבל שקשה לדעת מה לבחור!
את שרשרת הפרחים הלבנה שאני עונדת כאן בחרתי אחרי שהתלבטתי כהרגלי בין השחור לבין האופווייט ובגלל שאין לי בכלל שרשראות בגוונים הללו, חשבתי שיהיה נחמד להכניס צבעים שכאלה לתחום האקססוריז שלי.
שרשרת פרחים כמו שלי עולה 140 שקלים, סכום קטן יחסית לעבודה ולהשקעה הדרושים כדי ליצור תכשיט מרשים ומפואר שכזה.
יחד עם זה - מדובר בתכשיט ידידותי לסביבה, שכן כולו עשוי חומרים ממוחזרים. מיותר לציין שמדובר בתוצרת כחול לבן וקניה שכזאת מביאה סיפוק רב עוד יותר.
לכל מקום אליו הלכתי וענדתי את השרשרת, קיבלתי מבטים, תגובות ומחמאות וזה סופר כיף!







האתר שלה אגב, הוא אחד מאתרי הבנות הכי חמודים שתמצאו בסביבה, שם גם תוכלו למצוא עוד פריטים מקסימים, מחירים וחנויות הקרובות לאזור מגוריכן.


ומה אני לבשתי?
חולצה: זארה, חצאית: ZOYA (אלנבי), גרביונים: דלתא, נעליים: קליגולה, משקפי שמש: איב סאן לורן.

האאוטפיט החורפי הראשון בבלוג, אז אפשר לכתוב מזל טוב לי!
המשך שבוע נפלא,

יום שני, 14 בנובמבר 2011

גרביים שמחות




10 דברים שלא ידעתם על הגרביים שלי:

1. כיף לי כי יש לי גרביים שמחות.
2. כן, ככה קוראים להן והן המתנה הכי כייפית ושמחה שקיבלתי החורף הזה.
3. הגרביים השמחות עשו עליה משוודיה ממש לאחרונה.
4. הן נמכרות בלמעלה מ 40 מדינות ברחבי העולם.
5. יש מהן הרבה דוגמאות וצבעים, הן מגניבות ושייכות לז'אנר האהוב עליי ה"ניו רייב".
6. הגרביים השמחות נמכרות ב"קרוקס".
7. הכי חשוב זה שהן ממש מחממות ונעימות על הרגליים.
8. אני רוצה עוד גרביים שמחות!
9. גרביים שמחות זה נשמע מעפן, באנגלית זה הרבה יותר טוב: Happy Socks
10. אין לי באמת מה לכתוב כאן, אז אאחל חורף חם ונעים!

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

יש לנו זוכה בהגרלה!

ראשית, חשוב לי להודות לכל הבנות (ולגבר אחד) שהשתתפו בהגרלה!


הזוכה בשעון HOOPS לפי בחירתה (בהתאם למלאי) היא: 


מיטל שיר לוי

ברכות על הזכיה ותודה רבה על ההשתתפות!

שבוע טוב לכולם,
שרונה

יום שני, 7 בנובמבר 2011

הגרלה לה לה


בסוף השבוע האחרון בשוק האקססוריז, יכולתם למצוא דוכן צבעוני ויפה של שעונים מגניבים לבנות. את שעוני HOOPS פגשתי לראשונה ביריד הטי מרקט שהתקיים ממש לא מזמן וכבר שם נשביתי בקסם הפלסטיק הצבעוני. מדובר בשעונים מדליקים בטירוף, המגיעים ב-2 צורות - שעון מלבני ושעון עגול. כל אחת מהצורות מופיעה ב-12 צבעי הקשת ומכאן קיבלנו 24 שעונים יפיפיים ומיוחדים.
המותג HOOPS, החדש יחסית בארץ, נמכר במדינות ברחבי העולם, החל ממדינות שכנות כמו צרפת ואיטליה ועד למזרח הרחוק.
אני התחדשתי בשעון הזה שהיה מבחינתי אהבה ממבט ראשון, תראו כמה שהוא עדין ומקסים.
רק 145 שקלים ואפילו עמיד למים ולזה ממש לא ציפיתי...



אם תרצו לקנות לעצמכן גם מתנה כה שווה, תוכלו לעשות זאת כרגע אך ורק דרך האתר: 


אבל לפני שאתן רצות להזמין ובגלל שאני כל כך אוהבת את השעון שלי, החלטתי לפרגן גם לכן באחד כזה במתנה!

שעוני HOOPS בשלל צבעי הקשת

מוכנות?
כמה שלבים קצרים ואתן בדרך לקבל את אחד משעוני HOOPS הצבעוניים לפי בחירתכן (בהתאם למלאי כמובן). אז מה עליכן לעשות?

  1. היכנסו לעמוד של HOOPS בפייסבוק, ולייקקו! (יענו, לחצו LIKE)
  2. היכנסו לעמוד של Photo.Fashion.Passion בפייסבוק ולייקקו גם כן!
  3. עדיין לא מנויים על הבלוג? זה הזמן לעשות זאת, כאן מצד שמאל...
  4. אחרי שסיימתן את שלושת השלבים הקצרים האלה, השאירו שם וכתובת מייל ואתן בהגרלה.
רוצות להגדיל את הסיכויים? פרסמו בבלוג שלכן, בטוויטר או על הוול בפייסבוק ושלחו לי לינק.

ההגרלה מסתיימת בשישי הקרוב (11.11.11) בשעה 12:00.

אז, למקומות... היכון... HOOPS!
בהצלחה לכולן,
שרונה.

יום שבת, 5 בנובמבר 2011

ה.שטרן לקחו אותי למדבר


את ראשון ושני האחרונים ביליתי במלון "בראשית" במצפה רמון, במסגרת אירוע השקת הקולקציה החדשה של ה.שטרן - Ancient America.
אין יותר מושלם מלוקיישן דרומי כמו זה לקולקציה המאופיינת בשבטיות וחזרה לשורשים ולטבע הפראי.


מה אומר ומה אגיד? איך אפשר בכלל להתחיל פוסט סיכום של יומיים מושלמים?
הגענו למלון בצהרי היום, השמש יוקדת מעל ומסביב שקט ודממה. מבנה המלון יפיפה ומשתלב עם הטבע. החדרים גם הם מוקפדים כיאה למלון בוטיק חדש.


את פני קיבל בכניסה, אל מאחורי דלפק הקבלה, וילון סיליקון משגע, פרי ידיו של המעצב צורי גואטה שאני כה אוהבת ומעריכה. גם השקית שהוענקה לי, עם הפתעות קטנות בפנים, סימנה את תחילתם של יומיים מושלמים.


מנוחת צהריים קלה וממנה קפצתי לבריכת המלון למסאג' מפנק, לאחר מכן ניגשתי לבחור לעצמי את התכשיט שילווה אותי בערב הגאלה מאוחר יותר.
התכשיט הנבחר היה צמיד החוליות המשגע הזה, מהקולקציה של דיאן ואן פירסטנברג, שמתי עליו עין מהיום שהוא יצא. כדי להסיר ספקות - הצמיד, ששוויו למעלה מ-100,000 שקלים, הוחזר בסוף הערב למקום ממנו נלקח. היה נחמד לענוד צמיד מושלם שכזה, אפילו שהיה זה רק לכמה שעות בודדות.


את החדר חלקתי עם ריי שגב המושלמת, שגם צילמה אותי דקות לפני שיצאנו לערב הגאלה, לבושה בשמלת ערב ועונדת את הצמיד המושאל. היה מקסים וטעים.


שמלה: קאלה, נעליים: קנת' קול, צמיד: ה.שטרן

את יום המחרת פתחתי בנעימים, עם עיתון במרפסת הצופה אל המכתש ושמש חמימה ומלטפת מלפני.


ארוחת הבוקר הייתה מעל ומעבר לכל ארוחת בוקר ממוצעת ומקובלת במלון 5 כוכבים ולאחריה הלכתי לסדנא של הגורו ניסים אמון בנושא "סוד האושר". היה מעניין ללא ספק!


את השעות האחרונות במלון ניצלתי לשלווה ורגיעה ליד הבריכה, כאשר המכתש כולו פרוש לפניי ועננים לבנים כמו צוירו במכחול בשמיים.



כשחזרתי הביתה הבנתי שהייתי בגן עדן אמיתי ושעכשיו צריך לחזור למציאות.

ואם אפשר עוד כמה מילים על הקולקציה החדשה והמושלמת:
הקולקציה מונה כארבע סדרות: הנחש, הציפור, היגואר והדגים. שלושת צבעי הזהב מאוד דומיננטיים בקולקציה הפעם ועליהם משובצים יהלומים משובחים בשלל צבעים ואבני אוניקס יקרות. המחירים מתחילים מ-4,338 שקלים ומטפסים מעלה מעלה.  




ניתן להשיג בכל אחת מרשת החנויות H.stern בארץ ובעולם.

תתפנקו, תיהנו ותרשו לעצמכם גם קצת חיים טובים מידי פעם,
שרונה.