יום שבת, 4 בפברואר 2012

השמלה הנכונה

שבוע טוב לכולם!
הפוסט הזה מאוד חשוב לי שכן אני זקוקה לעצתכם ולטעמכם הטוב. חברתי הטובה מתחתנת בקרוב ואני מחפשת שמלה יפה ומחמיאה, שתתאים למימדי ולסגנון שלי. העלתי כמה מועמדות סופיות ואשמח אם תוכלו לתת דעתכם בעניין. מוכנים? אני מתחילה!


אופציה ראשונה - חלק קדמי:




חלק אחורי (בצבע שלמעלה):




אופציה שניה - חלק קדמי:




חלק אחורי: 




אופציה שלישית - חלק קדמי:




חלק אחורי (בצבע שחור):




אופציה רביעית ואחרונה - חלק קדמי:




חלק אחורי:




כל השמלות לקוחות מתוך האתר ASOS

אז איזה מבין השמלות אתם הכי אוהבים? עזרו לי להחליט.


אגב, טיפים לגבי בחירת מידה ב ASOS תעזור לי מאוד, אני מתלבטת בין 8-10 ולא יודעת מה עדיף.

שיהיה שבוע טוב, מבורך ומלא בחיוכים ואופטימיות,
שרונה.

15 תגובות:

T Arie אמר/ה...

הראשונה מהמממממממממממממת!

Let Them Stare Fashion Blog אמר/ה...

היי שרונה :)

מתוך מה שהצגת לראשונה יש את הסיכויים הכי טובים...
בנוגע למידה - מה מידת המכנסיים שלך?
36 - לכי על 8
38 - לכי על 10

מקווה שעזרתי :)
אנסטסיה
http://www.letthemstare.com

sefi אמר/ה...

אני חושבת שהראשונה הכי יפה, אבל משהו בשמלה האחרונה מרגיש לי שזה יהיה יפה לך יותר. אני לא כל כך בעניין של המון בד מיותר לבחורות קטנות כמונו.
לגבי המידה, מתוך מה שהצעת לכי על 8, למרות שלעצמי הייתי הולכת על המידה6.

שירי אמר/ה...

השחורה עם הפפיון לדעתי אבל הכל יתאים לך.... עם גוף כמו שלך

ריי שגב אמר/ה...

היי יפה,
אני דווקא חושבת שהכי יפה תהיה לך השניה...
קלאסית, אצילית וסופר סקסית :)
נשיקות

לובה אמר/ה...

מודה שלא התחברתי לאף אחת מהשמלות, מה שכן, במקומך בטוח הייתי הולכת על מידה 8

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

הראשונה. השניה כוחנית מדי והאחרות סתמיות. בקשר למידות, הכי טוב שתמדדי את ההקפים שלך ותזמיני לפי זה ורק לפי זה.

Unknown אמר/ה...

שרונה ..
בגלל שאני מכירה אותך קצת ואת הטעם המיוחד שלך אני חושבת שהאופציה השלישית ובצבע יין אני אפילו לא יודעת להכדיר אותו נכון תתאין לך בהחלט ..

למרות שכתף חשופה לא מתאימה לכל אחת את חייבת למדוד משהו דומה בסגנון

בהקשר למידה את מכירה את הגוףשלי וא ני קצת יותר מלאה ממך לי יש שמלות בארון מידה 10 אז אני חושבת את צריכה 8

שבוע נפלא

תתפנקי....

מיכל

danra אמר/ה...

אם אלו האופציות הייתי הולכת על השנייה או השלישית כי יש לה חיתוכים שיותר מחמיאים.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.לא נראה לי שמתאים לך ככ האקסטרבגנדיות שיש ב1 וב-2. אז לי נראה שהשלישית. חוץ מזה במידה גם נראה לי ש-8, בדרך כלל הן קצת גדולות. בחירה מוצלחת ומזל טוב!

Mirelle אמר/ה...

באופן אישי, אני לא סובלת שמלות א-סימטריות [גם לא טופים]. אבל אני חושבת שהאופציה הראשונה, דווקא בצבע הראשון, תחמיא לך מאוד. צבע השיער שלך וצבע העור שלך יראו מושלם עם הכחול הזה.

Unknown אמר/ה...

I love the first dress! Could definitely see myself wearing it for a wedding!
It would look beautiful on you!

Bisou,

Morgane from The LeopardLegs

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

לדעתי השניה או השלישית, כי הן קלאסיות יותר. תפציצי עם אקססוריז צבעוניים ונעליםי צבעוניות ולא תראי כאילו באת ללוויה.
האחרות נראות יורת מדי כמו השמלה של האמא של הכלה... gone over the top שכזה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

התלבלבתי עוד יותר עכשיו :)
לגבי המידה - בג'ינס אני מידה 38 לכיוון 40 (אני יודעת שאני נראית הרבה פחות, אבל זאת האמת). האם עדיין מומלץ לי ללכת על מידה 8 ולא 10?

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

שרונה, הכי כדאי זה למדוד היקפים ולהשוות למידות באסוס.
את צריכה שהמידות יהיו הכי קרובות לגוף שלך - אם 40 יותר קרוב הזמיני אותה ומקסימום לכי לשיפוצים קטנים אצל תופרת.