יום שני, 5 במרץ 2012

תרים את היד מי שלא אוהבת בגדים יפים

תרים את היד מי שלא אוהבת בגדים יפים. אין אחת כזאת וטוב שכך... כשמדובר בבגדי מעצבים, באיכות בד גבוהה, בתפירה עילית אני בכלל נמסה. כל עונה אני מצליחה להתרגש מחדש מהקולקציות החדשות של בגדי המעצבים שנוחתות בארץ. הפעם מדובר בקולקצית אביב-קיץ 2012 לרשת החנויות פקטורי 54.
העונה אפשר לקבל את כל מה שרק אפשר לדמיין, צבעי גלידה וניאון, פרחים ופרפרים, פסים, נקודות, פפיונים ומה לא, ממש כמו שאביב-קיץ צריכים להראות – צבעוני ושמח.

פקטורי התחדשו העונה בליין הספורטיבי EA7 של ג'ורג'יו ארמני, בבגדים המופלאים של Fred Perry ובקולקציה אופנתית וטרנדית שלJuicy Couture  (חסל חליפות מבדי קטיפה ומגבת!)
למעט המותגים החדשים שנחתו בארץ, ישנם כמובן את הקולקציות הנהדרות והקלאסיות מבית Missoni, את הפפיונים המשגעים של Valentino, את Michael Kors אהוב ליבי, Marc By Marc Jacobs והיד עוד נטויה.

ידיעה חשובה שהתבשרתי בה לאחרונה היא שהקולקציה החדשה של D&G היא בעצם גם האחרונה. אם לדייק, בית האופנה החליט לייצר אך ורק את הליין היקר ביותר שלו ומכאן שכל הבגדים היותר "נגישים" יהיו בקרוב בגדר פריטי אספנות.

ואחרי כל הסיפורים, אין יותר טוב ממראה עיניים... 
















מאוד מסקרן אותי לדעת מה הכי אהבתם. יש לי כאן כמה פייבוריטים שמתוכננים להכנס לרשימת ה"וויש ליסט" לרגל יום הולדתי שיחול בעוד 4 חודשים... כן כן, אני כבר מתחילה את התכנונים.

שבוע טוב ופורימי!
שרונה

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הבגדים כל כך יפים. איך המחירים?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

כיאה לבגדי מעצבים, יקר אבל איכותי.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. אני לא בוחרת. הכל יפה, אין ספק. אני לא נכנסתי עדיין לחנות שלהם ברמת אביב, אף על פי שאני שם פעם בשבוע. משהו בה ככ מנוכר, לעומת החנות בפולג שלשם הייתי נכנסת המון. הפריטים שצלמת יפייפיים. הייתי מכינה וויש ליסט על הרבה. בנתיים אני מסתפקת במכירות סוף עונה של מרי ועמנואל, שהשנה קניתי בהן נעליים נהדרות! יום טוב.