יום ראשון, 20 במאי 2012

אור נאון

צבעי הנאון כבר מזמן השתלטו על מסלולי תצוגות האופנה ולאחרונה גם ברחובות ארצנו.
הטרנד הנוכחי של הצבעים המסנוורים קצת פחות מדבר אלי כשהוא מגיע בחתיכות גדולות. למה הכוונה? נכון לעכשיו אני לא מסוגלת לעטות על עצמי חולצה או מכנס שיבליטו אותי בשטח. לעומת זאת, אני כן מוצאת את עצמי נמשכת לנאון בדברים הקטנים.
בשבוע שעבר הגיע שליח אל ביתי ומסר לי את שני לקים מתוך סדרת הנאון החדשה של צ'יינה גלייז. בקולקצית הניאון כ- 12 גוונים חדשים ואני קיבלתי את הלקים: Hang-Ten Toes בצבע ורוד תות ו I'm with the Lifeguard בצבע ירוק נאון.


לקים הפכו כבר מזמן חולשה אצלי, אני לא יודעת מה גרם לתפנית הזאת אבל יש לי לקים בכמויות, מכל המינים ומכל הצבעים. עם זאת, בסוף אני תמיד חוזרת לצבעים כמו אדום או קורל. שמחתי הפעם לקבל לקים בצבע נאון כי זאת הזדמנות טובה לרענן את עצמי ואת אוסף הלקים וגם להשאר מעודכנת, כי אם לא בגדול, לפחות בקטן.

אז אספתי עוד כמה השראות ניאוניות מהרחוב שמאוד התחברתי אליהן, לא בטוחה אם זה משהו שהייתי מאמצת, אבל על אחרות זה נראה נפלא!






ולקינוח קצת Marc Jacobs עם הרבה כתום נאוני מתוך הקולקציה הנוכחית שלו:






אני אגב מעדיפה את הנאון שלי בצבע ורוד, כי אם כבר, אז כבר...
עד כמה הטרנד הזה תפס אצלכן מקום בארון, אם בכלל?

נשיקות,
שרונה

התמונות לקוחות מכאן ומכאן

5 תגובות:

danra אמר/ה...

אני מאוד אוהבת לקים ניאונים, מככבים אצלי כפדיקור בקיץ!
מהתמונות הכי אהבתי את התמונה עם הצמיד והשרשרת בצהוב ניאון, לוק מהמם.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני בדיוק מתכננת לנסות את הירוק על צפורני הרגליים, מקווה שיצא מדליק!

ציפי לוין אמר/ה...

בוקר טוב וצבעוני! הקיץ עושה טוב לצבעים הללו ושנה שעברה אפילו קניתי בזארה שמלת בזוקה מדליקה, וזה פשוט מדליק. אולי תנסי, שווה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - תודה רבה מותק! אני יודעת שאני חייבת לנסות, במיוחד שלכל התלמידות שלי יש חולצות זרחניות שעושות לי נעים בעיניים. אולי אתחיל עם חולצה חמודה :)

חג שמח!

BeautyBitch אמר/ה...

קשה לא מאוד עם העניין הניאוני הזה. אבל אולי זה בגלל שבארץ הוא לרוב מיוחד על ידי בחורות שזופות עד כאב עם לק ניאוני שמתאים לשמלה הניאונית המשתלבת עם הגוונים הרכים והלא קשורים בשיער המחומצן לבלונד. קשה לי לנתק את האימג׳ הזה מהראש כשאני רואה חולצת ניאון שווה..