יום שני, 10 בדצמבר 2012

הבלוג מחלק לכם דמי חנוכה!

כבר עברו כמעט שלוש שנים מאז פתחתי את הבייבי שלי שהיה אז קטן והיום הוא כבר גדול. לא תיארתי לעצמי שהבלוג יהפוך למה שהוא היום - עם אמירה וסגנון אישי, הרבה תוכן ובעיקר המוני קוראים וקוראות בכל המינים ובכל הגילאים. כמובן שהשמחה היא גדולה ולרגל חג החנוכה החלטתי לחבור עם שלומית אופיר, מעצבת התכשיטים שאני כה אוהבת, ולהעניק לאחת הקוראות שרשרת במתנה!

וכך היא נראית:




מתוך הקולקציה החדשה של שלומית אופיר לסתיו-חורף 2013. הקולקציה נוצרה בהשראת מוטיבים מהתרבות היפנית כמו מניפות, פגודה ולבוש יפני. כמו כן, בקולקציה סדרה שלמה המבוססת על אוריגמי – אמנות קיפולי הניר היפנית. הקולקציה מרהיבה ביופייה, גם בתמונות ובמיוחד במציאות, וצבעי האמייל הפסטלים המשתלבים בתכשיטים הופכים אותם למעין יצירות אמנות קטנות.
את התכשיטים של שלומית אני מעריצה כבר שנים, לראיה כבר בפוסט הראשון שכתבתי בבלוג ענדתי צמיד שלה. 

טווח המחירים של התכשיטים בקולקציה החדשה שווה לכל כיס - 88-370 שקלים בחנויות של שלומית ברחוב הלל הזקן 10 בתל אביב, שבזי 21 נווה צדק, דיזנגוף 175 תל אביב ובקניון רחובות. כמו כן אפשר למצוא את התכשיטים גם בחנויות נבחרות ברחבי הארץ וזה הטלפון לבירורים: 0774006725.




לאתר של שלומית אופיר לחצו כאן


אז מה צריך לעשות כדי לזכות בשרשרת שבחרתי במיוחד עבורכן?

ראשית, פרגנו לשלומית בלייק בעמוד הפייסבוק המהמם שלה - https://www.facebook.com/shlomitofir?fref=ts


ולסיום – השאירו תגובה בכפתור התגובות בתחתית הפוסט, עם שמכם המלא וכתובת המייל שלכם.

רוצות להגדיל את סיכויי הזכייה?
שתפו על הקיר שלכן בעמוד הפייסבוק ו/או בבלוג הפרטי שלכן. כל פרסום נוסף יגדיל פי 2 את סיכויי הזכייה שלכן, שווה!

ההגרלה מסתיימת בעוד שבוע, ה-18.12.2012, בשעה 12:00.

,בהצלחה לכולן וחג שמח
.שרונה

84 תגובות:

הבחורה עם המטפחת אמר/ה...

אשמח להששתף בהגרלה! המייל שלי-taz_659@yahoo.com

הרשימות של יולי אמר/ה...

התכשיטים של שלומית מעוצבים מאוד יפה ומדגישים את הנשיות. יש להם אמירה דומיננטית ומיוחדת.

יעל

yuyli77@bezeqint.net

זהר אמר/ה...

איזה יופי!
זהר - zoharm89@gmail.com

עדי אמר/ה...

יפה!
עשיתי לייקים וגם נרשמתי לעדכונים.
בהצלחה
עדי- adifried@gmail.com

Billie Jean אמר/ה...

תכשיטים יפיפיים ויופי של שיתוף פעולה (:

billiejeandoe@gmail.com

Efratzoe אמר/ה...

שרשרת יפייפיה. אשמח להשתתף :)

אפרת זואי קדם
efratzoe@gmail.com

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא אשתתף בהגרלה, אך אני סמוכה ובטוחה שהתכשיטים הולמים ומחמיאים לך ויכולה את לדגמן אותם הבעבורה.
חג שמח

DRRD אמר/ה...

תכשיטים מיוחדים,
אשמח להשתתף בהגרלה :-)
המייל שלי drrd.blog@gmail.com

לילה טוב...

ביסטייל אמר/ה...

עשיתי הכל לפי ההוראות.
מה לא עושים כדי שלזוגתי תהיה מחרוזת יפה :-)

חנוכה שמח

Unknown אמר/ה...

איזו שרשרת יפהפיה!!
אשמח מאוד להשתתף בהגרלה ואולי אף לזכות בשרשרת לקראת יום הולדתי עוד כ 3 שבועות :)

תודה!!

יעל yaelushi1@walla.co.il

אפרת אשרף אמר/ה...

עשיתי הכל.
גם שיתפתי בפייסבוק שלי.

תודה :)

efratashraf@gmail.com

נעמה אמר/ה...

אשמח להשתתף בהגרלה :-)
עשיתי הכל וגם שיתפתי בפייסבוק.

נעמה שלום
tink19@walla.co.il

Yuli אמר/ה...

איזו הגרלה כיפית :-)
שיתפתי גם בפייסבוקבנוסף להכל :-)

יולי
yuli.vo@gmail.com

Unknown אמר/ה...

תודה על ההגרלה,אני גם משתף
יוסי שר
somebody083@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

הגרלה שווה בוצעו כל השלבים :)
יסמין .
yasminiv@windowslive.com

Unknown אמר/ה...

אחלה פוסט אני מאוד אוהב לבקר בבלוג שלך:)
מוזמנת לבקר גם אצלי:)

http://bfshion.blogspot.co.il/2012/12/day-1-fashion-in-dead-sea-h-120.html

אנונימי אמר/ה...

שלום רב! גם אני אשמ לזכות. כתובתי היא lizqa@walla.co.ilושמי אליזבט קוסטנדה. תודה ויום טוב.

אנונימי אמר/ה...

חג-שמח
אני שמחה להשתתף בהגרלה, שיתפתי בפייסבוק, המייל: vardale7@walla.com
https://www.facebook.com/varda.levico/posts/342943975804017
ורדה לוי(לויקו)

אנונימי אמר/ה...

אחלה הגרלה

פשוט אומנות

barborit@walla.co.il

miriamyoskovich אמר/ה...

הי! עשיתי לייק לשלומית, וביקרתי בפייס שלך שאותו כבר אני אוהבת ;)
כמו-כן שיתפתי בפייס שלי את ההגרלה
https://www.facebook.com/miriam.yoskovich?ref=tn_tnmn

תודה חג שמח ובהצלחה! :)
מרים יוסקוביץ
miriamyoskovich@walla.co.il

ורד מנדלסון אמר/ה...

הי אשמח להוסיף שיק וצבע לבגדיי ולחיי vered@macron.co.il

חג ניסי ומאיר ומואר ורד מנדלסון

ענבל אמר/ה...

אשמח להשתתף בהגרלה. שיתפתי בפייסבוק זה הלינק: https://www.facebook.com/#!/inbal.elihav
המייל שלי הוא inbalelihav@walla.com
ושמי המלא הוא ענבל אליהב

אלין אמר/ה...

או!
עשיתי לייק לשני העמודים, זו הפעם הראשונה שאני מבקרת בבלוג שלך, וזו אחלה התחלה!

בהצחלה לכולם וחג שמח!

אלין
alin_1989m@walla.com

Unknown אמר/ה...

שרשראות מהממות, מקווה לזכות!
רותם דרסלר
rotem4497@gmail.com

Yifatiii אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
timi אמר/ה...

גם אני חולה על שלומית אופיר! בא ליי :)

תימור גלפר
timorg23@gmail.com

Unknown אמר/ה...

גם אני אשמח להשתתף.. ואתמול היתה לי יומולדת :)
ifatgree@mail.tau.ac.il ,usv!

ענבל הורוביץ אמר/ה...

אין על שלומית אופיר!!!
קונה מושבעת!!!
אשמח לקבל דמי חנוכה :-)))))

ענבל הורוביץ inbal.horovitz1607@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף :-)
מילכה דיין milka_d@walla.co.il

ליטל ירון אמר/ה...

הדברים של שלומית מדהימים אשמח לזכות!

ירדן גולדפינגר אמר/ה...

ירדן גולדפינגר
yarden_goldfinger@walla.co.il

שמרית אמר/ה...

קונה קבועה של שלומית אופיר!
שמרית shimsh.v@gmail.com

Irit אמר/ה...

אשמח לזכות בשרשרת המקסימה!

עירית כספי
iritca AT gmail DOT com

אנונימי אמר/ה...

מהמם!
אלה תאנה
elateena@gmail.com

נעמי אמר/ה...

בוקר טוב! איזו הפתעה נעימה!

אשמח להיכנס להגרלה.

נעמי בינדר
naomibinder1@gmail.com

alona dror אמר/ה...

גם אני אשמח להשתתף בהגרלה. שמי אלונה דרור וכתובת המייל שלי היא alona0112@gmail.com

ליהי ובר אמר/ה...

שרשרת מקסימה!

ליהי ובר
lihi.veber@gmail.com

Unknown אמר/ה...

אשמח מאוד להשתתף בהגרלה (ולזכות בה :))

אנונימי אמר/ה...

קולקציה מדהימה!

נופר זלנה
nofar.zalana@gmail.com

hba151 אמר/ה...

hba151@gmail.com
חיבה ולדמן בן-אשר :->

אנונימי אמר/ה...

נטע שקד
nettashaked@yahoo.com

אשמח :-)

Unknown אמר/ה...

השרשרת הראשונה יפייפיה,
אני ממש רוצה!!

גיתית ב.
brgitit@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

Seelva Allahverdian
seelva.allahverdian@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

איזו הגרלה כיפית (:
michal.schiffer@gmail.com- מיכל

Unknown אמר/ה...

יווו איזה כיף!
שיתפתי גם בפייסבוק!

שני וולך
shanivolaj@gmail.com

מורן חבני אמר/ה...

כמה יופי וכשרון! מאחלת לנו סופ"ש מרגש כמו השרשרת הזו :)

מורן חבני
moranh360@gmail.com

yaelfestinger אמר/ה...

שרשרת מדהימה!
יעל פסטינגר
yaelfestinger@gmail.com

Unknown אמר/ה...

מקסים!
מחזיקה אצבעות...

חג שמח,
דנה רז danna.raz@gmail.com

אורטל 13 אמר/ה...

הי, יש לי מחר יומולדת 30 ואשמח יותר מכל לזכות בשרשרת של שלומית אופיר שעושה תכשיטים פשוט מדהימים! כל הכבוד על שתוף הפעולה :)
אורטל לב - levortal@yahoo.com

Unknown אמר/ה...

תמיד כיף להשתתף בהגרלות.
תודה!

adileshem25@gmail.com
(שותף גם בפייסבוק)

מעיין אמר/ה...

וואו!!
איזה יופי!
תמיד כיף להתחדש בעוד תכשיט מדהים של שלומית!
הלוואי ואזכה...
חג שמייח ובהצלחה לכולם! :)

מעיין
maayana89@gmail.com

נוי שושן אמר/ה...

הלוואי שהשרשרת תהיה שלייייי :)
חולה על שלומית אופיר :)
נוי שושן
noyshu7@hotmail.com

רותם אמר/ה...

גם אני רוצה להשתתף :)

מטעמי פרטיות, אאני לא רוצה לפרסם את המייל שלי ברבים, יש אפשרות אחרת שאתם יכולים להציע? (בבלוגים אחרים עשו הגרלות שלא הצריכו פרסום המייל ברבים).

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי רותם,
שלחי לי את כתובת המייל שלך לכאן: photofashionpassion@gmail.com, ובמידה ותזכי אוכל ליצור איתך קשר.

Unknown אמר/ה...

היי שלומית,לפני 3 שנים התחלתי להיחשף לתכשיטים שאת מעצבת ומאוד אהבתי.
לפני שנה איבדתי שרשרת עם אבן מאוד מיוחדת שסבתי ז"ל הביאה לי אותה מאירן ונאבדה לי ומאוד לקחתי ללב,אשמח לקבל שרשרת חדשה,זה בהחלט יחמם את הלב.

חג שמח,מורן זכאיים
moranzak@gmail.com

גלי חן אמר/ה...

מחזיקה חזק חזק :)
מתה על התכשיטים של שלומית, מוכשרת בטירוף הבחורה!!

גלי חן אמר/ה...

ווואי איזו מתנה שןןה.
חן

אנונימי אמר/ה...

חג שמח
שני בלפר
belfshan@gmail.com

Unknown אמר/ה...

:))
מרב

meralif@gmail.com

טולי אמר/ה...

אשמח להשתתף בהגרלה :-)
שמי אורטל מכלוף בפייסבוק
בוצעו כל השלבים
toli2006@walla.com

mikey33 אמר/ה...

כ"כ עדין ונשי ...אשמח מאוד להשתתף בהגרלה . ביצעתי את כל הנדרש ואף שיתפתי בדף הפייסבוק שלי :
https://www.facebook.com/strangelove100

חג שמח
מיכל אנגלנדר
mikey.e.26@gmail.com

Unknown אמר/ה...

אחרי שכולם כתבו כמעט הכל, אני אסכם במילה אחת על מנת לזכות:
א ו מ נ ו ת.
גם השרשרת, גם המעצבת וגם... האישה.

The Funny Bunny אמר/ה...

מאוד אוהבת את שרשרת המניפה הקטנה, וכל ההשראה נפלאה!
השם והמייל - אצלי בבלוג :)

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי את כותבת!!! מתה על שלומית אופיר ואשמח להשתתף בהגרלה:
מור ונטורה
murka.ventura@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

אשמח להשתתף בהגרלה

שושנה אשר
asher.shoshana@gmail.com

Unknown אמר/ה...

מרגשת אותי המחשבה לזכות בתכשיט של שלומית אופיר :-)

אילנה
(פרטים ברישום)

אנונימי אמר/ה...

חייב לזכות בשביל אישתי!
gali_bg@hotmail.com
משתף בפייס - Ori Or

עינת בלדרמן אמר/ה...

אין דבר יותר כיף מדמי חנוכה משלומית אופיר!! חג שמח לכולם ..
einatbalderman@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

וואו, התכשיטים מהממים. ממש אשמח לאחד כזה.
ברוריה הוכמן hbrurya@zahav.net.il

Inbal Ser אמר/ה...

עשיתי לייק לשניהם וגם שיתפתי!
inbal.ser@gmail.com
תודה!
ענבל

שי-לי אמר/ה...

אין ספק שזכיה בשרשרת המהממת הזאת תהפוך את החג הזה לממש שמח! :)

Unknown אמר/ה...

עדן וורנר
edensgarden27@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

יש לה תכשיטים מקסימים ועדינים.
מיקה רצקובסקי
mikosh30@walla.com

מיכל אמר/ה...

שרשרת מהממת, הלוואי ואזכה :)
(michal_dvir@yahoo.com)

אנונימי אמר/ה...

וואו איזה כיף!
שיתפתי, אהבתי ואשמח להתקשט בשרשרת יפה זו על אף שאיננה לבנה ביום חתונתי :)

שם: יפעת איתי
אימייל: ifatitai@gmail.com

חג שמייח!!

אביגיל רוזנברג אמר/ה...

->אשמח מאוד לזכות בשרשרת!! לייק!! ושיתפתי!! אביגיל רוזנברג. המייל שלי: avigailkk@gmail.com :- )

Unknown אמר/ה...

שירן חוגי
shiran19934@walla.com

נטע אמר/ה...

בוצעו כל השלבים :) מחזיקה אצבעות
נטע עופר
netao88@gmail.com

מורסקי אמר/ה...

בוצעו השלבים
אוהבת את העיצובים שלה וגם את המחירים הנוחים!

מור ס
morikaa@walla.co.il

שירלי אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים!!!
גם אני רוצה להשתתף...
שירלי שאשא
shasha.perach@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

מקווה לזכות! יופי של שרשרת.
עשיתי ליק כמובן.
עדי יניב
adi.yaniv@gmail.com

אינה אמר/ה...

קודם כל תודה על בלוג כייפי והגרלה מפנקת :)
אשמח להשתתף בהגרלה. כמובן עשיתי את כל השלבים, שיתפתי בפייסבוק שלי.
יש פה הרבה בנות שמתנסות בהגרלה הזאת וגם אני רוצה לנסות, אני יודעת שאין לי סיכויים לנצח.. אבל לא חבל לנסות, ההגרלה המגניבה ?!

אינה פיינרמן
faninn@walla.com

תודה
אינה

קארין אמר/ה...

לחצתי לכם לייק ורוצה להכנס להגרלה
karink100@hotmail.com

noa אמר/ה...

שרשרת הורסת!!
אשמח להעניק לה בית חם ואוהב:))
ובלי קשר,בלוג מקסים מקסים מקסים! נהנית ממנו מאוד כבר זמן רב!
נועה דברת
Noa.dovrat@gmail.com