יום שבת, 8 בדצמבר 2012

הקרמיה - חלק ב'

אחרי אתמול, אמשיך במלוא המרץ.

שפתיים? שפתיים!
אחד האיברים הכי חושניים בגוף שלנו שנוטה להצטמק בחורף, להתייבש ולפתח שלל תופעות לוואי מוזרות הוא השפתיים. וככל שהן יתייבשו יותר, כך תהיה לנו הנטייה לתת איזה "לק" עם הלשון, להרטיב אותן טיפה ולייבש אותן עוד יותר. טעות חמורה שכולנו נופלים בה.
בגלל הסיפור הזה, אין לילה שבו אני הולכת לישון מבלי שהשפתיים שלי משוחות בחומר וזליני כלשהו. לאחרונה זה הסרליפ (Ceralip) של החברה הצרפתית המעולה לה רוש פוזה. לי כבר מזמן יש את קרם ההגנה המשובח שלהם שמציל אותי בכל קיץ מחדש, אך משום מה קצת פחות מכירים אותם בארץ. אותו סרליפ שמגיע בטיובה עם כמות יפה של חומר (15 מ"ל), מכיל בראש ובראשונה מים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה שעשירים בסלניום ומסייעים בהרגעת העור ובריכוכו. עוד הפתעות בתוכו - חמאת שיאה ושעוות דבורים (יאממי!) וכיף מאוד שהוא היפואלרגני, חשוב להרבה אנשים מסביבי.
המחיר סביר מאוד - 50 שקלים, בבתי המרקחת הפרטיים בלבד.


נקסט: גוף!
כבר שנים שאני מתמרנת עצמי בין דאודורנטים יקרים כדוגמת ל'אוקסיטן ובוקאז' של לנקום, לבין פשוטים יותר כמו זה הנושם של קרליין ומתלבטת היכן כדאי להשקיע את הכסף. אין לי ספק שהיקרים יותר עושים גם פעולה טובה ויותר ועדיין, משהו אצלי לא נותן לי להוציא יותר מ-15 שקלים עבור בקבוק.
לאחרונה חזרתי לחדר כושר. שינויים בחיים הכריחו אותי לצאת ולפזז בשיעורי זומבה, ספינינג וריקודי בטן. לא קל בכלל, במיוחד כשאחרי רבע שעה הגוף מתחיל לתת אותותיו בצורת זיעה. אין צורך להרחיב בנושא, הרי אין ספק שתחזוק עצמי הוא חשוב ביותר ולא רק בחדרי כושר אלא גם ובעיקר ביום יום. המותג וישי השיק לאחרונה דאודורנט ספריי אנטי-פרספרינט עם יעילות של עד 48 שעות. לא ניסיתי 48 שעות ולכן אין לי מושג לגבי העמידות ה-כה ארוכה, אבל על משימת חדר הכושר הוא התגבר יופי יופי! כאמור, הוא מגיע בספריי שהוא הכי פחות חביב עליי, אבל אחרי שניסיתי - לא רק שהוא התייבש בשניות, אלא גם לא השאיר ריח חזק מידי ולא הכתים את הבגד. תענוג עבור 99 שקלים בבתי המרקחת הפרטיים.


ואחרונה חביבה – הנפש, הזכה והטהורה.
מתי לאחרונה קנית לעצמך מתנה יפה, בתוך קופסא ורודה ארוזה בסרט? אנחנו דואגות כמעט להכל אבל לרוב שוכחות לדאוג לעצמנו, לנפש שלנו. גלוסיבוקס זו המתנה שאני מעניקה לעצמי בכל חודש וגם חברות קרובות שעובדות איתי, החליטו לאחרונה שהפרגון העצמי הזה הוא הכרחי ועשו מנוי. קופסת נובמבר שקיבלתי הייתה מצוינת, אולי הכי טובה שלהם עד כה. למרות שהיו בה רק 5 מוצרים ורק אחד מהם היה בגודל מלא (BB קרם של גרנייה), עבורי עדיין מדובר כנראה בקופסא עם הכי הרבה מוצרים ממותגים אהובים. עוד היו בה: קרם לחות אנג'ליקה של ל'אוקסיטן, שמן לשיער מרוקן אויל, לק של OPI ובושם נילוג של Lalique. גם שוברי ההנחות היו נפלאים לשם שינוי! מניקור אקספרס ב-LAKA ב-25 שקלים, 20% הנחה על כל מוצרי עור הפנים של ל'אוקסיטן וכמובן שגם מגזין גלוסיבוקס שהחודש היה נהדר ומלא באופנה והמלצות מגניבות! יופי של קופסא! 70 שקלים והשליח בדרך אלייך הביתה. 


טפחו את עצמכן, תמרחו ותהנו!
נשיקות
שרונה.

3 תגובות:

The Funny Bunny אמר/ה...

אוווו אהבתי במיוחד את הקרם הראשון לשפתיים נראה מבטיח!

TALI אמר/ה...

חבל שאני מזניחה את השפתיים שלי גם שהן סדוקות אפילו שפתון אני לא מורחת. אחלה פוסט!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

השפנפנה - אכן שווה! המוצרים שלהם מעולים!

טלי - תעשי לך מנהג, בכל לילה לפני השניה תמרחי את השפתיים, בבוקר תקומי כאילו לא קרה להן כלום!