יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

חנות קטנה ומטריפה

בשבוע שעבר ביקרתי בחנות קטנה ומטריפה ברחוב אפ"ק 3 בתל אביב. סטודיו ג'ול & לילה מיי הוא שיתוף פעולה בין שתי מעצבות, האחת מעצבת אופנה (ג'ול – יוליה גסין) והשנייה מעצבת תכשיטים (לילה מיי -  נטלי מוטליס). יחד הן מנהלות חנות המשמשת גם כמגורים של אחת מהן. החנות מחולקת לשתי סקציות, הראשונה היא סקציית התכשיטים הצבעוניות שנראית כמו חדר משחקים קטן וצבעוני והצד השני של החנות הוא מעין ארון בגדים ענקי עם המון פריטים מעוצבים ומיוחדים שלא תמצאו כמעט בשום מקום!

נטלי, בת 31, הגיעה לעולם התכשיטנות אחרי לימודי סטיילינג וצורפות ב"בגילדה" וב"שנקר" ואת העבודה שלה התחילה באיסוף פיצ'פקעס משווקים ודוכנים בלונדון. הצבעוניות והעושר מהרחוב הביאו אותה לקולקציה הנוכחית, העשירה בפריטים קטנים ומיוחדים, חלקם אפילו לא צפויים (מד זוית, למשל), ויחד הם יוצרים עולם שלם של עושר, דמיון וצבע. המחירים מתחילים מ-140 שקלים לתליונים וסיכות דש, 150 שקלים ומעלה לטבעות ושרשראות החל מ-220 שקלים.




  



ג'ול, בת 28, בוגרת לימודי עיצוב אופנה במילאנו, השיקה את קולקציית החורף שלה שהשפעתה העיקרית מגיעה מביקור מולדת ברוסיה. בקולקציה שלושה קווים עיקריים – האחד הוא יומיומי עם קריצה רוקיסטית ובו תוכלו למצוא למשל קפוצ'ון ספורטיבי, מכנסי סיגר בהדפסי עור ונחש, טי שירטס ועוד. בשתי הקולקציות הנוספות תמצאו חצאיות מקסי משגעות, מעילים מחויטים במספר צבעים והדפסים וסריגים בעבודת יד שסורגת אמא של ג'ול בכבודה ובעצמה. המחירים מתחילים מ-220 שקלים לטי שירט ועד ל-920 שקלים למעיל באורך הברך.









הסטודיו עורך מסיבת השקה מיוחדת בחמישי ה 20.12.2012 בין השעות 12:00-22:00 ובשישי ה- 21.12.2012 ב 10:00-15:00. בזמן ההשקה תוכלו ליהנות מעד 30% הנחה על הקולקציות החדשות, 50% הנחה על קולקציות קודמות ומתנה על כל קניה מעל 250 שקלים.
פרטים נוספים תוכלו למצוא בעמוד של לילה מיי כאן וגם בעמוד הפייסבוק של ג'ול: כאן.

נר שני של חנוכה הערב,
תחגגו ותהנו!
שרונה.


4 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

הכל נראה מקסים ומיוחד. חנות מגניבה

EFRAT ITAH אמר/ה...

עושה רושם שיהיה קל מאוד לצאת עם תלבושת מלאה ואיבזור יפה כהרף עין. אהבתי

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הפריטים כל כך חמודים!
מחזיר לילדות...

ציפי לוין אמר/ה...

התכשיטים מדליקים, אני מכירה אותה משוקי האקססוריז. גם הבגדים נראים יופי. שווה קפיצה. חג שמח.