יום שני, 29 באוקטובר 2012

בחרי את משקפייך ואגיד לך מי את

זאת אני עם משקפי ה EMPORIO ARMANI החדשים שלי. קיבלתי אותן במסגרת חגיגות ה 30 למותג הזה ולמותג GIORGIO ARMANI. אותן חגיגות נערכות בימים אלה ממש ברשת חנויות אירוקה ברחבי הארץ ומיד אספר לכן מה הכינו לכם שם.


ראשית, מה דעתכן על המשקפיים החדשים החדשים שלי?
הזוג הזה היה בדיוק מה שהיה חסר לי במגרת המשקפיים, אני אוהבת את האוסף הזה שלי קטן אך איכותי וממותג בחוכמה.

גיל 16 היה הגיל בו התחלתי להרכיב משקפי שמש של המותג. הן היו מרובעות בגוון כחול בהיר וכל החברים בתיכון קראו להם: "משקפי תלת מימד". אני ידעתי שאת הסטייל שלי אף אחד לא יכול לקחת ולכן לא נעלבתי מהם והמשכתי ללכת עם אותו זוג בגאווה. לימים, הפכתי לסטייליסטית אמיתית וכעת, הם אלה שנעזרים בשירותיי בכל מה שקשור ל Fashion.
לאותם ציניקנים ובעיקר לבנות שרוצות להתחדש במשקפיים חדשים, אני מקדישה את הפוסט הבא: "בחרי את משקפייך ואגיד לך מי את".


קלאסית שמרנית
אוהבת למשוך הרבה תשומת לב

מתוחכמת

נובורישית

בלונדינית

שרוניתית (או במילים אחרות: אני! אלה המשקפיים שלי!)

אז איזה טיפוס אתן?
שתפו אותי.

את כל המשקפיים האלה, וגם את אלה:


וכמובן עוד עשרות זוגות חדשים, תוכלו למצוא ברשת חנויות אירוקה בהנחות של 65% לרגל חגיגות ה 30 (המבצע יסתיים ב 15.11.2012).

וטיפ לסיום: צריכים משקפי שמש? אל תדחו את הקניה לקיץ הבא, עשו זאת כבר בחורף הנוכחי. המחירים בעונה הזאת נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בקיץ ולרוב תוכלו למצוא אינספור מבצעים על הדגמים המובילים. בעונה אגב, תשלמו עליהם הרבה יותר, לפעמים אפילו פי 3!

תתחדשו!
שרונה.


יום שבת, 27 באוקטובר 2012

קולקציית חורף שמרגישה כמו משהו אחר

קולקציות סתיו וחורף לרוב מאופיינות בגוונים כהים, בבדים עבים וחמים למדי שלא תמיד מתאימים לאקלים הים-תיכוני ואפילו הקטלוגים לא מצליחים להביא איתם תחכום מסוים לעונות ה"קשות" הללו.
ב- TWENTYFOURSEVEN שמכוונת לקהל יעד צעיר בעל תקציב מוגבל, הצליחו להתגבר על כמה מהמכשולים שציינתי לעיל והמצטיין שבהם הוא דווקא הקטלוג. הצבעוניות העזה שלו לא נותנת לרגע להרגיש כאילו מדובר בקולקציה חורפית ושילובי הסטיילינג האקלקטיים מפתיעים ומרעננים. הרוח השובבה והנערית מצליחה לקלוע בדיוק לקהל היעד שלהם אבל לא רק. גם אני למשל, הייתי מוסיפה למלתחה שלי לא מעט פריטים משם. דבר ראשון, את כל הטוטאל לוק הזה הייתי מאמצת, מכף רגל ועד ראש, פסים הרי תמיד עובדים טוב והם ההדפס הפייבוריט עליי בכל הזמנים.


השמלה הזאת אומנם שחורה, אבל עיטורי הזהב שעליה שבו את ליבי. אני מאוד אוהבת פריטים שחורים עם טאץ' מנצנץ ומלכותי.


הנה עוד כמה עמודים מתוך הקטלוג שעמדו בציפיות והצליחו לעורר בי סקרנות לגבי הקולקציות הבאות של TWENTYFOURSEVEN.







טווחי המחירים מותאמים גם הם לקהל היעד כך שהפריט הכי יקר בחנות (מעיל עור, לצורך העניין), לא עולה על 600 שקלים. ומי מכן שקצת מבינה בנושא, יודעת שאין אפשרות למצוא מעילי עור איכותיים ויפים בפחות מ-1000 שקלים... זה כמובן, בהנחה שאתן מוכנות לעטות על עצמכן בגדי עור.

הסניפים של TWENTYFOURSEVEN פזורים בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת ותוכלו למצוא את הרשימה המלאה באתר החביב שלהם.

סופ"ש מקסים,
שרונה.

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

פינוקי סתיו-חורף

כשהטמפרטורות צונחות, והשמש כבר שוקעת מוקדם, כל שמתחשק לי לעשות זה להגיע הביתה כמה שיותר מהר, להכין לי כוס תה, ללבוש פיג'מה (עם מכנס ארוך) ולהשתרע על הספה מול הטלוויזיה.
כן כן, אלה תסמיני הסתיו-חורף ויחד איתם הגיעו כבר ה"אפצ'י", הנזלת ואפילו נעלי הבית הפלאפיות.
אז כן, מדובר בנעלי הבית שקיבלתי במתנה מ- Dearfoams , מותג חדש דנדש שנכנס לשווקי ארצנו הישר מארה"ב.
נישה של נעלי בית אין לנו ממש כאן בארץ. בשנה שעברה, כשחפצה נפשי לקנות לעצמי ולבן זוגי נעלי בית חמימות זה הסתכם בזוג מ"הפנינג", כי לא ממש היה מאיפה לקנות משהו קצת יותר איכותי.
מסתבר שנעלי הבית של Dearfoams משווקות ברחבי העולם ואהודות מאוד בקרב נשים וגברים שחשוב להם להראות טוב גם בבית. היתרון הכי גדול שלהן הוא שאפשר לכבס אותן וזה משהו שלא היה לי עד עכשיו.
נעלי בית ממותגות זה משהו חדש בקרב ישראלים ולכן אינני יודעת עד כמה יהיו מוכנים להשקיע סכומים שבין 130-200 ש"ח לזוג מהקולקציה. מה שכן, הן יפות ברמות שבלתי ניתן לתאר.
את ה-Dearfoams משווקים בפקטורי 54, מגה ספורט, ספורט ורטהיימר ובחנות המותג בקניון בת ים.


 עוד פינוק סתוי-חורפי שלא הייתי מתנגדת לו הם שכמיה (180 ש"ח) וכובע צמר (60-120 ש"ח) מקולקציית החורף החדשה של ללין. את השכמייה מעטרים פונפונים קטנים ונראה לי שהיא תחמם אותי בערבים קרים בבית. עם הכובע דווקא אוכל לצאת ולהשתעשע בחוץ כי אני בדיוק בתקופת כובעים עכשיו :) יש עוד המון פריטים יפים בקטגורית הלבשת הבית של ללין ומסתבר שלרגל ההשקה, יש 20% הנחה על כל הקולקציה עד סוף החודש.



יש לכם עוד פינוקים סתויים-חורפיים חדשים שאני לא יודעת עליהם?
ספרו לי כאן בתגובות למטה.
אם כבר סתיו-חורף, אז שיהיה מנחם (ומחמם!) לפחות...

שרונה

יום שבת, 20 באוקטובר 2012

כשתעשיה פוגשת אומנות

זהו שמה של התערוכה שבה נכחתי בפתיחתה ביום רביעי האחרון. הצלם דוד קסמן יצא לתעד את מפעלי אקרשטיין לרגל 85 שנות עשייה כשלבסוף הפך הפרויקט לתערוכה (וספר!) שמוצגים כעת במוזיאון רמת גן לאמנות.
הצילומים, שהתבצעו בשלושת המפעלים של אקרשטיין - בירוחם, באשדוד ובחצור הגלילית - ומוצגים כעת בתערוכה, משקפים את תהליך העבודה והמרקם האנושי של פועלי המפעלים. מי חשב בכלל שמרצפות בטון יכולות להיות כה פוטוגניות?! שלא לדבר על עבודת ריתוך או קירות אקוסטיים. בצורה יוצאת דופן, דוד קסמן לוקח את הצופה למסע מרתק של הצד האמנותי של מפעלי התעשייה בארץ.
כמי שמינקות ספגה אמנות ישירות לווריד (ככה זה כשיש לך אבא שהוא בעל גלריה לאמנות), אני מוכרחה לומר שאחרי כל ביקור במוזיאון או גלריה, אני מוצפת בתחושת אושר עילאית. ובעניין התערוכה הזאת בפרט - הצילומים מרהיבים ולחלוטין עושים לי חשק לצאת גם אני, עם המצלמה שלי, לתעד דברים קצת פחות בנאליים.  








דוד קסמן, שירי שיינפלד ואנוכי

וזה מה שלבשתי: כובע: אקססוריז, שמלה: לי קופר, נעליים: מקס מורטי, תיק: Burberry בחשיפה ראשונה בבלוג!

שעות הפתיחה של התערוכה: ימים ב', ד' – 10:00-16:00, ג', ה' – 10:00-20:00, שישי – 9:00-13:00 ושבת – 9:00-15:00. התערוכה תנעל ב 3 לנובמבר 2012. 

שבת שלום,
שרונה.

יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

5 פריטים שהגבר שלך חייב בחורף הקרוב




1. הבושם החדש של Baldessarini – Secret Mission – חובה למי שאוהב בשמי מותג יוקרתיים ולמי שאוהב להיות הראשון לנסות הכל. המותג המוכר יצא עם הבושם האורבני החדש שלהם ומציע אותו לכל הגברים שאוהבים עצמאות ובטחון עצמי. הניחוח מורכב מברגמוט, בזיליקום, הל, עלי גרניום ומסק ואפשר לקנות אותו בגרסת ה EDT במחיר של 249 ש"ח ל 90 מ"ל.

2. נעלי מוקסין בצבע חום – הן הבסיס של המלתחה, תמיד אופנתיות ומאוד נוחות. יעבדו טוב עם ג'ינס, מכנסי צ'ינו וגם שורטס קצרים (בעונה החמה). את הזוג הספציפי הזה אפשר להזמין ב 40 פאונד (והמשלוח חינם) דרך האתר Asos.com שאני אישית מאוד אוהבת.

3. סווטשרט כחול עם הדפס גדול – אין דבר שיותר עושה לי את זה מסווטשרטים מפנקים. כשאני רואה גבר לובש סווטשרט אני לחלוטין יודעת שזה מישהו שאפשר לסמוך עליו, שזה גבר שמאוד מודע לעצמו ולא מפחד ממה שאחרים יגידו. ובאופן ספציפי, אם אתה גבר ויש לך את הסווטשרט הזה של ACNE (בוטיק ורנר) שעולה 829 שקלים, כתוב לי למייל. יש לי מישהי בשבילך :)

4. חולצת ג'ינס – כבר כמה עונות שחולצות הג'ינס מלוות אותנו, גברים ונשים כאחד. לגבר הספציפי שלי יש אחת אפורה, אבל עכשיו הגיע הזמן לצבע הקלאסי שילך נהדר בתוך מכנס ג'ינס בצבע זהה או כהה יותר. עבור חולצת הג'ינס הזאת תשלמו 1150 כי גם היא של ACNE (וגם אותה אפשר לרכוש בבוטיק ורנר) אבל ברור לכם שבכל רשתות הקונפקציה תוכלו למצוא דומות לה בהרבה פחות כסף.

5. תיק עבודה – רצוי מעור ורצוי בצבע חום. למה? ככה. עם כל האהבה שלי לצבע שחור, תיק בצבע חום הרבה יותר גברי מבחינתי, ולזה הספציפי יש יותר מידי שיק. 138 פאונד, ב Asos.

 וזכרו,
הדברים הטובים נחטפים מהר ממדפי החנויות, אז אל תמצמצו!
XOXO
שרונה

יום שני, 15 באוקטובר 2012

השראה

היא אחת השחקניות שאני הכי אוהבת ובעייני גם אחת מהנשים הכי יפות בעולם. כמה קסם נוטף מהאישה הזאת, איזו נשיות מתפרצת, גם בגילה, במיוחד בגילה! ג'וליה רוברטס בסרטון מאחורי הקלעים לקמפיין הבושם החדש של לנקום - La Vie Est Belle. הסרטון צולם על ידי הצלם טום מונרו שאחראי בין השאר לצילומי הקמפיין ההורסים של הקולקציה האחרונה של H.Stern ולשלל צילומי סלבס בינלאומיים. 



סרטון יפה ליום יפה. השראה.
נשיקות
אני.

יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

הקרמיה - מוצרים נבחרים לחודש אוקטובר

החגים עוד שנייה מסתיימים (בשבילי זה עוד שניה כי אני עדיין בחופש...) ואני ניצלתי אותם להרבה מנוחה ולמעט טיולים. החופשה הקצרה במצפה רמון מילאה לי את המצברים ובעיקר הזכירה לי מהי שלוות המדבר.
זמן לפינוקים, טיפוחים ומוצרים חדשים קצת פחות היה ובכל זאת אני רוצה להמליץ על כמה מוצרים שניסיתי ואהבתי.

משמאל לימין: תרחיץ נוזלי של קמדיס, Eye Twister ולק "קולורמה" של מייבלין

הסתיו שמביא איתו הרבה גירויים ואלרגיות, לפעמים גם מביא ליובש ואדמומיות בעור. התרחיץ הנוזלי של קמדיס משמש אותי כסבון נוזלי לכל דבר ובכך אני מונעת מכל אותן תחלואות "להתיישב" אצלי על הגוף. מיותר לציין שהוא ללא פרבנים וללא SLS (כך הם הסבונים והתכשירים לשיער היחידים שאני משתמשת בהם בחודשים האחרונים) והוא מבוסס כולו על תמציות צמחים אנטי דלקתיות. מחירו 60 שקלים ואם תרצו לקנות גם את תחליב הגוף מאותה הסדרה, תשלמו רק 120 שקלים (במקום 170).

גם ה-Eye Twister הוא מוצר חדש יחסית שקיבלתי להתנסות והוא נועד לטיפול ברקמות העור שסביב העין. נכון, אני עדיין לא בגיל, אבל משתדלת להקדים תרופה למכה ולנסות למזער את הנזקים שנעשו (ואולי עוד יעשו). כמובן שיש את נושא הגנטיקה ולא משנה כמה קרמים נמרח, יש דברים שאי אפשר לנצח... בכל אופן, את הקרם מורחים באופן יומיומי לפני השינה, באזור בית העין והעפעפיים. כמות קטנה כגודל גרגר אפונה תספיק לכיסוי שתי העיניים.
אני מודה שקצת קשה לי להקפיד על שימוש יומיומי במוצרים המיועדים לאזור העיניים (אם כי באמת שאני משתדלת!) ולכן לא יכולה עדיין להעיד תוצאות חד משמעיות. מה שכן, גם התחושה הנעימה בבוקר שווה לי את המאמץ. המחיר עומד על 205 שקלים ל-30 מ"ל ואפשר לרכוש אותו דרך האתר: http://www.la-or.co.il/ ואצל קוסמטיקאיות משווקות.

ועכשיו,
רואים את הלק שמרחתי על הציפורנים?


מדובר בלק של מייבלין מסדרת Colorama שנקרא Tangerine (ומספרו 155) והוא פשוט שיחוק ותגלית מבחינתי. הצבע שלו קצת פחות כתום מהשם שלו, אני הייתי מגדירה אותו "אדום אש", אבל הוא אחד הצבעים הכי יפים שנמשחו על הציפורניים שלי EVER !
גם המברשת מאוד נוחה והעמידות מצטיינת! (5 ימים ללא תזוזה, זה בהחלט משהו מיוחד). מדובר בניסיון ראשון שלי עם לק של מייבלין ובהחלט לא האחרון. המחיר הוא 20 שקלים ל-7.5 מ"ל ותמצאו אותם בכל הפארמים השונים.

מוצר נוסף שקיבלתי מפולין הרחוקה הוא קרם של חברת "ביילנדה" שהיא חברה פולנית שמוכרת את המוצרים שלה רק למכוני יופי בלבד. קיבלתי אותו דרך אמא של חברה שלי שמשווקת אותם בפולין והוא למעשה פריימר עשוי קשמיר. המרקם שלו הוא מעין ג'ל-סיליקון ואני מורחת אותו משהו כמו 15-20 דקות אחרי הקרם לחות בשכבה דקיקה מאוד. העור מקבל "נעימות" נדירה, ומאוד רכה, ממש כמו קטיפה. יש לו אישור CE (תקן אירופי), הוא מכיל בתוכו גם חומצה היאלורונית (חומר פעיל שעוזר בתהליך ההתחדשות תאי העור) ומחירו - 125 שקלים. מי מכן שמעוניינת לרכוש את הקרם, כתבו לי למייל: photofashionpassion@gmail.com ואני אעזור גם בנושא שאלות וגם בנושא קניה ומשלוח.


אחרונה חביבה היא קופסת גלוסיבוקס לחודש ספטמבר! (זה כבר הפך למסורת, אז איך אפשר בלי?!)


ומה בקופסא הפעם?

  • שמן לשיער (בגודל מלא) של לוריאל. כן כן, אותו השמן מהפרסומת היפה בערוצי הטלוויזיה. עוד לפני שניסיתי אותו הוא נחטף על ידי אחותי, ככה שאני לא ממש יודעת לספר עליו, חוץ מזה שמחירו 50 שקלים.
  • לק מקולקציית הסתיו של ESSIE בגוון בורדו מושלם (הקופסא לא הייתה מושלמת בלעדיו). על האיכויות של המותג אין צורך לספר. והמחיר? 50 שקלים בסופר פארם.
  • ביוטיפיינג איי לושן של OFRA (בגודל מלא) הוא מוצר רב שימושי שנועד להפחית נפיחויות מסביב לעיניים, לטפל בעיגולים השחורים ולהסיר איפור קל בלבד. עוד לא נוסה, אבל הגיע אליי בדיוק בזמן! מחירו 99 שקלים ל-120 מ"ל.
  • פרקלינס מבית Dermalogica נועד להמיס של שאריות לכלוך בעור (כולל איפור) והוא תכשיר קדם ניקוי המבוסס על שמנים הידרופילים צמחיים. בקופסא הגיעה דוגמית קטנה ומחיר המוצר בגודל מלא הוא 226 שקלים ל-150 מ"ל.
  • דוגמית של הבושם אליין אסנס אבסולוט של טיירי מוגלר, או דה פרפיום מרוכז ומאוד מתוק, עבור חובבות הבשמים המתוקים. אני פחות אהבתי את הריח. מחיר 30 מ"ל – 436 שקלים.


בסך הכל, קופסא שהכילה 5 מוצרים, 3 מהם בגודל מלא, לא רע בכלל.
את גלוסיבוקס אפשר להזמין דרך האתר, כמובן.

תיהנו מהטיפות האחרונות של החג ואל תשכחו למרוח מקדם הגנה גם אם נראה שהשמש קצת נעלמה, זה רק תעתוע.
נשיקות
שרונה.

יום שני, 1 באוקטובר 2012

הוא גאון הוא גאון הוא גאון!

כריסטופר ביילי, הלא הוא האיש מאחורי המותג Burberry Prorsum הציג לפני שבועיים את קולקצית האביב RTW 2013. הוא גאון כי הוא מצליח ליצור מערכות לבוש מתוחכמות אבל לא מידי, חדשניות וססגוניות, בדיוק כמו שאני אוהבת.
כשצפיתי בתמונות מתוך התצוגה הבנתי שהקולקציה הזאת היא אהבה ממבט ראשון!













יש בקולקציה קצת מכל דבר, דגמים קלאסיים שתובלו בטוויסט קטן, טרנדיים עונתיים שלא נס ליחם וטקסטורות ייחודיות. 
אני אגב, התחדשתי בתיק של המותג ממש לפני חודשיים. אותו תיק (שלא נחשף כאן עדיין), עם ההדפס הקלאסי, הוא אחד מפריטי החובה בארון לכל פאשיוניסטה חובבת המותג. בקרוב בבלוג....

אני, באופן אישי, כבר מחכה לקולקציה הבאה של ביילי, מעניין מה הוא עוד יביא איתו.

כל התמונות לקוחות מהאתר הזה.