יום שני, 29 ביולי 2013

יוצאת מהקופסא

אני אוהבת קופסאות, לא משנה אם מדובר בקופסאות אוכל ריקות מפלסטיק, קופסאות פח או כאלה יפות מקרטון. גם מוצרים שבאים בקופסא תמיד מצליחים לרגש אותי יותר מאלה שסתם מונחים בשקית.
חודש יולי היה בסימן קופסאות ואריזות עם הפתעה אחת נחמדה שתכף תראו גם אתם!

את חג האהבה היהודי פספסתי השנה שכן לא הייתי בארץ, אבל המתנה שחיכתה לי ליד הדלת כשחזרתי ארצה מאוד שמחה אותי. מדובר בקופסא מרובעת מבית רשת Body Shop הישראלית ובתוכה מארז מקסים לרגל החג שכולל סבון פילינג לגוף עם לבבות אדומים זעירים בתוכו ותחליב גוף שגם הוא מכיל את אותם הלבבות. גם הסבון וגם הפילינג מועשרים בויטמין E ובשלל שמנים מזינים לעור כמו שמן זית, שמן ארגן, שמן חוחובה ועוד. הריח מעט פירותי אבל עדין יחסית והלבבות החינניים נמסים לתוך העור ומשאירים אותו רך ונעים.
מחיר המארז – 50 שקלים ברשת חנויות Body Shop ברחבי הארץ.


הקופסא שהגיעה כמה ימים אחריה גם כי היא קשורה לחגיגות, אבל כאלה מסוג אחר.
הקיט של AHAVA שהגיע אלי מציין את חגיגות ה 25 לחברה בעלת מוצרי האיכות מים המלח.
תמיד כשאני נוסעת לבקר חברים/משפחה בחו"ל אני קונה מארז אחד מבין שלל המארזים המוצעים, ומעניקה במתנה למארחים שלי. כך אגב, גם עשיתי הפעם בנסיעה לארה"ב. החו"לניקים מכירים את המוצרים ותמיד מברכים אותי על המתנה השווה.
בכל אופן, המארז החגיגי מכיל בתוכו תמצית לילה Extreme Night Treatment (שגם זכה בתחרות ביוטי נחשבת בנדמרק בקטגורית המוצר הפופולרי לשנת 2013), קרם יום 15 מ"ל ומסיכה לפנים 15 מ"ל שאחת כמוה כבר נמצאת מספר חודשים על מדף התמרוקים שלי ומטפטפת את טיפותיה האחרונות.
התמצית אגב, תהיה מעולה ושימושית עבורי בעוד מספר חודשים כשמזג האוויר יתחיל להתקרר והעור יראה סימניו. מספיקות 2 טיפות בלבד למריחה על כל עור הפנים בכל לילה כדי לקבל מראה מוצק יותר וגמיש לעור הפנים.
המארז שלי הוא היקר מבין שלל המארזים לרגל החגיגות (259 שקלים), אבל תוכלו למצוא עוד 3 מארזים אחרים ברמות מחיר נמוכות יותר (99-119 שקלים) עם מוצרים אחרים וטובים לא פחות!
את המוצרים של AHAVA ניתן למצוא בחנויות הדגל של החברה, בסופר פארם ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


הקופסא הבאה שאתם מכירים כבר היטב היא זו:


אבל הפעם אפתיע אתכם עם התוכן שלה. לא לא, לא תראו כאן את הקופסא הורודה הקלאסית אלא דווקא תיק רחצה ורוד ובתוכו מונחים כל המוצרים! אין ספק שהחידוש הזה מאוד הפתיע ומאוד שימח אותי שכן אין יותר כיף מגיוונים למיניהם.


גלוסיבוקס יולי והתיק שלי מכיל 6 מוצרים, רק אחד מהם בגודל מלא (מסיר איפור לעיניים של גרנייה – 150 מ"ל ב- 56 שקלים), ועוד 5 מוצרים שונים מוקטנים וחביבים – סרום אדוונס ג'ניפיק של לנקום, קפסולות ויטמינים לפנים של Beyond (45 קפסולות ב- 905 שקלים), מיני לק של OPI בגוון אדום אלמוג (15 מ"ל ב- 59 שקלים), קרם עיניים ממצק של חברת Ananda Bio Cosmetic (30 מ"ל ב- 285 שקלים) וקרם יום אייג' פרפקט רנסנס סלולר של לוריאל פריז (50 מ"ל ב- 272 שקלים).


מסיר האיפור של גרניה מצוין ויש לי כבר ניסיון קודם איתו ככה ששמחתי לקבל אותו. את הקפסולות לפנים, הקרם של לוריאל והסרום של לנקום העברתי לאמא שלי שכן היא תהיה נסיינית מעולה למוצרים ועור הפנים הבוגר יחסית שלה, יעדיף את המוצרים האלה על פני עורי הצעיר. הצבע של הלק של OPI מקסים מקסים מקסים וקלע בול מבחינת הגוונים שאני אוהבת וקרם העיניים של Ananda נוסה רק פעם אחת והרגיש לי טיפה כבד לעונה זו ככה שאני מעבירה אותו בכיף לעונת הסתיו/חורף שם הוא יקבל יחס אחר ונכון יותר.
מנוי לגלוסיבוקס אפשר להזמין דרך האתר שלהם: GLOSSYBOX

הקופסא האחרונה היא קופסת מתנה שתקבלו מתנת שסטוביץ' קוסמטיקה אם תקנו ממוצרי הבישום שלה בסכום של למעלה מ 399 שקלים. זה קל להגיע לסכום שכן מגוון המותגים הוא נרחב. אם תהיתם מי הן החברות המשתתפות במבצע, אז הנה: גרלן, סיסלי פריז, מארק ג'ייקובס, קלווין קליין, בולגרי, ברברי, ג'ימי צ'ו, לוליטה למפיקה, לנוואן, בושרון, מון בלאן ועוד ועוד.
המבצע יכנס לתוקף רק מה- 15 לאוגוסט (ועד ה 6 לספטמבר) אבל עד אז אני אספר לכם מה יש בתוכה כי זה ממש שווה!
2 מוצרי רבלון בגודל מלא, דוגמיות מוקטנות של מותגי הבית הבינלאומיים ושובר בשווי 50 שקלים למימוש בחודש אוקטובר ברשתות הפארמים.
כך נראית הקופסא ואני כל כך שמחתי לקבל אותה!


עוד קופסאות ששכחתי מהן?
ספרו לי למטה בכפתור התגובות.
ערב נהדר!
שרונה

3 תגובות:

veredstyle אמר/ה...

המארז של בודי שופ מושלם!
קניתי אותו לפני כמה ימים (בהמלצתה של ליאן) ומאז אני לא מפסיקה להתענג עליו. הוא כזה כייפי עם הלבבות הקטנים ששוחים להם בתוך המוצרים והריח פשוט נהדר.
תתחדשי על הכל ותיהני מתוקה!
מחכה לפוסט הרכישות מהטיול :-)

Unknown אמר/ה...

היי שרונה! נהניתי מאוד מהפוסט כי גם אני אוהבת קופסאות:) יש לי שאלה לגבי הjust bitten של רבלון מהקופסה האחרונה- אני לא מכירה את המוצר,תוכלי לספר עליו? נראה לי שזה שפתון דו צדדי? ומה המחיר שלו?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - באמת ראיתי שגם ליאן כתבה והמליצה עליו. בטח גם נועה שלך רוצה לנסות, לא? אני זוכרת שכשהייתי ילדה תמיד השתמשתי לאמא שלי בדברים שהייתה קונה או מקבלת.
פוסט בקרוב מאוד! :)

אנה - כפי שכתבתי, את הקופסא של רבלון אין לי ומאוד הייתי שמחה לקבל לכן אני לא כל כך יודעת לספר לך עליו. מצטערת מתוקה...