יום שבת, 12 באוקטובר 2013

הקטלוג החדש של דניאלה להבי

התמונות והפריטים הבאים נראו כאילו נלקחו מעמודי העיתון VOGUE או ELLE. אילולא הכותרת של הפוסט, לא הייתם מצליחים לנחש שמדובר בעיצובים פרי ידיה של המעצבת הישראלית המוכשרת דניאלה להבי. 
כבר הרבה זמן שאני עוקבת אחרי הקולקציות החדשות שלה, ושנה שעברה לחלוטין התאהבתי בזו שנעשתה בשיתוף פעולה עם מעצב התכשיטים צורי גואטה. השנה התאהבתי לא פחות.
להבי משתמשת בחומרים הכי טובים שיש; עור רך בטקסטורות שונות, צמר סרוג ועוד, כאשר לכל אלה מתלווה טביעת האצבע והאמירה הייחודית שלה. כולם יחדיו יוצרים קולקציה הרמונית, נשית ויוקרתית. 


מחירים:
תיקים - 490-2190 שקלים
נעליים - 690-1890 שקלים
ארנקים - 129-690 שקלים
אקססוריז - 49-890 שקלים

את הקולקציה ניתן להשיג באחת עשר חנויות המותג - לרשימת החנויות לחצו כאן.
כמו כן, ודאי תשמחו לדעת שלדניאלה להבי קיימת חנות אאוטלט עם פריטים מעונות קודמות במתחם בית טפר ברחוב תל גיבורים 5 בתל אביב. 

3 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי, אני מאד אוהבת אותה ויש לה יופי של מוצרים, אבל איך שהוא כשאני קונה תיק הוא בסוף לא שלה...השנה דווקא ניסיתי ושוב לא קניתי. בבית טפר היו הנחות יפות, ובגלל שבדיוק לא הייתי צריכה תיק קניתי 2 צמידי עור מקסימים בשחור וכחול, שהיו מאד זולים. צריך להגיע לבית טפר מידי פעם. הקולקציה העונה כנראה זקוקה לבחינה נוספת, לפחות מבחינתי.

BeautyBitch אמר/ה...

הו הנעליים הירקרקות שחורות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - בא לי דווקא לקפוץ לאאוטלט שלה בבית טפר כי אני תמיד אשמח לתיק עור נוסף של מותג איכותי במחיר מפתיע.

ביוטיביץ' - נכון?????? גם אני עפתי עליהן!