יום שישי, 1 בנובמבר 2013

חדש על המדף

לפני שאני אתחיל, אני חייבת לדעת משהו ותהיו איתי כנות: האם גם העור שלכן מרגיש רע מאוד בעונות האלה?
אני כבר כמעט התייאשתי והבנתי שלא אצליח להלחם ביובש הזה, בחוסר החיוניות והחיות של העור, ושהפתרון הטוב ביותר הוא להמתין עוד כמה שבועות כשנגיע רשמית לחורף ואז אכניס לשגרת הטיפוח שלי את התותחים הכבדים יותר.
ועד אז, חיפשתי כמה מוצרים שיקלו עליי ולו במעט. הם חדשים על המדף, אז תעשו להם כבוד:

סדרת הלחות החדשה ליום מבית Soft Touch הנקרא: Hydra20 מתאימה לכל סוגי העור ותוכלו למצוא בה קרם לחות היפואלרגני (130 ₪ ל – 90 מ"ל), ג'ל לעיניים (130 ₪ ל – 30 מ"ל), סרום (140 ₪ ל – 30 מ"ל) ומסיכת לחות לפנים (130 ₪ ל – 75 מ"ל). כל המוצרים בסדר מועשרים בחומצה היאלורונית, ויטמין E, ובמרכיב פעיל שנקרא Hydrovition24 שהוכח כמסייע במשירה על רמת הלחות למשך 24 שעות.



לערב, ניסיתי את הקרם החדש מבית חוה זינגבוים: Biomimetic System Cream שנועד לתת מענה ייחודי לחידוש העור והענקת זוהר וברק לפנים. יש בו המון חומרים פעילים ולכן אני משתמשת בו בלילה. מי שתרצה להשתמש בו גם ביום, תהיה חייבת להשתמש במקדם הגנה 15SPF  לפחות. החומרים הפעילים בקרם הם: שמן אומגה 3 ו – 6, חומצות פירות, רטינול וקינטין. אחרי 3 שבועות ניתן להבחין בשיפור משמעותי במרקם העור והקומניקט מספר שאחרי 3 חודשים מדובר בקסם של ממש. אני סקרנית לראות מה יקרה בהמשך...
380 ₪ לכמות של 60 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות PME העובדות בשיטת חוה זינגבוים.



אחרי כל ההכנה וההזנה לעור, נשאר רק להסתיר את מה שלא אוהבים, ואת זה כיף לעשות עם המייקאפ החדש של מייבלין ניו יורק – SuperStay 24H. מסתבר שבשנת 2012, המייקאפים מהסדרה הזאת היו הנמכרים ביותר בעולם, ואת הנתון הזה באמת שהיה לי נחמד לגלות.
מה שחדשני במייקאפ הזה הוא טכנולוגיה חדשה שנקראת Micro Flex שנותנת כיסוי מושלם ואלסטי של עד 24 שעות ומעניקה תחושה חלקה ונעימה בעור. גם זיעה ולחות, מגע, שינוי תאורה ותנועה לא יפריעו לו, ככה שכל שנשאר לכם הוא לבחור את אחד מ – 8 הגוונים שמוצעים ולרוץ לקנות במחיר ההשקה שעומד על 70 ₪  במקום 163 ₪.



ועתה, וידוי קטן: אני חיית אמבטיה ואין יום שלא עובר שבו אני לא טובלת באמבטית קצף חמימה ומפנקת. התוספת החדשה שהתווספה לשגרת האמבטיה שלי היא הספוג המקציף של Body Shop שמועשר במיץ אורגני של רימונים וחמוציות ויש לו ניחוח מתקתק ופירותי. הסבון כבר בפנים וכל שנותר הוא להרטיב את הספוג עם מים חמים, ולעסות את העור בעדינות. המוצר מגיע עם וו תליה הנצמד אל הקיר וחוט, ורצוי לתלות אותו אחרי השימוש כדי להגיע לייבוש מלא של הספוג עד למקלחת הבאה. התענוג הקטן הזה עולה רק 29 שקלים ויש אותו גם בריחות נוספים.   



המוצר האחרון הוא קרם הגוף של המותג Kiehl's שנכנס לארץ לפני מספר חודשים. קוראים לו: Creme De Corps ורציתי לקנות אותו כבר לפני המון זמן. בביקור האחרון שלי בארה"ב, נכנסתי לאחת מחנויות הרשת ורכשתי בקבוק של 250 מ"ל במחיר של 30$. בארץ אגב, המחיר עומד על 151.20 שקלים לאותה הכמות.
הקרם נטול ריח לחלוטין, יש לו גוון צהבהב, והוא נספג בעדינות על העור, ממש כמו חמאה. מיטב הסלבריטאיות מחו"ל כבר גילו את קרם הגוף הזה מזמן, וכעת הגיע גם תורי. שלמות.


שבת שלום,
שרונה.

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

האמת היא שגם אני התחלתי להתכונן לחורף. קפצתי לקיל'ס ברמת אביב ואספתי דוגמית של מסכת לחות מעולה שאני אולי אקנה וגם קרם פנים יותר עשיר לחורף. בגזרת הגוף עוד לא חשבתי על כלום. ניראה מה יבוא לי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הם נותנים שם דוגמיות בלי לעשות פרצופים? כי אני גם קופצת לקניון בשבוע הבא והייתי שמחה לנסות עוד כמה מוצרים שלהם.