יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

ניחוח של נמרה

יש פרינט אחד שאני מאוד אוהבת ונותנת לו מקום של כבוד בארון הבגדים שלי והוא המנומר. לא כל אחד ואחת מעיזים ללכת עם פרינט כזה, אבל מהרגע שהכנסתי את החולצה המנומרת הראשונה לארון, התפתח כאן סיפור אהבה. מאז הוספתי עוד חצאית מנומרת, מכנס, חולצות ואפילו שמלה. הבו לי מנומר בהמוניו, אני מאוהבת!
ואז השליח דפק בדלת ומסר לי שקית, ובשקית הייתה הפתעה – הפלא ופלא: בושם מנומר! לא זוכרת שנתקלתי באחד כזה ועוד לפני שניגשתי לרחרח אותו, כבר הבנתי שעם בקבוק כל כך יפה יהיה פה רומן אמיתי...
הבושם הוא Wild מבית היוצר של סלבדור דאלי, משלב בתוכו אקורדים חושניים וזוהרים של ריח פרחים לבנים ועצים מסתוריים.
התווים העיקריים של הבושם: יסמין, מגנוליה, מושק, פרחים לבנים ונגיעות הדרים. התערובת הזאת מספקת בושם עם ריח עדין ומרענן, שהניחוח שלו נשאר לאורך זמן. הריח מזכיר לי ניחוחות עבר, ריחות נעימים שהרחתי כשהייתי ילדה. קשה לי להגדיר זאת במילים, אבל אין ספק שהבושם הזה החזיר אותי אחורה בקטע נוסטלגי וטוב.

הבקבוק עצמו משקף את המודרניות והחושניות התוססת ומשולבות בו חמישה זוגות שפתיים המפוסלות במרכז בקבוק הזכוכית. השפתיים אגב, הם חתימת המותג עבור הבשמים הנושאים את שמו דאלי.
הדובדבן שבקצפת הוא המכסה המעוגל בצבע זהב מט עם פרחים מגולפים. מ-ו-ש-ל-ם.


וזאת המחווה של הבלוג לבושם החדש של דאלי:


ואיך אתן עם מנומר, אוהבת יותר או אוהבות פחות?
נשיקות,
שרונה.

3 תגובות:

veredstyle אמר/ה...

גם אני חובבת מנומרים ידועה לשמצה :-)הבקבוק המנומר הזה ממש יפה. לא יודעת מה באשר לניחוח אבל גם ללא קשר אליו לא הייתי מתנגדת שבקבוק כזה ינוח על שידתי.
נשיקות מותק. את נראית מקסים!!!
כיף לראות אותך בבלוג :-)

Unknown אמר/ה...

ואו , איזה פוסט מנומר! אני לא כ"כ מעיזה ללכת עם הטרנד, אבל להסתכל כן, ובמיוחד אהבתי עליך את השמלה המנומרת הלוהטת!:-)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - אני יודעת שגם את חובבת מנומרים ובצדק. מדובר בפרינט המושלם!
ותודה על הפרגונאז', אלה תמונות ישנות שאספתי לאורך כל תקופת הבלוג.

אנה - השמלה המנומרת נקנתה בזארה בהונג קונג ואני מאוד אוהבת אותה.
שווה לך לנסות את הטרנד בקטנה, תתחילו אפילו עם תיק או נעל, זה עובד על כל אחת!