יום שני, 16 בדצמבר 2013

מה שעשיתי בעור הפנים...

אני מתביישת להודות שחלפה כמעט שנה ולא ביקרתי אצל הקוסמטיקאית לצורך טיפול וניקוי הפנים. מבחינתי מדובר בהזנחה נפשעת וזה משהו שלא קרה לי מעולם. העור היה נראה רע, רע מאוד אפילו, אבל לא הייתי פנויה לא פיזית ולא רגשית גם לא לפינוק קוסמטי שכזה ולכן דחיתי את הנושא כמה שיותר.
לפני כשבועיים הוזמנתי להתנסות בטיפולים חדשניים של מותג הקוסמטיקה האמריקאי דרמלוג'יקה במרכז הראשי שלהם ברחוב יגאל אלון בתל אביב.
על דרמלוג'יקה שמעתי המון, וזאת למרות שהמותג לא מפרסם כמעט את המוצרים שלו. לא אחת אני נתקלת בפרסומים בעיתונים על מפורסמות למיניהן שמשתמשות באופן קבוע במוצרי החברה וממליצות בחום. אני מודה שכבר המון זמן רציתי לנסות את פילינג האורז המהולל שלהם והנה הגיעה השעה.
עוד לפי שנגשתי לנסות את המוצרים, קרה משהו מדהים ששבה אותי בין רגע וגרם לי לתת אמון מלא במוצרים ובחרה עצמה. ליאת, מנהלת ההדרכה המקסימה של דרמלוג'יקה, סיפרה לנו על שיטת המיפוי והאבחון המקצועי של עור הפנים על ידי חלוקת עור הפנים והצוואר ל – 14 חלקים. כל אזור (כולל האוזניים) נבדק, והממצאים נרשמים על מפה מיוחדת של הפנים. היא סיפרה למשל, שלמי שיש פצעונים או עור רגיש באיזור הסנטר, זה יכול להעיד על בעיה במעיים ועל מחלות מעי דלקתיות. בינגו! כך היה המקרה שלי. אחרי זה היא נתנה דוגמא נוספת על האזור שבצידי השפה שעלול להעיד על בעיה בשחלות וגם שם היה בינגו עם מישהי אחרת שישבה איתי בחדר.
מכאן הבנתי שאני יכולה להיות רגועה ולסמוך בעיניים עצומות על כל הטיפולים שאני עומדת לעבור במקום הזה, רק טוב יכול לצאת ממקום שבו הכל קולע בול.


נכנסתי לחדר הטיפולים ושם עברתי טיפול קצר וקולע בן 20 דקות שנקרא MicroZone. מדובר בטיפול מהיר וממוקד לאנשים שרוצים לעבור טיפול פנים על הדרך, לפני אירוע, לחידוש ורענון העור או סתם לפינוק. לא צריך לקבוע תור לטיפול כזה וטווח המחירים נע בין 150-180 שקלים שזה ממש כלום כסף ביחס לטיפול פנים רגיל אצל קוסמטיקאית.
בטיפול המהיר שעברתי, עשו לי ניקוי זריז, פילינג ולאחריו החדרת לחות.
כל המוצרים של דרמלוג'יקה אינם מכילים שמנים מינראלים, לנולין, אלכוהול, חומרי ריח וצבע מלאכותיים, פורמלין וחומרים קומדוגניים כך שהניחוחות הנעימים (והם באמת נעימים!) שהמוצרים שלהם מפיצים הם טבעיים בלבד.
אחרי טיפול הפנים הממוקד עברתי אל ה – Skin Bar שהוא בר של ממש שכולל מכשירי אדים, מגבות חמות, פדים, מגבונים ומוצרי דרמלוג'יקה כמובן. בעמדה הזאת אפשר להתנסות בתכשירים של החברה לפני שרוכשים אותם ולהתאים אותם לצרכיו המיוחדים של עור הפנים.
יצאתי מה – Skin Bar זוהרת ורעננה עם דף מפורט שבו מותאמים לי כל מוצרי החברה הרלוונטיים לעור הפנים שלי. לי למשל, פילינג האורז דווקא פחות רלוונטי (וכמה שקיוויתי שיגידו לי שהוא כן!).


לצורך המשך טיפול בבית, הבנתי שכדאי לי מאוד להתחיל להשתמש בסרום מרוכז ללילה (מעולם לא השתמשתי במוצר כזה), כזה שיתן לעור שלי גוון אחיד יותר ויעזור בהעלמת כתמים ופיגמנטציה.

זה הסרום שבחרו עבורי וכבר שבועיים שאני משתמשת בו ומרגישה שהוא בהחלט שומר לי על העור. תוצאות משמעותיות ביותר טרם ראיתי, אולם אני יודעת שדרושים מספר חודשים של שימוש כדי לראות תוצאות. 

יצאתי משם בתחושה נהדרת ובאנרגיות מחודשות, כבר הרבה זמן שהייתי זקוקה לטיפול כזה והמחמאות לא איחרו לבוא שכן בשבועות האחרונים הרבה מאוד אנשים שואלים אותי מה עשיתי בעור הפנים. 
הנה, תראו בעצמכם כמה שאני זוהרת, באירוע השקה אחר שהייתי בו כמה ימים אחרי הטיפול (ותודה לארלה הצמצם הבוער על התמונה הנהדרת):


עוד על דרמלוג'יקה תוכלו למצוא באתר שלהם ממש כאן.
המשך שבוע נהדר שיהיה,
שרונה.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

העור נראה מעולה! האמת ששיטת האבחון נראית לי מדהימה וממש עושה חשק לטיפול זריז אצלהם.

שיהיה שבוע נהדר! 3>

http://piece-of-air.blogspot.co.il/
https://www.facebook.com/pieceofair

אלטר אגו (בלוג איפור) אמר/ה...

אני כל כך מזדהה :/ גם אני לא עברתי טיפול פנים כבר שנה בערך, ואין לי מושג מאיפה לגרד כרגע את התקציב :/

היה לי ממש מעניין לקרוא על שיטת האבחון של החברה, העלית כמה דברים שרלוונטיים גם בשבילי

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ירדן - תודה על המחמאה מותק :)

אלטר אגו - קוסמטיקאית "רגילה" לוקחת על טיפול פנים בממוצע 400 שקלים לטיפול של שעה-שעה ורבע, שלטעמי מדובר במחיר שערורייתי. כאן, בחצי מחיר את מקבלת טיפול פנים ומראה העור משתפר עד מאוד אם כי אני חייבת לציין שזה לא תחליף לטיפול ה"גדול" שצריך לעשות אחת לכמה חודשים. אני אגב, עשיתי בסוף של דבר טיפול אצל קוסמטיקאית, ושילמתי את הסכום שכתבתי למעלה :) כשאין ברירה אז אין ברירה...

ציפי לוין אמר/ה...

העור שלך נראה נפלא!! אני לא טיפלתי שנה ואז הגעתי לקוסמטיקאית קרוב לבית וטופלתי, בערך במחיר שציינת. אני מכירה את דרמלוג'יקה כי יש לי פילינג מדהים שלהם, מעין פירורים של פנינה, אם אני לא טועה. מחכה לטיפול הגדול שלך, לראות מה זה.שנה נפלאה שתהייה!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - כתבי לי בפרטי מי הקוסמטיקאית שאת הולכת אליה ואם את מרוצה, מידי פעם כן מתחשק לי לגוון, ואם המחיר שווה אז בכלל אשמח.
את הפילינג אורז נורא רציתי לנסות אבל הוא לא מתאים לי לעור הפנים לצערי הרב. כיף לך שהוא עושה לך טוב :)