יום שישי, 25 בינואר 2013

יש לי VOGUE!

כבר מזמן רציתי לספר לכם שיש לי משקפיים חדשים!
הם של VOGUE  ויש להם שני צבעים וקיבלתי אותם במתנה בהשקת קולקציית אביב-קיץ 2013 של החברה. בחרתי אותם מבין עשרות (אם לא מאות) הזוגות שהיו בחלל ה"פר דרייר", בר מגניב לגמרי בקינג ג'ורג' אליו הוזמנתי בערב גשום ומלא ברקים. היינו שם מספר בנות יפות, מארחים מקסימים, קאפקייקס מתוקים והמשקפיים. ולמרות שיש לי הרבה זוגות של משקפי שמש, זוג דנדש תמיד משמח אותי.

לבשתי: ג'קט פייטים - קסטרו, סריג שחור – ONLY (ברלין), שרשרת – אבגד, כובע – רנואר



ג'וד לאו שחקן הקולנוע המהמם, נבחר להמשיך להוביל את קמפיין הגברים של המותג VOGUE  המיובא לארץ על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל". אותה חברה שבבעלותה גם מותגי על אחרים מתחום המשקפיים כמו: ריי באן, אוקלי, פרסול וארנט.
הקולקציה נותנת מענה גם לאלה המרכיבים משקפי ראיה ויש בה קשת רחבה של דגמים אופנתיים וצבעוניים. הקונספט המנחה של המותג הוא שמשקפי שמש הם אביזר אופנתי לכל דבר, ולכן המודלים יעוצבו תמיד ברוח הטרנדים השולטים, ובמגוון רחב של צבעים וצורות.
פייר? אהבתי.

והנה כמה דגמים שאהבתי במיוחד:

טווחי המחירים: 499-799, ניתן להשיג בחנות המשקפיים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר הרשמי שלהם - VOGUE - Eyewear, תוכלו למצוא את שלל הדגמים. 

שבת שלום,
שרונה.

יום ראשון, 20 בינואר 2013

חם מהתנור

היום אחרי העבודה נסעתי למתחם "בית טפר" ברחוב תל גיבורים 5 בתל אביב. מדובר באאוטלט ותיק ובו ריכוז יפה של חנויות ובגדי מעצבים. כמי שידועה בחיבה לאאוטלטים ולבגדי מעצבים במחירים שווים, הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי משוטטת באאוטלטים (בעיקר בחו"ל), נהנית מחוויית הקניה לא פחות מאשר בקניון, מסביב לכל הקולקציות הכי חדשות.
אז היום קפצתי ל"בית טפר" לכבוד יריד פתיחת סוף העונה שיתחיל בעוד יומיים (יום שלישי ה – 22.1) ויימשך עד ליום שישי. ביריד - בנוסף למחירי האאוטלט - יהיו הנחות נוספות ומבצעים שווים וכייפים.
התחלתי בחנות האאוטלט של FM, הרשת הותיקה שמייבאת לארץ מותגי פרימיום מגניבים כמו Pepe Jeans ו Meltin Pot. החנות חולשת פיזית על אזור די גדול מהמתחם, שבו יש עוד שלוש חנויות – חנות נעליים עם מותגים מעולים כמו פריטי בלרינה, קאפל אוף, אירגורל צ'ויס, ואנס, ועוד ועוד בהנחות של 50%-70%. לצורך העניין, נעלי עור איכותיות של המותג קאפל אוף, לא יעלו על מחיר של 350 שקלים!


צמודה לנעליים ישנה חנות אקססוריז עם תיקים של BAGGU, פוסיל וסקלסקי, תכשיטים של הגר סתת, סיגל טולידו ועוד ומשקפי שמש ושעונים של DKNY, דיזל, מוסקינו ועוד ועוד.
לידה - הדובדבן שבקצפת - חנות הבגדים עם המון המון המון מותגי פרימיום של FM ועוד תוספות נחמדות כמו לילה מיסט, יוסי קצב, שוגרדדי ועוד.


המקום הוא גן עדן של ממש לכל חובבי המותגים ה"אחרים", לאלו שלא נוהגים ללכת אחרי העדר ואוהבים את הבגדים שלהם ממותגים בחוכמה ובטוב טעם.

קולקציה אחת שעפתי עליה (בלשון המעטה) היא זו קולקציית אנדי וורהול ל-Pepe Jeans. פיסים ייחודים למביני עניין בלבד.


בכל אופן, שווה לקפוץ לשם באחד מימי המכירה השבוע כי יש שם המון דברים יפים בהנחות מעולות שזה תמיד תמיד כיף, כי למה לשלם יותר כשאפשר בפחות?

את שעות הפתיחה ועוד פרטים שתרצו תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק: FM - Free Move.

ובינתיים אשאיר אתכם עם עוד תמונות שצילמתי שם, שלא מצליחות לתאר אפילו עשירית מהמבחר הגדול והשווה שיש בחנות.

ג'ינסים: 1 ב - 400, 2 ב - 700

טווח המחירים לאחר הנחה: 89-999 שקלים

תנו לשם קפיצה השבוע ואין לי ספק שתתלהבו לפחות כמו שאני התלהבתי!
יש שם מלא חניה, אגב (כי זה מה שתמיד מדאיג אותי באופן אישי).
צ'או,
שרונה.

יום שבת, 19 בינואר 2013

7 מוצרים חדשים ל 7 ימים בשבוע

תחילת השנה האזרחית הביאה עימה כמו תמיד השקות של קולקציות חדשות בתחום הקוסמטיקה, האיפור והטיפוח. אחרי שבוע נטול מריחות, אני חייבת להודות שהתגעגעתי!

ומה בתפריט?

1. קולקציית ורד הבר – Rose Des Champs מבית L'occitane
הפרח הדומיננטי משדות פרובאנס הריחניים הגיע הישר לקו החדש של החברה ובקולקציה תוכלו למצוא: או דה טואלט ורד הבר בניחוח עדין ונעים (200 שקלים ל-75 מ"ל), תליון בושם מוצק במיכל מעוצב ומקושט שאפשר לקחת לכל מקום שמתחשק (60 שקלים ל-7 גרם), ג'ל גוף משיי ללא פורמאלדהיד, גלוטן ושמנים מהחי ( 141 שקלים ל-250 מ"ל) וקרם ידיים פנינה שמכיל בתוכו פנינים זעירות של שמן שיח ורדים (49 שקלים ל-30 מ"ל).



2. שמן לשיער – Elixir Ultime מבית Kerastase Paris
בקולקציית השמנים החדשה לשיער תוכלו למצוא שלושה סוגים: לשיער דק - קומפלקס ורדים מועשר בויטמין E בעל מרקם קליל ופרחוני; לשיער פגום וחלש - תרכובת מעץ המורינגה עשיר בוויטמינים A ו-C וריכוזים גבוהים של קלציום, ברזל ומגנזיום; לשיער צבוע - תמציות תה לבן ונוגדי חמצון טהורים למראה צבע זוהר ומלא ברק.
השמנים מעולים לפני שימוש בפן כמרכך אינטנסיבי ללא שטיפה, לשימוש לאחר הפן לשמירה על שיער קורן ומלא ברק וגם לשימוש יומיומי של טיפות בודדות בכל בוקר.
169 שקלים לבקבוק של 125 מ"ל, במספרות מורשות קרסטס.



3. BB Cream של סבוקלם Innovation
סדרת ה-Innovation  המעולה של סבוקלם הוציאה את קרם ה-BB החדש של שלה - לכיסוי כתמים, מיצוק העור ובעל מקדם הגנה 35 SPF. הקרם מיטיב להסוות הבדלי גוון מבלי להבליט קמטוטים ואינו משאיר ברק או שמנוניות על העור. הוא מתאים לעור רגיל עד יבש ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש. כמובן שהמוצר היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
הקרם מגיע לעת עתה בשני גוונים בלבד: גוון טבעי – Natural וגוון בז' – Beige.
מחיר בקבוק (38 גרם) עם משאבה, 159 שקלים.



4. קולקציית שפתונים ססגונית מבית OFRA Cosmetics
מותג האיפור המקצועי OFRA משיק לחורף 2013, קולקציית שפתונים עמידים ומלחחים במרקם עשיר, ובעלי מסנני קרינה וויטמין E להגנה על השפתיים.
בקולקציה 8 גוונים הנעים בין קורל דרמטי, אלמגור ורוד, אדום לוהט, Nude טבעי ו-Nude נצחי (כמו זה שבתמונה). מחיר השפתון – 89 שקלים בבית OFRA Cosmetics ובבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ.



5. סדרת Revitalift Laser X3 של L'oreal Paris
הסדרה פותחה בהשראת הטיפולים הדרמטולוגיים הנפוצים היום בשוק ובמקומם מציעה הליך אחד של טיפול לייזר בקמטים לשגרת טיפוח יומיומית עם הקרם רויטליפט לייזר X3.
למה X3? על משקל מספר הפעולות של הקרמים: תיקון קמטים, מיצוק העור וחידוש מתאר הפנים.
בסדרה תוכלו למצוא קרם יום (במחיר השקה – 150 שקלים), קרם עיניים (130 שקלים) וסרום לפנים שיושק במהלך חודש פברואר. תוצאות נראות לעין יגיעו רק אחרי 8 שבועות, ובמקרה שלי עדיין לא עבר מספיק זמן כדי לדווח עליהן.



6. Colgate Optic White
סדרת המוצרים החדשה של קולגייט הכוללת מברשת שיניים, מי פנים ומשחת שיניים להלבנה היא סדרה מסקרנת שאפרת המליצה לי עליה כבר לפני זמן רב.
באמצעות שימוש בכל מוצרי הסדרה, שלוש פעמים ביום, תוכלו להסיר את הכתמים ממשטח השן ולהגיע לגוון אחד לבן יותר בתוך שבוע. משחת השיניים מכילה מאיצי הלבנה בעלי יעילות גבוהה ובתוך כך, תקבלו חיוך יפה, נקי ולבן.
משחת השיניים במחיר של 32 שקלים (75 מ"ל), שטיפת פה – 32 שקלים (500 מ"ל) וזוג מברשות שיניים ב-38 שקלים.



7. קופסת ההפתעות החודשית – גלוסיבוקס
הקופסא האהובה חוגגת שנה והיא חגיגית כמעט כמו תמיד!
לרגל חגיגות השנה, הקופסא קיבלה צבע שונה מעט – לבן אופוויט מעוטר באיורים מקסימים, בתוכה חיכו לי שלושה מוצרים בגודל מלא: מסקרה לה דיווה של קרליין, קולור גלוס של קרליין וספריי טיפוח לשיקום וברק של Gliss. שני מוצרים נוספים ומוקטנים שהיו גם הם בקופסא - תמצית מתקנת ויזינר מבית Lancome ודוגמית של הבושם החדש של ויקטור&רולף – Flowerbomb.
בונוס קטן ומתוק בתוך הקופסא היה בלון ורוד עם הלוגו של גלוסיבוקס.
אז מזל טוב לגלוסיבוקס!  


שבת שלום וסופ"ש חמים ויבש,
שרונה. 

יום שלישי, 8 בינואר 2013

אצל קרן בירמיהו

למרות מזג האויר המטורף שמשתולל בחוץ, קפצתי לחנות המתוקה של קרן מועלם ברחוב ירמיהו בתל אביב. אני מכירה את החנות מהרגע שנפתחה ומהשניה שזה קרה, תמיד כשעברתי בסביבה הייתי מהופנטת לחלון הראווה. קרן המוכשרת עיצבה את החנות (כמו גם את הבגדים, כמובן!) והידיים הטובות שלה הן סיבה מספיק טובה בשביל לתת קפיצה מחר ומחרותים כי קולקציית החורף שלה תהיה עד 50% הנחה ופריטים מקולקציות קודמות (כולל נעליים ותיקים) יגיעו גם ל 70% הנחה.
תמונה שלי עם קרדיגן של קרן מועלם שהועלתה לאינסטגרם שלי לפני שבועיים, גרפה הרבה מחמאות, ולמי שלא ראה שיכנס מהר ויתן בלייק!


לקרדיגן קוראים "פירות יער" והוא הצטלם אפילו עוד יותר יפה בקטלוג האחרון של קרן.


ואם זה עשה לכם חשק אז תראו עוד כמה פריטים יפים שצילמתי בחנות שלה:


זאת כבר החנות המעוצבת באומנותיות האופיינית למעצבת כה מוכשרת, שדיטיילס חשובים לה לא פחות משום דבר.


עוד תמצאו בחנות: נעליים של סטפני בעיצוב אישי של קרן, תיקי עור בעבודת יד מבית ליברינה ותכשיטים של שלומית אופיר.
תענוג!

אז תנו קפיצה, ותנו בלייקים ותפרגנו לאופנה ישראלית כי זה חשוב וזה כיף.
נשיקות!
שרונה.

יום שלישי, 1 בינואר 2013

חייבים לכתוב על הסילבסטר?

כולם כותבים על מה הם עשו בליל הסיבלבסטר אז גם אני החלטתי לקפוץ על העגלה. יש לי כבר אביר על סוס לבן אבל לצערי הרב אתמול בלילה, לא זכיתי לחגוג איתו את תחילתה של השנה האזרחית. את נשיקת החצות שלי קיבלתי ממנו דרך מקלט הרדיו (רומנטי, הא?) והתמוגגתי מכל רגע. לרגע זה אפילו הרגיש לי יותר טוב מהדבר האמיתי!
בכל אופן, את השנה החדשה קיבלתי עם קופסא מתוקה ביותר של הרבה בליסטקסים בשלל צורות וגוונים. באותו רגע הבנתי שאני מתגעגעת לדברים הטובים והישנים של פעם. בעבר, הבליסטקסים שלי היו פזורים בכמויות בשלל התיקים שלי, כשהתוקף שלהם פג, הם הועפו לפח (לוקח שנים לסיים אותם!) ומאז, אני מזגזגת ומנסה כל מיני דברים חדשים ואחרים. אז כיף שהבליסטקסים חזרו אליי ועוד בעונה כזאת שבה השפתיים לא שורדות בחוץ ללא מעטפת הגנה.



וגם החודש קיבלתי הביתה את קופסת גלוסיבוקס רק שהפעם היא הייתה שונה ממה שהתרגלתי. הקופסא עצמה הגיעה בצבע אפור, נייר המשי השחור התמלא בכוכבים כסופים ואפילו הקופסא עצמה הכילה הפתעה אחת נוספת בדמות כדור דיסקו עגול וחמוד. אולי הקופסא הכי טובה של גלוסיבוקס עד כה. הפריימר של סמשבוקס הוא שוס גדול שרציתי לנסות הרבה זמן והנה ניתנה לי ההזדמנות. כנ"ל לגבי עפרון העיניים של קרליין (שהגיע בגודל מלא) ששמעתי עליו ניסים ונפלאות מבחינת העמידות שלו. את השפתון של לוריאל - קולור ריש (בגודל מלא) אני כבר מכירה ומאוד אוהבת ועוד הגיעו בקופסא: ליפ באלם בגודל מלא של Fresh-Look, קרם לחות של סבוקלם ותחליב גוף Angel מבית טרי מוגלר. 





עוד רציתי לספר לכם על שני הסרטים המעולים שראיתי בסוף שנת 2012 והם אלה שהזכירו לי כמה שאני אוהבת קולנוע. הראשון היה העיבוד הקולנועי החדש לספר "אנה קארנינה" בכיכובם של קיירה נייטלי המהממת וג'וד לאו. בימים רגילים לא הייתי בוחרת ללכת לראות דרמה תקופתית בבית הקולנוע כי אני יותר טיפוס של "סרטים זרים" אבל הפעם אני ממש לא מצטערת שהלכתי. נהפוכו, הסיפור הטראגי זיעזע אותי וריגש אותי כאחד. לא אחשוף כאן עוד פרטים חוץ מזה שאמליץ לכם בחום ללכת לראות בעצמכם. מומלץ ביותר!
זה הטריילר אגב, ותזהרו מספויילרים!



ואם כבר הזכרתי סרטים זרים, אז לסרט הצרפתי החדש "פופולרית" אותו ראיתי בשבוע שעבר גם כן (זה אותו השבוע שבו גם הייתי בהופעות של משינה והבילויים אבל זה לא קשור לנושא), לקחתי איתי את חברתי טלי שהיא פרטנרית מעולה וכייפית לערב בנות מהנה! את הכרטיסים קיבלתי דרך ניו פארם ואת מבצע ה 1+1 הזה גם אתם יכולים לממש אם תקנו בחנות מעל 99 שקלים (49 שקלים אם יש לכם כרטיס Club365). הסרט אגב, הוא מחווה לימי התום של שנות ה 50 ועוסק בעיקר בפנטזיה הרטובה של כל אישה באותה התקופה (ואני לא מגלה מה היא!). התלבושות מתוקות מאוד וחוץ מזה שהסרט היה לי מעט ארוך מידי, נהנתי מאוד!



וזה הדבר האחרון שלבשתי בשנת 2012: 



הקרדיגן הוא של המעצבת קרן מועלם והבד הפרחוני הוא בד יפני שהובא לארץ על ידה הישר מיפן. הפרחים הקטנים עליו מזכירים לי שאוטוטו האביב מגיע (והוא יגיע עוד לפני שנספיק למצמץ!) וכבר ממש מתחשק לי ללבוש אותו עם גופיה דקיקה מתחתיו. בינתיים הסתפקתי בגרסא של החולצה המכופתרת כי קר לי מידי ללכת ככה סתם בלי כלום מתחת. 

וכך נגמרה שנת 2012 שלי, שאם לסכם הייתה טובה ולא טובה כאחד. מה שבטוח זה ש 2013 תהיה הרבה יותר טובה ועם הרבה יותר סטייל! למה הרבה יותר סטייל, אתם שואלים? תתאפקו, בקרוב תדעו הכל.
שנה טובה!
שרונה.