יום ראשון, 24 במרץ 2013

סדר פסח

אביב, התחדשות - זאת בדיוק התקופה בשנה שבה אני מנסה לעשות סדר. לא רק בבית אלא גם בחיים שלי. אז עברתי דירה ונפטרתי מהרבה בגדים, אקססוריז, כלי מטבח וגם ממוצרי טיפוח ויופי שלא ממש התאימו לי.
ומה כן השארתי? רק את ה-דה בסט!


הבושם החדש של קלואה – See by chloé ושמן הגוף הנוצץ מסדרת Marvellous Flowers ("פרחים מרהיבים") של ל'אוקסיטן, הם שני המוצרים האביביים בהם התחדשתי לאחרונה. הבקבוקים היפים של כל אחד מהם מקשטים לי את חדר האמבטיה החדש, הריח של הבושם נקי ועדין בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא לא מתוק ויש בו חמצמצות עדינה בשילוב ניחוחות של תפוח, יסמין ווניל. תענוג! 423 ₪ ל-50 מ"ל (אד"פ).
שמן הגוף של ל'אוקסיטן הוא המצאה גאונית וחגיגית של מותג אהוב. השמן נספג בעור תוך שניות ומשאיר תחושה רכה ומלטפת, הנצנוץ עדין ביותר והעור זוהר וקורן. אפשר להשתמש בו גם על השיער, אבל את זה עדיין לא ניסיתי. 169 ₪ ל-75 מ"ל.

עוד מוצריMUST  שהפכו את עור הפנים שלי מאפורים ושמנוניים למשהו חי שאפשר לגעת בו:


תרחיץ הפנים של Kamedis לעור פנים שמנוני הציל לי את עור הפנים בתקופה בעייתית זו, והוא נרכש בעקבות המלצה של המטפל האלטרנטיבי שלי (שמסתבר שגם היה אחראי על פיתוח המוצר). כבר ניסיתי בעבר מוצרים של החברה והייתי מאוד מרוצה, אבל אני חושבת שתרחיץ הפנים הוא הדבר הכי טוב שלהם שניסיתי עד כה. הוא עלה לי 60 שקלים (אאל"ט) ל-125 מ"ל כאשר נדרשת כמות מזערית בכל שימוש.
אחרי שטיפת הפנים אני משתמשת במי הפנים של Clean&Clear לעור רגיש שנותנים תחושת ניקיון של ממש והכי חשוב – לא מייבשים לי את הפנים.
הבעיה הגדולה שלי הייתה למצוא את המוצר שיאזן את עור הפנים שלי, שמוגדר כ"מעורב" ובתקופה האחרונה בכלל השתגע ולא הבנתי אם הוא שומני או יבש. מי הפנים הללו השלימו את הפעולה של התרחיץ וכל שנותר היה לספק לו לחות קלילה. מי הפנים אגב, עולים 40 ₪ ל-200 מ"ל שמספיקים להרבה מאוד זמן, מניסיון.
לסיום כל התהליך ההכרחי הזה, קיבלתי דוגמיות של Skin Perfecting Primer מבית דרמלוג'יקה.
אין לי בכלל ניסיון עם המוצרים של החברה ולכן לא ידעתי למה לצפות. בתור התחלה, הריח הזכיר לי ניחוחות של ספא. אין לי הגדרה מדויקת לריח, הוא היה מאוד פרשי ונעים. המריחה הייתה קלה ואחידה והחשוב מכל הוא שהרגשתי שהפריימר הזה ממש שומר לי על העור. הגעתי הביתה בסוף היום, הסתכלתי על הפנים במראה וקלטתי שהאיפור לא זז ומראה העור היה חלק ואחיד כאילו זה עתה התאפרתי. הפלוס הגדול בפריימר הזה הוא שיש לו מקדם הגנה 30SPF ובתקופה זו של השנה אני לחלוטין מחפשת מוצרים עם מקדמי הגנה. החיסרון היחיד של הפריימר הוא המחיר הגבוה: 340 ₪ ל-22 מ"ל.

ולקינוח, 2 מוצרי איפור חדשים שקיבלתי להתנסות ומאוד אהבתי!


המסקרה החדשה Revlon – Colorstay Overtime היא אחת הטובות שניסיתי מזה המון זמן, מתעלה גם על מסקרות של מותגים יוקרתיים בהם השתמשתי בעבר. היתרון הגדול שלה הוא העמידות הגבוהה ל-24 שעות. ניסיתי אותה ביום אחד שהיה לי קשה במיוחד, יום בו בכיתי הרבה ובסופו גיליתי שהמסקרה לא זזה ממקומה. כששטפתי את הפנים וניסיתי להוריד אותה, הבנתי שסבון קל לא יוכל לעשות את העבודה ולכן נעזרתי במסיר איפור לעיניים של החברה, שהופיע בגלוסיבוקס לראשונה ומאז אני מכורה לו.
  
מחיר המסקרה מצחיק ביחס לאיכות שלו - 59 ₪ - מה שמזכיר לי תמיד שלא צריך לשלם הרבה בשביל מוצר טוב ושלפעמים הזול מתעלה על היקר.
גם עפרון האייליינר החדש שלJA-DE  (59 ₪) עמיד ביותר ונדרש מסיר איפור טוב כדי להסיר אותו מהפנים. העפרון, חלק מהקולקצייה המטאלית החדשה, מבוסס על פורמולה עמידה במים ונמשח בקלות גם למאותגרי אייליינר כמוני. בקצה של העפרון מצאתי להפתעתי הרבה מחדד והגוון שקיבלתי להתנסות – Gun Metal 101, אפור מתכתי - הוא השחור החדש שלי לקראת הימים האביביים. עוד נחמד לגלות  שהמוצר נטול פרבנים ומוצע ב-9 גוונים חביבים כמו: כחול, ירוק וסגול.

מסקרה: Revlon – Colorstay Overtime, עפרון אייליינר: JA-DE

ולסיום סיומת, משהו חביב לכבוד:


החולצה שבתמונה היא מחווה לביקור של אובמה בישראל. אותי היא מאוד שעשעה ותמורת 20 שקלים במשביר לצרכן, גם לכם תוכל להיות חולצת מזכרת מגניבה כמו שלי.

חג פסח שמח ואל תשתוללו יותר מידי עם המצות!
נשיקות
שרונה

יום שלישי, 19 במרץ 2013

הלילה הזה כולו SABON



פסח, חג המתנות, והאריזות היפיפיות האלה עושות לי חשק לקנות למלא אנשים שאני אוהבת מתנות לחג.
ומה בקופסאות?
A Tribal Journey - מסע שבטי, היא קולקציית המארזים לפסח של רשת SABON, או במילים אחרות: כל הטוב שאתם רק יכולים לדמיין לעצמכם.
בין הדברים המשובחים שתמצאו במארזים השבטיים למשל: סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם ידיים, קרם גוף, פילינג גוף (כולל כף העץ), מגבוני רענון ועוד. המוצרים במארז מגיעים בניחוחות האהובים והמוֹכְרים יותר של הרשת: פטשולי-לבנדר-וניל. 


כפי שעיניכם רואות, המארזים מגיעים במגוון רחב של מחירים, כאשר הלקוח הממוצע קונה מארז בסדר גודל של 120 שקלים. יש מי שירצו לפרגן ולפנק עד הסוף וישקיעו גם 270 שקלים, אבל מדובר בקומץ קטן יחסית.
בכל מקרה, אותי תמיד מספקת גם מתנה קטנה, כל עוד היא מ SABON, מה יכול להיות רע?

מה שכיף במארזים של החג השנה הם המארזים לגבר. קולקציית Blue 533 לגבר בניחוחות עדינים ומעולים שבכיף הייתי מאמצת גם לעצמי. מארזים לגבר הם בגדר חידוש וזה הזמן לצאת בקול צעקה אל כל גברי ישראל: ת-ת-פ-נ-ק-ו (ותתמרחו) גם אתם, כי גם לכם מותר!


הזכרתי למעלה את המחירים אז רק אחדד ואספר שמארז בסיסי המכיל קרם ידיים וקרם גוף עולה 55 שקלים ואחריו תוכלו למצוא מארזים במחירי שנעים באזור ה- 69 שקלים, 89 שקלים ועוד למעלה לאט לאט.


והתמונות האחרונות לא קשורות למארזים אבל הייתי חייבת להעלות אותן מאחר ושקיות הריח הן מוצר קבוע אצלי בארון והכדורים המתמוססים לאמבטיה שעומדים לחזור להיות החברים הכי טובים שלי. סוף סוף תהיה לי אמבטיה (אחרי 4 וחצי שנים של דירה עם מקלחת בלבד) ואוכל להחזיר לחיי את הכדורים היפים והמענגים האלה. יותר מזה אני לא צריכה, אני מאושרת. 

פסח שמח וריחני!
שרונה.

יום שני, 18 במרץ 2013

צבעי היסוד לקיץ

כבר שנים שאני הולכת עם ניין ווסט. הנעליים שנעלתי אתמול בצהריים, למשל, באירוע ההשקה שנערך במלון הילטון תל אביב, הם זוג שרכשתי לפני יותר מ-8 שנים. תאמינו או לא אבל הן היו רלוונטיות יותר מתמיד.
לא רק שהן עדיין נוחות מאוד כאילו רק אתמול רכשתי אותן, לטעמי הן גם בין הזוגות היותר קלאסיים ויפים שיש לי בארון הנעליים.
אז תמונה שלהן לא תזכו לקבל היום (כבר ראיתן אותם בבלוג בעבר ודווקא הפעם שכחתי לתעד אותן שוב) אבל תמונות מתוך הקולקציה החדשה של ניין ווסט, אן קליין ואיזי ספיריט בהחלט תקבלו!

ומה בקולקציה?
ניין ווסט הלכו על השראה של ריזורט קיצי עם פלטת צבעים רחבה ובמרכזה צבעי היסוד. עוד השראות בקולקציה הן טרייבל, שנות ה-60' ועתידנות.
כיאה לקולקציית קיץ, החומרים השולטים בה הם קש, עץ, בדים מודפסים, וכמובן גם עורות צבעוניים, זמש ועוד. 

נעליים: 599 שקלים, תיק: 549 שקלים

נעליים: 479 שקלים, תיק: 549 שקלים

תיק: 549 שקלים, נעליים: 549 שקלים

מותג נעלי הנוחות איזי ספיריט השיקו קולקציה טכנולוגית חדשנית מבחינת הסוליות, הגפה והבטנה של הנעל וכל זה כדי לייצר נעל עם נוחות מקסימלית. מניסיון העבר שלי עם מגפיים של איזי ספיריט – יקר יחסית אבל שווה את הכסף. גם המגפיים האלה החזיקו לי שנים רבות. למרות שהחלפתי להם סוליה פעם או פעמיים, הם תפקדו כנעלי ההליכה שלי בחורף ואפילו זכו לטיול בניו יורק. עד שהגעתי לשדה התעופה בניו יורק בדרך הביתה, הרוכסן שלהם נקרע ונאלצתי להיפרד מהם רשמית.

נעלי בובה איזי ספיריט - 449 שקלים

עם אן קליין אין לי היכרות מקרוב, מעולם לא נעלתי נעליים של המותג ולכן אין לי מושג לגבי הנוחות.  לגבי העיצוב – אין ספק שמדובר בנעל מעוצבת לעילא. גם התיקים של המותג מאוד קלאסיים עם קריצה שיקית ואופנתית.


ועוד קצת תמונות מההשקה...


מחירים ניין ווסט:
נעליים: 349-799 ₪
תיקים: 349-849 ₪
ארנקים: 179-349 ₪

מחירים איזי ספיריט:
נעליים: 349-479 ₪
סנדלים וסנדלי עקב: 319-549 ₪
נעלי בובה: 379-479 ₪ 

מחירים אן קליין:
נעליים: 350-650 
תיקים: 250-650 

נשיקות,
ולפני שאתם הולכים, אל תשכחו לעשות לייק ל Photo.Fashion.Passion בפייסבוק.
שרונה.

יום שבת, 9 במרץ 2013

גם ללב ארבע עונות

זהו זה, התחלנו להפשיל שרוולים. המעילים נשארים בבית, והחולצות הדקות (ראיתי גם קצרות!) צצות מכל עבר. זה הסימן שאומר לי שהגיע הזמן להחליף את הקולקציה במלתחה הפרטית שלי.
השבוע קפצתי לפרזנטציה של רשת "עונות", שהשיקו את קולקציית הקיץ שלהם.
"עונות", למי שלא מכיר, היא רשת למידות גדולות. המידה הכי קטנה שתוכלו למצוא שם היא 42. לא ממש אני, אבל עדיין היה לי חשוב להגיע ולהתרשם מהקולקציה, שכן יש לי לא מעט לקוחות שהן פוטנציאליות לרשת.
הפרזנטוריות המהממות הן מרינה מקסימיליאן קרני וריי שגב (שהיא גם בלוגרית ובחורה שאני מעריכה מאוד), וחוץ מהן תוכלו למצוא בקולקציה שני ליינים עיקריים - קז'ואל וערב.  
קו הקז'ואל מתכתב עם כל הטרנדים העכשוויים ומגיע בבדים מעוטרים בהדפסים גאומטריים ובהשפעות קוביסטיות. הבדים הקלילים שנבחרו בקפידה יהיו בעיקרם סריגים דקיקים ובדי כותנה נעימים.
כמובן שגם ב"עונות" לא פסחו על טרנד השחור-לבן ותוכלו לראות אותו מככב גם על טופים וגם על מכנסיים.
בקו הערב העיצובים הרבה יותר מאופקים ונקיים, הרבה שחור והרבה צבעי פסטל בהירים. הגזרות מותאמות במיוחד לקימורי הטבעיים של האישה ויחד עם זאת, אפשר לראות גם לא מעט בגדים בגזרת אוברסייז.


הרשת מוכרת גם אקססוריז כמו נעליים עם אימום רחב במיוחד, לקים מגניבים, תחתונים בשתי גזרות שונות, תכשיטים ועוד.
המחירים מצוינים ממש בעיני, בהתחשב בעובדה שאין הרבה אופציות לנשים מלאות בארצנו.
חולצות, למשל, יתחילו ממחיר של 59 שקלים ויגיעו עד ל-250 שקלים. טייץ ומכנסיים בטווח מחירים של 79-349 שקלים וחצאיות ושמלות בין 179 ל-499 שקלים.

בשורה התחתונה – בגדים טרנדיים שיצליחו לשרוד איתכן בכיף 2-3 עונות (תלוי עד כמה יש לכן כוח לכבס ביד, כמוני למשל) במחירים שפויים ולא גבוהים מידי.


תתחדשנה!
שרונה

יום חמישי, 7 במרץ 2013

הכניסה לנשים בלבד

מחר, ה-8.3.2013 הוא יום האישה.
כשאני שומעת את צמד המילים הזה - "יום האישה" - עולות לי הרבה מחשבות. אחת מהן הוא שזה היום שלי, שבו אני צריכה לחגוג את מי שאני ומה שאני.
עוברת עליי תקופה לא קלה בחודשים האחרונים, ולמרות שהעצב מהול בשמחה אני עדיין מנסה למצוא פה ושם רגעים קטנים ונעימים שבהם אני מקדישה את מלוא תשומת הלב לעצמי.
אני חושבת שהמהות של יום האישה היא בעיקר לתת לנו, הנשים, כמה שעות שבהן נדאג לעצמנו, ולרגע אחד נעשה רק מה שאנחנו אוהבות באמת.
ליקטתי עבורכן כמה המלצות קטנות לדברים נחמדים שתוכלו לעשות מחר גם אתן:

ראשית, אפתח עם משהו טוב שתוכלו לעשות גם לעצמכן וגם למען אחרות.
ל'אוקסיטן, שהיא חברה שאני מאוד אוהבת, מצדיעה לנשים ביום האישה ומשיקה את הסבון Women's Day. הסבון החדש העשוי מחמאת שיאה, פותח, עוצב ויוצר במיוחד עבור יום זה, כמחווה לנשות בורקינה פאסו (מדינה ענייה מאוד במערב אפריקה). ל'אוקסיטן קונה מאותן הנשים את חמאת השיאה בסחר הוגן וכל רכישה של סבון משמעותה עוד שלוש לבנים שמגיעות לבניית מרכזי חינוך, תרבות והעשרה לנשות בורקינה פאסו.
100% מהרווח של ל'אוקסיטן על הסבונים מועבר לאחראיים על הפרויקט הזה ואני חושבת שמדובר ביוזמה מבורכת. מחיר הסבון: 39 שקלים והוא מגיע באריזה מקסימה עם הכיתוב Women's Day חרוט על הסבון ב – 6 שפות שונות.



עוד פינוקים שתוכלו ליהנות מהם מחר:
לנקום מציעה את הבושם הנשי שלה La vie est belle ("החיים יפים") במהדורה חגיגית ליום האישה שכוללת בקבוק בגודל 50 מ"ל, צרור במארז מהודר. 539 שקלים בסניפי הסופר פארם בלבד.


גם במשביר לצרכן תוכלו למצוא בשמים בהנחה של עד 40% הנחה ואיפור של המותגים היוקרתיים שבמבצע ב-50% הנחה לחברי מועדון Club365. המותג וישי יוצא אף הוא במבצע חד פעמי ליום האישה בלבד, ומעניק מוצר נוסף מתנה על כל קניה של אחד (על הזול מביניהם, כמובן). בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

עוד משהו נשי בהחלט שעומד לקרות בשבוע הבא: קניון שרונים בהוד השרון מזמין את כל הנשים לאירוע ה-Beauty Mall  שייערך בימים ב' – ה' (11.3-14.3). אירועי האופנה והיופי בהפקתה של סמדר גנזי המוכשרת יכללו בין היתר מתחם Make Over שיארח את מובילי הסטייליסטים בישראל וביניהם: גל אפל, ליאת אשורי, תמר קרוון ועוד שיעניקו ייעוץ סטיילינג אישי ללקוחות. כמו כן, יועמד במקום מתחם Blush שיארח את סטודיו עדה לזורגן ובו יעניקו טיפים ועצות לאיפור לקיץ הקרוב. עוד באירוע - סדנאות מגניבות מבית "הגילדה", מעצבת התכשיטים אורנה לאלו תתארח במתחם מיוחד, ולפי התוכניה הולכים להיות עוד המון דברים מגניבים וכיפים. פרטים על האירוע תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של קניון שרונים.  



אחרי כל הפינוקים והטוב הזה, אני מקווה למצוא גם לעצמי קצת זמן לריפוי בעיסוק וממש ממש בא לי להכין את עוגיות הדלעת והצ'אי מהבלוג "אז מה את עושה כל היום" (אותו הכרתי דרך הבלוג הנפלא של קרן).
ואם כל זה לא מספיק, דקות של עונג על האלבום החדש Atoms for Peace מבית היוצר של טום יורק יהיו מבורכות אפילו עוד יותר.
לסיום, אשאיר אתכם עם שיר מתוך האלבום השמימי הזה:



יום אישה שמח!
אוהבת
שרונה.

יום שלישי, 5 במרץ 2013

יצאתי לקניות ברשת, תכף אשוב

רכישות אופנה באינטרנט הן משהו שלרוב אני נמנעת ממנו. יש לכך מגוון סיבות, כשבעיקרן אני מפחדת לקבל "חתול בשק", כמו שאומרים.
לפעמים אני נכנסת ל-Ebay ורואה אקססוריז נפלאים, אז קולטת שאני צריכה להשתמש ב-PayPal וממשיכה הלאה. תמיד דחיתי את ההתעסקות בזה. למה? אין לכך סיבה באמת, אני סתם מעפנה.

לפני שלושה שבועות ניתנה לי הזדמנות פז לפתוח לעצמי חשבון. אז עשיתי זאת שלב אחר שלב, די בקלות אני חייבת לציין, מילאתי את הפרטים, הכנסתי פרטי כרטיס אשראי, בחרתי קוד ו...יצרתי חשבון! כל כך התרגשתי שמיד הרמתי טלפון לבעלי להודיע לו חגיגית שסוף סוף גם לי יש
PayPal. אי אפשר לומר שאני טכנופובית, אבל בכל הקשור למספר כרטיס אשראי באינטרנט אני מאוד הססנית.
בחשבון החדש הופקד לי סכום שאיתו יכולתי לצאת לבזבוזים ברחבי הרשת.
לשמחתי ישר בהתחלה קיבלתי רשימת חנויות אינטרנטיות ישראליות מומלצות וביניהן: Fahsest, Adika, StyleRiver, מרמלדה, S.wear, הקטלוג ועוד ועוד (הרשימה המלאה מופיעה כאן).
ההתלבטות הייתה קשה - מה לעזאזל אני בוחרת?!
אז שוטטתי עוד ועוד ועוד ולקח לי כמה ימים ליפול על מה שרציתי בדיוק!

התחלתי דווקא ב"הקטלוג" של XNET, שם מצאתי מכנסיים באאוטלט של חגית טסה. אותם מכנסיים שמדדתי בחורף שעבר ועלו 540 שקלים, היו כעת בהנחה מטורפת ועלו רק 150 שקלים. המכנסיים האלה בגזרה בינונית, יש להם פס גומי במותן שאני מאוד אוהבת כי זה לא יוצר אצלי לחצים על הבטן והן עשויות סאטן נעים נעים נעים. בחרתי באיסוף עצמי היישר מהסטודיו של חגית טסה ברחוב קלישר.



נשארו לי עוד כמה שקלים בחשבון שהיה לי ברור שאבזבז על משהו מ-S.wear שאני מאוד מאוד אוהבת. אחרי שנהייתי חברת מועדון שלהם בכלל יש לי מוטיבציה לבצע שם רכישות. בחרתי בשמלת מקסי ארוכה ושחורה עם שרוולי 3/4 שעלתה 97 שקלים בלבד. גם במקרה הזה בחרתי באיסוף עצמי מהסניף הקרוב לביתי אולם כאן האיסוף התבצע רק 5 ימים אחרי ההזמנה שכן במקרה של S.wear ההזמנה שלי יוצאת מהמחסנים לכיוון החנות ולכן לוקח לה מספר ימים להגיע.
נחשו מה? לא הייתי מרוצה ממה שהזמנתי, הייתה לי בעיה עם הצבע. כשהגעתי לקניון רמת אביב לאסוף את השמלה קלטתי שהשמלה הזאת בצבע כחול כהה הרבה יותר שיקית ומגניבה. אז מדדתי והתלבטתי רבות ולבסוף החלפתי לעצמי את הצבע. עם כל הכבוד לאהבתי לצבע השחור, במקרה הזה הכחול כהה ניצח. יחי ההבדל הקטן!


 וכך תוך 5 דקות (ואולי גם זה בהגזמה) ביצעתי רכישה מהירה ומעולה של שני פריטים שכבר עברו אצלי כמה כביסות בשל שימוש יתר.

תודה רבה ל-PayPal על הצ'יפור וההזדמנות, יש לי הרגשה שמדובר בסיפור אהבה והחשבון שלי שם עומד להיטען מחדש ממש בקרוב. על מה אני הולכת לבזבז? מניחה שזה יהיה קשור דווקא לדברים לבית החדש שלי.

נשיקות,
שרונה