יום חמישי, 30 במאי 2013

קיץ בספרינגפילד

"ספרינגפילד" הוא שם נפוץ ליישובים בארצות הברית. קיימים 34 מקומות שונים ב-25 ממדינות ארצות הברית בשם ספרינגפילד, לא כולל משפחת סימפסון כמובן.
אבל לא למען ארצות הברית התכנסו כאן, אלא לכבוד הקולקציה החדשה של המותג הספרדי "ספרינגפילד".
אל הסניף שלהם בקניון ארנה הגעתי ביום עמוס וטרוד במיוחד, ולא ממש ידעתי למה לצפות. כשראיתי תיירות מסתובבות בקניון עם שקיות המותג כבר התחלתי לחשוד שאני הולכת להיות מופתעת לטובה.
ואכן, לא התבדיתי וכשנכנסתי לחנות המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש הייתה "איך לא הייתי כאן עד עכשיו?!".
המדפים בקולקציית הנשים היו עמוסים בפריטים מבדים קלילים בגווני פסטל, גופיות בהירות עם חוטי לורקס שזורים בתוכם, אקססוריז זוהרים ושקופים ונעלי סניקרס מבדים פרחוניים. תמונות של בנות אירופאיות בפסטיבלי מוסיקה בולטים של עונת הקיץ מיד קפצו לי לראש. אלה בדיוק הנערות שלובשות את המותג, ולגילאים האלה גם מכוונים בספרינגפילד, משהו בין 20 ל-35.
בלטו במיוחד בקולקציית הנשים: שמלת פסים בגווני מוקה-צהוב בגזרה ישרה, חולצת T עם הכיתוב: LIFE ומכנסי 7/8 במגוון צבעים.




אבל לא רק בנות ייהנו מהקולקציה, גם הגברים ימצאו שם את מבוקשם. בין אם אלו מכנסי ברמודה הכה אהובים על גברברי ארצנו בעונה החמה, ובין אם חולצות פולו המוצעות ב-21 גוונים חדשים או חולצות טי שרט עם הדפסים מדליקים.
בלטו במיוחד בקולקציית הגברים: נעלי עור בצבע אפור עם סוליית סניקרס כחולה (ויש אותן בעוד שילובי צבע נועזים), מוקסינים בשלל גוונים, חולצות מכופתרות עם כפתורים צבעוניים להחלפה.




למעט הסניף בקניון ארנה, תוכלו למצוא סניפים נוספים בקניון רננים ובקניון השרון בנתניה וכמו כן בסניפי הקונספט בתוך סניפי רשת המשביר צרכן בקניון איילון, קניון אבנת פ"ת, קניון עזריאלי ת"א, גרנד קניון חיפה, קריון קריית ביאליק, קניון מלחה ירושלים, קניון ב"ש ועוד.

מתוך הקטלוג של ספרינגפילד

התמונות בפוסט לקוחות מתוך האתר של ספרינגפילד.
המשך יום מהמם שיהיה!
שרונה.

יום רביעי, 29 במאי 2013

שגרה חדשה

חם לי. יותר מדי חם לי וגם לפנים שלי חם. הקיץ עוד לא התחיל רשמית וכבר הבנתי שאם לא אשנה משהו בשגרת הטיפוח שלי, אני עלולה לגמור את הימים כמו מחבת מלאה בשמן.
מרוב מוצרי קוסמטיקה וטיפוח על המדף אפשר בקלות להתבלבל, אבל יש שלושה דברים שידעתי בוודאות שאני חייבת לעשות:
  1. לשנות את שגרת הניקוי, קרי, סבון פנים חדש ועדין.
  2. קרם הלחות צריך להיות הרבה יותר קליל ולהתאים לעור שמן (עד עכשיו זגזגתי ושיחקתי עם קרמים למיניהם, שלא בדיוק התאימו לסוג העור שלי).
  3.  המייקאפ שלי חייב להשתנות - לא עוד מייקאפים סמיכים וכבדים שמתאימים יותר לחורף

אז הנה השלישייה הנבחרת שלי לחודשים הקרובים:

(תמונה - מימין לשמאל: מייקאפ אפ נוזלי מסדרת Normaderm Teint של Vichy, סבון פנים לעור רגיש של סבוקלם וקרם לחות קליל מסדרת Moisturizer+ של חוה זינגבוים)

סבון הפנים הנהדר של סבוקלם משמש אותי ואת בן זוגי, שחולק איתי את אותו סוג העור וכך יוצא שהוא משתמש כמעט בדיוק באותם מוצרים כמוני. כמו כל המוצרים של סבוקלם, גם הסבון הזה מיועד לעור רגיש, לא מכיל SLS ופארבנים ונבדק דרמטולוגית. ככל שחולף הזמן אני מבינה את הנזקים של המרכיבים הנ"ל ומשתדלת מאוד שהמוצרים שלי יהיו "נקיים" מכל זה.
רכיבי הניקוי במוצר מופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שיש להם השפעה מיטיבה לכל בעלי העור השמן ואין תחושת יובש אחרי השימוש בו.
נוסף על הכל, אני גם מסירה איתו איפור והוא עומד במשימה בצורה נפלאה.
אגב, הטיובה הגדולה מכילה כמות של 150 מ"ל סבון, עוד שניה עומדת להיגמר וזה קצת מעיד על כמה שאוהבים את הסבון הזה אצלי בבית...
מחירו 69 שקלים ואפשר להשיגו בבתי המרקחת ובפארמים השונים.


אחרי שסיימתי לנקות את הפנים, אני מורחת את התחליב של חוה זינגבוים, גם הוא נטול פארבנים ו-SLS ומבוסס על רכיבים טבעיים כמו קלנדולה, ג'נקו, בילובה ואוראה.
הוא נספג מהר מאוד בעור ומהווה בסיס מצוין לאיפור עבורי. הכיף במוצרים של חוה זינגבוים הוא שכל אלה הארוזים בקופסא/צנצנת, מגיעים עם כפית קטנה כדי למנוע החדרת אצבעות לקרם והכנסת חיידקים לתוכו. אני מחוברת לסטריליות וההקפדה על העניין וקשה למצוא זאת אצל חברות ומותגים אחרים. קופסת 60 מ"ל עולה 220 שקלים, ניתן להשיג את המוצרים של חוה זינגבוים אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.


עכשיו רק נשאר להוסיף טיפה צבע ולאחד את מראה העור. כאן נכנס המייקאפ הנוזלי של Vichy, שגם לה מוצרים היפואלרגניים בפיקוח דרמטולוגי וכולם מכילים מי מעיינות וישי מצרפת. המייקאפ מאוד קליל ועוזר להחליק את העור, הצבע שלו עדין והוא מגיע ב-4 גוונים שונים, מכיל מקדם הגנה SPF20. בשביל עוצמת קרני השמש בארץ זה לא ממש מספיק, אבל למי שמתעצלת להוסיף גם קרם הגנה על הפנים, זה יותר טוב מכלום.
טיובה בתכולה של 30 מ"ל עולה 151 שקלים ואפשר להשיג את המוצרים בבתי המרקחת הפרטיים.


איך שגרת הטיפוח שלכן? שיניתן משהו לקראת הקיץ?
ספרו לי,
שרונה. 

יום שבת, 25 במאי 2013

הרגע הגדול

הרגע הגדול הגיע - תקופת התיכון מגיעה לקיצה ואלפי נערות עטות על רשתות הביגוד והאופנה בחיפוש אחר שמלת הנשף המושלמת.
יש כאלה שיפנו למעצבים מקומיים וישכירו מהם שמלה לערב אחד, או במקרה ה"גרוע" יותר, ירכשו אותה במיטב כספם ויתקעו איתה בארון לנצח לשנים ארוכות. מיותר לציין ששמלה כזו לרוב מיועדת לערב אחד ולא יהיה בה שימוש יותר לעולם. בשני המקרים מדובר על שמלות בסכומים של אלפי שקלים, וזה עוד לפני הנעליים, התיק, התסרוקת והאיפור. למי שתלך על נשף למהדרין, תחכה לה גם מונית מחוץ לבית שתיקח אותה אל אולם האירועים ותחזיר אותה הביתה.
חגיגות נשף הסיום שלי לפני 9 שנים היו צנועות מדי. לא הייתה לימוזינה וגם לא שמלה יקרה. זאת אומרת, היא הייתה יקרה, אבל השאלתי אותה מאחותי כך שהיא לא עלתה לי מאום (והיא הייתה של המעצב הצרפתי כריסטיאן לקרואה, לכל השואלות).
אבל לא לכולן יש אחיות גדולות וגם לא לכולן יש הרבה כסף להוציא על ערב חד פעמי ולכן היה כיף לגלות את הקולקציה של רשת האופנה הישראלי Ice Cube ששואבת השראה מהמגמות המובילות באופנה העולמית.
הקולקציה עשירה בבגדי ערב חגיגיים, חליפות מחויטות, שמלות מיני ושמלות מקסי. כל אלה מגיעים בשילוב הדפסים גיאומטריים ופרחוניים, אבנים נוצצות ותחרות.
לקולקציית הבגדים מתווספת גם קולקציית אקססוריז עשירה ובתוכה תיקי קלאצ' ותיקי אוברסייז, נעליי פיפ-טואו, סטילטו ופלטפורמות.


מחירי השמלות נעים בין 299-1499 ₪ (אני גם מצאתי שם שמלה משגעת ב-250 ₪), תיקים: 199-499 ₪, נעליים: 349-549 ₪.

לבירור על הסניף הקרוב אליכן אפשר להיכנס לאתר: www.ice-cube.co.il או להתקשר לטלפון  03-6821695 או להיכנס לרשת לרשת "פקטורי 54" ולמצוא שם את מיטב הקולקציה.

שבת שלום!
שרונה

יום שני, 20 במאי 2013

מעשה בעץ

כמה פעמים קרה לכם בחיים שהתאהבתם בפריט מסוים במבט ראשון? לי זה קורה מידי פעם וכך קרה גם עם שלושת הדברים הבאים שהמשותף להם הוא החומר ממנו הם עשויים – עץ.
כולם מתקופות שונות בחיי אבל הם אהובים וחרושים באותה מידה!



את משקפי ה-Go Panda שלי קיבלתי כבר לפני חודש ואני לא מורידה אותן מהעיניים מאז הגיעו אליי. ונראה שלא רק אני מתלהבת, אלא גם אחרים שרואים אותי מיד פוצחים בשאלות כמו: "מאיפה?" או "בכמה?". משקפי ה-Go Panda עשויות במבוק בעבודת יד, הן אקולוגיות לחלוטין וקלות משקל. יש למותג 8 דגמי יוניסקס ואפשר להשיג אותן עכשיו במחיר השקה של 499 שקלים באמצעות אתר האינטנרט: www.gopanda.co.il


השרשרת היפה הזאת הגיעה אליי דרך אחותי הגדולה. היא בת 20 שנה והעץ נשמר בצורתו המקורית ובצבעו המקורי מאז. לא להאמין כמה שהחומר הזה עמיד וחזק! קיבלתי אותה לידיי לפני הרבה שנים ואני תמיד מתגאה לחשוף את גילה ואת מקורה של השרשרת הזאת.
אני אוהבת לשלב אותה עם חולצת טי לבנה או שמלת פשתן בגוון אוף-וויט ויחד עם הנעליים שתכף נגיע אליהן, האאוטפיט שאני יוצרת מאוד הומוגני ומרגיש נכון.


אחרונות חביבות הן זוג הנעליים האלה שנרכשו לפני כ-4 שנים בחנות הנעליים Max Moretti. סוליית העץ היא זו שכבשה אותי, בליווי צבע תכול משולב זהב, והן הפכו להיות אחד מהזוגות הפייבוריטים שלי.


ואיך אתם עם עץ?
שתפו אותי כאן למטה בכפתור התגובות!
שרונה.

יום שישי, 17 במאי 2013

גטסבי, גטסבי הגדול

הרבה לפני שיצא לאקרנים כבר כולם דיברו עליו. "גסטבי הגדול", הסרט הנוצץ של הבמאי באז לורמן שיצא אתמול באופן רשמי לבתי הקולנוע.
העלילה מבוססת על הרומן של פ. סקוט פיצג'רלד, שעובד לסרט "מודרני" עם אסתטיקה מנקרת עיניים ואופנה במיטבה באווירת שנות ה-20' של ארה"ב טרום השפל הגדול של אותה התקופה.

כמי שנושמת אופנה, הסרט היה עבורי חגיגה לעיניים. התלבושות בסגנון הצ'רלסטון, עם כובעים מיוחדים, פרוות עשירות ותכשיטים נוצצים היו בגדר בונוס לעלילה שסופה טראגי וידוע מראש.
האחראית לתלבושות היא קתרין מרטין (אשתו של לורמן) שידעה כבר סטים רבים וטובים לפני זה הנוכחי (כמו מולאן רוז' למשל, שגם זיכה אותה בפרס האוסקר). יחד איתה עבדה מיוצ'ה פראדה שנוכחותה על הסט מאוד מורגשת ובולטת.


גם הגברים זכו ל"טיפול" מיוחד על הסט והחליפות הגנדרניות שלהם הולמות את אותן השנים של עושר גדול בארה"ב.


על התכשיטים המדהימים שתראו בסרט אחראית ענקית התכשיטים Tiffany&Co ותוכלו לרכוש אותם און ליין, אם חפצה נפשכם בנזר יהלומים (200,000$) או אפילו סתם בטבעת יפה מהסט.


אי אפשר שלא להתייחס גם לפסקול המשובח עליו הופקד ג'יי זי. למעשה, הפסקול היה הטריגר עבורי לכל הסרט - זכיתי להאזין לו לפני מספר שבועות (בתוכנית הרדיו של בעלי "מהניילונים" ב – 88FM) והבנתי שסרט עם מוסיקה כזאת אין סיכוי להחמיץ. גרסאות הכיסוי לשיריהם של גדולים וגדולות כמו איימי ווינהאוס, ו-U2 שמבוצעים על ידי גדולים אחרים כמו לנה דל ריי, פלורנס אנד דה משין וביונסה הם עוד הוכחה לכך שמדובר בסרט שעשוי בסטייל ועם הרבה טוב טעם.

צאו לראות אותו בסוף השבוע, זה זמן נהדר לבילוי מהנה!
נשיקות
שרונה.

יום חמישי, 16 במאי 2013

סדרת המוצרים של ביודרמה

כחובבת קוסמטיקה וטיפוח מזה שנים רבות, את השם ביודרמה אני מכירה, אבל איכשהו הם הצליחו לחמוק ממני ולא יצא לי להתנסות מעולם באף מוצר שלהם. לפני מספר שבועות הוזמנתי למסיבת עיתונאים במהלכה זכיתי להכיר כמה וכמה ממוצרי הדגל של ביודרמה ולהתנסות בהם באופן אישי.
אלה הם המוצרים שקיבלתי להתנסות: מקדם הגנה Photodersm Spot 50+, קרם לחות להרגעת העור לעור יבש Sensibio Rich, ותכשיר ניקוי והסרת איפור לעור שמן או מעורב ולעור רגיש מסדרת Sebium H2O.


הצלחתי לזהות מרכיב אחד משותף ועיקרי לכל המוצרים: ריח. או ליתר דיוק – חוסר ריח. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, מאוד נייטרלים: אין בתוכם תוספי ריח להעשרה, הם היפו-אלרגניים ומתאימים גם לבעלות עור רגיש במיוחד. אף על פי שברוב המקרים אנחנו נמשכות למוצרים "ריחניים", ככל שאני מתבגרת אני מבינה שדווקא אלה נטולי הריח מתאימים לי יותר.
המוצרים של ביודרמה מומלצים על ידי רופאי עור בצרפת ומשווקים בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי הגלובוס.


קרם הלחות Sensitio rich Soothing Cream זכה למקום של כבוד בארון הקרמים שלי. הוא הגיע אליי בדיוק כשסיימתי אחד אחר של חברה אחרת ולפני שרצתי לקנות חדש - נתתי לו צ'אנס. הצ'אנס הפך להרגל ואני משתמשת בו בוקר וערב, לפני המייקאפ ולפני מקדם ההגנה. הוא נספג בצ'יק צ'אק ומלחח את העור בדיוק ברמה הרצויה. מחירו 181 שקלים ל-40 מ"ל.


אחרי מריחת קרם הלחות אני ממתינה כ-2 דקות ועוברת לשלב הבא: קרם הגנה מהשמש Photoderm Spot 50+ SPF שמעניק הגנה גבוהה במיוחד מפני קרני UVA ומכיל את הפטנטCellular Bioprotection. אני מורחת אותו גם על עור הפנים וגם על הגוף והוא עובד נהדר - אחרי חצי יום מחוץ לבית וחשיפה גבוהה לשמש בשעות החמות, לא העור ולא הגוף מתאדמים או שורפים כמו שבד"כ קורה לי אחרי שעות בשמש.
קרם ההגנה נון קומודוגני ומסייע במאבק להזדקנות מוקדמת של העור, כך שהרווחתי עוד בונוס על הדרך. מחירו 146 שקלים ל-30 מ"ל.


אחרונים חביבים הם שני מסירי האיפור הנהדרים האלה לעור שמן או מעורב (הבקבוק הכחול) ולעור רגיש (הבקבוק האדום) מסדרת Sensibio H2O. מסתבר שהצרפתיות כבר מזמן גילו אותם והם זכו במקום הראשון בקטגוריית ניקוי עור הפנים.
אין תחושת יובש בעור אחרי הניקוי והניקיון העמוק מורגש מאוד בתום השימוש וגם הוא מכיל פטנט בלעדי של ביודמרה שנקרא Fluidactive. עכשיו הם במבצע ועולים רק 69 שקלים (עד סוף החודש בניו-פארם בלבד) ו-30% הנחה תוכלו לקבל גם על מגוון המוצרים האחרים.

על כל הפטנטים שהזכרתי כאן תוכלו לקרוא באתר הרשמי שלהם ממש כאן: BIODERMA.
ואת כל המוצרים שהזכרתי כאן ואחרים כמובן, תוכלו להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

כמעט סוף שבוע נעים לכולם!
שרונה.

יום רביעי, 15 במאי 2013

מתאבזרת + הזוכה בהגרלה

אקססוריז מאז ומתמיד היו חבריי הטובים. על שלל גווניהם, צורותיהם וסגנונם - אני אוהבת לענוד תכשיטים ולהתאבזר בתיקים, צעיפים וכל מה שבא ליד. 
ברשת Accessorize London השיקו את קולקציית האביב-קיץ החדשה שלהם, שעוצבה בהשראת מוטיבים אוריינטליים, רטרו ואורבניזם. הפרזנטורית החדשה של הרשת, קייט אפטון, היא בגדר חידוש מרענן, מוכיחה לנו שבשביל להיות פרזנטורית מובילה לא בהכרח צריך מידות קטנות ואנורקטיות.          
מה שאני אוהבת ברשת זה את המבחר הגדול והפתרונות הזולים יחסית לשדרוג ההופעה בין רגע. בקופסת התכשיטים שלי תמצאו לא מעט פריטים שלהם וזה מבחינתי כבר אומר הכל.
בל נשכח גם את קולקציית החוף הנהדרת, בה אפשר למצוא את כל הדרוש בשביל בילוי מהנה ואופנתי בים: בגדי ים מדליקים, כפכפים מעוטרים, משקפי שמש, כובעים ושמלות ים.
אני שמתי עין על כובעי הקש המיוחד ועל השרשראות הצבעוניות שיגיעו בקרוב אל ארון הבגדים שלי.

ולסיום, שני טיפים ממני:
  • מסתבר שסניף הדגל של הרשת שוכן בקניון רמת אביב ובו תמצאו פריטים מיוחדים יותר ושונים מאלה שבשאר חנויות הרשת.
  • מחלקת ההלבשה התחתונה של הרשת מאוד מומלצת! התחתונים לא רק יפים, אלא גם מאוד נוחים ויש עליהם עכשיו מבצעי 1+1.


טווחי מחירים לנשים לדוגמא:
בגדי ים – 99-219 ₪
תיקים – 199-299 ₪
סנדלים – 199-249 ₪
הלבשה תחתונה – 29-50 ₪
צעיפי קיץ – 99-179 ₪

חוב קטן שלי לקוראות הבלוג שהשתתפו בהגרלה של Panda Design - יש לנו מנצחת!

שרון לויט היקרה, ברכות! 

את הזוכה בטבעת פנינה מתנת Panda Design ואת מתבקשת ליצור עימי קשר דרך המייל: photofashionpassion@gmail.com לצורך קבלת הפרס.

חג שבועות שמח לכולם,
שרונה.

יום שבת, 11 במאי 2013

1 בכל 10 שניות

כשאיב סאן לורן חגגו 20 שנים לטוש אקלה המפורסם שלהם – הייתי שם. כלומר, קפצתי לדיוטי פרי ורכשתי את הטוש המפורסם במהדורה המוגבלת. מסתבר שגם אני הוספתי עצמי לסטטיסטיקה של אחת שקונה בכל 10 שניות את הטוש המפורסם בעולם.
מודה ומתוודה – אני מכורה למוצר הזה כבר המון שנים ולמרות שניסיתי תחליפים שונים, הגעתי למסקנה שיש רק אחד כמוהו בעולם.

יוקרתיים לפחות כמו מגדלי YOO

השנה 2013 ואיב סאן לורן השיקו את הטוש אקלה החדש שלהם, גם הוא במהדורה לאספנים והפעם הוא "הולבש" בשמלת הערב של איב סאן לורן מקולקציית Edition Soir משנות ה-60', אותה שמלה המכוסה כולה אבני קריסטל נוצצות.
כ – 200 לחיצות של עונג על הטוש המפורסם ועוד לפני הלחיצה ה-200 אני דואגת שיהיה לי טוש חדש מבעוד מועד. אין מצב שאני נתקעת בלעדיו והוא מוצר בסיס שהולך איתי לכל מקום בתיק האיפור.
שתדעו לכם שהעיגולים השחורים שלי מתחת לעיניים מעולם לא נראו טוב יותר.
הוא אמנם משמש יותר ל"הארה" ופחות להסתרה, אבל הבנתי שזה המוצר שמבליט לטובה את העיניים שלי יותר מכל מוצר אחר.
לויד סימונס, אומן האיפור של איב סאן לורן המליץ על הטוש גם כפריימר לצללית עיניים עבור איפור מודגש יותר ומאז שקראתי זאת, החלטתי לאמץ את השיטה. פייר? אהבתי.
את הטוש אקלה מהמהדורות המוגבלות אני שומרת. הם כל כך יפים שתסכימו איתי שחבל לזרוק אותם. יום אחד עוד אעשה איתם משהו... (חשבתי על למסגר כמה מהם ולתלות בחדר האמבטיה). רעיונות נוספים אגב, יתקבלו בשמחה.

מוצרי איפור מוזהבים משדרים יוקרה וזוהר יותר מכל צבע אחר

הטוש החדש מוצע בגוון 2 ומחירו 240 שקלים בנקודות המכירה השונות בארץ של איב סאן לורן כאשר בדיוטי פרי הוא עלה לי 46$ לפני מספר חודשים.

אל תשכחו להירשם להגרלה בבלוג שתסתיים בעוד מספר ימים. אם עדיין לא נרשמתם, זה ממש הזמן!

שבוע טוב לכולם,
אני יוצאת לראות את הסרט NO בקולנוע לב ואני מקווה שהוא יהיה נהדר כמו ההמלצות שקראתי עליו.
נשיקות
שרונה.