יום ראשון, 30 ביוני 2013

קולקצית הפרלין של הגר סתת

אני זוכרת את הפעם הראשונה שבה נפגשתי עם תכשיט של הגר סתת. היו אלה זוג עגילים יפיפיים ומוזהבים אותם ענדה חברה טובה שלי. "מאיפה העגילים שלך?" שאלתי אותה, והיא ענתה לי בחיוך "הגר סתת". מאז אותו יום הייתי עוקבת באדיקות אחר חלון הראווה של סתת, בחנות העודפים ברחוב לבונטין 13 בתל אביב, לא רחוק מהדירה הקודמת שלי. הייתי יכולה לעמוד ולבהות בפנים החנות דקות ארוכות, ותמיד תהיתי לעצמי: "מניין כל הרעיונות המקוריים הללו?". התכשיטים של הגר תמיד עוררו בי הערצה והשראה והנני כאן כדי לספר לכם על הקולקציה החדשה שלה.


לפני מספר שבועות הוזמנתי לסטודיו של סתת, כדי לצפות מקרוב בקולקציה החדשה: "פרלין", המציעה קשת רחבה של תכשיטים בעיצובה. הקולקציה כוללת שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים. החומרים מהם עשויים התכשיטים הם גולדפילד ומתכות שונות ויש גם שילובים של עור בחלק מהם.
הבחירה בגולדפילד מגיעה מתוך הרצון לתת מענה גם לנשים שרגישות לחומרים מסוימים (ואני מכירה לא מעט כאלה) ככה שמעתה גם הן יוכלו לענוד תכשיט אופנתי ולא להתחיל להתגרד אחרי שנייה.


הגר סתת פתחה לאחרונה חנות משותפת יחד עם חברתה הטובה ענבר יוסיפון, מי שעומדת מאחורי מותג הנעליים האיכותי "שומייקר". החנות ממוקמת בקניון "רננים" ברעננה, בקומת האופנה ואני מתכננת בה ביקור בקרוב מאוד (אם מישהי רוצה להצטרך אליי...).
עוד חנויות של הגר תוכלו למצוא במתחם התחנה וברחוב בזל בתל אביב ובחיפה.
המחירים נעים סביב 190-280 ₪ לשרשרת, 160-210 ₪ לעגילים, ו - 180-210 ₪ לצמיד.
במהלך החודש הקרוב תוכלו להנות מהנחות סוף עונה של בין 15%-40% על מגוון פריטים ובנוסף 7% הנחה לחברות המועדון.

הטבעת של הגר עליה אני זוממת כבר זמן מה...

ווידוי לסיום,
הצמיד שהגר הכינה לנו במתנה נענד כבר ביום שאחרי והתגובות שקיבלתי עליו היו בילתי ניתנות לתיאור. הייתה התלהבות גדולה סביבו ואינספור המחמאות שקיבלתי רק חיזקו אותי בכך שלא רק אני חושבת שסתת היא אחת התכשיטניות המוכשרות בארץ.

מתוך האינסטגרם שלי, לכל מי שעדיין לא עוקב אחרי!

והיום התחלתי רשמית את החופש הגדול שלי, אז בכלל כיף לי!
נשיקות לכולם,
שרונה.

יום רביעי, 26 ביוני 2013

ביוטי סיטי פריז 2013

צלילי השאנסונים עוד מהדהדים במוחי, זכרונות מליל אמש מאירוע הפתיחה של הביוטי סיטי פריז מבית סופר פארם. זה היה ערב צרפתי בכל קנה מידה, החל מהתפאורה המדהימה, וכלה בדוכנים המושקעים שמכרו גם מרכולת צרפתית, הופעה של מרינה מקסימיליאן בלומין בליווי סימפונט רעננה והדובדבן שבקצפת - ג'ולייט בינוש זוכת האוסקר שבאה לפתוח את האירוע ולשאת דברי ברכה.
את פני הנכנסים קידם שער הניצחון, מונומנט פריזאי מובהק (אחרי מגדל אייפל כמובן) ולמרגלותיו ישבה להקה מתוקה וניגנה שירים אהובים ומוכרים בסגנון צרפתי.



מיד אחרי שנכנסתי פניתי לדוכן המושקע של קלרינס שניצב ממש מול בניין האופרה הפריזאי ושם ערכו לנו אירוע בלוגרים קצר יחסית, שאליו הביאו במיוחד את אריק אנטוניוטי - מנהל ההדרכה הראשי של חברת קלרינס. אנטוניוטי נתן הדגמת איפור על מתנדבת מהקהל וחילק מספר טיפים חשובים לגבי איפור. על הדרך גם זכיתי ממנו למחמאה על כך שהאיפור שלי נראה מצויין ושאני לבושה מאוד אופנתי (כיף לי!).



הטיפ הראשון שקיבלנו ממנו הוא שאת המייקאפ שבו אנו משתמשים כדאי ואף רצוי לערבב עם טיפה אחת קטנה של הסרום החדש של קלרינס - דאבל סרום. השילוב בין השניים יוצר מראה מאוד זוהר ועם זאת מאוד טבעי ונותן תחושה של "הרמה" של הפנים.

מייקאפ של קלרינס עם קמצוץ מהדאבל סרום החדש שלהם

עוד הוא הראה שאחרי שהוא מדגיש תפוחי הלחיים עם ברונזר, הוא נוהג להשתמש בסומק ורדרד בנקודות קטנות מעל עצם הלחי (ממש בסמוך לעין). הפעולה הזאת נותנת מראה פרשי ומאוד עדכני. 
זה השלל שיצאתי איתו מהדוכן של קלרינס, ועליו תקבלו פירוט נרחב בקרוב:

 מימין לשמאל: שפתון, קרם לחות, קרם BB, צללית, טוש אקלה ועוד 2 נספחים בדמות דוגמיות של בשמים (מעולים!) מבית סברובסקי

כל אלה הגיעו בתוך תיק האיפור שבתמונה למעלה ויחד איתו הונחו בתיק המגניב הזה שהולך לשמש אותי יופי יופי בקיץ הקרוב כתיק החוף המושלם:



בסיום ההדרכה בקלרינס המשכתי לשיטוט קצר ב"פריז". הדרכים הובילו אותי אל רובע מונמרטר הידוע כרובע האומנים ונודע בעיקר בשל ציירי הקריקטורה והפורטרטים שפזורים בו בכל עבר. 



הציירת שבתמונה למעלה היא גם זו שבחרתי שתייצר את הקריקטורה שלי, וזה מה שיצא (אתם תחליטו אם דומה או לא):

ציורי הקריקטורה ניתנים בחינם לכל המגיעים לאירוע הביוטי סיטי

לאחר מכן, המשכתי לדוכן של AHAVA, המותג הידוע של מוצרי ים המלח. קיבלתי מהם במתנה קופסא קטנה ובתוכה תיק איפור ובתוכו ג'ל רחצה מינרלי (100 מ"ל), תחליב גוף מינרלי (100 מ"ל), תחליב ניקוי וטונר (30 מ"ל) וקרם לחות עשיר ליום (15 מ"ל). הקופסא הזאת נמכרת בביוטי סיטי במחיר של 50 שקלים והיא תהיה לי מעולה כקיט לנסיעה הקרובה שלי לחו"ל.
הריחות בדוכן היפנטו אותי והסתקרנתי לנסות מוצרים נוספים שלהם שכן הם עברו לאחרונה מיתוג מחדש ומנסיון העבר שלי איתם, אני זוכרת לטובה את כל המוצרים שלהם. בסופו של דבר, רכשתי עבור מתנה קיט נוסף ב 95 שקלים ובתוכו תחליב גוף קטיפתי לוטוס וערמונים (85 מ"ל), קרם לחות עשיר (50 מ"ל) ומסכת בוץ מינרלי (25 מ"ל) ועבורי רכשתי מלח נוזלי שמגיע בשפופרת גדולה של 200 מ"ל והוא למעשה מעין נוזל-ג'ל מועשר בתמצית מינרלים מים המלח שנועד לחדש את העור ולסייע לגוף להשיב לעצמו את הלחות הטבעית. אפשר להשתמש בו על כל הגוף למעט הפנים (!) והוא גם יכול לשמש כמי מלח להעשרת מי האמבט (במקום גבישי מלח). מחירו המקורי הוא 100 שקלים אבל בביוטי סיטי יש על כל המוצרים של AHAVA כ - 30% הנחה ככה שבסופו של דבר המוצר עלה 72 שקלים. 
ואם כל זה לא מספיק, על כל רכישה בדוכן שלהם מקבלים במתנה קופסא קטנה ובתוכה 2 שפופרות של 20 ו 25 מ"ל, האחת היא מסכת לחות עשירה והשניה היא מסכת בוץ מינרלי שאני כבר משתוקקת לנסות!

השלל הגדול והמפנק!

ועוד קצת תמונות אוירה מכל המתחם המשגע הזה לפני שאני מגיעה לחלק ה"תרבותי" יותר של הערב:


אחרי הסיבובים במתחם (שיכולים להמשך שעות אז תבואו עם נעליים נוחות), התיישבתי כמו ילדה טובה וחיכיתי לתחילתו של הערב האומנותי. 


מרינה מקסימילאן קרני והסימפונית רעננה פצחו כאמור בשאנסונים מוכרים ואהובים:


לאחר מכן עלו לברך ליאון קופלר בעל השליטה בסופר פארם, ליאור רייטבלט יו"ר סופר פארם והכוכבת הפריזאית זוכת האוסקר ג'ולייט בינוש:


ולקינוח קיבלנו תצוגת אופנה מבית שנקר העונה לשם: "ממארי אנטואנט להוט קוטור והומאז' לשמלה השחורה" שאת הדגמים דיגמנו דוגמניות וסלבריטאיות ישראליות כמו: ליאל דניר, יעל רייך, מיכל ינאי, ענת וקסמן, גלית גיאת ועוד. 


עוד המלצות לגבי דוכנים שווים שכדאי לשים לב אליהם אם אתם הולכים היום,מחר או ביום שישי לביוטי סיטי פריז:
  • הדוכן של מייבלין וגרניה מציע שקית הפתעות על כל רכישה של המוצרים שלהם. יש הנחות ומבצעים כמו 1+1 על כל הסבונים של גרנייה ושקית ההפתעה בקניה מעל 100 שקלים מכילה קרם ידיים של גרנייה בגודל מלא.
  • בדוכן של קוטקס קיים מבצע של 1+1 על כל המוצרים ככה ש - 2 חבילות תחתוניות למשל, יעלו רק 26 שקלים ובנוסף על כל קניה (כן, גם ב 26 שקלים!) תקבלו קופסא יפה ובתוכה שלישיית לקים בצבעים קיציים.
  • גם הדוכן של אולוויז מציע תחתוני תחרה בקופסת מתכת מהודרת על כל קנייה של שלישיית מוצרים.
  • בדוכן של קולגייט יש פעילות נחמדה שבה מציעים לכם להתאבזר בכל מיני אקססוריז מדליקים, להתאפר ולהצטלם לשער של מגזין בחיוך גדול. 
האמת היא שהיד עוד נטויה ויש עוד פעילויות רבות וכייפיות שתוכלו להנות מהם במתחם כמו הרצאות והדגמות איפור, סטיילינג אישי, דוכני מזון ושתייה בסגנון בית קפה צרפתי ועוד ועוד.
כל שעליכם לעשות הוא להגיע למתחם בביתן מספר 1 בגני התערוכה, לשלם 30 שקלים בכניסה ולהנות מחוויה בסגנון פריזאי עם הרבה FUN, סטייל וטיפוח.

נשיקות,
שרונה.

יום חמישי, 20 ביוני 2013

הקיץ שלי עם GAP

שבועיים וקצת אחורה. אני מגיעה לסניף GAP בעזריאלי יחד עם עוד מספר בלוגריות, ומודדת איזה חצי מהקולקציה. המטרה: יצירת שני אאוטפיטים מלאים מכף רגל ועד ראש, בהשראה קיצית ובאופי אישי.
המלאכה הפשוטה כביכול הפכה מהר מאוד למורכבת למדי. הקולקציה עשירה ומלאה בצבע, גזרות ובדים ובאופן כללי הייתי שמחה לאמץ את הכל. מדדתי ומדדתי ובסוף נבחרו הפריטים שתכף תראו כאן בהמשך.

מספר ימים לאחר מכן, התייצבנו כל הבלוגריות בסטודיו גברא לבוקר של נשנושים, חיבוקים וצילומים. אה, וכמובן גם הרבה GAP.


הבגדים שבחרנו היו מונחים על סטנד, עם שם הבלוגרית ליד כל אחד מהסטים. גם הנעליים הונחו במסודר על השולחן וחיכו שרק נגיע לאסוף אותן.


אחרי מעט מקיאז' וסידור שיער למי שחפצה בכך, התייצבנו כל אחת בתורה (וגם קצת נדחפנו אחת לשנייה) על אחד משלושה סטים של צילום, קיציים וצבעוניים בדיוק כמו שאני אוהבת.


קשה להשתחרר מול המצלמה, בשלב מסוים שרירי הלחיים מתחילים ממש לרעוד מרוב החיוכים המאולצים. אז עושים כמה תרגילי שחרור (קצת כמו אלה שאני עושה לתלמידי פיתוח קול שלי) ואז משחקים אותה בצחוק אמיתי ומתגלגל. זה הרגע הנכון להקליק על המצלמה ולהנציח את אותן שניות משמחות על אמת.

 
שמלה, וסט ותיק: GAP, כובע: Myma, נעליים: Nine West, שרשרת: אבגד
עם סיון פניני מהבלוג: My Urban Runway

 וזה כבר האאוטפיט השני:

שמלה, ג'קט ונעליים: GAP, כובע: GOLBARY, תיק: Carolina Herrera, משקפי שמש: Vogue 


ותמונות סיום כיפיות עם כל הבנות שאני מאוד אוהבת:

מימין לשמאל: יאנה, תמר, קטיה, סיון, אנוכי, ספי ומיראל

בסיום היום הכיפי הזה קיבלנו במתנה לפי בחירה שלושה פריטים מהקולקציה. מה שחזר איתי הביתה בחיוך רחב הם השמלה הלבנה והחגיגית, וסט הג'ינס שמעניק לי מראה מחוספס וקשוח כמו שאני אוהבת לפעמים ונעלי העור בצבע כחול כהה שהן נוחות בטירוף ובעלות גזרה קלאסית ומאוד שיקיות בעיני.
הבחירה לא הייתה קלה. אחרי התייעצות ולבטים עם הבנות על הסט הוחלט על הפריטים המנצחים, אם כי יש לי הרגשה שעוד אחזור ל-GAP בקרוב כדי לרכוש את השמלה הצהובה (וכבר דובר בפוסטים הקודמים על האובססיה הצהובה שלי).

אני חייבת לציין שמדובר באחד מאירועי הבלוגרים הכי מושקעים והכי איכותיים שהייתי בהם במהלך כל שלוש וחצי שנותיי כבלוגרית. היחס שקיבלנו היה מעל ומעבר וחשוב מכל, התוצאות מדברות בעד עצמן – רואים עד כמה נהנינו ביחד וכל אחת לחוד, על סט הצילום.

אז תודה לצוות GAP היקר, ולצלמים המקסימים מסטודיו גברא.
נשיקות
שרונה.

יום רביעי, 19 ביוני 2013

טוטאל לוק

עוד שניה כבר יולי וזה אומר שהחופש הגדול בפתח. השביזות מתחילה לצוץ, קשה לקום בבוקר ובבקרים הקצרים שלי בבית, אני צריכה להתארגן בזריזות וביעילות ולבצע גם את מלאכת האיפור שלי במהרה.
אם עד לא מזמן הייתי משתמשת בטריפל של סבוקלם כמוצר שעושה הכל פחות או יותר, לאחרונה קיבלתי להתנסות את ה-BB החדש של וישי מהסדרה: IDEALIA (165 ₪ ל-40 מ"ל, מחיר השקה עד סוף חודש יולי).
בימים "עצלניים" הוא מתפקד כקרם לחות, מקדם הגנה (25SPF) ומייקאפ גם יחד. הוא מאוד קליל והריח שלו מטריף לי את כל החושים. בכלל, למוצרים של וישי יש ריח מאוד ספציפי ומיוחד שאני באופן אישי מאוד אוהבת. בימים שבא לי קצת יותר להשקיע, הוא מתפקד כפריימר ומעליו אני מורחת את המייקאפ החדש של לנקום.


אז בואו נדבר קצת על המייקאפ החדש והמושלם של לנקום Teint Visionnaire. לא זוכרת מתי לאחרונה התלהבתי כל כך ממייקאפ (להוציא את הפוסט הזה, וגם אז מדובר במוצר של החברה האהובה עליי).
נתחיל מבקבוק הזכוכית השמנמן והיפה, שיש לו קצת משקל מצד אחד, אבל הוא בעצם גם קורקטור (מתקן) שבו אני משתמשת כקונסילר לכל דבר. אפשר להניח אותו גם על אזורים בעייתיים אחרים על הפנים. המייקאפ בעל מקדם הגנה (20SPF) ובשילוב עם ה-BB של וישי הכיסוי הוא לא פחות מ-100%. אין תחושת כובד או דביקות, גם בערבים לחים ודביקים והאיפור מחזיק מעמד יופי טופי. הוא מגיע ב-11 גוונים שונים ומחירו 300 שקלים, כולל הקורקטור.


מכאן אני ממשיכה לאיפור העיניים. אם זמני מוגבל זה מצטמצם לאחת מהפלטות החדשות של לנקום HYPNÔSE PALETTE ואם בא לי קצת יותר להשקיע אני משתמשת גם בעפרונות הצבעוניים של לוריאל, שנמרחים ונמשחים נפלא וקל מאוד לטשטש אותם כי הם מאוד רכים.  


הפלטות של לנקום שבתמונה הן רק 2 מתוך 12 פלטות יפיפיות בעלות חמישה גוונים בכל אחת מהן. הטריק הוא ביצירת מראה עיניים מעושן בקלי קלות. תוכלו למצוא ביוטיוב (כמו למשל כאן) סרטונים קצרים שמדגימים את פעולת השימוש הזריזה בפלטה ובשלל גווניה כשהתוצאה הסופית נראית מושקעת וסופר מקצועית.
צריך לנסות מספר פעמים כדי להצליח להגיע לתוצאות טובות, אבל אחרי שהיד מתרגלת, הכל הרבה יותר פשוט. מחיר כל פלטה – 350 שקלים ומיותר לציין שכל אחת כזאת יכולה להחזיק המווווון זמן.


עוד פלטות חדשות הן אלה של לוריאל ובהן ארבעה גוונים כאשר מחיר כל פלטה עומד על 119 שקלים. הפלטות אמנם לא מגיעות עם הוראות הפעלה מדויקות כמו אלה של לנקום, אבל הן מצוינות בפני עצמן. אני מאוד אוהבת את הצלליות של לוריאל כי הן נמרחות נהדר ועמידות לשעות ארוכות.
לקו הסיום של איפור העיניים אני מוסיפה קצת מהמסקרה Volume Milion Lashes, גם היא של לוריאל או אם בא לי ממש להשתעשע - מסקרה בגוון כחול מהסדרה של Hypnose Drama ללנקום.


לקינוח המראה המושקע אני מוסיפה נגיעות קלילות ועדינות של גלוס מהסדרה המטאלית מבית GA-DE בגוון מספר 20 שנקרא Ballet Sparkle. הוא בעל פיגמנט יפייפה (תכף תראו זאת בתמונה) ואין איתו תחושה של יובש או גבשושיות על השפתיים. המוצר נטול פרבנים ומחירו 110 שקלים.


 ואיך האיפור שלכן על הבוקר?
מה זה "מושקע" אצלכן ומה זה "חפיף ומהיר"?

נשיקות,
שרונה.