יום שלישי, 30 ביולי 2013

H&M AUTUMN COLLECTION 2013

הבוקר הוצגה הקולקציה החדשה של H&M בגלרית מאירהוף בתל אביב וכמובן שהמצלמה ואני לא יכולנו לפספס אירוע שכזה!
ככל הנראה, מדובר באחת מהקולקציות היותר יפות של המותג שיצא לי לראות, כזו שמכוונת ל"הוט קוטור" ופחות לבייסיק. ב H&M הגדירו אותה כ"דרמה מודרנית" ונראה לי שאין מילים אחרות טובות יותר כדי לתאר אותה מאשר הצמד הנ"ל. 
הצבעים לחלוטין מבשרים על בוא הסתיו עם פריטים בגוונים פונקציונליים כמו שחור ואפור, חאקי, אופוויט, מטאלי ואדום.
את הפריטים תוכלו לרכוש בארץ החל מה - 9 לספטמבר ככה שיש עוד קצת זמן להחליט מה רוצים ומה משאירים בחנות. לפי מה שאני ראיתי, סיכוי סביר שהקולקציה תיחטף במהירות הבזק ככה שאם חשקה נפשכם בפיס אחד או שניים, כדי שתסמנו לכם ביומנים שהדלתות יפתחו בשעה 9:30 בדיוק בקניון עזריאלי בתל אביב.



גם הגברים יהנו העונה יתר על המידה מהרבה פריטים קלאסיים נוטפי שיק ומתוספת של 21 פריטי לבוש ואביזרים מיוחדים מקולקצית קפסולה שנקראת "הארכיון של מוריץ". הקולקציה עשויה כולה על טהרת בדי איכות ואריגים מיוחדים שיוצרו בשיטות מסורתיות לשמירה על האותנטיות.


 

ואחרונים חביבים הם הילדים שתמיד מקבלים בסופו של דבר את הקולקציה הכי שווה ב H&M :)



הקולקציה כאמור, תנחת בחנויות ב- 9 לספטמבר בשעה 9:30 בסניף H&M בקניון עזריאלי בתל אביב.

יום מהמם ומלא קוטור לכולם!
שרונה.

יום שני, 29 ביולי 2013

יוצאת מהקופסא

אני אוהבת קופסאות, לא משנה אם מדובר בקופסאות אוכל ריקות מפלסטיק, קופסאות פח או כאלה יפות מקרטון. גם מוצרים שבאים בקופסא תמיד מצליחים לרגש אותי יותר מאלה שסתם מונחים בשקית.
חודש יולי היה בסימן קופסאות ואריזות עם הפתעה אחת נחמדה שתכף תראו גם אתם!

את חג האהבה היהודי פספסתי השנה שכן לא הייתי בארץ, אבל המתנה שחיכתה לי ליד הדלת כשחזרתי ארצה מאוד שמחה אותי. מדובר בקופסא מרובעת מבית רשת Body Shop הישראלית ובתוכה מארז מקסים לרגל החג שכולל סבון פילינג לגוף עם לבבות אדומים זעירים בתוכו ותחליב גוף שגם הוא מכיל את אותם הלבבות. גם הסבון וגם הפילינג מועשרים בויטמין E ובשלל שמנים מזינים לעור כמו שמן זית, שמן ארגן, שמן חוחובה ועוד. הריח מעט פירותי אבל עדין יחסית והלבבות החינניים נמסים לתוך העור ומשאירים אותו רך ונעים.
מחיר המארז – 50 שקלים ברשת חנויות Body Shop ברחבי הארץ.


הקופסא שהגיעה כמה ימים אחריה גם כי היא קשורה לחגיגות, אבל כאלה מסוג אחר.
הקיט של AHAVA שהגיע אלי מציין את חגיגות ה 25 לחברה בעלת מוצרי האיכות מים המלח.
תמיד כשאני נוסעת לבקר חברים/משפחה בחו"ל אני קונה מארז אחד מבין שלל המארזים המוצעים, ומעניקה במתנה למארחים שלי. כך אגב, גם עשיתי הפעם בנסיעה לארה"ב. החו"לניקים מכירים את המוצרים ותמיד מברכים אותי על המתנה השווה.
בכל אופן, המארז החגיגי מכיל בתוכו תמצית לילה Extreme Night Treatment (שגם זכה בתחרות ביוטי נחשבת בנדמרק בקטגורית המוצר הפופולרי לשנת 2013), קרם יום 15 מ"ל ומסיכה לפנים 15 מ"ל שאחת כמוה כבר נמצאת מספר חודשים על מדף התמרוקים שלי ומטפטפת את טיפותיה האחרונות.
התמצית אגב, תהיה מעולה ושימושית עבורי בעוד מספר חודשים כשמזג האוויר יתחיל להתקרר והעור יראה סימניו. מספיקות 2 טיפות בלבד למריחה על כל עור הפנים בכל לילה כדי לקבל מראה מוצק יותר וגמיש לעור הפנים.
המארז שלי הוא היקר מבין שלל המארזים לרגל החגיגות (259 שקלים), אבל תוכלו למצוא עוד 3 מארזים אחרים ברמות מחיר נמוכות יותר (99-119 שקלים) עם מוצרים אחרים וטובים לא פחות!
את המוצרים של AHAVA ניתן למצוא בחנויות הדגל של החברה, בסופר פארם ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


הקופסא הבאה שאתם מכירים כבר היטב היא זו:


אבל הפעם אפתיע אתכם עם התוכן שלה. לא לא, לא תראו כאן את הקופסא הורודה הקלאסית אלא דווקא תיק רחצה ורוד ובתוכו מונחים כל המוצרים! אין ספק שהחידוש הזה מאוד הפתיע ומאוד שימח אותי שכן אין יותר כיף מגיוונים למיניהם.


גלוסיבוקס יולי והתיק שלי מכיל 6 מוצרים, רק אחד מהם בגודל מלא (מסיר איפור לעיניים של גרנייה – 150 מ"ל ב- 56 שקלים), ועוד 5 מוצרים שונים מוקטנים וחביבים – סרום אדוונס ג'ניפיק של לנקום, קפסולות ויטמינים לפנים של Beyond (45 קפסולות ב- 905 שקלים), מיני לק של OPI בגוון אדום אלמוג (15 מ"ל ב- 59 שקלים), קרם עיניים ממצק של חברת Ananda Bio Cosmetic (30 מ"ל ב- 285 שקלים) וקרם יום אייג' פרפקט רנסנס סלולר של לוריאל פריז (50 מ"ל ב- 272 שקלים).


מסיר האיפור של גרניה מצוין ויש לי כבר ניסיון קודם איתו ככה ששמחתי לקבל אותו. את הקפסולות לפנים, הקרם של לוריאל והסרום של לנקום העברתי לאמא שלי שכן היא תהיה נסיינית מעולה למוצרים ועור הפנים הבוגר יחסית שלה, יעדיף את המוצרים האלה על פני עורי הצעיר. הצבע של הלק של OPI מקסים מקסים מקסים וקלע בול מבחינת הגוונים שאני אוהבת וקרם העיניים של Ananda נוסה רק פעם אחת והרגיש לי טיפה כבד לעונה זו ככה שאני מעבירה אותו בכיף לעונת הסתיו/חורף שם הוא יקבל יחס אחר ונכון יותר.
מנוי לגלוסיבוקס אפשר להזמין דרך האתר שלהם: GLOSSYBOX

הקופסא האחרונה היא קופסת מתנה שתקבלו מתנת שסטוביץ' קוסמטיקה אם תקנו ממוצרי הבישום שלה בסכום של למעלה מ 399 שקלים. זה קל להגיע לסכום שכן מגוון המותגים הוא נרחב. אם תהיתם מי הן החברות המשתתפות במבצע, אז הנה: גרלן, סיסלי פריז, מארק ג'ייקובס, קלווין קליין, בולגרי, ברברי, ג'ימי צ'ו, לוליטה למפיקה, לנוואן, בושרון, מון בלאן ועוד ועוד.
המבצע יכנס לתוקף רק מה- 15 לאוגוסט (ועד ה 6 לספטמבר) אבל עד אז אני אספר לכם מה יש בתוכה כי זה ממש שווה!
2 מוצרי רבלון בגודל מלא, דוגמיות מוקטנות של מותגי הבית הבינלאומיים ושובר בשווי 50 שקלים למימוש בחודש אוקטובר ברשתות הפארמים.
כך נראית הקופסא ואני כל כך שמחתי לקבל אותה!


עוד קופסאות ששכחתי מהן?
ספרו לי למטה בכפתור התגובות.
ערב נהדר!
שרונה

יום ראשון, 28 ביולי 2013

10 דברים שאני לא יכולה בלעדיהם בקיץ

  1. מקדם הגנה 50SPF – יש יותר מידי טובים בשוק ואני אוהבת "לטעום" מכולם. בקיץ הנוכחי נצמדתי בעיקר לאלה של לה רוש פוזה ושל חוה זינגבוים. אני מחסלת ערימות של בקבוקים בכל קיץ, ולא רק כי אני מכורה, אלא גם כי אני לא רוצה לחטוף מחלות עור נוראיות כשאהיה גדולה.
  2. משקפי שמש – יש לי עשרות זוגות, ולמרות שאני אוהבת לחלק לאנשים אהובים, אני עדיין מוצאת את עצמי עם כמויות של זוגות משקפי שמש. יש לי אחד בכל תיק + אחד באוטו ועוד כמה בארון. מה שלא יהיה, אין מצב שתתפסו אותי בלי משקפי שמש בקיץ (וגם בחורף, למען האמת).
  3. קרם ידיים של ל'אוקסיטן – לא משנה לי באיזה ריח, העיקר שיהיה של המותג הזה שאני מכורה אליו כבר שנים רבות. הטיובות של ה 30 מ"ל מעולות כי הן לא תופסות הרבה מקום בתיק ולא מכבידות עליו.
  4. בקבוק מים מינרלים – אם אני לא שותה לפחות ליטר מים ביום (וגם זה לא ממש מספיק לפעמים...) אני מתחילה להרגיש את הכליות שלי, ותאמינו לי שזה מצב לא נעים. בקיץ אני משתדלת להגביר את הכמות כדי לא למצוא עצמי מיובשת.
  5. כובע – כפי שאתם שמים לב, חכמה בשמש זו אני. כובע רחב שוליים מונע מקרני השמש להגיע אל עור הפנים שלי ולגרום לו לנזקים בלתי הפכים בדמות כתמים למיניהם, נקודות חן (עאלק) ושאר כוליערות. אני אוהבת למצוא את הכובעים שלי ברשתות הקונפקציה ולאחרונה גם התחלתי לכתת רגלי אל עבר בני ברק, שם המחירים נמוכים בחצי ויש היצע נרחב יותר.
  6. לק אדום בציפורני הרגלים – זה כבר נהיה עניין של הרגל, לרוב אעדיף את אלה של ESSIE  או OPI אבל זה לא באמת חובה. העיקר שיהיה בגווני אדום-כתום ושיהיה על הרגליים.
  7. קרם לחות לעור שמן – לא מספיק שאני סובלת מעור שמן (מה שיתגלה בגילאים מאוחרים יותר כיתרון דווקא), בקיץ אני חייבת לאזן את השומניות עם קרם מתאים עוד יותר לעור הפנים. כאן אני אוהבת את הצהוב של קליניק, קלרינס או חוה זינגבוים. משתמשת בשלושתם לסירוגין.
  8. שמלות קיציות מתנפנפות – ארסנל השמלות שלי הלך והתרחב בעקבות הביקור האחרון בחו"ל. הרי למי יש כוח ללבוש מכנסיים בימי הקיץ החמים?! החביבות עליי הן אלה של נאוטיקה ושל ראלף לורן אבל לא רק.
  9. מזגן – ואין צורך להרחיב במילים.
  10. אייס מלון – אייס מלון טרי וקר הוא ארוחת הבוקר הקבועה שלי במשך כל ימות הקיץ. אני מכינה אותו בבלנדר בבית עם מעט מים, דבש, וג'ינג'ר/נענע והוא לחלוטין המרענן הרשמי שלי.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה?
טיזר ה 10 שלי, שכולל גם חולצה מדליקה, סט תמונות ורשימה שבקלות אוכל להמשיך, הוא הקדמה לאירוע הבא:
רשת המשביר לצרכן חוגגת 10 שנים למועדון Club365 והמסיבה הסגורה לחברי המועדון בלבד תמשך עד סוף החודש.
ומה במסיבה: הכל ב 10! לדוגמא, מוצרי חשמל ב 10 ₪ בקניה מעל 365 שקלים (מחליק שיער/מיקסר יד/מסחטת הדרים ועוד), פריטים ב 10 ₪ כמו דאודורנט ספיד סטיק, שמפו ומרכך דאב, גרבי נשים דלתא ועוד, מגוון מוצרים ב 10 תשלומים, כלי בית וטקסטיל ב 40% הנחה + 10% לחברי מועדון + 10% נוספים.

חוץ מהמבצעים וההנחות הסניפים הפכו למתחם אטרקציה של ממש, תוכלו למצוא בהם עמדות DJ, דוכני פופקורן ושערות סבתא ועוד מלא הפתעות ומתנות לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.
את רשימת הסניפים הקרובים לביתכם תוכלו למצוא כאן.

צאו ותחגגו!
נשיקות
שרונה.

יום ראשון, 7 ביולי 2013

הבאמפרס ואנחנו

יש לי הרבה זוגות כפכפים בארון, כבר הפסקתי לספור כמה ואף על פי שהם רבים, יש לי זוג אחד שאני אוהבת במיוחד ולא אפסיק לחרוש עליו עד שיקרע ואז אאלץ מכורח הנסיבות להתפנות לזוגות האחרים.
כזאת אני, מסתפקת במועט ולא באמת צריכה הרבה כפכפים. ואז קיבלתי את כפכפי ה Bumpers (באמפרס). זוג אחד לי וזוג אחד לבעלי. בחרתי אותם מבין הרבה מאוד דגמים וצבעים שמופיעים באתר החברה והמתנתי להגעתם הביתה.
עד שהם הגיעו, הספקתי ללמוד עליהם ולהתרשם מאוד מהאפקט החיובי שהם מעניקים לכף הרגל. עדי הראל (לא, אין קשר אלינו) שהיא פיזיותרפיסטית סיפרה באתר ש"הכפכפים בנויים מבליטות אשר גורמות ראשית לזרימת דם מוגברת בכפות הרגליים בחלק השטחי וגם העמוק יותר בכף הרגל, הדבר גורם לאפקט של ניקוי טבעי של גורמים דלקתיים ומכאובים אחרים על ידי זרם הדם המוגבר".

אז לקחנו אותם אישי ואני לסיבוב בחוץ: 


יצאנו לכמה סידורים וכרגיל אני נוהגת, והוא לצידי מתפנן לו...


אחרי זה בזמן שאני טיילתי עם האחיין שלי בחוץ, הוא ישב מול הטלויזיה ושמע מוסיקה...


וחסר היה שרק נשאר לישון איתן. אבל לא, זה כבר לא קרה.

ולהלן המסקנות שלנו מיום שלם עם הבאמפרס:
הוא: "מעניין... צריך להתרגל, הן מגניבות לאללה".
אני: ההתחלה קצת קשה, התחושה מוזרה וכף הרגל צריכה להתרגל. לא ברור האם הבליטות נעימות או כואבות. אבל כשמתחילים ללכת איתם ולא חושבים על מה יש לי מתחת לכפות הרגליים, זה מרדגיש קצת כמו להיות על מתקן בלונה פארק. בסוף היום כשהורדתי אותם התחושה הייתה כאילו הסירו ממני איבר, אולי כי כף הרגל כבר התרגלה. ואם לא הייתי מספיק ברורה, אני אהבתי!


קצת על המותג:
באמפרס הוא מותג שנולד מטיול של שני חבר'ה צעירים שטיילו בסרי לנקה ונתקלו בכפכפים בזמן הטיול. הם קנו לכל אחד זוג כפכפים ואחרי מספר ימים הבינו שהם רוצים להעלות אותם ארצה. אז הם המציאו שם, פנו למפעל (הירוק!) בסרי לנקה וכבר כמעט שנה שאפשר למצוא אותם בישראל ובארה"ב.

כשתלמידה שלי הגיעה אליי לביקור וראתה את הבאמפרס שלי זרוקות בסלון היא שאלה בפליאה "מאיפה יש לך באמפרס?!" אז באמת נפל לי האסימון שמדובר ב"דבר הבא" ושכרגיל, אני הראשונה להיות זו שתספר לכם על הדבר החם הבא בתחום האופנה וההנעלה.


ולסיום, 
תראו איזה מחזיק מפתחות מהמם קיבלתי!
על כל רכישה של זוג כפכפים (99 שקלים לאחד, 150 שקלים לשניים), מקבלים את המחזיק המקסים הזה שכבש גם הוא את ליבי.


עוד על באמפרס תוכלו לקרוא כאן, ויש להם גם עמוד פייסבוק פעיל שאפשר לפרגן בו בלייק.
המשך יום מעולה!
שרונה.

יום שבת, 6 ביולי 2013

חמישה פריטים מנצחים

אלה הם החמישייה הפותחת שלי לסוף השבוע הנוכחי:


 1. לק בצבע תכלת מבית סאלי הנסן – גוון מספר 672 Jaded
בקבוק גדול (14.7 מ"ל) שמכיל כמות יפה מהנוזל המהמם, המברשת בדיוק בגודל הנכון והסיבים מעט קשיחים מה שאפשר מריחה מאוד מדויקת ואחידה. שתי שכבות זו מעל זו וצבע הגלידה ישלוט גם על הציפורנים שלכן. 59.90 ₪ אבל לרוב תמצאו עליו הנחות כך שהוא יעלה לכם פחות.

2. תחליב Protect & Bronze מבית ניוואה עם מקדם הגנה 30SPF
התחליב מעניק הגנה ומראה שזוף טבעי והיתרון שלו הוא שמדובר בכלל במקדם הגנה שמעניק הגנה יעילה ושיזוף טבעי הנשאר לאורך זמן. הנ"ל מתאפשר בזכות נוסחה ייחודית המכילה תמצית צמחים המעודדת את היווצרות המלנין ובכך מסייעת למראה שזוף באופן טבעי.
99 ₪ ל 200 מ"ל ויש לכם הגנה מלאה.

3. לק שפתיים Apocalips Wow מבית רימל לונדון
השם כבר נשמע טוב "לק שפתיים", לי זה עושה קונוטציה למשהו שמתחשק ללקק אך לא לשם כך התכנסנו. המוצר החדש מכיל פיגמנט טהור של צבע עשיר עם הרבה ברק ועמידות על השפתיים.
המרקם שלו קטיפתי ומספיקה משיחה קלה במקלון הספוגית כדי לקבל מראה שפתיים חושני ועדכני.
גם הבקבוק יפה לא פחות מתוכנו והוא מעוצב כמעין אבן כהה משוננת בקצותיה כאשר בקצה השני הגוון חשוף לעיניי כל ככה שאפשר לראות גם את תוכן הבקבוק ואת הצבע המדויק של המוצר.
עכשיו במחיר השקה מעולה של 50 ₪, ממש שווה!

4. מדבקות לציפורניים מבית סאלי הנסן
המדבקות עשויות לק אמיתי והן מגיעות בשלל דוגמאות וצבעים. אני התנסיתי במדבקות הפרחוניות והתוצאה הייתה נפלאה. נכון שההתעסקות מעט מסורבלת מהרגיל (ממריחת לק פשוטה, יענו) אבל התוצאה שווה את זה שכן על הציפורן נוצר מעין ציור או טפט וזה מסוג הדברים שגם המניקוריסטית הטובה ביותר לא באמת תדע לעשות. מה שכן, היתרון שלהם על לק רגיל זה שכאן לא צריך לחכות לזמן ייבוש ושזה הרבה יותר עמיד מלק (רצוי להניח מעל טופ שקוף, הוא מגן ומאריך את חיי המדבקה). מחיר מארז של 16 מדבקות בגדלים שונים, פצירה קטנה ומקלון עץ לעיצוב הציפורן – 59 ₪.

את הדובדבן שבקצפת השארתי לסוף –

5. הבושם החדש Pink Friday מבית Nicki Minaj
אתחיל מזה שלדעתי ניקי מינאז' היא אחת הזמרות הכי מגניבות של השנים האחרונות ואני נהנית לעקוב אחרי הדמות הססגונית שלה. אמשיך בזה שהבושם החדש שרקחה יחד עם אליזבת ארדן הוא בושם בריח מתקתק עם תו עליון של פרי הכוכב, מנדרינה ובויזן. לב הבושם מורכב מפרח הלוטוס והיסמין, והבסיס מורכב מוניל ואגס, תענוג.
יותר מהניחוח הכובש, בקבוק הבושם שעוצב כדמותה של מינאז' הוא יצירת אומנות בפני עצמה. אני מחכה כבר לסיים את הבקבוק כדי שאוכל להניח אותו לראווה כפסל לראווה בסלון ביתי.
מחיר ההשקה 199 ₪ ל 50 מ"ל ו 249 ₪ ל 100 מ"ל.

את כל המוצרים תוכלו למצוא בפארמים השונים ברחבי הארץ.

שבת שלום,
שרונה.   

יום חמישי, 4 ביולי 2013

משהו נחמד לעשות מחר

מחר תערך מכירת "פלאש" של קולקטיב של מעצבים מתחומי האופנה, האקססוריז, עיצוב המוצר ועיצוב גראפי. המכירה מקיימת מפגש משותף עם הקהל הרחב ומציעה חשיפה ראשונה של פריטי עיצוב ישראלי צעיר, במחירים מיוחדים והנחות של 20% עד 50% על קולקציות קודמות וחדשות 
באותו אירוע תהיה גם ההשקה של קולקצית Woodland של המעצבת JUL.
טווח המחירים של פריטים במכירה: 60 ש"ח עד 550 ש"ח, האירוע ילווה בדי ג'יי דירי זילברשטיין ובשעות אחר הצהריים תוכלו להנות גם מהופעה של ההרכב המקומי Bill and Murray.


ואלה הם חלק מהדברים שיהיו במכירה: 

צמידי העץ של  Jeni Levko -



 התיקים והפוסטרים של Hagara and stuff (שאחראית גם על עיצוב ההזמנה) - 



פוסטרים וטי שירטס  של YONIL (עם חצאית של JUL) - 


אפשר למצוא עוד פרטים בעמוד האירוע בפייסבוק, כאן: פלאש בפסאז'.

מחר בין השעות: 10:00 - 17:00
הפסאז', אלנבי 94 תל אביב.

סופ"ש מקסים ומהנה לכולם!
שרונה.

יום רביעי, 3 ביולי 2013

לנקום VS אלבר אלבז

כבר סיפרתי לכם לפני מספר שבועות בעמוד הפייסבוק של הבלוג על שיתוף פעולה מעולה בין מעצב העל אלבר אלבז לבין מותג האיפור והטיפוח הצרפתי לנקום. הקולקציה החדשה בעיצובו עונה לשם "היפנוז שואו" והיא עתידה להגיע ארצה בשבועות הקרובים (איזה כיף!!!!).
אמש התקיימה מסיבת ההשקה בפריז ואלה הן התמונות הראשוניות שהגיעו אל המייל שלי:


לנקום כבר מזמן הבינו את כוחן של בלוגריות האופנה וגם באירוע הזה נתנו להן מקום של כבוד. לרגל האירוע לנקום פיתחה אפליקציה בעמוד הפייסבוק שלה ובמסגרתה בלוגריות שהיו נוכחות באירוע העלו תמונות שלהן בלייב והעוקבים של לנקום יכלו להרגיש כאילו הם בעצמם שם. 
את התמונות אתם יכולים לראות כאן.
בנוסף, המותג פתח חשבון מיוחד באינסטגרם #LancomexElbaz וגם בו הבלוגריות והנוכחים באירוע העלו תמונות. 

אילו רק יכולתי להיות שם...
:)


בין הנוכחים באירוע אמש: דוגמנית העל דרויה וורבוי, הדוגמנית הטוניסאית חנה בן עבדסלם, אנה דל רוסו עורכת האופנה של ווג יפן, ניקי הילטון מעצבת האופנה (ואחות של...), קארין רויטשפלד עורכת לשעבר של ווג צרפת ועוד ועוד...


כולי ציפיה לקולקציה שתנחת בארץ ועד אז אני אמשיך לרייר למול המסך...
נשיקות,
שרונה.

יום שני, 1 ביולי 2013

שבוע טיפוחים

השבוע האחרון היה השיא שלי מבחינת טיפוחים. מצד שני זה גם היה השיא שלי ביציאות ובילויים לילה אחרי לילה. ונעזוב את זה שזה היה גם השבוע האחרון לעבודה לפני היציאה לחופש הגדול ועוד הרבה דברים שאני יכולה לכתוב עליהם שהיו לי השבוע אבל עליהם נדון אולי בפעם אחרת.
לעניינינו,
כמה מוצרים חדשים הגיעו לידיי, חלקם נקנו בכספי וחלקם נשלחו להתנסות והגיע זמן סקירה!

אתחיל משני מוצרים של חברה אחת שאני מאוד אוהבת ויש לי רומן איתה שנים ארוכות – קליניק.
לפני שבועיים החלטתי להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לפודרה בצורת אבקה. שיטוט מהיר במשביר לצרכן הביא אותי אל הפודרה המצוינת של קליניק, שמגיעה בכמות יפה (35 מ"ל) ועלתה לי רק 148 ₪ (מחיר מבצע ברשת המשביר במקום 216 ₪). כשחזרתי הביתה ופתחתי את האריזה הופתעתי לגלות בתוכה מברשת מוכספת שמצורפת לפודרה, המיועדת להנחה של המוצר על עור הפנים. לזה לא ציפיתי! ונכון שיש לי מברשת מעולה של MAC להנחה של פודרה, אבל תמיד כיף לקבל עוד אחת ועוד בהפתעה גמורה שכזאת. הפודרה מתיישבת היטב מעל המייקאפ ואינה מורגשת כלל.


המוצר השני הוא הקרם הצהוב (מתה על צהוב, כפי שאתם יודעים!) והותיק של קליניק +DDML שקיבל שדרוג ומרכיבים חדשים הוכנסו לתוכו כמו Phytofix (זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון), גליצרין (מדלל המושך לחות אל העור) ו - Urea (החיוני לתפקוד עור בריא).
גם הוא מוצר שאהבתי להשתמש בו בעבר יחד עם שני מוצרים נוספים מסדרת שלושת השלבים. איכשהו קצת זנחתי אותו בשנים האחרונות לטובת מוצרים אחרים, אבל כיף שקיבלתי אותו עוד פעם עכשיו כי הוא מעולה לי לעור (יתאים לבעלי סוג עור רגיל ומעורב) והוא 100% נטול בושם.
מחיר ההשקה שלו עד סוף חודש אוגוסט הוא 249 ₪ ל 125 מ"ל ו – 126 ₪ ל 50 מ"ל.


ונעבור לטיפוח הציפורניים כי הרבה זמן לא כתבתי על הנושא!
לפני שבוע נשלח אליי לבדיקה מחזק הציפורניים מבית OPI. את המוצרים של OPI אני מעריצה, רכשתי מהם בשבועות הראשונים שהגיעו לארץ והמברשת שלהם רחבה ונוחה מכל הבחינות כך שאני תמיד שמחה לקבל עוד מוצר של החברה. הפעם, מחזק הציפורניים הגיע אליי בדיוק בזמן קריטי, מספר ימים אחרי שניקיתי את הבית ללא כפפות וקלטתי שהציפורניים שלי אכולות, סדוקות ושבורות. זה היה אסון מבחינתי, קצצתי אותם עד הקצה והתפללתי לצמיחה מחודשת ובריאה שלהם. אז מרחתי את המחזק בשתי שכבות (ככתוב בהוראות המצורפות למוצר), לאחר יומיים מרחתי שכבה נוספת ואחרי ארבעה ימים כבר הרשתי לעצמי למרוח לק מעל.

ימין: מחזק ציפורנים של OPI, שמאל: לק של המותג Seche

הלק אותו מרחתי הוא של חברת SECHE, שחקנית חדשה לגמרי בתחום הלקים בארץ והגוון שקיבלתי להתנסות בו נקרא: Casually Cool וכשמו כן הוא. גוון לא בוהק מידי, עדין ויפה שמתקבל כך גם על הציפורניים. היתרון של הלקים של החברה הוא ייבוש מהיר של 60 שניות בלבד. ניסיתי וזה אשכרה עובד. הלק התייבש לי תוך דקה על השעון! תענוג אמיתי... מחיר כל לק הוא 49 ₪ וניתן להשיג אותו במרכזי הטיפוח השונים ברחבי הארץ. יש כמובן עוד גוונים רבים יפים ואני זוממת על אחד בגוון צהוב-תפוח.
המחזק אגב, מתפקד מעולה והוא מומלץ לכל בעלות הציפורניים השבירות שבינינו. גם אותו אפשר להשיג במרכזי הטיפוח השונים ברחבי הארץ.


עוד שני מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות הם השמפו נגד קשקשים Innova Specialists וקרם פילינג (מעולה!) שניהם מבית אינדולה.
השמפו ניקה לי בצ'יק צ'אק את הקרקפת המקשוקשת שהייתה לי לאחרונה ואחרי 2 שימושים בה הבנתי שאני יכולה לחזור לשמפו הרגיל שלי שכן אין כל זכר לאותם קשקשים. מספר שבועות אחרי שהם החליטו לצוץ שוב, חפיפה אחת בשמפו והכל נעלם בשנית. הריח שלו הוא ריח של מספרות שאני מאוד אוהבת והמחיר שלו 85 ₪ ל 300 מ"ל.
קרם הפילינג מאותה הסדרה (63 ₪ ל 200 מ"ל), הוא אחד המוצרים הכי גאוניים שנתקלתי בהם. אני חושבת שהוא יעבוד טוב יותר אצל גברים (שכן, אצלם הרבה יותר קל לעסות את הקרקפת מאשר אצל נשים עטורות השיער) אבל גם אני נהנית ממנו מאוד ובעיקר מהתחושה שהוא מעניק אחרי השימוש בו. הוא מעולה לקיץ כי כשיוצאים מהמקלחת מרגישים את הקרקפת רעננה וקרירה וזה אפקט שתמיד כיף לקבל בימי הקיץ החמים.
הגרגרים עשויים פניני חוחובה עדינים ואת התחושה הקרירה מעניקה תמצית למון גראס אשר יחדיו ממריצים את זרימת הדם ומרעננים את עור הקרקפת.
את המוצרים של אינדולה מבית גדעון קוסמטיקס ניתן להשיג במספרות המורשות שאת כולן ניתן לראות באתר החברה.

פילינג ממריץ לעור הקרקפת

גלוסיבוקס חודש יוני –
הקופסא הורודה החודשית הגיעה והגלויה שבתוכה סימנה לי רשמית שאנחנו כבר בקיץ. התמונה עם האבטיח העסיסי כבשה את ליבי וכך גם חלק מהמוצרים שהיו בתוך הקופסא.
אז מה היה לנו החודש?


1. שמן בושם בגודל מלא של חברת Sharon's (10 מ"ל, 40 ₪) שמגיע בבקבוקון רול און בשישה ריחות ואני קיבלתי את הריח וניל צרפתי. בגדול, שמנים הם הצורה הפחות חביבה עליי להתבשם בהם, במיוחד לא בקיץ כשחם לי ואני גם ככה מרגישה כמו מחבת שמן לוהטת, אז המוצר הזה יהיה לי פחות שימושי עכשיו, אבל בחורף הוא יכול להיות נהדר, עם ריח וניל סמיך ובקבוקון שכיף ונוח לשים בתיק ולקחת איתי לכל מקום.
2. FLOWERS חמאת גוף (150 מ"ל, 59 ₪) בריח וניל-קוקוס. גם כאן מדובר במוצר כבד העשוי מחמאת שיאה שיכול לתפקד נהדר כקרם רגליים או קרם למרפקי הידיים בקיץ ותו לא. בחורף לעומת זאת, הוא יהיה נפלא.
3. שמן לשיער מיטיק אויל מבית L'oreal Professioneel (125 מ"ל, 129 ₪ והתקבלה דוגמית). מוצר נהדר מתוך סדרה נהדרת שאני מאוד אוהבת להשתמש בה וכיף שהגיע בקופסא החודש.
4. VG4U בושם אינטימי (5 מ"ל, 59 ₪) לאזור שמתחת לקו הביקיני המיועד לנשים מגיל העשרה ואילך. יש לו ריח נעים מאוד אבל אני באמת תוהה מי יהיה קהל היעד שלו, שכן לי ברור שאני לא הייתי קונה מיוזמתי מוצר כזה. אולי על נערות זה עובד... גימיק חביב בסה"כ, אבל אני לא בטוחה האם יש בו צורך.
5. קרם יום ויטל לייט של CLARINS (50 מ"ל, 553 ₪) והדאבל סרום החדש של CLARINS, הם שני מוצרים מעולים של חברה מעולה שהזכרתי אותה באחד מהפוסטים האחרונים ועוד אכתוב עליהם בהמשך. מתקבלים נהדר על הפנים ומהווים בסיס מושלם לאיפור.
6. מייקאפ CLINIQUE (205 ₪ לגודל מלא) שהגוון אומנם לא קלע בול אבל יש בו 15SPF שזה תמיד טוב והכיסוי שלו בינוני ולא מסכתי. וכמובן שקליניק זה תמיד מבורך!


לסיכום, הקופסא תתאים יותר לחורף מאשר לקיץ, אבל המוצרים נחמדים, בעיקר כשהם של מותגים לא מוכרים אז תמיד נחמד ונעים להכיר משהו חדש.
לרכישת מנוי לגלוסיבוקס לחצו כאן.

ערב נפלא שיהיה!
שרונה.