יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

רגעים קלאסיים

הוניגמן מזכירים לי כל עונה מחדש שקלאסי זה יפה וזה מה שאני הכי אוהבת. הקולקציות שלהם תמיד מצליחות להרגיע אותי, לסדר לי את המחשבות ולגרום לי להבין שאין מה לעשות – אני מתבגרת ויחד עם המעמד שלי והתפקיד שלי כך אני צריכה גם לשנות מעט את סגנון הלבוש שלי. אחרי הכל, ג'ינסים קצרים וחצאיות מיני כבר לא כל כך עובדים במקום עבודה כמו שלי.
בקולקצית סתיו/חורף 2013/14 של המותג, לא הלכו על יותר מידי צבע ונצמדו לגוונים השחורים והאפורים, אדומים, סגולים ויין, והפסטלים והחומים, כיאה לחורף נכון ומעודכן.
תוכלו למצוא בקולקציה מגוון רחב של גזרות מעוצבות כמו מכנסיים בגזרה צמודה וסקיני, מכנסי שרוול, חצאיות קלוש באורך הברך וחצאיות עפרון. גם מחלקת השמלות הראויה לשבח עשירה בפריטים כמו שמלות T עם שרוול שמוט, בנוסף לשמלות המחויטות הקלאסיות.
הקולקציה מושפעת ממגוון טרנדים כמו: גראנג' ושנות ה – 90, המראה הדרמטי, לבן, הדפסי חיות ועוד.


הכיף הגדול בקולקציה הוא תשומת הלב לפריטים הקטנים. כך למשל, תוכלו למצוא מגוון סוודרים עם דיטיילס מושקעים כמו אבנים, פנינים, חרוזים ועוד. כמו כן, מחלקת האקססוריז מאוד הרשימה אותי ושווה לתת גם לה תשומת לב בביקורכם הקרוב באחד מהסניפים הרבים של הרשת. 

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

הארוחה הכי טובה שאכלתי בחיי

אתם במקום הנכון, אל תברחו החוצה ואל תדאגו, הבלוג לא הפך לבלוג אוכל. ועדיין, מצאתי לנכון לספר לכם על הארוחה הכי טובה שאכלתי בכל 27 שנות חיי, במסעדה החדשה והכשרה של מאיר אדוני – "בלו סקיי" (שמים כחולים) הממוקמת בקומת הגג של מלון קרלטון בתל אביב.
המסעדה מעוצבת למשעי, בקווים נקיים ומודרניים והנוף הנפרש לכל עבר הוא אחד מהיפים שראיתי.
את הארוחה חלקתי עם אדם יקר ומאסטר בכל הקשור לאוכל ולצילום, יש לו גם בלוג מושקע אז שווה לכם לתת לשם הצצה: ביסטייל.
התחלנו את הערב בשני קוקטיילים צבעוניים וטעימים שהיוו את נקודת הפתיחה לארוחה החגיגית, מעוררת החושים ועל השולחן גם הונחו כמה מטבלים נהדרים.


כמנת בפתיחה בחרתי בניוקי ראטה חורפי שכלל: דלעת מקורמלת בקינמון וחמאה, ערמונים קלויים, אגוזי מקדמיה מסוכרים, גזר מקורמל, ריקוטה, קרם ליקריץ, קרם נקטרינות, שמן מרווה וזסט לימון (89 שקלים). הניוקי היו רכים בטירוף ובשילוב כל הטעמים המעניינים האלה, התחושה הייתה של חגיגה אצלי בתוך הפה.
שותפי לארוחה בחר כמנה ראשונה את הטרטר הפלסטיני שהורכב מנתחי לוקוס, צנוברים, טחינת הר ברכה, קרם חציל שחור וכמהין, יוגורט, שעועית ירוקה, עגבניות ערבה מרוסקות ושמן זית (87 שקלים).  


כמנה עיקרית בחרתי בהמלצת המלצר בייבי לוקוס צרוב בפלנצ'ה עם פטריות יער ושינוקי, ראגו דגנים בפורצ'יני וצנוברים, ירוקות שורש וכמהין (161 ₪) והמנה השניה שגם כן הומלצה על ידי המלצר הייתה נתחי דניס אפויים במעטפת מלח ים שהוגשו עם אספרגוס לבן וירוק, ביצה עלומה בטמפורה, רוטב חמאת ים ויין לבן על מצע פולנטה טריה (117 ₪).


שתי המנות היו שמיימיות, כמות המרכיבים הטובים והטריים שהוכנסו במנות, יחד עם סגנונות הבישול השונים וצלחות יפיפה היו לא פחות משלמות.
מנת ביניים קטנה ומפנקת הייתה מיני בריושים מלוחים שרק יצאו מהתנור והכינו אותנו ל"מופע הסיום" – הקינוחים.
ובכן, מה אומר ומה אספר, מדובר ביצירות אומנות ואני לא מגזימה...
היה חבל לי לפרק את צלחות הקינוחים שכן ההגשה הייתה כה צבעונית, אסתטית וייחודית.
הקינוח הראשון היה: טארט לימון עם תוספות של מרמלדה, זיתי טאסוס מסוכרים, גלידת ליקריץ, ג'לי תפוזי דם, אבקת שמן זית ועוד (63 ₪). קינוח חמצמץ עם גלידה מפתיעה בטעם הליקריץ המוכר לי מסוכריות הליקריץ הקלאסיות שמזכירות לי את הילדות.
הקינוח השני היה טעים לי עוד יותר והוא היה מורכב משוקולד ולרונה מנז'רי עם פיננסייר דובדבני אמרנה, אגוזי לוז, קראמבל, טוויל שקדים וגלידת קרמל (63 שקלים).
אני מכורה לשוקולד ומבחינתי המנה הזאת הייתה הדובדבן שבקצפת של כל הארוחה המיוחדת הזאת.

נוף קסום ויש כמה כוכבים בשמים

מאיר אדוני סיפק לי ארוחה שכמותה לא ראיתי מעולם, שילוב של מזון מולקולרי עם אוריינטציה כשרה היא משהו שלא ניסיתי מעולם.
לא קל להפתיע אותי באוכל, עם השנים למדתי לאתגר את החיך ופיתחתי אנינות טעם מהסוג הפלצני ולכן, כיף שיש בארץ שלנו מסעדה ברמה כזאת, שתוכל להשביע את החיך אנין הטעם גם של שומרי הכשרות מבינינו.

*כל התמונות צולמו על ידי.

יום שבת, 26 באוקטובר 2013

החמישייה שעשתה לי את השבוע

קצת קשה לי להתחיל כי אני לא ממש יודעת מאיפה. היה לי שבוע פורה ונהדר, מלא בחוויות טובות, הפתעות ופינוקים. יום השבתון שניתן לנו ברמת השרון לרגל הבחירות המקומיות בא לי טוב. זה קיצר לי משמעותית את השבוע והעניק לי עוד כמה רגעי מנוחה.
למעט העובדה שהתעצבתי מאוד על כך ש"מחוברים +" הגיעה לסיומה (הייתי מהמכורים), אני נהנית מהאוויר הקריר בשעות הערב, ומהשקיעה היפה שאני רואה מחלון ביתי.
באחד מימות השבוע קפצתי לקניון רמת אביב וקניתי כריות צהובות ומקסימות לסלון ביתי, שתיתי מיץ תפוח-ג'ינג'ר סחוט טרי ותיקתקתי שם עוד כמה סידורים זריזים. כבר הרבה זמן שלא חשתי אנרגטית כל כך ומלאת מרץ ושמחה. כן ירבו.
אבל היו עוד כמה דברים שקרו השבוע ומאוד ריגשו אותי, ועליהם רציתי לספר לכם יותר מהכל.

  • אתחיל מקולקציית הסתיו/חורף הנפלאה של המותג הספרדי Bershka שמביאה העונה ניחוחות משנות ה-90' עם צבעוניות שנעה על סקאלת השחור-לבן-אפור-חרדל ועשירה בחולצות משובצות, הדפסי גרפיטי, פריטים דמויי עור, ניטים ועוד. מצד אחד אין כאן הרבה חידוש שכן כבר ראינו מותגים דומים מציגים פרשנות דומה ומצד שני, הפריטים בחנויות הרשת מאוד מפתיעים. ההפתעה הגדולה הגיעה מקולקציית הגברים, המוצלחת אף יותר לטעמי מזו של הנשים. טווח המחירים נמוך ונגיש יחסית כאשר קולקציית הנשים מתחילה מ-25.90 ₪ לפריט ומגיעה עד 589 ₪. לרשת יש רק שישה סניפים בארץ ותוכלו למצוא אותם בגרנד קניון בחיפה, קניון רמת אביב, קניון רחובות, קניון שבעת הכוכבים, קניון הזהב וקניון אבנת בפתח תקוה.



  • הקולקציה החדשה של רשת Comme il faut הרטיטה לי כמה מיתרים בלב. אסופת החורף של המותג עוסקת ביהדות ועוצבה כולה על ידי שתי מעצבות הבית החדשות והצעירות שרון דאובה (32) וקרין לייקוביץ' (27). האחת מגיעה מבצלאל והשנייה משנקר ויחדיו הן יצרו קולקציה עם מסר מובהק הקורא לשוויון מגדרי בין נשים לגברים בהשראת נשות הכותל. הפריטים שעוצבו על ידיהן מזכירים מאוד את אביזרי התפילה היהודיים כמו טלית, ציצית, רצועות תפילין ועוד. הקולקציה עושה שימוש בבדים עם אריגת דגרדה משתנה, סריגי צמר, כותנה, סריגים קטיפתיים, קרפ ודמוי עור. מספר מצומצם של פריטים נעשו בשיתוף עם נולה – אריגים בעבודת יד כאשר האריגה נעשית ע"י נשים דרוזיות בדליית אל כרמל בשיטה מסורתית עתיקה. טיפ ממני: בנוסף לבגדים המושקעים, שווה לתת הצצה לקטלוג היפיפה שצולם על ידי האמנית אנה ים.



  • אחרי כל הבגדים היפים הייתי חייבת לעשות אתנחתא קלה עם משהו נוח, מעין מחווה קטנה לכפות הרגליים, אז הלכתי למדוד נעליים בחנות Beautifeel. לפני 3 שנים, כשחיפשתי נעליים לחתונה, החנות הזאת הייתה המקום הראשון אליו הלכתי לחפש בו נעליים. ידעתי שמדובר בנעליים כאלה שאפשר לנעול אותם מצאת החמה עד צאת הנשמה ועדיין להישאר בחיים. לצערי הרב, לא הייתה במלאי המידה המתאימה לנעל שביקשתי ולבסוף נאלצתי להתפשר על משהו נוח פחות. העונה, הקולקציה שלהם עשירה וצבעונית מתמיד, וכל כולה (למעט העורות האיכותיים) מיוצרת במפעל בראשון לציון, משמע – כחול לבן. החברה משווקת את הנעליים שלה ל כ – 1000 חנויות ברחבי העולם ועל זה נאמר: שאפו! טווח המחירים: 900-1900 ₪.

  • ההופעה של ריהאנה בשלישי האחרון - מה לא נאמר ומה לא נכתב עליה... ולמרות הביקורות הקשות חייבת להודות שאני נהניתי, אבל מאוד. האווירה הייתה נפלאה, מופע החימום הקפיץ ולמרות שעלתה באיחור של שעה, לא החליפה תלבושות והשתמשה בפלייבק ברוב ההופעה, היה לי ממש כיף. לא כל יום מגיעה הופעה של כוכבת על בינלאומית כך שאני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לראות אמנית בסדר גודל כזה בהופעה בארץ. כן ירבו.


צילום: ענבל צח ל"מאקו"

  • ומשהו אחרון חביב, שלחלוטין סגר לי את השבוע עם חיוך - המקומון של רמת השרון, העיר בה אני גרה, בחר להקדיש לי אייטם קטן עם תמונה שלי ומיותר לציין כמה התרגשתי מהמחווה, האייטם לפניכם:

שבוע טוב ומבורך,
שרונה.


יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

מפריז באהבה

עיר האורות הרומנטית אותה הזכרתי לפני שני פוסטים, ממשיכה לרגש אותי גם עם המוצרים שהיא משגרת החוצה. לקראת הסתיו, אספתי עבורכם כמה מוצרים נפלאים שלא יתנו לכם לשכוח את פריז.



המותג הדרמו-קוסמטי Avene משיק מבצע מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן הדש ובמסגרתו כל מוצרי החברה ב 35% הנחה. אני ממליצה לכם על נוזל לניקוי והסרת איפור ללא שטיפה – Lotion Micellaire  שמכיל אחוז גבוה של מים טרמליים הידועים בשל התכונות המרגיעות שלהם. הנוזל שקוף וקליל ומותיר את העור נעים וללא תחושת דביקות. בנוסף, בכל קנייה של תכשיר ממגוון המוצרים (למעט סדרת השמש), ייתרמו 5 ₪ לאגודה למלחמה בסרטן. המבצע מתקיים עד סוף החודש בכל סניפי הניו פארם.



ב – Lanocme השיקו לאחרונה את קולקציית האיפור לסתיו 2013 – L'absolu Desir ובה תמצאו 6 גוונים של שפתונים זוהרים באריזה מרהיבה (198 ₪) וסומק בעל 2 גוונים – Blush Rose Desir במארז שחור המעוטר בתבליטי זהב (280 ₪). הפיגמנטים בשפתונים מאוד מרוכזים ויש בהם מרכיב פעיל למילוי השפתיים.



המותג הקוסמטי MARY COHR הוציא לאחרונה את קרם הלחות Hydrosmose (459 ₪ ל 50 מ"ל) המומלץ ללקוחות הסובלות מקמטים, קמטוטים, רפיון ויובש, לקוחות מעשנות ודיילות/לקוחות אשר מרבות לטוס. הסיבה לכך היא ריכוז החומרים הפעילים בתוך הקרם שחודרים לעור בתהליך האוסמוזה ומחזירים לעור את הלחות והמים הדרושים להחייאתו. הקרם מורכב מ 99.9% מים ויש לו מרקם קליל וריח נהדר המשלב ניחוח לימון, יסמין וורדים.



במותג מוצרי השיער היוקרתי Kerastase השיקו בחודש האחרון סדרה חדשה הכוללת 7 מוצרים ייחודיים, העונים על מגוון רחב של צרכים המאפשרים עיצוב של תסרוקות בהתאמה אישית. תוכלו למצוא בסדרה את קטגוריית הסדרה "המעצבת" הכוללת 4 מוצרים המעניקים נפח ומגע קטיפתי לשיער, ואת הסדרה לגימור מושלם הכוללת 3 מוצרים המעניקים את הגימור הסופי ומציעים תוצאות עיצוב מרהיבות. התרסיס העדין לקיבוע K Laque Couture (בתמונה) מעניק קיבוע עמיד לאורך זמן ומונע את התקרזלות השיער ל 24 שעות (189 שקלים ל 300 מ"ל).  


ואם עד עכשיו לא נהיה לכם חשק לארוז במיידי כמה סוודרים חמים, נעלי עקב אלגנטיות ולעלות על טיסה לפריז, אני בטוחה שריף כהן תצליח לעשות לכם את זה.


יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

כמה מילים על המכנס האהוב עליי מ S.WEAR ועל כל הקולקציה החדשה

לפני כמעט שנה נבחרתי להיות ה"שגרירה" של GUESS בישראל. מכל מדינה נבחרה בלוגרית אופנה אחת ומהארץ נבחרתי אני. אחת לרבעון אני שולחת להם כתבה שלי עם תמונות, שמתפרסמת בעמוד הבית של המותג. לפני כשבוע התפרסמה הכתבה האחת לפני האחרונה בסדרה עם תמונות בהן אני נראית לובשת את המכנסיים האהובים עליי מ-S.WEAR.
את הפוסט תוכלו לקרוא כאן:


ואלה הן התמונות מתוך הצילומים הכיפים שעשיתי עם בעלי, בעיר המגורים החדשה שלנו:

חולצה: מנגו, מכנסיים: S.WEAR, משקפיים: GO PANDA, נעליים: STEVE MADDEN, תיק: BURBERRY, שעון: GUESS, כובע: CASTRO MAN

מי שקרא את הפוסט כבר מבין שהמכנסיים האלה לא יורדים ממני. הם נוחים, כיפים ויפים בצורה נדירה וכך גם כל קולקציית סתיו/חורף 2013/2014 של S.WEAR.
גם הפעם תוכלו למצוא לצד הדגמים הקלאסיים את הקולקציה המודפסת העונה לשם "כחול" ובה פריטים מודפסים המעוצבים בהשראת הטרנדים המובילים כמו: שחור–לבן, מנומר, פסים, נקודות, פרחים, טקסטים ועוד.
הצבעוניות העונה מבוססת על צבעי היסוד הקלאסיים כמו שחור ולבן, אפור ומלאנז' לצד גוונים חדשים כמו סגול, פירות יער, טוליפ, כחול אלקטריק וירוק על שלל גווניו.



במקביל, הרשת יוצאת במהלך הוזלת מחירים במסגרתו יוצעו מוצרי הדגל ב-25% הנחה בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ.

המלצת הבית: קולקציית הפוטרים המודפסת – נעימה בטירוף ותיראה נהדר גם בבית וגם בשעות אחר הצהריים כשמתחשק ללבוש משהו קצת יותר "קליל".
אני אגב נפטרתי מכל הטרנינגים הבלויים והמהוהים וכבר עונה שלישית שאני מאבזרת את בגדי הפנאי שלי בפריטים מ-S.WEAR. כי אין יותר כיף להרגיש יפה, גם בבית...

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

ביקור חנות: LONGCHAMP קניון רמת אביב

ריח מאפים טריים, שמלות משי על נשים קוקטיות מהודרות, מגדל אייפל ושנסונים צרפתיים, כל אלה עולים לי בראש כשאני חושבת על פריז. אבל יש עוד תמונה קטנה שחקוקה לי בראש מאז הביקור האחרון שלי בעיר והיא התיק הקלאסי של המותג הצרפתי LongChamp על כתפיהן של צעירות צרפתיות ברחבי העיר. אז אפשר לפתוח את בקבוקי השמפנייה ולברך בברכת מזל טוב, כי בהמשך לגל התיירים שפוקד אותנו בכל קיץ בארץ, כך גם ממשיך גל המותגים הצרפתיים שעושה עליה לארץ. כשלושה חודשים לאחר שסיקרתי כאן את החנות החדשה של מותג העל Louis Vuitton שנפתח בקניון רמת אביב, מגיע אלינו LongChamp עם שלל התיקים המפורסמים שלו וביניהם, הדגם המפורסם ביותר שלהם LE PLIAGE.החנות הקטנה נפתחה בקומה השניה של הקניון (בסמיכות לחנות התכשיטים H.Stern) ומשתרעת על פני שטח לא גדול של כ - 70 מ"ר ולמרות המרחב הקטן יחסית, ההיצע שבה נרחב ביותר.
חוץ מתיקים תוכלו למצוא בה גם ארנקים, מזוודות, תיקי עסקים ומחזיקי מפתחות.


כל התמונות צולמו על ידי: שרונה גבריאל הראל

טווח המחירים:החל מ - 570 שקלים לדגם LE PLIAGE הקלאסי ועד 4630 שקלים לתיקי העור מקולקצית THE BALZANE.


יום שבת, 12 באוקטובר 2013

הקטלוג החדש של דניאלה להבי

התמונות והפריטים הבאים נראו כאילו נלקחו מעמודי העיתון VOGUE או ELLE. אילולא הכותרת של הפוסט, לא הייתם מצליחים לנחש שמדובר בעיצובים פרי ידיה של המעצבת הישראלית המוכשרת דניאלה להבי. 
כבר הרבה זמן שאני עוקבת אחרי הקולקציות החדשות שלה, ושנה שעברה לחלוטין התאהבתי בזו שנעשתה בשיתוף פעולה עם מעצב התכשיטים צורי גואטה. השנה התאהבתי לא פחות.
להבי משתמשת בחומרים הכי טובים שיש; עור רך בטקסטורות שונות, צמר סרוג ועוד, כאשר לכל אלה מתלווה טביעת האצבע והאמירה הייחודית שלה. כולם יחדיו יוצרים קולקציה הרמונית, נשית ויוקרתית. 


מחירים:
תיקים - 490-2190 שקלים
נעליים - 690-1890 שקלים
ארנקים - 129-690 שקלים
אקססוריז - 49-890 שקלים

את הקולקציה ניתן להשיג באחת עשר חנויות המותג - לרשימת החנויות לחצו כאן.
כמו כן, ודאי תשמחו לדעת שלדניאלה להבי קיימת חנות אאוטלט עם פריטים מעונות קודמות במתחם בית טפר ברחוב תל גיבורים 5 בתל אביב.