יום חמישי, 20 בפברואר 2014

הקולקציה החדשה של SACK'S

אתמול חשפתי בפניכם קולקצית אביב/קיץ לשנת 2014 בתחום ההנעלה והיום תזכו להצצה בקולקציה החדשה של מותג האופנה SACK'S אחריו אני עוקבת כבר מספר עונות.
הקולקציה החדשה עשתה לי מצב רוח, כנראה שזה קשור בעובדה שהיא צבעונית בצורה קיצונית (וטובה!) ושיש בה המון מהצבעים שאני אוהבת: צהוב וקורל (וגם אדום, סגול, כחול, ושחור ולבן כמובן).
הבגדים היפים בקלות יוכלו להשתלב זה עם זה, מה שאומר שממספר בודד של פריטים מתוך הקולקציה, אפשר להרכיב מלתחת קיץ מושלמת ונינוחה. הבדים מאוד רכים וטבעיים, ואין לי ספק שעל הגוף הם ירגישו נעים עוד יותר.




ב – SACK'S תוכלו למצוא את הקולציה הקז'ואלית יותר – Simple Life שכבר מספר עונות אני נהנית לרכוש ממנה בעיקר מכנסיים. גם כאן הבדים טבעיים ותוכלו למצוא במותג המשנה המון בדי פשתן וכותנה. הקולקציה משלבת בתוכה בעיקר בגדי בייסיק, אבל מהסוג שתוכלו ללבוש גם לגינה עם הילדים אחה"צ, או לקפה השכונתי. למתוחכמות שבינינו, מספר פריטים יעבדו נהדר גם בליווי נעל עקב שווה ואקססוריז מהפנט, למראה גלאמי ושיקי.



טווח המחירים בקולקציית SACK'S:
חולצות: 268-688 ₪
גופיות: 398-540 ₪
חצאיות: 448-588 ₪
מכנסיים: 540-680 ₪
שמלות: 620-890 ₪ 


סופ"ש נפלא לכולם, והשמש תמשיך לזרוח ולחמם אותנו כמו שרק היא יודעת!
XOXO
שרונה. 

אין תגובות: