יום שני, 3 במרץ 2014

הצד שלי

אינני זוכרת אם כבר חשפתי בפניכם בבלוג או במקור אחר (אינסטגרם/עמוד הפייסבוק) את הפינה האהובה עליי בחדר השינה. מדובר בשידה שצמודה למיטה שלי ועליה אני מניחה ברוב גאון את הנבחרים שלי לאותו החודש. נחים שם באורח קבע סטנד התכשיטים השחור שמיועד במקור להכיל פתקיות, ומנורת הלילה החביבה שעלתה 20 שקלים בדיוק. "עוברי האורח" שמתחלפים עליה אחת למספר שבועות יכולים להיות ספרים, מגזינים, בשמים, אודמים או שאר מוצרי איפור שמתחשק לי שיהיו קרובים אליי וסופגים שימוש אינטסיבי תחת ידי. 
הפעם, לא רק שאני גאה לחשוף רשמית את הפינה הזאת, אלא גם לחשוף בפניכם את המוצרים האהובים שהם לא רק יפים אלא יש להם גם ערך מוסף.



אתחיל עם הבושם היפיפה הזה - PlaceVendome מבית היכל תכשיטי היוקרה BOUCHERON. הבקבוק שנראה גם הוא גם תכשיט בפני עצמו (שימו לב לפקק!) מעוצב ממעויני זכוכית א-לה קאפיטונאז' ואת הנצנוץ שלו וההשתקפות אתם יכולים לראות בבירור בתמונות שצילמתי. הפקק המדובר משובץ באבן החן קבושון בגוון של קווארץ מעושן. ברגע שפתחתי את הפקק הניחוח היוקרתי הציף את אפי. יש בו תווים מתקתקים של דבש ויסמין, ולמרות שאני לא חובבת בשמים מתוקים, תוספת של פלפל פרואני ותפוזים, מעדנים את המתיקות והופכים אותה לחגיגה אמיתית של ריח מיוחד ואחר.
הניחוח הייחודי לא מאוד זול, ובקבוק של 100 מ"ל עולה במחיר השקה: 361 שקלים במשביר לצרכן ובסופר פארם בלבד.



בגזרת האיפור התחדשתי בשני מוצרים מהממים שהתאהבתי בהם מהרגע הראשון ששמעתי שהם אורגנים. חיבתי למזון אורגני ולכל הקשור באוכל בריא ידועה כבר שנים ובחודשים האחרונים אני מנסה לסנן גם את המוצרים אותם אני מניחה על הפנים ולתת להם להיות כמה שיותר טבעיים.
את מותג האיפור האמריקאי והאקולוגי - Antonym אני מניחה שאתם מכירים היטב אודות למברשות האיפור המעולות שהוא מייצר. וכעת, הגיע הזמן גם למוצרי איפור, ועוד איזה מוצרים...
שניה לפני שאני מגיעה לעיקר, אני חייבת לציין לשבח את אריזת העץ המהממת של המייקאפ פודרה במרקם משי. קופסת העץ היפיפיה הולכת להתמחזר מיד עם סיום המוצר ואתם לא תאמינו מה אני הולכת לעשות ממנה!
אני אימצתי את המוצר כסומק-ברונזר שהגוון שלו (1 מתוך 4) מתיישב עליי בול ואני אוהבת את המרקם המשיי שלו.



גם עפרון העיניים נפלא כי הוא עמיד מאוד (גם במים) והמחדד הנשלף שמצורף אליו בקצה עושה יופי של עבודה ונוח לחידוד של עפרונות נוספים. קל מאוד לטשטש איתו וליצור בעזרתו מראה מעושן בצ'יק צ'אק.
העיפרון נבדק דרמטולוגית והוא מעולה לנשים שיש להן אלרגיה ורגישות להרבה מוצרי איפור אחרים.

מחירים: מייקאפ פודרה – 180 שקלים, עפרון עיניים עם מחדד נשלף – 80 שקלים.

כל מוצרי האיפור של המותג Antonym הם בעלי אישור Ecocert – הארגון הטבעי הגדול ביותר בעולם וכל המברשות מאושרות על ידי ארגון Vegan – ארגון צמחוני בינלאומי הפועל למען בעלי החיים והסביבה.



בקרוב מאוד תקבלו הצצה גם לצד שלו ולפינה שלו... יש למה לחכות.
שרונה

אין תגובות: