יום חמישי, 6 במרץ 2014

הצד שלו

לפני יומיים ראינו כאן את הצד שלי וכעת זה הזמן לחשוף את הצד שלו, מדהים לגלות כמה שהאהבות שלנו זהות פחות או יותר (נו, לא סתם התחתנו...)


גם הגבר שלי חובב בישום ואני חושבת שכבר חשפתי כאן פעם את העובדה שיש לו יותר בקבוקי בושם פתוחים מאשר לי. אני אוהבת את העובדה הזאת שכן האהבה לתחום הטיפוח לא פוסחת גם על בעלי והוא תמיד מוכן להיות שפן הנסיונות שלי בכל מה שקשור למוצרים לגבר.
הבושם BVLGARI – AQVA AMARA הגיע אליו בדיוק כשאחד הבשמים שהוא יותר אוהב עומדים להגמר והייתם צריכים לראות את החיוך שלו כשהוא פתח את האריזה. הריח הרענן קלע בול (וגם עבר את "מבחן השרונה") והאו דה-טואלט הנפלא הזה מגיע באריזה משגעת בגודל של 100 מ"ל ככה שהשפריצים יכולים להיות בנדיבות, יש מספיק לכולם.
הניחוח החדש מצטרף לליין המצליח ביותר של המותג המשווק למעלה מ – 3 מליון בקבוקים בשנה והוא פותח על ידי הבשם הנודע ז'אק קאבלייר שהעניק לו ניחוח של רעננות מימית מועשרת בתמציות כגון: מנדרינה סיציליאנית, נרולי ופטצ'ולי אינדונזי. מחירו: 585 שקלים.



גם בגדים הוא אוהב, לפעמים אפילו יותר ממני ואת הטי-שרט הנהדרת הזאת בצבע מנטה היה לנו קשה להשאיר בחנות. אני כותבת "לנו" כי ברור לכם עם מי הוא אוהב לעשות שופינג. שילמנו עליה 158 שקלים שהוא סכום שערורייתי עבור טי-שרט פשוטה, אבל מצד שני מדובר במותג האמריקאי הנחשק: American Apparel ככה שלא ציפינו למשהו אחר. הבאסה: בחו"ל זה היה עולה לנו הרבה פחות, הבונוס: הצבע הזה הולם את העיניים הכחולות של המתוק שלי והוא ממש ממש חתיך בזה.
היא לא באמת מונחת לו על השידה, ואני דחפתי אותה לצילום רק כי אני ממש ממש אוהבת את החולצה וחשבתי שראוי שתראו גם את המלתחה של הגבר הסטייליסט שלי.



גולת הכותרת הם האוזניות של House Of Marley (כן כן, הבן של...) שבעלי חנך אותם יחד עם מחשב לפטופ חדש דנדש ולמען האמת הם משמשים גם אותי לא מעט.
אנחנו אנשי מוסיקה כידוע, בעלי אפילו יותר ממני כי תוכנית הרדיו שלו "מהניילונים" ב – 88FM היא בין המוצלחות וברור לכם מי היא המעריצה מספר אחת.
הוא בררן במה שקשור באוזניות ואנחנו מקפידים על האזנה למוסיקה בצורה איכותית שתעניק לנו את כל ההרמוניות והשכבות המוסיקליות שאפשר לשמוע.
האוזניות משולבות עץ, אלומיניום ועור ממוחזרים שנועדו למזער את הפגיעה בסביבה, והכריות שעוטפות את האוזניים מספקות אטימה מוחלטת מרעשי חוץ. מחיר האוזניות ידידותי גם הוא ואפשר להשיג אותן בדיוטי פרי וברשת חנויות מגה ספורט.



ועכשיו אני סקרנית לשמוע מה הגבר שלכן אוהב והאם הוא גם באותו ראש שלכן או שאצלו זה יותר לכיוון של פיצוחים ומשחקים של מכבי ביום חמישי.
סופ"ש מקסים!
שרונה.

אין תגובות: