יום שבת, 10 במאי 2014

פריטים נבחרים מהקולקציה של פוראבר21

אני מניחה שמי שעוקב אחרי הבלוג כבר הספיק לקרוא אצלי פוסט אחד או שניים לפחות, על הקולקציות השונות של הרשת האמריקאית המצליחה "פוראבר21", שחוגגת הקיץ 30 שנים להיווסדה.
הרשת שהגיעה אלינו לארץ לפני מספר שנים והספיקה להתמקם ב – 4 קניונים ברחבי הארץ, מציעה העונה את הבגדים הכי טרנדיים שיכולים להיות, במחיר הכי אטרקטיבי שאפשר.
בסניף הרשת בקניון עזריאלי תל אביב, שחולש על פני 2 קומות שלמות, אפשר וכמעט ללכת לאיבוד מרוב המבחר הגדול.
חוץ מקולקציית הקיץ שכוללת מגוון הדפסים צבעוניים ודפוסים על שלל פריטים כמו שמלות מקסי, חולצות ללא שרוול, ג'ינסים קצרים, גופיות, חצאיות ועוד, תמצאו גם את קולקציית הפסטיבל (עליה כתבתי כאן) שעוצבה בהשראת פסטיבל וודסטוק, קולקציית בגדי הים שנמכרת במחיר מצחיק של 19 שקלים לכל חלק, וקולקציית הגברים המוצלחת, ממנה כבר נרכשו מספר פריטים לגבר הפרטי שלי.
אגב, מחלקת הגברים הקטנה משמעותית ביחס למחלקת הנשים, מצטיינת במבחר גדול של בגדים ואקססוריז ממיטב הטרנדים הכי לוהטים של העונה וכדאי מאוד שלא לדלג עלייה בביקור הבא שלכם באחת מחנויות הרשת.

פריטים נבחרים מהקולקציה:

שמלה בהדפס שבטי - 40.90 שקלים

חצאית פרחונית - 48.90 שקלים

שמלה בסגנון אתני - 119 שקלים


עוד מחלקה שראוי לשים עליה את הדגש היא מחלקת האקססוריז הענקית שמכילה לא רק שלל תכשיטים יפים במחירים מצחיקים שנעים בין 13.60 שקלים ל – 56.90 שקלים, אלא גם: נעליים, תיקים, ארנקים, משקפי שמש כובעים ואביזרים לשיער כאשר הפריט הכי יקר במחלקת האקססוריז לא עולה על מחיר של 139 שקלים.

סנדל גלידאטורים - 129 שקלים


 חלק עליון של בגד ים - 19.90 שקלים

 חלק תחתון של בגד - 19.90 שקלים


רשת פוראבר21 ממוקמת בקניונים הבאים: קניון עזריאלי תל אביב, קריון קריית ביאליק, גרנד קניון באר שבע וקניון מלחה ירושלים.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג:

שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: