יום שלישי, 20 במאי 2014

הפיג'מה החדשה שלי

בכל שנה, עם פתיחת עונת הקיץ ועונת הפיג'מות, אני אוהבת לקנות לי פיג'מה ביתית בגוונים בהירים שתהיה לי לפינוק עם רדת החושך בלילות החמים.
האמת היא שבשנתיים האחרונות יוצא לי לקנות את בגדי הפנאי שלי, גם לקיץ וגם לחורף, ברשת "אפרודיטה" האהובה. המבחר שם מאוד גדול וחוץ מבגדי הפנאי של מותג הבית שלהם, אפשר למצוא שם גם חליפות פנאי של מותגים אחרים כמו של "גו אנדר", "לי קופר" ועוד.
בעונה הנוכחית, בגדי הפנאי של המותג "אפרודיטה" מוצעים בשלל ואריאציות, כאשר זו שלי היא מקולקציה שנקראת: Mix&Match, עשויה מכותנה נעימה. תוכלו למצוא בקולקציה 6 פריטים: גופייה, חולצת שרוול קצר, חולצה ללא שרוול, מכנס בוקסר, מכנס ברמודה ומכנס 3/4. כל פריט נמכר במחיר של 69 שקלים כאשר 2 פריטים (ז"א, סט של שני חלקים) נמכרים במחיר מבצע של 120 שקלים.
הקולקציה הזאת מגיעה ב – 4 צבעי פסטל רכים: סגול, אפרסק, טורקיז ואפור.
גם טווח המידות רחב מאוד ונע בין מידה S למידה XXL.



וכך היא נראית בקטלוג הרשת:

חליפת פנאי מסדרת Mix&Match בצבעים טורקיז ואפרסק


להשיג בסניפי רשת "אפרודיטה" ואון ליין דרך אתר הרשת:



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


המשך יום נפלא,
שרונה.

אין תגובות: