יום שבת, 24 במאי 2014

לא רק ארנקים

רשת "ארנקי עמנואל" הוקמה לפני 36 שנים על ידי עמנואל גרינשפן, שהתחיל אז כיצרן קטן שמכר לחנויות ברחבי הארץ, וגדל לאט לאט עד לפתיחת חנות המפעל הראשונה שלו.
מאז אותה חנות מפעל העסק גדל והתרחב ונכנסו לתוכו גם שני ילדיו של גרינשפן, יחדיו הם מחזיקים ומטפחים למופת את העסק המשפחתי – "ארנקי עמנואל".
הרשת השיקה השבוע את הקולקציה החדשה שלה לקיץ 2014, כאשר כל הקולקציה עשויה מעורות איכותיים, תוך הקפדה על חלוקה פרקטית, נוחה, ונכונה ועיצוב "על זמני" שיוכל לשמש להרבה יותר מעונה אחת.
בקולקציה החדשה כמה השראות עיקריות: קולקציית הג'ונגל ששואבת השראה מהטבע ובה תוכלו למצוא עורות מנוחשים בגוונים שונים, קולקציית המטאל שמגיעה בדוגמת תיקים קשיחים בגודל אוברסייז ובצבעי זהב-ברונזה ושחור מטאלי, והקולקציה האורבנית שמציעה תיקי גב מעור, תיקים משרדיים, תיקי קלאץ' וארנקים איכותיים.
טווחי מחירים: ארנקים 130-520 ₪, תיקים 349-1129 ₪.




העונה תמצאו ב"ארנקי עמנואל" גם מוקסינים איכותיים מעור בשלל צבעים וסנדלי אצבע מהממות מעור שמגיעות בצבעי בסיס של אדום, כחול ובז'.
מחיר מוקסינים ונעלי אצבע: 329 .




בקולקציה החדשה של "ארנקי עמנואל" תוכלו להנות גם מהעיצובים המהממים של המעצבת נטע שדה שדאגה העונה לתיקים מקוריים, נקיים ומינימליסטיים תוך זיקה לטרנדים העולמיים. כל הפריטים בקולקציה עשויים תפירה וגימורים ברמה הגבוהה ביותר, מעורות איטלקיים משובחים. לתיקים בקולקציה של נטע שדה יש שמות מעוררי תיאבון כמו: "תיקי פבלובה", "תיקי פטיסייר" ו"תיקי מקרון" ותהיו בטוחים של רק השמות שלהם יפים אלא גם הם עצמם.
טווחי מחירי הקולקציה: ארנקים 300-596 ₪, תיקי קלאץ׳500-650 ₪, תיקי עור 750-1200 ₪.



להשיג בסניפי הרשת: שינקין 5 תל אביב, דיזנגוף 246, תל אביב, קניון הזהב , ראשל"צ, OUTLET פרימיום סנטר רח' המשביר 1 חולון, OUTLET קניון חוצות המפרץ חיפה.



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


סופ"ש נעים,
שרונה.

אין תגובות: