יום שבת, 3 במאי 2014

פוסט בגדי הים הגדול – חלק ג' ואחרון

במבנה הגוף האחרון שנותר לנו לסדרת הפוסטים הגדולה על בגדי הים, אין יותר מידי מה לדון. מדובר במבנה הגוף המושלם, זה שכולנו היינו רוצות להתהדר בו – מבנה גוף X או במילים סקסיות יותר: 90-60-90. אם את דוגמנית או סתם נולדת עם הרבה מזל, את יכולה להרשות לעצמך ללבוש כל דבר שרק תרצי. בין אם בבגדים ובין אם בבגדי ים ולכן לגבייך, הכל בעצם מותר!

מה שכן, אחרי שקניתן את בגד הים ולבשתן אותו לים או לבריכה, חשוב שתקפידו על שמירה נכונה שלו, כדי שלא יהרס לכן אחרי 2 טבילות במים. וככה צריך לנהוג איתו:

  • הגנה מפני השמש היא חשובה ומבורכת ולכן אני יותר ממליצה להשתמש במקדמי הגנה בעלי SPF גבוה (גם על זה יגיע פוסט מסודר בקרוב), אבל כאשר אתן מורחות את מקדם ההגנה על הגוף, הקפידו שהוא לא יגע בבגד הים. כנ"ל לגבי שמני שיזוף למיניהן, למקרה שאתן עדיין לא מבינות שהשמש היא סכנה לכל דבר.
  •  ישיבה על דשא, חול או אבן פוגעת בסיבי הבד של החלק התחתון. הקפידו לשבת על מגבת חוף או על כסא.
  • כאשר אתן חוזרות מהים, אל תשאירו את בגד הים הרטוב עליכן או בתיק (חלילה!), שטפו אותו במים קרים עם מעט סבון כביסה, השרו ל – 10 דקות בערך, שטפו היטב ותלו לייבוש בצורה אנכית במקום מוצל ולא בשמש.
  • במידה והחלטתן לכבס את בגד הים במכונת הכביסה, עשו זאת בלא יותר מ – 30 מעלות והכניסו את בגד הים לכדור פלסטיק כדי שהחוטים שלו לא יסתבכו עם שאר הבגדים במכונה ובגד הים יתרחב לכן.


ולסיום סדרת הפוסטים הגדולה, קבלו עוד מבחר בגד ים של מותגים שונים ושל מעצבים מוכשרים שיעשו לכם את הקיץ בחוף ובבריכה לצבעוני ואופנתי הרבה יותר.

בגדי הים של "לויטקס" שמציגה העונה שני קווים עיקריים פרי עיצובה: Camila ו – Lips. בקולקציה הראשונה תמצאו בגדי ים מעוצבים בקווים נקיים ובמראה אלגנטי ואופנתי. בעיצוב הדגמים השונים בקולקציה מושם דגש על אלמנט של נוחות ועל גזרות מחטבות. מחיר בגד ים מהקולקציה הזאת עומד על 350 שקלים. בקולקציה השנייה שהיא גם הצעירה יותר מבין השניים, תמצאו בגדי ים בצבעים מרהיבים ובדגמים מגוונים ולצידם גם גזרות בייסיק. מחיר בגד ים מהקולקציה הנ"ל: 219 שקלים.
את בגדי הים של לויטקס ניתן למצוא במגוון החנויות המתמחות בבגדי ים ברחבי הארץ.



ב"גוטקס", מותג האופנה היוקרתי לבגדי ים הלכו העונה על הדפסים נועזים, עשירים ומלאי פרטים, המשולבים בגוונים אחידים, בהירים ומחמיאים. ההדפסים והפרטים הם בעלי מהות של מלאכת אומן, כאשר רובם מאוירים בעבודת יד ויכולים לכלול עד 60 צבעים שונים. גוטקס מחולקת ל – 4 תתי מותגים שונים: Essentials במחיר של 499 שקלים לבגד ים, Contour בטווח מחירים של 498-649 שקלים, Classics בטווח מחירים של 649-699 שקלים, ו – New Vision בטווח מחירים של: 649-799 שקלים.
את בגדי הים של גוטקס ניתן להשיג ברשת חנויות המפעל של גוטקס, רשת המשביר לצרכן ובחנויות הפרטיות.



בגדי הים של מעצבת האופנה עמית איילון בשלל הדפסים מדליקים וגזרות שונות ומעניינות:



לקראת סיום, הנה גם משהו קטן לגבר, כדי שלא יתלונן שקיפחנו אותו:
ברשת H&M השיקו את קולקציית בגדי הים החדשה של דיוויד בקהאם שמציגה שלושה סגנונות שונים: מכנסי גלישה (149 שקלים), מכנסי שחיה (119 שקלים) ותחתוני טרנק (99 שקלים). כבעבר, גם בקמפיין החדש בקהאם מדגמן בעצמו את הפריטים מהקולקציה פרי עיצובו. הקולקציה תהיה זמינה בחנויות החל מחודש זה, בסניפים נבחרים של H&M בארץ ובעולם. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג:


שמרו על עצמכם שם בחוץ,
קיץ נעים וסופ"ש מקסים,
שרונה. 

תגובה 1:

יוני אמר/ה...

יפה שיש גם בגדים לגברים מותגים