יום שני, 26 במאי 2014

קולקציית תכשיטי היוקרה של MAUBOUSSIN

אני אוהבת תכשיטים, במיוחד כאלה שמשובצים בהם אבנים יקרות. בכל פעם שאני חולפת על פני חנות תכשיטים, אני משתהה לכמה רגעים ובוהה באבנים הנוצצות שניבטות אל מול עיניי. משהו בהם מרתק אותי, וכשאני חושבת יותר לעומק מניין הם הגיעו אל אותו התכשיט, אני בכלל נפעמת. 
בכיכר המדינה בתל אביב, שוכנת לה חנות תכשיטי היוקרה הצרפתית MAUBOUSSIN שגם בחלון הראווה שלה בהיתי לא אחת במהלך השנה שבה החנות קיימת בארץ. 
הפעם, הוזמנתי להצצה לקולקציה החדשה של המותג, בנוכחות נשיא ומעצב החברה, מר אלן נמרק. 
נמרק, צרפתי - יהודי - ציוני שהתחיל את דרכו בעולם עסקי השטיחים ועם הזמן התגלגל לחברות אופנה עלית כמו קנזו ואיב סן לורן, עד שלבסוף מצא את ייעודו כמעצב המותג היוקרתי. 
נמרק סיפר לנו על הקולקציה החדשה המעוצבת בסגנון וינטג' עם עדכונים מודרניים ומבוססת על מראה התכשיטים שנחשבו לקלאסיקות המותג בשנות ה- 30, 40 ו- 50. התכשיטים בקולקציה כוללים מגוון רחב של אבני חן בצבעוניות המתאימה במיוחד לעונת הקיץ: ספיר, סיטרין, רודוליט, אקווה מרין ועוד, לצד עיצובים קלאסיים ועל זמניים המציעים לאישה העירונית והמודרנית של ימינו, טעימה של זוהר ותחכום פריזאיים. 

בקולקציה: טבעות משובצות אבנים ויהלומים, שרשראות עשויות זהב, משובצות יהלומים, אבני חן, אמרלד, פנינים ועוד, עגילים צמודי אוזן, עגילי טיפה, שעונים ועוד. כל התכשיטים עשויים תוך הקפדה יתרה על שימוש בחומרים בסטנדרטים גבוהים ביותר על מנת להבטיח את יופיו ואיכותו של כל תכשיט. בנוסף, המותג עשה שימוש בסמלים שונים עבור הקולקציה; כוכבים המסמלים יופי, משולש המייצג משהו שמימי, פרח המייצג הרמוניה, אובליות המתארת נצחיות ויהלום המייצג אנושיות.


מחירים:
טבעות: החל מ-2,200 ₪
שרשראות: החל מ-8,000 ₪
עגילים: החל מ- 8,640 ₪
צמידים: החל מ- 2,450 ₪ 

להשיג ב -  
 MAUBOUSSIN
רחוב ה' באייר 20, כיכר המדינה, תל אביב

אלכסנדרה דן, מנהלת חנות התכשיטים MAUBOUSSIN, מעניקה לנו כמה שיטות שונות וטיפים שימושיים לניקוי ושימור תכשיטים ומגלה לנו איך לעולם לא נצטרך לעשות טיול מיוחד לתכשיטן שוב.

שיטה ראשונה: ניקוי התכשיטים עם סבון כלים

  1. טפטפו כמה טיפות של נוזל לניקוי כלים לקערה או ספל עם מים חמימים (לא רותחים) וערבבו בעדינות. מי ברז רגילים יעבדו בסדר, אך לקבלת תוצאות טובות יותר, ניתן להשתמש במי סודה. אין להשתמש במים רותחים, במיוחד אם התכשיטים מכילים אבנים יקרות ושבירות כמו אבני אופל, שיכולות להיסדק עקב שינויי טמפרטורה מהירים וקיצוניים.
  2. משרים את תכשיטי הזהב בתמיסה במשך כ- 15 דקות. בזמן ההשריה, המים החמים והסבון ימצאו את דרכם לתוך החריצים והסדקים, ויסירו את הלכלוך שקשה להסיר ביד.
  3. הוציאו את התכשיטים ושפשפו אותם בעדינות עם מברשת שיניים. קרצפו כל תכשיט בנפרד, תוך תשומת לב מיוחדת לפינות נסתרות בהן לכלוך עלול להיות מוסתר. השתמשו במברשת רכה מאוד – כמה שיותר רכה יותר טוב. זיפים קשים יכולים לגרד את פני השטח של התכשיטים. אם התכשיטים מצופים זהב (בניגוד לזהב טהור),זיפים קשים במיוחד יכולים אפילו להסיר את שכבת הזהב לגמרי. מברשות מיוחדות שנועדו למטרה זו הן הטובות ביותר, אבל רוב המברשות הקטנות והרכות, (כמו למשל, מברשות גבה) גם יעבדו.
  4. לאחר מכן, שטפו כל תכשיט במים זורמים חמים. שטיפה נוספת במים זורמים תעזור להסיר לכלוך שלא נתפס על המברשת. שוב, יש לוודא שהמים לא חמים מידי. אם שטיפת התכשיטים נעשית בכיור, וודאו ששמתם משהו שיחסום את פתח הניקוז. כך לא תאבדו בטעות את התכשיטים במידה והחליקו מהידיים. לחילופין, ניתן לשטוף את התכשיטים במסננת.
  5. לסיום, יבשו את התכשיטים עם מטלית רכה והניחו אותם לייבוש על מגבת באוויר הפתוח לפני שתענדו אותם שוב. אם התכשיטים עדיין רטובים, הם יהוו מלכודת לחות לעור, מה שיכול להוביל לגירוי.

שיטה שנייה: ניקוי תכשיטים עם משחת שיניים

  1. ערבבו כמות קטנה של משחת שיניים עם מים (על כל סנטימטר של משחת שיניים בקערה או בכף היד, מערבבים כף או שתיים של מים כדי ליצור את המשחה). משחת השיניים היא טובה להסרת הלכלוך שהצטבר על תכשיטי הזהב מבלי לשרוט אותם. שיטת ניקוי זו אינה שוחקת את התכשיטים ולכן ניתן להשתמש בה בתדירות גבוהה, לניקוי מהיר או כאשר אין גישה לחומרי ניקוי אחרים.
  2. שפשפו בעדינות את התערובת של משחת השיניים באמצעות מברשת שיניים בעלת זיפים רכים. אם מופיעות שריטות על התכשיטים, זה כנראה בגלל מברשת השיניים ולא המשחה. השתמשו במברשת רכה ככל האפשר. לחלופין, אפשר פשוט לשפשף עם משחת שיניים ללא דילול במים. אך בשיטה זו יכול להיות קשה יותר לנקות מתוך סדקים קטנים בתכשיטים.
  3. לסיום, שטפו ביסודיות את התכשיטים על מנת להסיר את כל הלכלוך שהצטבר.

הלכתי לנסות על התכשיטים הפרטיים שלי!
ערב נהדר שיהיה,
שרונה. 

אין תגובות: