יום שבת, 7 ביוני 2014

מוצרים חדשים לשיער

כבר הרבה זמן שלא היה לנו פוסט כזה ולקראת הקיץ, העונה שבה אנחנו מזיקים הכי הרבה (כנראה) לשיער שלנו תודות למי הכלור שבבריכה, מי המלח שבים וחשיפה ממושכת לשמש, הבאתי לפניכם פוסט עם מוצרי השיער הכי חדשים והכי מעניינים שתמצאו על המדפים.

AUSSIE

המותג AUSSIE שמגיע אלינו מאוסטרליה (ומכאן גם שם המותג) נחת לאחרונה בארץ לאחר שבבריטניה כבר זכה בהמון פרסים בתעשייה ומכר מעל 50 מליון בקבוקים.
מוצרי המותג כוללים שמפו ומרכך ב – 4 סדרות: לשיער רגיל, יבש ופגום, מקורזל וארוך וכמו כן, את "מסכת הקסם" המהוללת ועטורת הפרסים – 3 Minute Miracle, שכשמה כן היא.
כל מוצרי השיער של AUSSIE מכילים את אגוז המקדמיה מה שמעניק למוצרי הסדרה ניחוח עדין, נעים ופירותי במקצת, שבאופן אישי הזכיר לי ריח של קרטיב פירות.
אני קיבלתי להתנסות בשמפו, במרכך ובמסיכה לשיער המיועדים לשיער יבש ופגום ואין ספק שעם כמות הפנים שהשיער שלי עובר מידי שבוע, הוא כבר לא נראה כתמול שלשום.
השימוש במוצרים מאוד נעים, השמפו נותן תחושת ניקיון טובה בקרקפת ובשילוב עם המרכך והמסיכה, השיער מרגיש נעים יותר וחיוני יותר.
מחיר שמפו/מרכך: 34.90 שקלים, מחיר "מסכת הקסם": 44.90 שקלים, להשיג ברשת סופר פארם בלבד.




Nanokeratin STSTEM

מותג השיער הבינלאומי, נכנס לראשונה לשוק הישראלי לאחר הצלחתו במספרות המובילות בעולם כמו: Toni & Guy, Vidal Sasson ועוד. המותג משווק כבר מספר שנים בלמעלה מ – 16 מדינות (כולל מדינות ערב) ומה שאתם עדיין לא יודעים שמדובר במותג כחול-לבן תוצרת הארץ. הפטנט המהפכני שפותח במעבדות NKS, מועשר במרכיבים טבעיים בטכנולוגית ה – Biomimicry, המחקים תהליכי שיער אמתיים המתרחשים בטבע. הנוסחאות הייחודיות משקמות, מטפחות ומזינות את השערה ויוצרות מעטפת חיצונית המגנה על השערה ומסייעת לרקמה הפנימית לשחזר את פעולת ייצור הקראטין והחלב הטבעי. הן עשירות בויטמינים, במינרלים, בשמנים אתריים ובתמציות צמחים, במטרה לסייע לשיער לשקם את עצמו ולהגיע לתוצאה של שיער בריא, גמיש, חזק, מבריק ורך.
למותג יש 3 סדרות המיועדות כל אחת לשיער טבעי, שיער צבוע ושיער פגום/רגיש כאשר בכל סדרה תמצאו: שמפו, מרכך ומסיכה וכמו כן, קיימים גם סרום קרטין וקונדישנר ללא שטיפה המיועדים לכל סוגי השיער.  
למוצרים יש ריח אחיד ומאוד נעים, על גבול הפרחוני, ולאחר השימוש בשלושת המוצרים מהסדרה לשיער טבעי, אני יכולה לספר לכם שחווית השימוש הייתה טובה, השיער הדיף ריח טוב גם שעות לאחר החפיפה והמגע שלו היה רך וכייפי.

מחירים:
סדרת המוצרים לשיער טבעי –
שמפו/מרכך: 148 שקלים (320 מ"ל), 188 שקלים (550 מ"ל).
מסיכה: 218 שקלים (500 מ"ל).

סדרת המוצרים לשיער צבוע –
שמפו/מרכך: 152 שקלים (320 מ"ל), 192 שקלים (550 מ"ל).
מסיכה: 228 שקלים (500 מ"ל).

סדרת המוצרים לשיער פגום/רגיש –
שמפו/מרכך: 158 שקלים (320 מ"ל), 198 שקלים (550 מ"ל).
מסיכה: 238 שקלים (500 מ"ל).

ניתן להשיג דרך אתר החברה/בחנות האינטרנט: 


ובמספרות המורשות ברחבי הארץ. לבירור מספרה הקרובה ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1800-200-599




Style Aromatherapy

מותג הטיפוח לשיער השיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער שעבר החלקה ועיצוב בחום. הסדרה מבוססת על טהרת שמן הקרטין ומוגנת על ידי פטנט טנכולוגי שפותח במיוחד לטיפול בשיער לאחר החלקה או עיצוב יומיומי בחום.
לסדרת המוצרים נוסחה ייחודית ללא מלחי סודיום כלוריד, היא מועשרת בשמן ארגן ושמן זרעי בורג' המבטיחים הגה לטווח ארוך, של תוצאות החלקת השיער ומשפרת באופן דרמטי את בריאות השיער ומראהו.
מוצרי הסדרה מכילים: שמפו, מרכך, מסכה וסרום ואני קיבלתי להתנסות במסיכת הקרטין מהסדרה. כפי שסיפרתי כאן, אני נוהגת להחליק את שיערי במספרה אחת לשבוע לפחות ולכן חשוב לי לשמור עליו ולהגן עליו כמה שיותר. למסיכה יש מרקם חלק ומשיי, הריח שלה טוב ובתום השימוש השיער הרגיש נעים ורך והתלווה אליו ניחוח נעים.

מחיר שמפו/מרכך: 29.90 שקלים (750 מ"ל).
מחיר מסכת קרטין: 39.90 (500 מ"ל).
מחיר סרום קרטין: 49.90 שקלים (100 מ"ל).

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בפארם, רשתות השיווק ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ. 



השקות נוספות וחידושים נוספים בתחום השיער צפויים ממש בקרוב ותהיו בטוחים שתוכלו למצוא אותם כאן בבלוג בהקדם האפשרי.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


המשך סופ"ש משובח,
שרונה.

אין תגובות: