יום רביעי, 2 ביולי 2014

קלרינס - האובססיה החדשה שלי

באירוע הביוטי סיטי עליו סיפרתי לכם אתמול, הושקו השבוע מספר מוצרים חדשים של מותג האיפור והטיפוח קלרינס. את המותג גיליתי לא לפני הרבה זמן, אבל מאז שהתנסיתי במוצרים השונים של החברה גם כחלק משגרת הטיפוח וגם כחלק משגרת האיפור שלי, פיתחתי אהבה עזה לכל מה שיוצא תחת ידי המותג הזה.

מנהלת ההדרכה הראשית של המותג, אורלי עוז שמואל, חשפה בפנינו את המגמות המרכזיות באיפור לקיץ הקרוב ונידבה גם מספר טיפים לאיפור קייצי.


המוצרים עליהם המליצה לבניית המראה הקייצי העדכני הם:
  • Instant Light Radiance Boosting Complexion Base – בסיס איפור איכותי בעל פיגמנט ורדרד אותו מורחים ממרכז הפנים לכיוון הצדדים בתנועות שוות, כולל באזור האף, הצוואר, האזניים והעפעפיים.
  • שפתון Joli Rouge Brillant בגוון מספר 20 קורל טוליפ – צבע כתמתם יפיפה שמתאים בדיוק לעונה החמה.
  • פלטת צלליות Ombre Minerale 4 Couleurs מספר 12 – מומלץ להתחיל מהצללית הורודה ואותה למרוח על אזור העפעפיים התחתונות, מתחת לעצם הגבה ומתחת לעין עצמה. לאחר מכן, לפזר מהצללית האפורה הבהירה על החלק בעפעף העליון שסוגר על גלגל העין וקצת מתחת לעין עצמה על העפעף התחתון. לסיום, להשתמש בצללית לבנה מנצנצת ולפזר ממנה על אמצע העפעף ומעט בזוויות הפנימיות כדי ליצור תחושת מוארות.
  • מסקרה Wonder Perfect Mascara בצבע שחור מספר 01 – להדגשת הריסים העליונים והתחתונים.




מוצרים נוספים שקיבלתי להתנסות הם הקונסילר: Instant Concealer בגוון 02, אותו ניסיתי לראשונה אתמול ונראה שיש לי איתו עתיד מזהיר. פרפקטור לשפתיים – Instant Light Natural Lip Perfector שמגיע עם מברשת ספוג רכה בקצה שלו, לא דביק על השפתיים ויש לו ריח עדין ונעים. מסיר איפור עיניים דו פאזי – Instant Eye Make Up לא שומני ולא שורף בעיניים. אחרון חביב הוא קרם הלילה – Extra Firming Night לכל סוגי העור, לנשים מגיל 40 ומעלה, אותו העברתי לאחותי הגדולה להתנסות.



בדוכן של קלרינס בביוטי סיטי תוכלו למצוא את מיטב המאפרות ויועצות היופי של המותג, כאשר אני זכיתי לרענון האיפור אצל ענת המקסימה ואחותי התפנקה אצל איריס המהממת שזרמה איתה ולא דחפה לה מוצרים שהיא לא צריכה אלא רק מה שבאמת מתאים ונכון לעור שלה.



השלל שיצאנו איתו גדול ורב: נרכשו הדאבל סרום האגדי, פילינג, שתי מסיכות לפנים (אחת לטיהור ואחת ללחות) ומייקאפ המוס החדש עליו המלצתי לכם בבלוג ממש כאן.

כל המוצרים של קלרינס בהנחות ממש שוות עכשיו כאשר במחלקת הטיפוח על רכישה של מוצר אחד יש 20% הנחה ועל מוצר שני – 50% הנחה. במחלקת האיפור ההנחה עומדת על 25%. המסיכה המטהרת למשל, עלתה רק 119 שקלים וכך גם המסיכה הלחותית והפילינג.
על כל רכישה מעל 349 שקלים מקבלים קיט ביוטי סיטי ממש שווה שככה הוא נראה:



ובקניה מעל 599 שקלים מקבלים בנוסף גם תיק חוף ממש מדליק.

אני יכולה לספר לכן שבנוסף לכל המתנות השוות האלה שקיבלנו בעקבות הרכישה הגדולה, ענת ואיריס פינקו אותנו בעוד דוגמיות של מי הפנים – Tonic Express, הטונר המבהיר – Gentle Exfoliator, וה – Beauty Flash Balm.

דוגמיות יחד עם מסיכת הטיהור שנרכשה

קלרינס - האובססיה החדשה שלי

אירועי הביוטי סיטי ימשכו עד יום שישי (כולל) ואם בא לכן על כל הפינוקים האלה, אל תפספסו את הדוכן של קלרינס ואת המוצרים המעולים שיש למותג הזה להציע.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


תהנו!
שרונה. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האם אפשר לתאם עם איריס יועצת היופי ? נראה שהיא יודעת מה היא עושה ולפי מה שאת אומרת הלוואי וכל היועצות לא ידחפו סתם מוצרים:)

The Funny Bunny אמר/ה...

בחירות נהדרות. אני מאוד אוהבת את פילינג התפוז הקיצי!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - צריך לבדוק את זה מול ההנהלה של קלרינס, אני לא ממש יודעת באיזה סניף היא עובדת. והיא באמת הייתה נהדרת!

השפנפנה - הוא מעולה, הא? :) בכלל, אוהבת קלרינס ממש!!!