יום שלישי, 15 ביולי 2014

חדש על המדף – מוצרים חדשים לחודש יולי

החודש הזה היה בעיקר בסימן טיפוח עור הפנים וזה אני מניחה, בשל רצון לשמור על העור כמה שיותר בתקופה הזאת שבה חם ולח וההורמונים שלי משתוללים בגוף בגלל ההריון המתקדם.
אני משתדלת כמעט ולא לצאת מהבית ואם אני כן יוצאת, זה תמיד יהיה תחת מעטה כבד של מסנני קרינה, קרמים ו/או כל אמצעי אחר שיגרום לי להרגיש מטופחת ומתוקתקת אבל בטוחה מהשמש.
ואלה הם המוצרים שקיבלתי לסקירה במהלך חודש יולי:

סדרת הטיפוח החדשה מבית שיסיידו – IBUKI

את מוצרי שיסיידו אני מכירה כבר הרבה שנים, עוד מהתקופה שהייתי ילדה. אחותי הגדולה שמכורה למוצרי החברה נהגה להציף את חדר האמבטיה שלה במוצרים רבים של המותג, ואני בתור "ליידי" קטנה, אהבתי לרחרח ולנסות אותם על עור הפנים שלי כדי להבין על מה כל המהומה.
ובכן, עד היום חקוק באפי הריח של סבון הגרגרים היומיומי של החברה ותחושת הנעימות על הפנים צרובה לי גם היא בזכרון.
לאחרונה השיקה החברה את סדרת הטיפוח החדשה שלה שמיועדת לנשים בגילאי 25-34 ועוזרת לעור להתמודד עם בעיות בתפקוד התקין שלו שנובעות מגורמים כמו: לילות ללא שינה, שינויים הורמונלים, חשיפה לסביבה יבשה ועוד.
המוצרים בסדרה מכילים מרכיבים בוטניים טהורים הנמצאים בין השאר בפטריות שיטאקי ואצות כאשר אלה מעודדים את התחדשות העור ובכך מסירים באופן מושלם תאים מיותרים ומביאים להחלקה ולעידון העור.
בסדרה קיימים 5 מוצרים בסך הכל: מי ריכוך מרוכזים העוזרים בבניית עמידות העור ע"י שיפור רמת הלחות (245 שקלים ל – 75 מ"ל), תחליב לחות רב תפקודי המשפר את מראה הנקבוביות מהיסוד (435 שקלים ל – 75 מ"ל), קרם לחות רב תפקודי המשפר את מראה הנקבוביות (435 שקלים ל – 50 מ"ל), קרם לחות רב תפקודי 15SPF המקנה הגנה כנגד נזקי סביבה כגון: קרני UV וזיהום אויר (435 שקלים ל – 75 מ"ל) וקרם עיניים המכוון לטיפול בכהויות, נפיחות וקמטוטים קלים (390 שקלים ל – 15 מ"ל).
כל המוצרים בסדרה בעלי ריח נעים וממכר, נספגים בקלות ובמהירות על עור הפנים ומכינים את העור נהדר לקראת שלב האיפור.


את מוצרי שיסיידו ניתן להשיג ברשתות הפארם.


סרום טיפוח של סבוקלם

הסרום ההיפואלרגני החדש של המותג הדרמוקוסמטי, נועד להרגעת עור רגיש ואדמומי ולהגברת פעולת קרם הלחות. הסרום קליל ומעודן, מרגיע את העור ונספג במהירות, הוא אינו שומני ואינו מותיר ברק. הוא מעודד אגירת לחות בשכבות העור העמוקות ומותיר את העור גמיש וקטיפתי. יש בו שמן אובליפיכה, תמצית פרחי יערה ואלוורה, שמן נבט חיטה טבעי וויטמינים A ו – E.
אני באופן אישי אוהבת להשתמש בסרום בשעות הלילה דווקא, כאשר בבוקר אני מתעוררת עם עור יפה ובעל מרקם נעים.


מחיר הסרום: 101 שקלים ל – 60 מ"ל, להשיג ברשת סופר פארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים.


ג'ל לשיזוף עצמי Flash Bronzer של לנקום

שיזוף העור תחת קרניה היוקדות של השמש לא בא בחשבון ומזל שבלנקום הוציאו את הג'ל לשיזוף עצמי באזור הפנים, שעושה את העבודה היטב.
השיזוף אחיד, נראה עמוק וטבעי ומותיר את עור הפנים במראה קורן תוך מספר שעות. מרקם הג'ל מרענן וחלק, הוא נמרח בקלות ומתייבש במהירות.
הג'ל בעל נוסחה המזינה את העור בלחות ומשולבים בו חלקיקי לחות וויטמין E. מומלץ למרוח מעט מהג'ל על המצח, האף, הלחיים והצוואר ולפזר באופן שווה באמצעות כפות הידיים. כשמורחים את המוצר רצוי להזהר על הבגדים ולהמנע ממגע איתם, ובתום השימוש מומלץ לשטוף את הידיים היטב.


מחיר הג'ל: 140 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ואפריל.


סדרת המוצרים החדשה של פינוק

מותג הטיפוח פינוק השיק לאחרונה סדרה חדשה – פינוק בתוספת קרטין.
הסדרה כוללת שמפו ומרכך לשיער בתוספת קרטין ותחליב רחצה בתוספת אלוורה וקרטין. הנוסחה הייחודית מעניקה לשיער מראה בריא ומשיבה לו ברק, גמישות ורכות. תחליב הרחצה מחזיר לעור את החיוניות ומעניק תחושה של עור גמיש לח ומטופח.
הריח של המוצרים בסדרה החדשה מעט פירותי אבל מאוד לטעמי, המוצרים כולם מגיעים בבקבוקים גדולים בנפח 700 מ"ל שמספיקים להמון זמן וכל זה במחיר משתלם ושווה לכל כיס.


מחיר שמפו/מרכך: 10-14 שקלים, מחיר תחליב רחצה: 8-12 שקלים, להשיג ברשתות השיווק והפארם.


קרם קרטין אינטנס של נטורל פורמולה

הקרם החדש הוא אחד מתוך סדרת מוצרי קרטין אינטנס המיועדת לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום.
הקרם הוא למעשה קרם הגנה לשיער בזמן החלקה בחום כאשר הקרטין שבו עוטף את השיערה ומחליק אותה לכל אורכה.
כידוע, אני נוהגת להחליק את שערי באופן קבוע ואת הקרם קיבלתי שעות לפני שיצאתי למספרה לעשות פן. אחרי החפיפה בבית מרחתי מעט מהקרם על השיער והקפדתי לשים אותו לאורך כל השיער, מהשורש ועד הקצוות. יש לו ריח נהדר "של מספרות" (ריח שאני מכורה לו!) ותוצאות הפן היו טובות יותר והשיער נראה בריא, טבעי ומלא ברק.


מחיר הקרם: 39 שקלים ל – 145 מ"ל, להשיג ברשת סופר פארם. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


נתקלתם במוצרים חדשים ומעניינים נוספים?
שתפו אותי כאן בכפתור התגובות.
נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: