יום שלישי, 22 ביולי 2014

טיפול זוהר אצל איריס שרביט

קצת לפני שהתחילה המלחמה הכרחתי את עצמי ללכת לטיפול פנים. מאז תחילת ההריון לא ביקרתי אצל קוסמטיקאית וחשבתי שיהיה נחמד לפנק את עצמי לקראת הלידה.
איריס שרביט היא קוסמטיקאית המתמחה בקוסמטיקה רפואית מתקדמת וכבר שנים רבות שהיא מקבלת לקוחות בקליניקה שלה במבשרת ציון. ממש לאחרונה היא פתחה קליניקה נוספת ברחוב הנחושת 10 ברמת החייל וככה הזדמן לי לקפוץ אליה לטיפול זוהר מפנק וכייפי.
בהריון אסור להשתמש בחומרים מסוימים על העור ככה שאיריס התאימה עבורי את הטיפול המתאים עם החומרים המתאימים לי כדי לא לסכן אותי חלילה.
במהלך הטיפול שאורכו כ – 45 דקות, איריס עשתה לי ניקוי מיקרודרמבריישן של פילינג המלטש את העור, ולאחר מכן מרחה על העור שלי לחויות והחדירה ויטמינים.
לקראת סיום טיפול הפנים היא פינקה אותי בעיסוי מרגיע בקרקפת, בצוואר ובכתפיים (בול מה שהייתי צריכה!) והאמת היא שממש לא התחשק לי לקום ממיטת הטיפולים.
הטיפול מומלץ לקראת אירוע מיוחד, אבל אתם יודעים שלא תמיד צריך אירועים מיוחדים כדי לעשות משהו שיגרום לך להרגיש טוב עם עצמך.
אצל איריס אפשר למצוא גם טיפולים נוספים כמו: פילינג לחידוש העור, טיפולי הבהרה, אנטי אייג'ינג, אקנה, ועוד ועוד.
השיטה שבה היא עובדת מבוססת על פיתוח ייחודי שלה שנקרא "שיטת האפליקציות" שהיא שיטה הפועלת על שכבות העור תוך שימוש בחומרים פעילים החודרים את העור באמצעות מספר שכבות על ידי חומצות מקלפות, משולבות עם חומרים מרגיעים בזה אחר זה, בשינוי המינון וסוג החומצות בהתאם לסוג הטיפול הנדרש או כמו במקרה שלי: בהתאם למצב העור והגוף. 

איריס שרביט משווקת גם ליין מוצרים טיפולי ייחודי הנושא את שמה ומאפשר העמקת הטיפול במכון והגעה לתוצאה הרצויה של הטיפול בזמן קצר יותר וללא תלות בטיפולי מכון.  



בנוסף, לרגל המצב הקשה במדינה, תוכלו למצוא בקליניקות של איריס טיפול שנקרא "אנטי סטרס פורטה" המבוסס על שיטת האפליקציות אותה פיתחה איריס. הטיפול נועד להרגעה רגשית ולמניעת תגובות קשות בעור הפנים. הוא מסייע לשחרר את שרירי הפנים ומזין את העור באורח מוגבר, מזרים את הדם ומונע היווצרות של בעיות עור שמופיעות כתוצאה ממתח ומלחצים מוגברים.
הטיפול מומלץ לגברים ונשים מגילאי 25 ומעלה, הוא אורך שלושת רבעי שעה ועלותו: 250 שקלים. 

פרטים נוספים אודות סדרת המוצרים של איריס ומגוון הטיפולים אפשר למצוא באתר שלה:

www.irissharvit.com


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


בשורות טובות וימים טובים ושקטים לכולם,
שרונה.

אין תגובות: