יום חמישי, 3 ביולי 2014

סליחה, מה השעה?

בתקופה האחרונה הרבה אנשים שואלים אותי את השאלה הזאת. הסיבה שאני עדיין עונדת שעון יד כנראה מניעה את האנשים ברחוב להתעצל לשלוף את מכשיר הנייד שלהם, ולבדוק בעצמם את השעה הנתונה. אז אני עונה בחיוך ובאדיבות, וגם מבסוטית שעל הדרך הם מסתכלים על השעון שאני עונדת.
יש לי לא מעט שעוני יד במגרה, בשלל גוונים ובשלל צבעים ובשבוע שעבר הוספתי עוד אחד חדש לאוסף.

השעון הזה שייך למותג Baby-G מבית CASIO ולמען האמת, תמיד חלמתי שיהיה לי שעון של המותג הנ"ל.
הסיפור מעט פתאטי, אבל בכל זאת אחשוף אותו כאן:
כשהייתי נערה, בסביבות הגיל 13-14 הייתי מאוהבת בילד שהיה לו שעון של אותו המותג. חלמתי שההורים שלי יקנו לי את אותו השעון בדיוק, אבל אף פעם לא העזתי לבקש מהם. עברו שנים מאז והיום סוף סוף גם אני בעלת Baby-G מגניב משלי.




המותג שמגיע אלינו הישר מיפן הרחוקה, השיק הקיץ את הקולקציה החדשה שלו בהשראת צבעי קיץ נועזים ובשיק אורבני.
השעונים עמידים במים עד 100 מטרים, ולמרות שאין לי כל כוונה להתחיל לצלול עכשיו, אני אוהבת שעונים שהם עמידים במים כי זה חוסך לי דאגות מיותרת שמא השעון ירטב וחלילה יפסיק לעבוד.
אגב, למקרה שלא ידעתם, Baby-G היא בכלל האחות הקטנה של מותג גדול הרבה יותר העונה לשם: G-Shock (שנולד גם 10 שנים לפני ה – Baby-G) והוא מיועד לקהל הגברי יותר בשל עיצובו המאסיבי והבולט.
היה לי קשה לבחור לעצמי שעון מבין המבחר הגדול שיש בקולקציה, וכרגיל בסופו של דבר הלכתי על הקלאסי (יחסית) שיכול בקלות לשמש גם את בעלי כי שעוני ה – Baby-G הם יוניסקס ברובם.


718 שקלים

444 שקלים

706 שקלים

430 שקלים



טווח מחירי השעונים בקולקציה: החל מ – 444 שקלים ועד – 1,100 שקלים, להשיג בחנויות השעונים הנבחרות.
אחרי שפינקתי את עצמי בשעון, התפניתי לפנק גם את בעלי באחד כזה משלו:



חברת האופנה האמריקאית GANT השיקה לאחרונה את קולקציית השעונים החדשה שלה, המיובאת לארץ על ידי חברת "טיים קונספט".
מותג האופנה הוקם בשנת 1949 ונמכר ברחבי העולם. ליין השעונים שלהם התחיל הרבה אחרי, בשנת 2002 אבל הצליח מהר מאוד לכבוש את האמריקאים ועכשיו גם אותנו כאן בארץ.
ליין השעונים – GANT TIME מיוצר בשוודיה ומתאפיין במגוון רחב של שעוני גברים ונשים בעיצובים קלאסיים, אלגנטיים וספורטיביים.
כל השעונים מיוצרים מפלדת אל חלד, מנגנונים איכותיים ובחלק מקולקציית הנשים משובצות אבני סברובסקי.
את השעונים ניתן להשיג ברצועות מתכת, עור וסיליקון צבעוניים.


1,490 שקלים

1,690 שקלים

2,690 שקלים

2,690 שקלים


טווח מחירי השעונים בקולקצייה: 1,290-2,690 שקלים, להשיג בחנויות השעונים הנבחרות. 




הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

תתחדשו ותהנו!
שרונה.

אין תגובות: