יום שבת, 5 ביולי 2014

ג'רנטיק משיקה שלישיית מוצרים חדשים

למי שלא מכיר, ג'רנטיק היא חברת מוצרי היופי והטיפוח היחידה שמציעה שיטה מהפכנית לחידוש עור הפנים והגוף. שמעתי על החברה כבר לפני הרבה שנים, בעיקר בזכות הבעלים שלה: רוזט וייצמן שהיא אישה מיוחדת במינה שבעקבות מחלת מעי דלקתית שבה חלתה החליטה לשנות את כל אורח חייה ולהפיץ את הבשורה הלאה.
לפני שנים רבות קראתי עליה כתבה באחד ממגזיני האופנה, אותה כתבה שגרמה לי להבין שיש פתרון להכל ורק צריך למצוא את האדם הנכון שיכוון אותך אליו.
לפני כ – 35 שנים החליטה רוז וייצמן להעלות ארצה את מוצרי ג'רנטיק הישר מצרפת, שם גם עברה התמחות בתורת הסלולותארפיה ויחד עם הכשרתה כתזונאית, עשתה בארץ מהפך בתחום מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח ההומאופתיים.



לאחרונה השיקו בג'רנטיק 3 מוצרים עם פורמולות חדשות ומחוזקות המיועדות כולן לשמירה על גוף יפה, על קימורים יפים ועל גוף מוצק.
הקרם החשוב ביותר בטיפולי הגוף הוא – VASCO ARTEARA, קרם לצלוליט בעל מרקם עבה יחסית, המיועד להסיר נפיחות מהקרסוליים ומ"רגליים נפוחות", כאשר הוא מסייע בצורה משמעותית ביותר בתהליך הסרת הצלוליט.
כיצד פועל הקרם? במעבדות ג'רנטיק הוסיפו לפורמולה תרכובת של חומרים פעילים ממקור צמחי, הקומפלקס שנוסף למוצר הוא תמצית ממשפחת הפרגים הנמצאת על חולות הים. מאפייניה של תמצית זו התגלו במבחנה והיא מסוגלת להפעיל את תעבורת הקרינטין, לחדש את חילוף החומרים על ידי פעולה נוגדת חמצון, לעורר תגובה אנטי דלקתית וכן ללכוד את תאי השומן בגוף. הקרם מסייע לזרימת מיקרו טובה יותר ולכן להרגשת רגליים קלות יותר.
מחיר הקרם: 646 שקלים ל – 150 מ"ל.



הקרם הבא הוא – ADIPO GASTA שהוא קרם גוף מעצב לגוף. הקרם הנ"ל עוצב ותוכנן במיוחד בכדי לעמוד בכל דרישותיה של האישה שרוצה להרזות בדרך ארוכת טווח.
כיצד פועל הקרם? ל – ADIPO GASTA הוסיפו מרכיב העונה לשם: תמצית אצות, המאפשרת "לאמן" את התאים להגברת האנרגיה שלהם על ידי הפעלת סינתזת ה – ATP. כמו כן, הוסיפו לו קפאין צמחי בכמות גדולה יותר, על מנת לייעל את האפקט הליפוליטי. בנוסחה זו, כל רכיב של הקומפלקס הצמחי פועל קישור מטבולי אחד או יותר המעורבים בייצור תאי השומן. הקרם בעל מרקם חלק ומשיי והספיגה שלו בעור מהירה ומושלמת.  
מחיר הקרם: 548 שקלים ל – 150 מ"ל.



אחרון חביב הוא הקרם – ANTI STRIES המיועד לטיפול ולמניעת סטריות (סימני מתיחה). אותם סימנים מעיקים נובעים ממחסור של קולגן ואלסטין ברקמת החיבור, כאשר אלה מותחים את סיבי האלסטין של העור.
לאחר הרבה שנים של מחקר, מעבדות ג'רנטיק יצרו קומפלקס מעובד, מזין ומשוכלל, החודר בקלות דרך העור ומאפשר סינתזה מצוינת של קולגן. שימוש יומיומי ובכמות מזערית על המקומות הפגועים בעיסוי קל, תאפשר מניעה מובטחת ובנייה מחדש של סיבי האלסטין במשך הזמן. הקרם בעל מרקם מימי יחסית וכדי להצליח בטיפול רצוי להשתמש בקרם למשך 3-6 חודשים.
מחיר הקרם: 972 שקלים ל – 125 מ"ל.



אני משתמשת במוצרים כבר מספר שבועות ובשל ההריון המתקדם שלי אני עדיין לא מצליחה לראות תוצאות ברורות לגמרי בכל האזורים. מה שכן, קרם הגוף המעצב לגוף – ADIPO GASTA בהחלט הצליח להגמיש את העור שלי והוא קרם הגוף שלי לכל דבר. גם 12 שעות אחרי המריחה שלו, העור מרגיש טוב ומלא חיות.
את שני הקרמים הנותרים אני מורחת במקביל באזורים ה"מועדים לפורענות" במיוחד בתקופת ההריון, כאשר המטרה שלי היא להמשיך להשתמש בהם בקביעות גם אחרי הלידה כדי למזער את נזקי הצלוליט וסימני המתיחה שנגרמים כתוצאה מההריון.
כל מוצרי החברה הינם מוצרים צמחיים וטבעיים ככה שגם נשים בהריון יכולים להשתמש בהם והריחות שלהם בהתאם. נעימים וארומתיים ביותר ומותירים את הגוף עם אותו ריח טוב ורענן גם לאורח שעות ועם תחושה כייפית בכל הגוף.



את כל מוצרי החברה ניתן להשיג ברחוב ויצמן 32 בתל אביב ואצל הקוסמטיקאיות המובילות ברחבי הארץ שאת הרשימה המלאה שלהן תוכלו למצוא באתר:



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


סופ"ש נהדר לכולם,
שרונה.

אין תגובות: